| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
senador Legende
|
Posted: 29.06.2006 09:26 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Men jeg er enig i at RBK er ute etter å kjøpe en "fiks ferdig vare"... Men nå bør de se litt i spillere i alderen 18 - 22, som kan utvikles... |
RBK har gjort en stor feil. De har nettopp fått for mange som kanskje kunne blitt eller kan bli gode, men som ikke forbedret eller forbedrer laget betraktelig. Ekspempler er solli, Rotflor, christer george(mislyktes), jamtfall, lund hansen, braathen++++
RBK trenger nå klassespillere!!! Det er bekymringsfullt at Roar Strand i den alderen ikke blir danket ut av de yngre spillerne... Det sier at RBK har en stolt fortid, men fremtiden er ikke stor ser det ut som dessverre... |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 29.06.2006 14:37 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Tja, Strømstad blev nu lanceret herinde da han stadig spillede i første division. |
La meg gjette. Det så omtrent slik ut:
| Bartolf wrote: | | Hva med han Strømstad som spiller for Start i 1. divisjon? Han er ganske god, og dominerer i kamper. Noe for RBK? |
| Bartolomeus wrote: | | Nå må folk ta seg sammen for helvete! 1. divisjon? Visstnok er situasjonen vår dårlig, men vi skal ha spillere på europeisk nivå som forsterker laget med en eneste gang! Argh, jeg er så utålmodig! Vil MYE heller ha Landon Donovan!!!!111 |
| Bartefollo wrote: | | 1. divisjon? HAHAHAHA. |
| 2mas wrote: | Jeg syns ikke vi skal bruke penger på en som ikke er trønder:
- Trøndere er best |
| siggetheman wrote: | | Fy faen jeg hater deg, jeg skal banke familien din. |
| Harald wrote: | jeg drømte natten før jeg skulle have karakter for en eksamens opgave at jeg fik 5... reddede mig dog et hæderligt 8 tal hjem..
Da min veninde et par nætter efter drømte hun fik 6 (i karakter drenge) brugte jeg min logiske sans og sluttede at hun så måtte få ni... Fadøl! Fadøl! Fadøl! |
| 2mas wrote: | - Fadøl er bra, men Trøndelag er best.
- Det spørs om fadøl er folkelig nok for RBK, her drikker vi karsk sier Perry til hundemann.
Jaja, blir nok ikke fadøl i pausen på Rosenborg, Harald. |
| attach wrote: | | Dette er off-topic folkens. Faen, DET ER SÅ JÆVLA DIGG Å BO I OSLO! |
_________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.06.2006 14:42 Post subject: |
|
|
Hahaha, du mener jeg syter over folk uten å være bedre selv?  |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 29.06.2006 14:49 Post subject: |
|
|
Du glemte denne Vincent:
| Baadsaah wrote: | Eirik Bakke er mye bedre! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.06.2006 15:05 Post subject: |
|
|
Recon:
Hvorfor i helvete skal Strømstad gidde å komme til RBK for å bli pissa på? Ledelsen må gå!
LitjEggen:
Hva er Strømstads gode og dårlige sider? Hvordan komplementerer han stallen?
TomH:
Slapp av folkens, Høgmo vet hva han gjør. Garantert! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 29.06.2006 15:51 Post subject: |
|
|
Knut Tørum har uttalt seg om spillerkjøp....
http://www.dagbladet.no/s...70204.html
"Knut Tørum forteller at Rosenborg er på jakt etter nye spillere, men at det er en komplisert prosess.
- Det blir litt som å kjøpe et hus. Det er mange flotte hus, og man kan gjerne legge inn bud. Men det skjer lite før budet aksepteres. " |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 29.06.2006 16:02 Post subject: |
|
|
Hva med å bygge husene selv, eller bare kjøpe tomta.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 29.06.2006 18:06 Post subject: |
|
|
Hehe HeiaVincent, sådan kunne det helt sikkert have set ud, selv om det nu ikke var tilfældet
Men tilbage til topic. Jeg synes faktisk ikke vi er sene med at nævne aktuelle spillere. Folk som Christian Grindheim, Fredrik Strømstad, Leon Andreassen, Mohamed Zidan, Thomas Kahlenberg, Patrice Bernier, Tore Reginiussen og Ardian Gashi, er alle blevet nævnt her på forummet før de kom ud i den store verden eller til rivaliserende klubber. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 29.06.2006 18:14 Post subject: |
|
|
Det hjelper lite når de forsvinner i massen av talenter som blir nevnt, for så å forsvinne i "tja, vi burde forsterke laget med klassespillere som går rett inn-argumentet". Med en god dose etterpåklokskap blir de nevnt igjen, etter blomstring. Ikke ulikt Viking.
