View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 17.06.2015 21:39 Post subject: |
|
|
Kom han mange dager for sent? |
|
Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 17.06.2015 21:40 Post subject: |
|
|
Merkelig hvis B/G avslo et bud på 9 millioner i vinter og kun ti måneder senere er villig til å la han gå for 2. Lukter disiplinærproblemer utover det som har blitt allment kjent. Når går den nåværende kontrakten hans ut? |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:40 Post subject: |
|
|
Lukter skittent spill, men dersom B/G takket nei til 9mill fra molde i vinter så får de vel egentlig som fortjent.
Trua på at han vil komme i toppform igjen i RBK, ny motivasjon. Til 2mill en absolutt no-brainer det her, veldig gode muligheter for god avkastning innen kort tid er det også...
Last edited by andrezinho on 17.06.2015 21:41; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:41 Post subject: |
|
|
Herlig!
Og enda bedre:
"Molde skal også nå ha vært interessert i spilleren, som ender i Trondheim hos serieleder Rosenborg med det første"
Der fikk Sane cred hos meg! Fornuftig kar. Kom for sent på jobb mandag jeg og. Så det kan skje den beste trønder.  _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:41 Post subject: |
|
|
bigfoot wrote: | Merkelig hvis B/G avslo et bud på 9 millioner i vinter og kun ti måneder senere er villig til å la han gå for 2. Lukter disiplinærproblemer utover det som har blitt allment kjent. Når går den nåværende kontrakten hans ut? |
Den går ut kommende vinter. så ikke veldig rart at vi får ham for 2 millioner |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:44 Post subject: |
|
|
Aiaiai, kanonsignering!!!
Har egentlig alt en klassestopper bør ha, fart, god en mot en, god med ball.
Mangler kanskje litt på posisjonering og at han har en tendens til å være litt heit i toppen, men dette klarer nok Kåre og Erik å luke bort.
Potensielt fremtidig salgsobjekt av stort format. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 17.06.2015 21:44 Post subject: |
|
|
Det jeg virkelig liker her at Sané beskrives som spillende og teknisk slepen. I hodet mitt betyr dette at han er bedre med ball=en bedre fotballspiller, enn en stopper som f.eks blir beskrevet som duellsterk og skuddstopper. Er han passe temposterk i tillegg så får jeg skikkelig trua  |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:45 Post subject: |
|
|
Tyrkias Freddy Adu i går, og Bodøs Dede Anderson i dag.
Men basert på det han viste i fjorårssesongen er det grunn til å tro at vi har fått en god spiller til godkjent pris. Skulle gjerne hatt inn 1 stk anvendelig forsvarsspiller i tillegg også. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 17.06.2015 21:45 Post subject: |
|
|
Budet ble avslått i august 2014, så det er ikke snakk om vintervinduet. Tipper Bodø/Glimt på det tidspunktet enten håpet på bud fra utlandet ved sesongslutt eller håpet å forlenge kontrakten. |
|
Back to top |
|
 |
P Senior
|
Posted: 17.06.2015 21:48 Post subject: |
|
|
Trond Olsen @Trondzki (Twitter)
"Sola skinner i Bodø og dagen blir avsluttet med herlige nyheter:) la d bli sol flere dager:)"
Virker som Trond Olsen er fornøyd også. |
|
Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 17.06.2015 21:48 Post subject: |
|
|
"Sané har null struktur i sitt spill. Spørsmålet er om Eyjolfsson er leder.Hvis ikke så er dette ikke noen kortsiktig supersignering"
Fra Joachim Jonsson på Twitter _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:49 Post subject: |
|
|
HÃ¥per det er irritasjon over at han tar seg lengre ferie enn tillatt. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 17.06.2015 21:49 Post subject: |
|
|
Han vil til utlandet? Er han ikke allerede i utlandet, da han kommer i fra Senegal:) _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:50 Post subject: |
|
|
DelPiero wrote: | "Sané har null struktur i sitt spill. Spørsmålet er om Eyjolfsson er leder.Hvis ikke så er dette ikke noen kortsiktig supersignering"
Fra Joachim Jonsson på Twitter |
Han "eksperten" som fremdeles sutrer over at RBK ikke ansatte ham som SL? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 17.06.2015 21:51 Post subject: |
|
|
Plainman10 wrote: | Trond Olsen @Trondzki (Twitter)
