English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Strømsgodset
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var BB mot Godset?
Hansen
1%
 1%  [ 1 ]
Jonas
1%
 1%  [ 1 ]
Eyolf
2%
 2%  [ 2 ]
Stefan
33%
 33%  [ 29 ]
Micke
0%
 0%  [ 0 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 0 ]
Ole K
15%
 15%  [ 13 ]
Fisse
5%
 5%  [ 5 ]
Mikkelsen
39%
 39%  [ 34 ]
Riku
0%
 0%  [ 0 ]
Søder
1%
 1%  [ 1 ]
Total Votes : 86

Author Message
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 12.04.2015 22:57    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Jondahl wrote:
5d 19t 20min igjen ! RBK

Det er jo faen meg en evighet! Crying or Very sad

nedtellinga har starta

Sånn bare for å være ond Wink

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 12.04.2015 23:03    Post subject: Reply with quote

Jeg er noe tvilende til at vi greier 20 000 igjen, men rundt 18 000 bør være klart innenfor.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Macha
Veteran

PostPosted: 12.04.2015 23:16    Post subject: Reply with quote

Gikk inn på billettservice og utifra det jeg så der tror jeg på minst like mange som mot Aafk. Helt villt. RBK
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 12.04.2015 23:23    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Blir veldig spennende å se om vi klarer å skape like mye mot et skikkelig lag. Vi har vært gode i de to første, men herregud så rævva AaFK og FKH var. Godset er noe annet.

Du har ikke sett de to kampene til Godset i år?
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 01:09    Post subject: Reply with quote

Godset er faktisk oppskrytt. De har gode enkeltspillere i forhold til andre lag som FKH, men hva så? Langt under Deila nivå. Klarte jo bare 1-1 mot Mjøndalen på hjemmebane.

At de ikke spiller like bra som før og de tror likevel at de gjør det, kommer til å straffe dem hardt mo formsterke RBK-laget.
Back to top
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 01:19    Post subject: Reply with quote

Regner med at det er verdt å droppe neste års Man United-drakt for denne kampen Rånny! Håper du tar turen så kan vi diskutere Tippeliga og Premier League over noen glass.
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
Vidboy
Junior

PostPosted: 13.04.2015 04:34    Post subject: :) Reply with quote

Gleder meg virkelig til lørdag klokken 18, og håper trønderne stiller velvillig opp også denne gangen, som i åpningskampen mot Aafk RBK
Henri
Legende

PostPosted: 13.04.2015 08:32    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Henning wrote:
Blir veldig spennende å se om vi klarer å skape like mye mot et skikkelig lag. Vi har vært gode i de to første, men herregud så rævva AaFK og FKH var. Godset er noe annet.

Du har ikke sett de to kampene til Godset i år?

Nei. Så litt på Godset-Mjøndalen, men det blir jo en spesiell kamp. Baserer meg på at de har bedre spillere enn AaFK, FKH. Vi får se.
Back to top
Fotsoppen
Proff

PostPosted: 13.04.2015 08:38    Post subject: Re: :) Reply with quote

Vidboy wrote:
Gleder meg virkelig til lørdag klokken 18, og håper trønderne stiller velvillig opp også denne gangen, som i åpningskampen mot Aafk RBK

Har du sjekka billettservice? Ser ut som det allerede er tatt en god del plasser. Very Happy
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 13.04.2015 10:32    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:

Nei. Så litt på Godset-Mjøndalen, men det blir jo en spesiell kamp. Baserer meg på at de har bedre spillere enn AaFK, FKH. Vi får se.

Jeg synes Godset virker svært slappe i år, og tror fort de kan bli en av årets største skuffelser. Det har både med innstilling og utførelse å gjøre. Ett poeng på to kamper de i hvert fall burde hatt til sammen fire i om de vil kjempe om medaljer, og de avsluttet også fjorårssesongen med "bare" fire seire på de siste ti. De går ut svært defensivt mentalt mot VIF, og klarer ikke kjøre hatoppgjøret mot bittelille Mjøndalen foran fullsatte (?) hjemmetribuner.

