| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
BalleK Veteran

|
Posted: 15.06.2015 22:35 Post subject: |
|
|
Ser det er kommentar fra en tyrker inne på rbk.no. Demirci er ikke hardtarbeidende, ikke rask, men dribler godt og passer godt. Han vraket sportsbilen sin og trives best på nattklubb. Om dette er riktig vet man jo ikke, men det var dette med røyk og ild...
At han er lubben viser at han ikke tar kombinasjonen trening/diett så alvorlig.
Ble litt skeptisk nå kjenner jeg. Her er det mulighet for bomkjøp.... De får kjøre han litt på treningene og se om han er bedre enn disse ryktene sier. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 15.06.2015 22:41 Post subject: |
|
|
Regner med at han er kvalitetssikret av Alstad, så de ryktene bør du ta med knusende ro, BalleK. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 15.06.2015 22:47 Post subject: |
|
|
| Virker bra for Downtown dette..... |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 15.06.2015 22:48 Post subject: |
|
|
Haha. Jeg flirer så godt av Oppmannen sin totale slakt av denne tyrkeren. Det verste er at jeg stort sett er enig også. Vi trenger ikke en hybrid av tyrkias Messi og Nicki Bille.
Det er en misforstått greie at vi trenger driblere med hodet godt planta i retning egne skotupper. Vi trenger spillere med komplementere og relasjonelle ferdigheter. Spillere som evner å gjøre kompisen sin god, og dermed laget ennå bedre. En slik unggutt som dette må Kåre bruke ett år bare på å få inn i system og tankegang.
Oppmannen stiller et godt spørsmål. Hvor skal han spille? Han slår meg virkelig ikke som en typisk indreløper i Rosenborg. Og det at Torbjørnsen har vært involvert er virkelig ikke et kvalitetstegn i seg selv, bare for å ha sagt det. Mye kålrabi der.
Last edited by hello on 15.06.2015 22:49; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 15.06.2015 22:49 Post subject: |
|
|
http://kralspor.ensonhabe...05-13.html
| Quote: | Muhammed Demirci returned to Besiktas
Gaziantep BB left out of the squad by, followed by Muhammad disagreed with any team, Besiktas began to come to training with the U21 team.
According to Vatan; Seen his incredible work in the video falling to the internet as a child and 'Turkish Messi touted as the, even when going after a period of Barcelona, but somehow does not realize the expected explosion itself Muhammed Demirci, reappeared ...
Mohammed beginning of the season PTT 1 League team hired Gaziantep Metropolitan Municipality, had wanted to part ways with the player to break 20-year-old can not get what you want.
TEAM had not found
But at that time, Besiktas, "Our protocol for 1 year, you bozamazs it", he was left out of the squad Muhammad Southeast team. Then manager Ahmet Bulut, Muhammad season a team can spend half between 2 also no club had refused to meet the young players half a seasonal fee of $ 300 thousand.
Overweight RETURNS
Which have long been in the upper level of losses and about 5 months to wear a uniform in a match (at the beginning of last March, Gaziantep BB U21 team came out with two spades) Muhammad, the previous day, in a sense 'fur shop's back.
1 more year contract with Besiktas is the training of young players in the U21 team, drew attention to the overweight.
Muhammed Demirci fans angered this photo |
Prøvde å oversette; ''Messi will be the future is transferring to Sanliurfa''. |
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 15.06.2015 23:03 Post subject: |
|
|
| Basert på vår suksess med spillere som har sett knallbra ut på skrytevideoer på Youtube spår jeg at dette blir en kjempesignering. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 15.06.2015 23:10 Post subject: |
|
|
| ... eller en ung mann som har havnet på kant med alle, har kommet på bedre tanker og ønsker en restart (Helland extreme). Kan bli bra, hvem vet. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 15.06.2015 23:12 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Oppmannen stiller et godt spørsmål. Hvor skal han spille? Han slår meg virkelig ikke som en typisk indreløper i Rosenborg. |
Jeg lurer litt på det samme. Men det at de har hatt ham på blokka sia i vinter, og den nesten-overgangen med Fellah, som virker ganske lik i stilen, kan jo tyde på at Kåre ser noe som vi ikke ser (?) |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 15.06.2015 23:16 Post subject: |
|
|
| Eller at innboksen til Kåre er spammet ned med kålrabi. Hvis en agent plutselig prøver å selge inn "Tyrkias Messi" til norske klubber tyder vel på at varen ikke er like salgbar som den kanskje var for en stund siden? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 15.06.2015 23:17 Post subject: |
|
|
| Avledningsmanøver fra Brakka sikkert. Nå får de jobbe i stilhet med Trond Olsen. |
|
| Back to top |
|
 |
hanspedro Junior
|
Posted: 15.06.2015 23:35 Post subject: |
|
|
| Backup for Selnæs, om han er som folk sier, slepen pasningsfot og teknikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 15.06.2015 23:35 Post subject: |
|
|
Han var (!) jo en gang i tiden særs spennende.
Men med det han har levert i senere tid så er han vel ikke superspennende, men allikevel så er det bare utdanningskompensasjon for ham.
Så billig det blir han, rett inn på laget går han aldri i verden.
Men vi er jo faktisk gode på å 'restarte' karrierer da, og skulle han finne tilbake til form og talent fra midten av tenåra så er det en no-brainer å hente ham. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.06.2015 23:50 Post subject: |
|
|
| hanspedro wrote: | | Backup for Selnæs, om han er som folk sier, slepen pasningsfot og teknikk. |
Tenkte faktisk jeg også ... så ut som om han hadde godt blikk for gjennomspill, en del gode pasninger.