"Sola skinner i Bodø og dagen blir avsluttet med herlige nyheter:) la d bli sol flere dager:)"
Lover ikke bra når medspillerne jubler når han skifter klubb... |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:51 Post subject: |
|
|
Virker litt flamboyant i spillestilen, ja, om man kan bruke det ordet. Ruser ut i tide og utide og virker heit i toppen. Deler skepsisen hans mtp. at ingen av de to som nå kommer til å spille er naturlige ledere. Tore er jo kaptein, men Strandberg kan også fungere som en ok hærfører i perioder. Nå blir det vel viktig at Dorsin trår til litt på den fronten fra backen sin. |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 17.06.2015 21:52 Post subject: |
|
|
Trond Olsen virker på meg som en stor fjott, i mangel av et bedre ord. Høye tanker om seg selv, sutrete og at han jubler betyr nada i min bok. |
|
Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 17.06.2015 21:52 Post subject: |
|
|
Jonsson er en idiot, dette er faktorer ledelsen i RBK har tadd hensyn til og dette ligger opp til Hoftun/KÃ¥re. Ikke Eyjoulfson. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:53 Post subject: |
|
|
Plainman10 wrote: | Trond Olsen @Trondzki (Twitter)
Hadde vi hadd Bodø's Messi på forumet hadde det sikkert vært rykter om at Bodø erstatter han med en superspiller. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
Sletto Proff
|
|
|
Joachim Jonsson har vel aldri sagt et pent ord om noe RBK-relatert. Skulle nesten tro han var samboer med Sleipe-Solbakken...
Tror Sanè kan bli en kjempehit i svartoghvitt, med seriøs økonomisk oppside etter en runde eller to i uefa-turneringer. |
|
Back to top |
|
 |
glimt Senior
|
|
|
gollumLAD legend wrote: | Vært OK i år for et glimt-lag som lekker. Tror han har godt av et miljøskifte. På tross av hans ulovlig utvidede ferie så er jeg positiv. Godt å få inn litt farge i den troppen her også. |
Sane har tvert imot vært en av de aller svakeste i årets Glimtlag. Han har virkelig vært en skygge av seg selv, og der han før varierte fra det katastrofale til det svært solide, så har det i år vært bare sorgen. Det er sykt å si det, men jeg er glad han går til RBK for det jeg i fjor ville ansett som småpenger. Han har utvilsomt godt av et miljøskifte, men det er vel et klart tegn på dårlig holdning og manglende intelligens når en i ønsket om å komme seg til større klubber, gir totalt faen i hvordan en fremstår. Han har uttalt at han ønsker å komme seg bort fra Norge, så om et år eller to, kan det fort være RBK som har et problem. Det skal bli spennende å se om Kåre mener han er mannen som går rett inn på laget. På sitt beste er han en solid tippeligastopper, men han har alltid vært en løs kanon som lager straffer, frispark, får mange kort, og tar unødig store sjanser. _________________ Attaboy: "taktikken fungerer, altså. PINLIG Glimt!" |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
|
hello wrote: | Plainman10 wrote: | Trond Olsen @Trondzki (Twitter)
Lover ikke bra når medspillerne jubler når han skifter klubb... |
Mener å huske Trond Olsen som en ekstremt merkelig person, egentlig bare en trygghet at de to ikke var sjelevenner  |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
|
|
Lillebjørn wrote: | Trond Olsen virker på meg som en stor fjott, i mangel av et bedre ord. Høye tanker om seg selv, sutrete og at han jubler betyr nada i min bok. |
Helt enig. En slik melding sier mest om Trond Olsen etter min mening. Bodøs Tommy Høiland. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 17.06.2015 21:54 Post subject: |
|
|
Hvis prisen er 2 mill så er dette en kanonsignering. Fordelt over 3,5 år er dette billig.
Hadde vært skeptisk til å gå til Molde, som midtstopper, da køen er dobbelt så lang i forhold til en plass på laget. At RBK her får en bedre spiller i tilgang, enn den som er i avgang er det ingen tvil om. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 17.06.2015 21:55 Post subject: |
|
|
Trond Olsen er på Glimt-trening hver dag, og det er ingen av oss. Kan godt hende det sliter litt på spillergruppa å ha en fyr som spiller på 50% av det han er god for men likevel er veldig, veldig klar for å gå videre.
Følte det litt på samme måte med Lustig den siste tida. Forskjellen er at RBK hang med i toppen og Glimt nå ligger i sumpa. Da blir de følelsene forsterket. |
|
Back to top |
|
 |
|