Mine to "players to watch": Vidar Nisja og Tommy Høiland. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 29.06.2006 22:56 Post subject: |
|
|
25.10.05 Wisla Krakow's Argentine midfielder Mauro Cantoro may be approved for Polish citizenship next month putting him in line for place in Poland's World Cup squad, officials said on Tuesday. A league title winner with Argentina's Velez as a teenager, Cantoro is widely regarded as the Polish top flight's best central midfielder and has excelled in a holding role in Wisla's three title-winning campaigns since 2002.
Hmm, denne mannen var aktuell for en stund siden. Lurer på om han fortsatt er det.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 29.06.2006 22:59 Post subject: |
|
|
| Han virket som en spennende spiller, husker at han ble nevnt en gang i tiden! |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 29.06.2006 23:06 Post subject: |
|
|
Virker fortsatt som en spennende spiller. I tillegg har han italiensk pass. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 29.06.2006 23:26 Post subject: |
|
|
| Ser nå at en spiller som Alexander Frei har blitt solgt for 32 mill kr, mener at den prisen slettes ikke er avskrekkende for en spiller av det kaliberet. Sier ikke at RBK burde prøvd seg på han, men den prislappen viser hva slags kvaliteter som finnes innenfor en ramme som RBK har råd til å betale for en spiller eller to. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 29.06.2006 23:44 Post subject: |
|
|
| Det er greit, men du må huske på at den prisen på 32mill sier også litt om hvor mye spillerens lønn vill ligge på sån ca. Det har ikke RBK råd til.... |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 30.06.2006 00:15 Post subject: |
|
|
Haha Henning
Og:
| Brady wrote: | | Strømstad vil nok være en forsterkning for laget, og sånn sett et lurt kjøp. Likevel kan han ikke måle seg mot Rosenborgs store stjerne Storflor. Fra sin vingposisjon kan han drible et menneske ut av en polkø, og det på grunn av at han går innover i banen. |
_________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.06.2006 00:45 Post subject: |
|
|
Tipper Frei har en årslønn på 10-15 millioner.. Men Høgmo har selv sagt at lønnsnivået må opp om de skal konkurerre om relativt gode spillere... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 30.06.2006 01:03 Post subject: |
|
|
| henning wrote: | Recon:
Hvorfor i helvete skal Strømstad gidde å komme til RBK for å bli pissa på? Ledelsen må gå!
LitjEggen:
Hva er Strømstads gode og dårlige sider? Hvordan komplementerer han stallen?
TomH:
Slapp av folkens, Høgmo vet hva han gjør. Garantert! |
Det der er faen meg humor  |
|
| Back to top |
|
 |
Duke Junior

|
Posted: 30.06.2006 02:38 Post subject: |
|
|
Er ikke sikker på om det var i denne posten jeg leste det men. Men det var iallefal folk som mente vi burde satse på Per «Pelle» Nilsson. Nå er vel det ganske uaktuelt:
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=121318 _________________ "One accusation you can't throw at me is that I've always done my best"
- Alan Shearer |
|
| Back to top |
|
 |
el_che Junior
|
Posted: 30.06.2006 09:07 Post subject: |
|
|
Nå er Koppinen ute igjen, en måned minst denne gangen. Vi trenger en stopper. Lago er på vei til ifk. Noe som skurrer her. Lago er ikken noen ny spiller, men er vel bedre at vi har han enn ifk. Tanken på at han skulle lykkes der virker irriterende feil for meg. (litt off-topic kanskje). _________________ Bella Ciao!! Vi e gutta i fra Trondheim.. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 30.06.2006 10:08 Post subject: |
|
|
Sitter med en gnagende følelse av at vi går "tomhendte" ut av dette overgangsvinduet. Tror ikke rbk finner den kvaliteten de ønsker til den prisen de vil betale. Vi har mistet helstad, og kommer i beste tilfelle til å ryke på en "flopp" på midtbanen...
Grunnlaget for denne spådommen er at trenerne i vår var krystallklare på at laget skulle forsterkes, nå har Tørum gått ut i adressa og sagt: "vi kan ikke garantere noen kjøp"..
Flere som sitter med samma følelsen? |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 30.06.2006 10:10 Post subject: |
|
|
| ja, Høgmo har tro på Jan Gunnar Solli! trenger ikke midtbane spilelre vi vettu |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 30.06.2006 10:32 Post subject: |
|
|
Som et panikk-kjøp, sånn bare for å gjøre et kjøp i sommer, kunne vi kanskje kjøpe Bernier.
For øvrig Heia Vincent og Henning;
dere har nettopp vist stor humor!  _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.06.2006 16:36 Post subject: |
|
|
Harald, hva vet du om Nicolaj M. Agger, fra Brøndby, han spiller Danmark's U-18 landslag, er han bror til Daniel Agger, som er i Liverpool ? _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 01.07.2006 01:44 Post subject: |
|
|
Må indrømme at jeg ikke kender specielt meget til ham, da jeg ikke følger junior fodbolden specielt tæt. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 01.07.2006 02:45 Post subject: |
|
|
Men vet du om han spiller bare juniorfotball eller er han på B-laget til Brøndby ? _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
|