English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mikkel Diskerud
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 103, 104, 105  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
P
Senior

PostPosted: 10.11.2014 00:57    Post subject: Reply with quote

Stemmer det, Mix signerte for Rosenborg 9 august 2012 (ca?) og Lynvingen registrerte seg på forumet 27 august 2012.

Utrolig å lese gjennom alt Lynvingen skrev om Skjelvik. Må være hat i bildet.
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 00:58    Post subject: Reply with quote

Ah, okei. Tenkte han måtte være litt velartikulert hvis han er en slags pengeinnkrever og en god gammaldags Onkel Skrue. Razz Og Skjelvik har han tydeligvis ikke noe til overs for. Litt Ullsokk mot Malec-nivå, bare enda krassere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 00:59    Post subject: Reply with quote

Han traff jo uansett spikern på hode med sine beskrivelser av Skjelvik.

Fotballmessige, hvertfall.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 01:49    Post subject: Reply with quote

Lynvingen må gjerne gjøre comeback i den tråden her.

Blir sikkert underholdende.

Quote:
Etikk og anstendighet, den moralsk gode diskusjonen, gir åpenbart en følelse av vekselvis søvnighet og murrende harme. Joda, vi lever tydeligvis i en verden der man fortsatt kan tjene penger på lemmet sitt, pynte kjeppen, klaske kjerringa på rompa. Tjene seg rik på å vise verden hva du er god for på internett. Penga rår, kynismen består.

Ting som tyder på at lynvingen har nailet mye rart, men vil påstå at fotballfaglige innspill er ganske langt nede på listen.
Back to top
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 03:20    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner ikke dette helt. Så igjennom noen av postene til denne Lynvingen og finner bl.a. dette i Mix sin tråd:

Quote:

For meg er dette det endelige beviset på at RBK er brukt som en eneste stor reklamekampanje for Mix. Etter en sesong i glemselens dal (les: Belgisk toppserie) hadde han mer enn noen annen behov for å markedsføre navnet sitt nasjonalt og internasjonalt. Hva er vel bedre en europacup med RBK, fast plass og bosmankontrakt? Usikkerhet rundt trener er det i alle klubber, de lever neste alltid på lånt tid....må teste ut trondheim etc kjøper jeg ikke på en flekk. Kan jo hende han signerer, men er isåfall i mangel av bedre alternativer.

Falsk og kynisk fyr - sod off!

Og:
Quote:

Kom igjen da, vi vil ikke ha en spiller som tenker kun seg selv. Er så drittlei av at Mix tror verden roterer rundt hans akse, nå må Huftun komme på banen og gi ham et ultimatum. Signerer denne uka eller vi fokuserer på andre spillere. Det lukter jo primadonna lang vei.

Tror heller ikke Mix vil fungere spesielt bra i 4-3-3, vi trenger andre spillertyper nå. Vinger f.eks, som p.t er fraværende.

Hvorfor skulle PÃ¥l Diskerud poste noe slikt?
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.11.2014 09:09    Post subject: Reply with quote

Fordi han forsøker å skape blest og diskusjon rundt Mikkel og familien. Hva motivasjonen bak dette skulle være vet jeg ikke, men det hadde vært en typisk ting for han å gjøre for å skape en konflikt. Vet at han leser forumet og bruker negative ting herfra både mot Rosenborg og 2mas. Legg merke til den kameratslige måten han omtaler "fam Mix'erud".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 10:33    Post subject: Reply with quote

Godt kjent at både far og sønn Diskerud får med seg hver eneste post her inne. At en av de har vært aktiv poster også overrasker ikke.

Hei PÃ¥l. Mafia Very Happy
Eru
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 10:47    Post subject: Reply with quote

Det er jo synd om Mikkel Diskerud skal straffes for at faren muligens er en kjeltring. Han kan jo ingenting for hvem faren hans er (men selvsagt kan han noe for hvem agenten hans er) og fremstår selv som en god, om enn noe snodig gutt.

Han setter pris på supporterne og gjør det lille ekstra, samtidig som han har prestert godt på banen.
Back to top
Jakob
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 11:01    Post subject: Reply with quote

Var det ikke Mix som postet innlegg på et amerikansk forum for å forklare situasjonen etter at avtalen med Colombus Crew gikk i vasken? Tror nok flere av RBK-spillerne er inne på dette forumet.
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 11:52    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig er det flere som er inne og leser her, både fra spillergruppa og administrasjonen. De er ganske så oppdaterte på det som blir skrevet her inne. Selvfølgelig ikke alt som blir tatt like seriøst, men essensen i stemningen ute blant folk er nok noe de får med seg.
oxbailla
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 11:59    Post subject: Reply with quote

Tror dessverre Mix er tapt for norsk fotball og RBK.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 10.11.2014 12:50    Post subject: Reply with quote

Håper for all del Mix fortsetter. Den rette blandingen, som Eru sier, - god, snodig og presterer på banen. Sprer positivitet og gjør at man kan trekke på smilebåndet i ny og ne.
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 10.11.2014 13:45    Post subject: Reply with quote

Da må Pål Diskerud vekk som agent... Umiddelbart. Bør ikke være aktuelt å diskutere ny kontrakt med han som agent.

Saken er egentlig såpass alvorlig at Mix selv burde gått ut og tatt avstand fra sin fars handlinger. Kommer selvfølgelig ikke til å skje, men likevel... Når Mix har så tett forhold til sin far er det ikke så unaturlig at saken påvirker vårt syn på Mix, om han i det minste ikke bytter agent snarest...
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 10.11.2014 13:56    Post subject: Reply with quote

Hvem er Mix? Er det Mikkel Diskerud man refererer til?
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 10.11.2014 13:59    Post subject: Reply with quote

Det er kanskje mest naturlig at Mix selv anser det at farens andre eskapader (i den grad han blir konfrontert med dem) ikke har noe med forholdet dem imellom å gjøre.

Folk som har et godt forhold til faren sin har vel ofte en viss lojalitetsfølelse der.

(Har ikke lest artikkelen og veldig lite peiling på Diskerud sr., bare tenker i forhold til hvor sannsynlig det er at Mix bytter agent)
Hedning
Legende

PostPosted: 10.11.2014 14:05    Post subject: Reply with quote

Du angir ikke far din for at han snylter på skatten heller liksom.
Back to top
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 10.11.2014 14:07    Post subject: Reply with quote

Tja... Far eller ikke far, hadde en slik artikkel kommet ut om min far og agent, så hadde jeg ikke nølt med å skifte agent. Hadde neppe blitt mange vennlige besøk etter det heller... Ville krevd at han gjorde det godt igjen for de nevnte familien også.

Mix sin reaksjon på saken er jo selvfølgelig også avhengig av hvor lik han faktisk er sin egen far...

Edit:
OrionPax, så ikke at du ikke hadde lest artikkelen. Les den, omså bare starten. Den er mye verre enn man noensinne kan se for seg, før man begynner å lese... Da skjønner du bedre at noens tillitsforhold til sin far, kan bli kraftig ødelagt av noe sånt...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.11.2014 00:00    Post subject: Reply with quote

Evt. les sammendraget.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pillen
Senior

PostPosted: 11.11.2014 00:41    Post subject: Reply with quote

Får ordentlig bad feeling av denne Pål D, og er en mann jeg rett og slett hadde vært redd å gjøre forhandlinger med. At Rosenborg i det hele tatt er i en slags kontakt med mannen gjør meg livredd. At han bare er her på forumet beviser jo at han er meget interessert i Rosenborg. Jeg ville vært ordentlig forsiktig i kontraktsforhandlinger med Diskerud. Heldigvis er Rosenborg i et såpass solid offentlig søkelys at det er begrenset hva han kan gjøre, men det forundrer meg ikke om han finner "smutthull".

Pål D er intelligent med stormannsgale tendenser. Han er som en mafiaboss av den gamle sorten. Disse er ofte de aller verste. De har gjerne "springere" ute på gaten som gjør drittarbeidet, mens Pål D styrer det hele. Jeg trodde ikke det fantes slike i Norge, men har tydeligvis ikke nok innsikt i denne bransjen. At han er kanskje den mektigste i en tvilsom utlånsbransje beviser hans posisjon.

Jeg betviler ikke at Pål D kan konstruere solide kontrakter for sønnen. Men jeg tror han da bør ut av de norske landegrenser. Ser egentlig for meg Diskerud får en slags nomadekarriere i en rekke halvstore klubber ute i verden.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 11.11.2014 00:43    Post subject: Reply with quote

Morgenstar Pålssønn BK neste????

Laget flyttes over til Seychellene og blir en hvitevaskfabrikk av kontanter...

the nightmares!
Pillen
Senior

PostPosted: 11.11.2014 00:49    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:
Du angir ikke far din for at han snylter på skatten heller liksom.

Helt ok at forholdet mellom dem er bra. Det skal mye til for å skille far og sønn, og Pål D er sikkert en veldig bra og morsom type å ha som pappa. Jeg vet imidlertid ikke om Mix var klar over omfanget av virksomheten, men mest sannsynlig betyr det ingenting i den store sammenhengen så lenge han er en god og snill far. Men folk har mange ansikter.....
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 11.11.2014 01:13    Post subject: Reply with quote

Var redd et sekund for at Mix hadde meldt overgang til et engelsk lag når jeg klikket meg innpå RBK.no akkurat nå, litt av en tittel.

Uansett, Mix tatt ut i landslagstroppen mot Colombia og Irland. Førstnevnte kamp spilles på Fulhams hjemmebane.
Back to top
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 11.11.2014 01:19    Post subject: Reply with quote

Var redd? Mere ønsketenkning. Få bort det ugresset fra byen.
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
MiTo
Senior

PostPosted: 15.11.2014 01:05    Post subject: Reply with quote

Greit at faren virker som en skikkelig nasty type, men synes ikke vi skal dømme Mix uten noe mer informasjon.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 15.11.2014 02:29    Post subject: Reply with quote

Som sagt tidligere, mix er en av de på rbk som ivaretar de yngste, de mest nervøse og de som er benket.

Gi Mix den cred han fortjener. Please. Det er en høyst sympatisk og særs dyktig fotballspiller.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 103, 104, 105  Next
Page 95 of 105

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb