English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 793, 794, 795  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
KitWalker
Veteran

PostPosted: 08.11.2014 23:29    Post subject: Reply with quote

Det er jo ikke ukjent at det å vende hjem til Norge har vært et problem for Sollieds familie, spesielt kona.
Back to top
View user's profile Send private message
OzzeyH
Proff

PostPosted: 08.11.2014 23:46    Post subject: Reply with quote

TS er kanskje LITT "kjærringstyrt"? Razz Wink
Back to top
Jakob
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 00:06    Post subject: Reply with quote

Ser for meg at Sollied blir vurdert som en slags manager ja, som tar for seg spillerlogistikken. Kåre blir hovedtrener med mindre han selv vil noe annet. Er redd for at Sollied er her bare for at Koteng skal få si at de vurderte alle kandidater inkludert Sollied, men endte opp med KI.
Back to top
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 09.11.2014 00:31    Post subject: Reply with quote

Jeg greier ikke se dette som annet enn at Sollied havner i klubben som trener eller manager. Jeg har lenge trodd at ny trener kommer til å presenteres umiddelbart etter sesongslutt. Styret har sagt de skal presentere ny trener "i god tid før jul" og før sesongen er over blir det bare støy. Jeg kan derfor ikke se for meg at RBK-styret hadde hatt møter med TS dagen før sesongavslutning, hvis han ikke er høyaktuell for stillingen. Hvis de har bestemt seg for KI blir det jo bare støy ut av dette.

Kan bli svært morsomt på kamp i morgen hvis TS blir presentert som ny trener med KI i teamet!
Back to top
1960
Rutinert

PostPosted: 09.11.2014 00:43    Post subject: Reply with quote

Samme konklusjon av meg som av Kokeplate:
Det må bli Sollied
I går var jeg sikker på at det ble Kåre, men denne offentliggjøringen av Sollied betyr Trond i en løsning sammen med Kåre Smile
Blir forhåpentlig presentert under kampen i morgen.
Livet smiler Very Happy
Back to top
henriksjaamo
Junior

PostPosted: 09.11.2014 01:08    Post subject: Reply with quote

Synes det er merkelig hvis denne løsningen blir presentert i morgen, da det har vært tyst i media mtp sollied, og i tillegg virker det ikke som at Koteng har jobbet rævva av seg i forbindelse med Sollied, også her med media som referanse.

MEN det at media evt ikke har snappet det opp, betyr ikke at det ikke skjer. Og som mange her sier, så er det jo litt suspekt at Sollied er på Lerkendal på dette tidspunktet hvis det bare var for å spise lefser og drikke tynn kaffe på brakka.
Jeg velger å drømme, og jeg gleder meg virkelig til i morgen. Kan bli en veldig spennende dag.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 13:15    Post subject: Reply with quote

Når Kise Karlsen skriver at han er i Trondheim, men "i utgangspunktet ikke for å prate jobb" så stemmer det. Videre virker det rart at Koteng aldri har pratet eller pratet lite med Sollied før ref. 2mas sine observasjoner.

RBK har lekket som en sil de siste årene og har ikke klart å holde noe hemmelig, så når Adressa skriver at Kåre får jobben - ja, da tror jeg på dem.

Eneste håpet jeg har for Sollied er hvis den uformelle samtalen med "RBK", hvem enn det måtte referere til, plutselig omhandler trenerspørsmålet og Sollied har på seg selger buksene sine. Det er i bestefall a long fuckin' shot.
Back to top
henriksjaamo
Junior

PostPosted: 09.11.2014 13:44    Post subject: Reply with quote

Absolutt. Jeg håper jo litt på at dette dreier seg om en initiativ fra KI, som selv ønsker TS inn i teamet. Hvis han har selvinnsikt, så skjønner han antakeligvis at det vil gagne han å ha en med mer pondus forran neste sesong, da KI tilsynelatende er strålende på feltet, og en likandes kar, men en autoritær leder er jeg usikker på om at han er.
Isåfall kan det ha vært akutelt å kalle TS ned til trondheim for å tilby et eller annet, eller i hvert fall legge frem planen til KI. Men som du sier, Janne, årets langskudd.
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 13:48    Post subject: Reply with quote

Kåre pusher på for å få Trond som hovedtrener, både fordi han har selvinnsikt, og han vet at dagen Trond enten blir klar for større oppgaver igjen eller går av andre grunner så tar assistenten over.