Godset ser per i dag ut som en middelmådighet. Jeg tviler på at de får alt på stell i løpet av ei kort uke. David Nilsen vil som sin forgjenger trenge til på å bli en god trener, om han noen gang blir det.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 13.04.2015 10:45    Post subject: Reply with quote

Det er rett og slett ikke så enkelt å erstatte en trener som produserer resultater med hjelp av fin offensiv fotball. Vi vet alt om det.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 13.04.2015 10:58    Post subject: Reply with quote

Jepp. Erstatteren er en assistent som kjenner systemet. Hørt det før?
Harceïde
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 11:34    Post subject: Reply with quote

Helland er fortsatt usikker skriver 2mas.

Er vel greit å ikke risikere lengre skadeopphold. Er ikke like bekymra etter å ha sett Mikkelsen igår - han var kjapp og god med ball, bra i pasningsspillet. Herlig å se han bryte gjennom på 2-0, hurtig og kontant i nettet.

Når det gjelder Strømsgodset er jeg usikker. Har ikke sett kampene deres, men de har vært svake har jeg hørt. Men så lever jo alle kamper sitt eget liv - Godset kan fort bli ekstra 'på' med fullsatt Lerkendal og en revansjelyst som sikkert er enorm.

Samtidig har de 2-3 spillere som kan skape trøbbel. Fossum er svingod, dog ingen stor goalgetter fra sin midtbaneposisjon - de har også noen angrepsspillere med spisskompetanse. Her gjelder det være hissig fra starten av, få kampen inn i vårt eget spor og putte det første målet.
Back to top
Bukowski
Proff

PostPosted: 13.04.2015 11:40    Post subject: Reply with quote

Syns David Nielsen begynner å fremstå som en umoden trener som prøver å få terrenget til å tilpasse seg kartet, i stedet for det logiske motsatte. Mener da at han bruker «sine» spillere igjen og igjen, selv om de ikke presterer særlig og det er gode spillere på benken. Særlig spissvalget virker merkelig; greit at Kovacs ikke er noen gaselle på banen, men han vet å komme til avslutninger. Denne Ogunjimi virker å være sånn litt over middels på de fleste områder i de kampene jeg har sett.

Tror det skal mye til før Jostein Flo sparker en trener intern murring til tross, så kan godt være Godset blir årets skuffelse i Tippeligaen. Håper Nielsen kjører det laget han VIL skal være bra i helga også.
Back to top
Vante
Junior

PostPosted: 13.04.2015 11:52    Post subject: Reply with quote

Enig i mye av det som skrives om Nielsen her. Gikk tydelig inn med en defensiv innstilling mot Enga (noe han selv sa etter kampen), og det offensive henger tydeligvis ikke helt sammen etter de to første kampene. Tror at Nielsen er det første treneren som får fyken i år.

Gleder meg vilt til lørdag! Er lett å komme seg opp og på lesesalen etter denne starten. Dog vanskelig å konsentrere seg når alt man gjør er å telle timer til neste kamp... RBK RBK RBK
Back to top
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 12:01    Post subject: Reply with quote

HVis RBK også overbeviser her, ja, da begynner jeg VIRKELIG å få trua. Men var det ikke ifjor de begynte like solid, for å så å skuffe mot Start hjemme foran et fullsatt Lerkendal (eller var det året før?)?
Back to top
pfff
Senior

PostPosted: 13.04.2015 12:12    Post subject: Reply with quote

Nå har vi møtt to lag som har gått fullstendig I oppløsning I forsvar. Håper Godset I det minste henger sammen defensivt hele kampen, så vi får se hvordan vi takler å angripe et lag I balanse.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 12:12    Post subject: Reply with quote

Det er jeg helt enig I.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 12:14    Post subject: Reply with quote

hellvikrunner wrote:
HVis RBK også overbeviser her, ja, da begynner jeg VIRKELIG å få trua. Men var det ikke ifjor de begynte like solid, for å så å skuffe mot Start hjemme foran et fullsatt Lerkendal (eller var det året før?)?