(Fra en halv gjennomtitting av en av skrytevideoene. Altså: løp og kjøp.) _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 16.06.2015 00:09 Post subject: |
|
|
| Hva forventer folk? Han er kun 1995 modell. Vi får se hvordan han gjør det denne uken. Håper han lykkes og blir en stor suksess. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 16.06.2015 00:17 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | Noen som har peiling på bakgrunnen for denne 18 kamper lange suspensjonen hans? |
Bare en tanke som lar seg forene med påstanden som er gjengitt fra et Besiktasforum tidligere i tråden: Han sto uten profesjonell kontrakt fra januar.
Dermed kunne han ikke spille i profesjonell liga. Spilte derfor kun to amatørkamper i mars.
Alternativ forklaring: Han sto uten gyldig profesjonell kontrakt da Lånispor satte ham innpå det siste spilleminuttet 4. januar. Og det utløste et halvt år (eller lenger) suspensjon?
Så må vi også tenke hva som kunne være grunnen til at RBK prøvde å hente ham i vinter. Fordi han ventelig ville være gratis?
Hvorfor i all verden skulle RBK prøve å hente denne spilleren i vinter dersom han hadde et og et halvt år igjen av kontrakten med Besiktas? (Jf en gjengitt "oppklarende" påstand om at han har et år igjen av kontrakten.) _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 16.06.2015 00:20 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Muhammed Demirci skal prøvespille for Rosenborg fra og med tirsdag. |
Noen som har tenkt eller har anledning til å se spilleren på trening i morgen? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 16.06.2015 00:26 Post subject: |
|
|
| BalleK wrote: | | Ser det er kommentar fra en tyrker inne på rbk.no. Demirci er ikke hardtarbeidende, ikke rask, men dribler godt og passer godt. Han vraket sportsbilen sin og trives best på nattklubb. Om dette er riktig vet man jo ikke, men det var dette med røyk og ild... |
Akkurat det med vraket sportsbil ser ut til å stemme ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 16.06.2015 00:33 Post subject: |
|
|
| Danserud wrote: | | Basert på vår suksess med spillere som har sett knallbra ut på skrytevideoer på Youtube spår jeg at dette blir en kjempesignering. |
Never forget.
https://www.youtube.com/w...enc7giKZ0M |
|
| Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 16.06.2015 00:39 Post subject: |
|
|
Han fÃ¥r flytte inn til Nordtugen, sÃ¥ fÃ¥r de sitte Ã¥ fantasere om dyre bilvrak! 😄 Men tror nok kansje dette kan være en spennende signering. Et kjapt trykk pÃ¥ svenske knappen hans, sÃ¥ kansje vi har en Messi her til lands. 😄👍 Fagermo vil vell bli vill i fletta da men. 👍 _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 16.06.2015 00:44 Post subject: |
|
|
Rett og slett fantastisk med Champions League-hymnen på loop!
Haha. Husker jeg ble overbevist. Lanserte han som den nye Drogba. Og det er sannsynligvis derfor jeg spiller FIFA, og ikke er speider i den virkelige fotballverden (selv om jeg merket meg en lyslugget fyr på Godset i NTFU16 2013 - en viss Ødegaard) |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 16.06.2015 00:52 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | Quote: | | Muhammed Demirci skal prøvespille for Rosenborg fra og med tirsdag. |
Noen som har tenkt eller har anledning til å se spilleren på trening i morgen? |
NÃ¥r er treningen?
Edit: Kl. 10:30, ja. Jeg har fri fram til kvelden, så jeg skal dra å se!  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.06.2015 01:05 Post subject: |
|
|
| Quote: | | - Vi vet ikke så mye om ham. |
Det gør mig umiddelbart skeptisk, men samtidigt så siger Kåre at de prøvede at hente ham i vinters. Hmm.....
Det lyder ikke som om at kortlægningen er optimal her. Dog har vi vel lite at tabe på et prøvespill. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 16.06.2015 01:18 Post subject: |
|
|
Supert, Zeno!
Gleder meg til rapporten/førsteinntrykket ditt! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 16.06.2015 02:08 Post subject: |
|
|
Med Jaime Alas, Bobby Short og Boti Goa friskt i minne, fremstår noen av speiderproduktene til Stig T som ikke stort bedre enn det katten drasser med seg inn døra.
Når det er sagt, vet jeg ingenting om denne spilleren, men varsellampene kunne vel ikke blinket kraftigere. Det er jo også både komisk og ganske spennende, at vi prøver oss på såpass mye rart. En eller annen gang blir det nok storspiller ut av et av disse flaxloddene.
(Jeg er fortsatt positiv til Stig T. altså) |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 16.06.2015 02:29 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Med Jaime Alas, Bobby Short og Boti Goa friskt i minne, fremstår noen av speiderproduktene til Stig T som ikke stort bedre enn det katten drasser med seg inn døra. |
Én gang må man jo lykkes med en søting (mulig bare Gambis fortjener den tittelen (Dew?)) fra land hvor man finner Panthera pardus.
Dog er jeg - i motsetning til deg, abjoern - veldig usikker på Stig T.
Man må jo uansett tro at excel-mappa til Alstad og Hoftun endelig er blitt bunnsolid? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
|