Eller Trond Sollied blir sett på tribuna mot Godset, med sju personer mellom seg og Koteng, og den eneste interaksjonen mellom de er at Sollied hiver noe etter Koteng.
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2014 13:53    Post subject: Reply with quote

Ivar wrote:
Eller Trond Sollied blir sett på tribuna mot Godset, med sju personer mellom seg og Koteng, og den eneste interaksjonen mellom de er at Sollied hiver noe etter Koteng.

Den undertegnede kontrakten? ;D

Det som suger med alt dette her er fallhøyden for forhåpningene. Skuffelse på gang...
henriksjaamo
Junior

PostPosted: 09.11.2014 13:57    Post subject: Reply with quote

Nesten blitt tradisjon å bli skuffet vedrørende rykter om Sollied. Jeg holder godt igjen på entusiasmen denne gangen, for jeg har rett og slett ikke råd til nok alkohol for å døyve smerten ved enda en skuffelse.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 14:05    Post subject: Reply with quote

Ivar wrote:
Kåre pusher på for å få Trond som hovedtrener, både fordi han har selvinnsikt, og han vet at dagen Trond enten blir klar for større oppgaver igjen eller går av andre grunner så tar assistenten over.

Drømmescenario, men det skjer ikke. Det garanterer jeg. Kåre har sagt hele tiden siden han ble vikar at han selv ønsker hovedtrenerjobben. Etter det siste halvåret kan jeg ikke forstå at han skulle fått mindre tro på seg selv.

Det skulle ikke forundre meg om at Trond ikke er å finne på tribuna i dag.
Back to top
henriksjaamo
Junior

PostPosted: 09.11.2014 14:14    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet er vel om KI har lyst på jobben fordi han nyter å være i rampelyset, og Rosenborgs ansikt utad, eller om det er fordi han elsker jobben på feltet. Dersom sistnevnte er realiteten kan han fortsatt ha drømmejobben til tross for at TS kommer.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.11.2014 14:21    Post subject: Reply with quote

Der ikke tilfeldig at Trond Sollied dukker opp på brakka nå, det er selvsagt ikke det. Man må gjerne forberede seg på skuffelse og snakke det ned, men helt ærlig: midt i en ansettelsesprosess hvor RBK vingler på sportslig modell og tidsfrister så kommer messias gående inn på brakka for en samtale med koteng og han har med seg sin rådgiver.

Tar heller skuffelsen seinere, nå sier jeg: TS på Brakka!! Very Happy
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 14:24    Post subject: Reply with quote

Haha, faen du er gærn MD Very Happy

HÃ¥per du har fylt barskapet ditt, fordi denne skuffelsen blir enorm!
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 14:32    Post subject: Reply with quote

Tenk om det blir Sollied!!?

Koteng. Da blir du historisk! Brikkene faller på plass i alle rølete grep du har gjort! Da leder dette EN veg; OPP OG FREM!!

Da skal jeg hylle deg Koteng! Da skal du få statue du også!

Razz Very Happy
henriksjaamo
Junior

PostPosted: 09.11.2014 14:48    Post subject: Reply with quote

Blir kraftig revet med hver gang et nytt svar kommer inn her. Når jeg ser noen som tør å være optimistisk, kjenner jeg selv at jeg vil hive meg på. Heldigvis er Janne her og slenger meg ned på bakken igjen før jeg rekker å glede meg over noe som helst.

Men for å få klarhet i ting:

Har noen av dere funnet noe mer enn at TS skulle i samtaler med RBK-ledelsen? Hvilke samtaler kan dette være dersom "det i utgangspunktet ikke var for å diskutere jobb"?
Mulig jeg har oversett viktig lesestoff.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 14:48    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Der ikke tilfeldig at Trond Sollied dukker opp på brakka nå, det er selvsagt ikke det. Man må gjerne forberede seg på skuffelse og snakke det ned, men helt ærlig: midt i en ansettelsesprosess hvor RBK vingler på sportslig modell og tidsfrister så kommer messias gående inn på brakka for en samtale med koteng og han har med seg sin rådgiver.