Året før ja. Spilte 1-1 foran ca 16 k på Lerkendal. Hadde da 3 strake seire før det
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 12:18    Post subject: Reply with quote

Var en typisk Perry-kamp, vi scoret relativt tidlig, Elyonussi på retur etter dødball. Etter målet ble vi tafatte og slapp Start inn i kampen, lå å forsvarte oss for det meste. (Om jeg husker helt korrekt)
Back to top
NC
Proff

PostPosted: 13.04.2015 12:28    Post subject: Reply with quote

georgios wrote:
Var en typisk Perry-kamp, vi scoret relativt tidlig, Elyonussi på retur etter dødball. Etter målet ble vi tafatte og slapp Start inn i kampen, lå å forsvarte oss for det meste. (Om jeg husker helt korrekt)

Hørtes ut som et sammendrag fra en hvilken som helst hjemmekamp under hesten.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 12:32    Post subject: Reply with quote

I 2013 gjorde vi en ganske overbevisende kamp borte mot Odd i serieåpninga - debutanten Mike Jensen med en suser fra distanse. Den andre debutanten, Nicki Bille, så også spennende ut. Lunna reddet straffe, og Mix spilte bra. Forsvarsrekka med blant annet Gamboa så bra ut.

Så ble det to 4-0 seiere - hjemme mot Brann og borte mot Sogndal. For å være helt ærlig husker jeg ikke hvordan spillet var i disse, men vi hadde helt klart en 'confidence boost'.

Så den skuffende hjemmekampen mot Start. Var på plass, og husker Elyounoussi putte på en retur etter corner - alt var som det skulle. Resten av kampen trenger man ikke rippe opp i. Var jævla skuffa når jeg kom hjem.

Kampene etter dette:

Tap borte mot Haugesund, marginer imot minnes jeg.

Tap hjemme mot Ulf/Sandnes, Nicki Bille rev av seg skjorta i det jeg forlot stadion.

Uavgjort borte mot Aalesund. Vi var håpløse og lå under med to mål på danskebåten, før vi med en sterk sluttspurt var et stolpeskudd fra Selnæs unna å tre poeng.

Hadde en lang og god periode resultatmessig etter dette, med kun to tap og noen uavgjort. Endte på sølvplass.
Back to top
Undergangen er nær
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 12:44    Post subject: Reply with quote

Sensongstarten (mars-april) 2013:
resultat (sjanser) motstander (borte/hjemme)
1-0 (2-3) Odds (borte)
4-0 (12-2) Brann (hjemme)
4-0 (6-2) Sogndal (borte)
1-1 (3-3) Start (hjemme)
1-3 (8-7) Haugesund (borte)
0-1 (3-4) Sandes Ulf (hjemme)

I årets to første kamper har vi til sammen 24-1 i sjanser. Bare Brann-kampen er i samme gate fra 2013.

Last edited by Undergangen er nær on 13.04.2015 13:01; edited 1 time in total
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 13.04.2015 12:59    Post subject: Reply with quote

Husker Oddkampen ganske godt. Vi slet hele kampen og skapte utrolig lite. Vi virket nervøse og forsiktige. Til slutt druste Mike Jensen inn vinnermålet på pur vilje også vant vi.
Back to top
vemundo
Veteran

PostPosted: 13.04.2015 13:09    Post subject: Reply with quote

Mot Brann hadde ikke Perry kommet ordentlig opp på hesten enda, det var vel første hjemmekamp med han og Wiggen. Han fikk etterhvert tøylet unghingstene som ville løpe i angrep hele tiden på hjemmebane, så mot Start og Sandnes Ulf var det mye bedre kontroll på den biten og vi så mindre til den umoderne sjanseskapingen.

Føles nærliggende å spå en annen utvikling for RBK under Kåre, selv om det sikkert vil svinge prestasjonsmessig tror jeg det de prøver på vil fortsette å være offensivt og i lengderetningen.

Forventer seier mot Godset men ikke med 5+ mål, den biten vil nok normalisere seg utover.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Next
Page 2 of 28

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb