View previous topic :: View next topic |
Hvem var banens beste? |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Svensson |
|
1% |
[ 1 ] |
Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
Skelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
1% |
[ 1 ] |
Selnæs |
|
16% |
[ 12 ] |
Midtsjø |
|
69% |
[ 50 ] |
Helland |
|
4% |
[ 3 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Mikkelsen |
|
6% |
[ 5 ] |
|
Total Votes : 72 |
|
Author |
Message |
Spurven Proff

|
Posted: 13.05.2015 08:25 Post subject: |
|
|
Mjøndalen på twitter wrote: |
Det skal dem ha, @RBKfotball, dem prøvde. |
Det var vel akkurat det de ikke gjorde  |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 13.05.2015 08:57 Post subject: |
|
|
Adressa-børs (rangert):
6 Mike Jensen
5 Ole Selnæs
5 Jonas Svensson
5 Fredrik Midtsjø
5 PÃ¥l Andre Helland
4 Andre Hansen
4 Micke Dorsin
4 Alexander Søderlund
4 Tobias Mikkelsen
3 Holmar Ørn Eyjolfsson
3 Jørgen Skjelvik |
|
Back to top |
|
 |
torrax Junior
|
Posted: 13.05.2015 09:23 Post subject: |
|
|
trondhb wrote: | Adressa-børs (rangert):
6 Mike Jensen
5 Ole Selnæs
5 Jonas Svensson
5 Fredrik Midtsjø
5 PÃ¥l Andre Helland
4 Andre Hansen
4 Micke Dorsin
4 Alexander Søderlund
4 Tobias Mikkelsen
3 Holmar Ørn Eyjolfsson
3 Jørgen Skjelvik |
Sykt å gi Svensson 5, ble rundspilt på kanten til tider og helt håpløse innlegg.
Synes også det er rart å gi midtstopperne 3. Ok, dårlig av Holmar å ikke følge løpet på gjennomspillsmålet, når Skjelvik må støte fordi midtbanen har tatt ferie. Men utenom det er det vel Selnæs som er skyld i de to andre når han glipper på markeringene sine.
Ellers syns jeg Dorsin var flaut rævva, og ble arrestert på manglende fart og Jensen fortjener hvertfall ikke en 6'er.
Synes også det var totalt håpløst at alle innleggene ble slått inn rett foran keeper når vi kom til linjen, i stedet for å slå en 45 grader ut i feltet. Men kan vel ha noe med at indreløperne ikke kom etter... |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 13.05.2015 09:29 Post subject: |
|
|
skjelvik setter jo ræva til. dødssynd _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
torrax Junior
|
Posted: 13.05.2015 09:44 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: | skjelvik setter jo ræva til. dødssynd |
Sikter du til første målet der Hansen scorer? Han setter definitivt ikke ræva til på det målet hvertfall, men jeg husker ikke helt hva som skjedde på den frisparkvarianten. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.05.2015 11:44 Post subject: |
|
|
1-2-målet er svakt av Eyolfsson, det er han som skal følge Hansens løp bak Skjelvik. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 13.05.2015 12:57 Post subject: |
|
|
Det er nesten slik at man mister all tro på spillerbørser når man se Svensson få så bra på børsen etter gårsdagens kamp.
M. Hansen både så ut som, og ble behandlet av JS som, Neymar. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.05.2015 14:16 Post subject: |
|
|
Ingen kåring av kampens beste/minst dårlige?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Kaaremaal Junior
|
Posted: 13.05.2015 14:23 Post subject: Intervjuer på RBK.no |
|
|
Jeg synes det er litt trist at vi ikke får videointervjuer med spillere og trener på RBK.no slik det vanligvis er (senest neste dag) på RBK.no. _________________ En ny kur for nyresykdommer ble oppdaget i Norge i 2015 da en norsk fotballtrener slo sykdommen med tydelige samhandlingsmønstre, bevegelser i lengderetning og 4-3-3. |
|
Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 13.05.2015 17:02 Post subject: |
|
|
Heh, virker som om alle vil glemme denne kampen fortest mulig. For min del trenger jeg ikke flere bevis for at den i det hele tatt ble spilt i form av flere intervju på rbk.no. Ville ikke blitt noe særlig til intervju uansett siden alle spillerne dro hjem halvveis i førsteomgangen. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 13.05.2015 17:10 Post subject: |
|
|
Synes adressa gir altfor høye karakterer. Vanligvis gir de jo lavere karakterer enn de andre avisene når vi er dårlige, og bedre karakterer enn de andre avisene når vi er gode.
Mike var ingen dagens ivers.
Midtstopperne var langt fra svakest.
Midtsjø kunne fått dagens ivers, evt Helland eller Mikkelsen. Disse var også ganske svake, men de gjorde hvertfall noe. Midtsjø jobbet, var involvert i to mål og mye av det andre vi skapte, men var ellers svakere enn vanlig. Mikkelsen var mye involvert også, men lyktes sjelden. Men han var hvertfall ikke direkte skyld i noe. Helland var strålende i 25, og svak i resten. Men han var også en av de få som skapte noe når han hadde ballen (en del fine overlapp-pasninger til Svensson når han kom på løp.
Men 14 mann skuffet i går, liten tvil om det. Midtsjø skuffet meg minst. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 13.05.2015 17:11 Post subject: Re: Intervjuer på RBK.no |
|
|
Kaaremaal wrote: | Jeg synes det er litt trist at vi ikke får videointervjuer med spillere og trener på RBK.no slik det vanligvis er (senest neste dag) på RBK.no. |
Tror ikke RBK-TV er med på alle kamper lenger. Alle penger som kan spares, spares. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 13.05.2015 19:05 Post subject: |
|
|
Poll lagt til selv om ingen egentlig fortjener den. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.05.2015 21:10 Post subject: |
|
|
Dala wrote: | Uansett, jeg er ingen trener, men for meg var det opplagt at når VH skjønte at dobling på Helland stoppet hele angrepsflyten dere, så begynte dere å mangle kreativitet.
Dere er jo uten tvil gode, men dere bør få en angrepsplan som kan fungere uten Helland. |
Synes Mjøndalen var veldig gode til å ta ut vingspill på begge sider. Brunkledde forsvarere svermet rundt både Helland og Mikkelsen. Så ut som det lå en bevisst plan bak det. Og det er vel greit nok, et naturlig resultat av at RBKs spillestil er godt kjent.
Vi må bare videreutvikle den og jobbe mer med alternativene. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 13.05.2015 21:25 Post subject: |
|
|
Midtsj BB, ferdig snakka. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 13.05.2015 23:50 Post subject: |
|
|
Føler meg litt som en toppidrettsutøver i kveld. Jeg så på opptaket av kampen og sovnet også etter ca 30 minutter. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 14.05.2015 11:34 Post subject: Re: Intervjuer på RBK.no |
|
|
Pokie wrote: | Kaaremaal wrote: | Jeg synes det er litt trist at vi ikke får videointervjuer med spillere og trener på RBK.no slik det vanligvis er (senest neste dag) på RBK.no. |
Tror ikke RBK-TV er med på alle kamper lenger. Alle penger som kan spares, spares. |
Stemmer dette. Det er et tiltak for å spare penger. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 14.05.2015 13:51 Post subject: |
|
|
Visst Kåre sto å så på at spillerne begynte å spille selv og ikke som lag, kunne han ha gjort noe med det? Tatt til seg for feks kapteinen og få han til å trøkke på for å få de til å spille RBK.
I steden for å se på ett RBK-lag som gikk rett i fella og begynte å spille som Mjøndalen. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 14.05.2015 14:22 Post subject: |
|
|
Da overdriver du nok treneres påvirkning under kamp. Når man først kommer inn i det sporet der er det en seig, myrete bakke å komme seg ut av. Kåre kom nok med det som var å komme med i pausen. |
|
Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 14.05.2015 15:58 Post subject: |
|
|
I etterpåklokskapens navn var det kanskje en tabbe av Kåre at han etter Lillestrøm kampen godtok at laget slapp seg ned såpass i andreomgangen. Kanskje det allerede da snek seg inn en tanke blant spillerne at det går greit å spille litt på halv maskin. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 16.05.2015 12:21 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Dala wrote: | Uansett, jeg er ingen trener, men for meg var det opplagt at når VH skjønte at dobling på Helland stoppet hele angrepsflyten dere, så begynte dere å mangle kreativitet.
Dere er jo uten tvil gode, men dere bør få en angrepsplan som kan fungere uten Helland. |
Synes Mjøndalen var veldig gode til å ta ut vingspill på begge sider. Brunkledde forsvarere svermet rundt både Helland og Mikkelsen. Så ut som det lå en bevisst plan bak det. Og det er vel greit nok, et naturlig resultat av at RBKs spillestil er godt kjent.
Vi må bare videreutvikle den og jobbe mer med alternativene. |
Ego blir det masse plass i midten, som ikke ble utnytta av et usedvanelig svakt lag. Trodde ikke det var mulig å skru av i den grad RBK gjorde. _________________ thumb/b2gwNyta.jpeg |
|
Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 16.05.2015 16:32 Post subject: |
|
|
Savnet av Stefan var stort. Han er typen som ønsker å spille til fløyta går. Det nærmeste vi kommer en slik vinnerskalle: https://www.youtube.com/w...eUz2yDB1XE |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 16.05.2015 16:50 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | Da overdriver du nok treneres påvirkning under kamp. Når man først kommer inn i det sporet der er det en seig, myrete bakke å komme seg ut av. Kåre kom nok med det som var å komme med i pausen. |
Litt uenig der. Det er en av de viktigste jobbene til en trener å piske de ut. I Manchester United satt SAS på benken, og hvis de spilte skikkelig dårlig holdt det at han gikk ut mot linja. Alle forstod hva det betød, og ofte hevet laget seg. Rosenborg hadde sluppet seg nok ned allerede før pause til at de fortjente å få seg en hårføner med påfølgende bakoversveis i pausen. Akkurat der skuffet kåre meg litt. Men ellers har tiden hans her i RBK vært absolutt fantastisk. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 16.05.2015 17:32 Post subject: |
|
|
Pokie wrote: | Macha wrote: | Da overdriver du nok treneres påvirkning under kamp. Når man først kommer inn i det sporet der er det en seig, myrete bakke å komme seg ut av. Kåre kom nok med det som var å komme med i pausen. |
I Manchester United satt SAS på benken |
SAF mener du?
SAS aner jeg ikke hvem er iallefall :/ _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
kentosd Rutinert
|
Posted: 16.05.2015 20:53 Post subject: |
|
|
Sir Alex Serguson  |
|