Tar heller skuffelsen seinere, nå sier jeg: TS på Brakka!! Very Happy

Faen enda en kompisansettelse... Koteng og styret må gå... Bare innavl i denne klubben jo...

ironi hvis noen skulle lure
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 14:51    Post subject: Reply with quote

henriksjaamo wrote:
Har noen av dere funnet noe mer enn at TS skulle i samtaler med RBK-ledelsen? Hvilke samtaler kan dette være dersom "det i utgangspunktet ikke var for å diskutere jobb"?

Bare for å roe optimismen. Hvis det er slik at han ikke er aktuell kandidat nå, slik som Adressa har sagt, så kan det være (hvis de er enige om at han ikke er kandidat) at han er en de henter råd/inspirasjon fra. Han kan tross alt røttene temmelig godt han også, og har vel antagelig hjertet i RBK, iallefall bak karriere, penger og kjærringa Smile
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 15:04    Post subject: Reply with quote

Dersom det er tilfellet PerO, så vitner det om et gangsyn fra helheim. Nå, i denne stund, når vi supporterne er sulteforet på gode nyheter og fremgang, så tar man inn TS på brakka - bare for hyggelig kaffe og annet prat?! Rett før treneravgjørelsen tas!?

Det er jo i så fall rene torturen og veldig respektløst gjort ovenfor oss.
PerO
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 15:07    Post subject: Reply with quote

eksil:

Det kan jeg være enig i. Men heller ikke noe ledelsen bør ta hensyn til.

Hvis Sollied ikke kan ta jobben, men bistå i prosessen, så har han iallefall gjort nytte for seg.

Jeg synes det er veldig positivt, hvis styret støtter seg på mest mulig fagfolk i prosessen. Selv om det skulle bety at noen supportere må ta en ekstra drink for å døyve skuffelsen Smile
Back to top
henriksjaamo
Junior

PostPosted: 09.11.2014 15:14    Post subject: Reply with quote

Hva er det Trond Sollied skulle kunne bidra med av tips dersom han ikke blir manager? Dersom Sollied ikke er akutell er det jo fordi styret allerede har bestemt seg for KI, vil jeg tro. Og dersom de har bestemt seg for KI, har de vel allerede bestemt seg for hvordan klubben skal drives (uten manager, men med hovedtrener og SD), så der er det vel også lite sannsynlig at han skal bidra noe.

Eller?
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 15:29    Post subject: Reply with quote

Adressa har gode kilder, men jeg er ikke sikker på om de er så presise, at de vet 100% om hvilken avgjørelse som tas.

De har nok rett i at KI er favoritten, men det er ikke sikkert det er avgjort endelig likevel. Og diskusjonen rundt SD løper nok fortsatt.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.11.2014 15:35    Post subject: Reply with quote

Det er også tilnærmet umulig for Adressa å kunne forsvare hvordan de kommer frem til at neon er xx% favoritt, hvem som er hakk i hæl, osv.

Det er tross alt en gjeng + et styret som skal avgjøre dette, sannsynligvis er ikke samtaler ferdig og lite tyder på at Koteng eller Dyhaug ringer Adressa for å fortelle dem om hvilken kandidat som prosensmessig leder racet.

Adressa synser og gjetter, sannsynligvis halvkvalifisert gjetting da de sikkert har fått noen i RBK til å fortelle noe. Men hvor mye vet de utenfor prosessen egentlig?

Nei, de oppslagene Adressa har hatt om denne prosessen hittil har vært syltynn suppe.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 09.11.2014 16:30    Post subject: Reply with quote

Jeg syns det er merkelig at Sollied bare er på en kort visitt bare for å småprate med KI&CO.
Det MÅ være noe mer som ligger under, hva gjør egentlig hans rådgiver TKK der?
Holder Trond i handa?

Nei, dette er for utrolig.

Tipper Sollied er tiltenkt i en rolle i klubben, om det er manager, sportslig leder, hovedtrener eller What Ever er dog ikke godt å si ...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 793, 794, 795  Next
Page 168 of 795

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb