| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
vingback Veteran
|
Posted: 26.11.2014 21:37 Post subject: |
|
|
| FANTASTISK! |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 26.11.2014 21:46 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Huseklepp helt på gråten i intervjuet med Bergens Tidende akkurat nå, ikke noe hyggelig akkurat det.. |
Statsministeren på gråten i finstasen på tv2, bra hun ikke har viktige ting å tenke på. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 26.11.2014 21:47 Post subject: |
|
|
| Kunne sverge på at det var postet et bilde av Hansa Nedrykkspils på dette forumet for en måned eller to siden, og skulle gjerne gjengitt det for anledningen. Uansett - skål da, folkens! Morna, Brann! |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 26.11.2014 21:50 Post subject: |
|
|
Satser på "fire sale" i Bergen nå og selvsagt at vi soper opp de 3 spillerne som er gode. Ikke at jeg vet hvem dem er, men 3 gode spillere må de ha.
 |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 26.11.2014 22:12 Post subject: |
|
|
| kommer fortsatt ikke over at vi tapte mot dette skitlaget. |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 26.11.2014 22:35 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | Kunne sverge på at det var postet et bilde av Hansa Nedrykkspils på dette forumet for en måned eller to siden, og skulle gjerne gjengitt det for anledningen. Uansett - skål da, folkens! Morna, Brann! |
Latebarter på facebook har det  _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 26.11.2014 23:02 Post subject: |
|
|
Det er godt å se at Brann fortsatt skaper engasjement på forumet
Merkelig følelse nå som klubben faktisk rykker ned, men det gjør ikke så vondt som en kanskje skulle ha trodd. De dårlige resultatene gjennom hele sesongen gjør at det ikke er ufortjent heller.
Om det blir ėn eller flere sesonger i 1.div har jeg ikke klart Ã¥ bli enig med meg selv om. Enten blir vi konger i 1.div eller sÃ¥ roter vi det til som FFK. Med dagens ledelse frykter jeg det siste.. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 26.11.2014 23:06 Post subject: |
|
|
| Bruun-Hanssen er da NØDT til å ryke nå d@len? |
|
| Back to top |
|
 |
Mynthon Senior

|
Posted: 26.11.2014 23:28 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Bataljon-søpla peprer banen med bluss før de går tre minutter før fløyta går. Verdig avslutning for et møkkalag med møkkasupportere i et møkkaår. |
Ikke kast stein i glasshus nå. Kan garantere at det hadde skjedd om vi hadde rykket ned også. _________________ Gama tous tin mana, Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 27.11.2014 00:13 Post subject: |
|
|
Synes dette er bare trist jeg.
Blir ikke helt det samme å møte Mjøndalen som SK Brann...
Bruun-Hanssen må da vitterlig få fyken nå.
Håper det blir et kortvarig periode for Brann nede i gjørma, og at de kommer opp. Vi trenger de oppe i teten i Norsk Fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 27.11.2014 00:36 Post subject: |
|
|
| Klarer ikke helt godte meg over Brann-nedrykk, faktisk. Håper de kan holde seg unna Orlov-overganger og heller satse på ungdommen kommende sesong - for de har en utrolig spennende og lokal generasjon på gang. Skaanes, Lorentzen, K. Larsen, Emil Hansson, Vindheim m/fler. Landslagspotensiale på alle her. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.11.2014 00:38 Post subject: |
|
|
Fremsidene til bergensavisene i morgen:
 |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 27.11.2014 00:51 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Klarer ikke helt godte meg over Brann-nedrykk, faktisk. Håper de kan holde seg unna Orlov-overganger og heller satse på ungdommen kommende sesong - for de har en utrolig spennende og lokal generasjon på gang. Skaanes, Lorentzen, K. Larsen, Emil Hansson, Vindheim m/fler. Landslagspotensiale på alle her. |
Tror faktisk det er en slik nedtur de trenger for å realisere dette. Noen av "stjernene" vil jo sikkert bli værende og slepe laget opp tilbake til TL, men regner med at noen vil forsvinne også. Dermed åpner jo dette for flere ungdommer. Samtidig vil jo dette selvfølgelig ha en påvirkning på økonomien, noe som forhindrer nye "stjerner" å entre laget, som ytterligere skaper plass for talenter.
Dette er realitetssjekken Brann trenger, av både sportslige og økonomiske grunner. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.11.2014 01:13 Post subject: |
|
|
Bergenspressen kan dette med dramatiske forsider.
Jeg er enig i at dette kan være en fordel for Brann på sikt. Forhåpentligvis for dem får de ryddet opp både i stall, styre, og ledelse. Dette vil muligens renske ut en del av de overbetalte som ikke leverer, og også avsette de som har stått for disse ansettelsen i flere år.
Det er veldig likt hos oss, vil kanskje mange si, og det er jeg langt på vei enig i. Forskjellen er at vi hadde et bedre utgangspunkt, og har hatt færre totalt misslykkede signeringer som koster millioner både i innkjøp og lønn. Men vi tår også på kanten av stupet, om ikke like akutt som Brann.
Ting må bli værre før de blir bedre heter det, og jeg tror Brann kommer fort opp igjen. Denne gang (forhåpentligvis for bergenserne) med en ny fornuftig og langt mer bærekraftig langsiktig filosofi, og kankje omsider uten mørkemennene i kontorlokalene.
Jeg må si jeg er spent på hva som skjer ift Nordling nå. Han leder den objektivt sett største skuffelsen i TL på utrolig mange år, men det er selvsagt ikke hans skyld alene. Man ser jo også at brukbare lag kan prestere OK (i hvertfall poengmessig) selv under en dårlig trener, noe vi så så nylig som hos oss under Perry.
Det bør og må skje voldsomme endringer i Brann, men jeg tror det er viktig å begynne utenfor treningsfeltet. Minst et år i første divisjon blir det uansett, og det er en gyllen mulighet til å starte fra tegnebrett og bygge stein for stein for en klubb som har vært preget av enormt dårlige avgjørelser fra øverste hold i lang tid. Ironisk nok var det kanskje gullet i 2007 som virkelig startet elendigheta i klubben - en phyrrosseier om du vil.
Så slapp av Brann og Bergen, dere kommer snart tilbake, og da kanskje med ny frisk, en mer lokal profil, og mer langsiktig perspektiv. Så får dere bare holde ut at en del av oss koser oss inntil det skjer. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 27.11.2014 01:58 Post subject: |
|
|
SÃ¥ sympatiske dere er da ...
Dette var virkelig gøy, enda morsommere enn forventet. Det redder sesongen. Dere kan ikke seriøst mene at dere ville foretrukket seriegull fremfor seriesølv og brann-nedrykk ... |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 27.11.2014 02:08 Post subject: |
|
|
En positiv ting får Brann ut av dette og det er at de kan satse på enda flere unggutter. Håkon Lorentzen bør få spille tilnærmet fast i 1 div mens Hansson vel bør begynne å få litt spilletid.
Men nedrykket kan jo føre til at de mister spillere som Skaanes og i hvert fall Vindheim. Det er vel en del interesse rundt Vindheim. Han ender nok opp med å gå til Molde om Linnes blir solgt... |
|
| Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 27.11.2014 07:39 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Bruun-Hanssen er da NØDT til å ryke nå d@len? |
Jo. RBH kan ikke lenger barrikadere seg inne på kontoret. Om han ikke de neste dagene frivillig trekker seg vil det komme store protesterer... |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 27.11.2014 08:13 Post subject: |
|
|
| Med så mange tapte matchballer i høst så er det et veldig fortjent nedrykk. Dette Brann-laget har mer enn bra nok spillere til å overleve TL greit så her er det Norling og det mentale som har sviktet totalt. Hadde trodd jeg skulle føle litt skadefryd over at Brann rykker ned, men gjør egentlig ikke det. Blir morsomt med en ekstra kamp på Østlandet neste år, men samme hvor fortjent nedrykket er så blir TL kjedeligere. Det er morsomt å slå Brann, det betyr lite å slå Mjøndalen. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 27.11.2014 08:15 Post subject: |
|
|
Dette er fantastisk, jeg er veldig opprømt og fornøyd med dette.
Det er en stor dag vi er vitne til, og bergenserne brekker i kor i Bergen nå. De har i lang tid trengt en reality check, de skriker (som alle bergensere gjør konstant) om gull hvert år, men kun vært i nærheten i 2007.
Godt å bli kvitt dem litt.
Å kunne dere sett for dere hva som hadde skjedd om vi hadde rykket ned? Tror dere vi hadde fått sympati? Hah! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 27.11.2014 08:35 Post subject: |
|
|
| Selvfølgelig hadde ikke vi fått sympati, men det får da ikke Brann så mye av heller. Vi kommer sikkert til å rykke ned i løpet av din levetid vi også så da får du se. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 27.11.2014 08:49 Post subject: |
|
|
| JanneB wrote: | Satser på "fire sale" i Bergen nå og selvsagt at vi soper opp de 3 spillerne som er gode. Ikke at jeg vet hvem dem er, men 3 gode spillere må de ha.
 |
Blir vel Huseklepp  _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 27.11.2014 08:50 Post subject: |
|
|
| JanneB wrote: | Dette er fantastisk, jeg er veldig opprømt og fornøyd med dette.
Det er en stor dag vi er vitne til, og bergenserne brekker i kor i Bergen nå. De har i lang tid trengt en reality check, de skriker (som alle bergensere gjør konstant) om gull hvert år, men kun vært i nærheten i 2007.
Godt å bli kvitt dem litt.
Å kunne dere sett for dere hva som hadde skjedd om vi hadde rykket ned? Tror dere vi hadde fått sympati? Hah! |
Om dette hadde skjedd RBK i 2005 skal du slett ikke utelukke at vi ikke ville vært i den sumpa vi er i pr i dag... _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 27.11.2014 08:51 Post subject: |
|
|
JanneB: de var vel strengt tatt mer enn i nærheten i 2007  |
|
| Back to top |