| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.06.2015 08:46 Post subject: |
|
|
| Dette med enkeltsetene ser nesten ut til å ha vært en forglemmelse. Synd. |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 23.06.2015 10:36 Post subject: |
|
|
ja. Det er surt.
blir jo aldri utsolgt da. _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 23.06.2015 11:04 Post subject: |
|
|
Det viktigste nå for å komme så nær shadwell's ønske som mulig fra Troillprat #3 er om vi får inn noen pensjonister som kan pisse ned på bortefeltet.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 23.06.2015 11:28 Post subject: |
|
|
JA! _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 23.06.2015 12:07 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Dette med enkeltsetene ser nesten ut til å ha vært en forglemmelse. Synd. |
Ja, det er det. Hadde vært utsolgt forelengst om flere hadde "hengt sammen"...tror eg
Har fulgt med litt på en stund og det virker som om billetter blir reservert, åpnet, reservert, åpnet om og om igjen. Hvis jeg husker rett så er det slik at om du kjøper billetter på Narvesen, så får du ikke velge sete direkte men må ta det som kommer som forslag når du har sagt tribune/pris osv. Nå er jo utvalget MINIMALT, så det er nok endel som står på Narvesen og sier, nei se om du finner noe annet osv....og dermed blir billetter holdt av, åpnet, holdt av osv.
Nesten utrolig at ikke de siste billettene som vises som valg er blitt solgt. Var jo knapt 2-300 igjen for flere dager siden. _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
vegardj Rutinert
|
Posted: 23.06.2015 14:31 Post subject: |
|
|
I natt kom, som forventet, krasjen med 16. mai-streken. Men i ettermiddagstimene i dag har salget tatt seg kraftig opp, og vi er på ny på kollisjonskurs, denne gang i positiv retning.  |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 23.06.2015 15:06 Post subject: |
|
|
| Og nå er alle seter grå på Billettservice |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.06.2015 15:24 Post subject: |
|
|
| JohnTiger wrote: |
Har fulgt med litt på en stund og det virker som om billetter blir reservert, åpnet, reservert, åpnet om og om igjen. Hvis jeg husker rett så er det slik at om du kjøper billetter på Narvesen, så får du ikke velge sete direkte men må ta det som kommer som forslag når du har sagt tribune/pris osv. Nå er jo utvalget MINIMALT, så det er nok endel som står på Narvesen og sier, nei se om du finner noe annet osv....og dermed blir billetter holdt av, åpnet, holdt av osv.
|
Det gjelder nok først og fremst folk som sitter på internett og trykker seg rundt på kartet. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 23.06.2015 16:27 Post subject: |
|
|
| vegardj wrote: | I natt kom, som forventet, krasjen med 16. mai-streken. Men i ettermiddagstimene i dag har salget tatt seg kraftig opp, og vi er på ny på kollisjonskurs, denne gang i positiv retning.  |
Solgt over 21000 nå iflg Dyrhaug så SAT henger litt etter  _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 25.06.2015 07:46 Post subject: |
|
|
Pøh, BillettService henger litt etter. Vi kan ikke gjøre noe annet enn å lese de dataene vi får fra dem.
Da har jeg endelig fått begynt å laste opp litt kode til github. Dette er ikke nødvendigvis kode av en sånn kvalitet at jeg hadde vært stolt av å levere det fra meg i jobbsammenheng. Snarveier er tatt. Kanskje kommer det en dag da jeg kommer tilbake og gjør ting "riktig".
https://github.com/Rosenb...viceTeller
Jobber på ting som ikke er lastet opp enda, først og fremst database-biten akkurat nå. Så fort den funker noenlunde kan jeg begynne å lukte på web-API, og så en frontend. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 25.06.2015 07:54 Post subject: |
|
|
Alt skal nå være utsolgt på stadion også VIP billettene som ble lagt ut for salg. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 25.06.2015 08:03 Post subject: |
|
|
Kult, ace, det betyr i praksis at de setene som "er igjen" i fila fra BS nå mest sannsynlig ikke er reelle seter som noensinne vil være til salgs i en seriekamp.
Fil tatt ut nå:
| Code: |
Sold 12881
SeasonTicket 8070
Unknown 423
Reserved 265
AvailableForPurchase 6
-----------------------------------
Tilskuere 20951
Totale seter 21645
|
Får følge litt med på denne frem mot kampen. Ser ingen som faktisk er til salgs hos BillettService (men har ikke sett så grundig), likevel får jeg 6 tilgjengelige over her. Skal vi se hvilke det er...
ADI-SB har de 6 fra fila over. SÃ¥ jeg ser dem vel ikke fordi de er reservert for bortesupportere e.l.
Uansett - da vet vi litt mer om hvordan Lerkendal ser ut når den er utsolgt i forhold til de "fiktive" plassene som BS har i fila si. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.06.2015 08:49 Post subject: |
|
|
Mix-billettene? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 25.06.2015 08:53 Post subject: |
|
|
En annen ting som er synd til disse kampene, er alle sesongkortinnehavere som er bortreist eller i bryllup eller what not. Skulle vært en mulighet for dem og solgt plassene sine _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 25.06.2015 08:54 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | | ADI-SB har de 6 fra fila over. SÃ¥ jeg ser dem vel ikke fordi de er reservert for bortesupportere e.l. |
De er til salgs enda også.
Hva ligger i unknown per nå? |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 25.06.2015 09:03 Post subject: |
|
|
Unknown er ymse koder som vi ikke har fått "tak på" enda. Jeg skal dra ut en liste av dem, og se om vi kan få noen svar. Siden det er (nesten) helt fullt bør jo de representere seter som faktisk ikke er mulige å kjøpe, hverken til denne eller andre kamper. Skal se mer på dette etter et kjedelig møte. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 25.06.2015 09:30 Post subject: |
|
|
| Jeg tenker at en god del av disse er billetter med redusert sikt. Som ikke ble solgt da man traff på Tromsø-kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Clash Senior

|
Posted: 26.06.2015 09:53 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | Da har jeg endelig fått begynt å laste opp litt kode til github. Dette er ikke nødvendigvis kode av en sånn kvalitet at jeg hadde vært stolt av å levere det fra meg i jobbsammenheng. Snarveier er tatt. Kanskje kommer det en dag da jeg kommer tilbake og gjør ting "riktig".
|
Da har jeg vært inn og knotet litt. Ligger en pull request og venter på deg. _________________ Insert funny quote here |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 26.06.2015 10:05 Post subject: |
|
|
Veldig kult!
Bare sett veldig kjapt igjennom nå - elsker den nye -h-opsjonen.
Jeg tenkte også på et Export-interface, men ble for lat. Aldri brukt den command line parseren men ser jo at den kunne ha spart meg for en time med kjipt manuelt arbeid.
For de som ikke snakker GitHub og vet hva dette handler om; Clash har tatt ADHD-koden min og ryddet opp litt og gjort det til litt mindre mareritt å skulle gjøre fremtidige endringer. Veldig bra! Skal få merget dette inn så fort jeg har reddet stumpen til en kunde. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 26.06.2015 16:23 Post subject: |
|
|
| Vet ikke om dere har avdekket det tidligere, men de 285 reserverte har altså hentefrist 1 time før kamp og blir gjort tigjengelige for salg når fristen går ut. Ref Tove til adressa.no. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 26.06.2015 17:05 Post subject: |
|
|
Takker, har ikke fått sett på det siden Tove uttalte seg, men skal få brukt det til å fintune klassifiseringen! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Stue Junior
|
Posted: 26.06.2015 17:42 Post subject: |
|
|
| Vi mac-brukere føler oss grovt oversett og neglisjert i denne sammenhengen. Når kommer det en versjon vi kan bruke? |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 26.06.2015 18:13 Post subject: |
|
|
Sitter og snekrer på en web-backend. Først vil den brukes til å lage grafikk til kamptråder, så kommer det litt interaktive grafer og sånt. Håpet er da at kommandolinje-appen blir overflødig og alle som har en browser kan hente ut data når de vil.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 26.06.2015 23:42 Post subject: |
|
|
| Stue wrote: | | Vi mac-brukere føler oss grovt oversett og neglisjert i denne sammenhengen. Når kommer det en versjon vi kan bruke? |
Jeg skrev en versjon i Java for 2 mnd siden, har bare testet den på Mac men alt du trenger er Java 8. Den gir riktig tall ut fra de opplysningene vi har i dag og har diverse opsjoner for å dumpe "rapporter". Den ligger på github sammen med OrionPax sin .Net versjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 26.06.2015 23:50 Post subject: |
|
|
Kanskje jeg virker dum nå, men spør allikevel: Er samtlige billetter reservert for bortesupporterne solgt? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
|