View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
suruk Rutinert
|
Posted: 19.09.2014 22:17 Post subject: |
|
|
stefan koser seg på trening. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.10.2014 21:09 Post subject: |
|
|
Strandberg har kontrakt som går ut 31. juli 2015. Om han fortsetter i klubben, er ifølge han selv uvisst.
- Det er umulig å vite. Jeg har sagt at jeg kan dra fra Rosenborg eller at jeg blir ut karrieren, det er umulig å vite. Jeg trives veldig bra, og jeg liker Kåre (Ingebrigtsen) veldig godt og prosjektet han holder på med. Jeg kan ikke gjøre mer enn å spille gode fotballkamper, det er det jeg prøver på hver dag, så får vi se hva som skjer.
- SÃ¥ det er muligheter for at du forlenger kontrakten?
- Vi får se, jeg kan ikke utelukke noe som helst. Rosenborg har snakket med meg om det før, men vi har ikke snakket om det akkurat nå. Vi har fire viktige kamper igjen, avslutter Ken Remi Stefan Strandberg.
Les mer: Scoring av skadefri Strandberg |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 18.10.2014 08:51 Post subject: |
|
|
Ynkelige uttalelser i papir-Adressa |
|
Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 18.10.2014 09:23 Post subject: |
|
|
Hva sa han? |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 18.10.2014 09:38 Post subject: |
|
|
Han sutrer over mulig benking på søndag og antyder at det har med politikk å gjøre, ikke prestasjoner. Skryter av seg selv i sist landskamp, men sier ingenting om hvor søppel han har vært for RBK i det siste. Møkkamann. |
|
Back to top |
|
 |
beejay Senior
|
Posted: 18.10.2014 09:40 Post subject: |
|
|
Selg pakket, skaper bare dårlig stemning. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 18.10.2014 10:07 Post subject: |
|
|
Vil heller at RBK satser på Skjelvik som stopper, han har noe Strandberg mangler - stort TEMPO!
I tillegg synes jeg Holmar ser mye mer lovende ut. Han også har bra tempo og er en kriger.
Strandberg kan for min del selges!
Tore, Jørgen (bedre som stopper en ving og back) og Holmar er i mine øyne bedre stoppere en Strandberg.
SELG NÅ! _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 18.10.2014 10:08 Post subject: |
|
|
Selg? Han kan jo gå gratis |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.10.2014 10:30 Post subject: |
|
|
Uten å ha lest uttalelsene hans så er jeg forsåvidt enig med Strandberg i at det er vanskelig å forstå ut fra sportslige hensyn hvorfor han skal bli benket for en så svak spiller som Skjelvik, men det er håpløst å klage over det i avisa. Synd han ikke ble solgt i sommer, det tilbudet fra tyrkerne må ha vært skikkelig, skikkelig dårlig. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 18.10.2014 10:35 Post subject: |
|
|
number10 wrote: | Vil heller at RBK satser på Skjelvik som stopper, han har noe Strandberg mangler - stort TEMPO!
I tillegg synes jeg Holmar ser mye mer lovende ut. Han også har bra tempo og er en kriger.
Strandberg kan for min del selges!
Tore, Jørgen (bedre som stopper en ving og back) og Holmar er i mine øyne bedre stoppere en Strandberg.
SELG NÃ…! |
høres ut som det er følelsene som snakker her. Det fins jo ingen tvil om at Strandberg er en bedre spiller enn Skjelvik, og Holmar har vi vel fortsatt sett litt for lite av til å si hvor god han faktisk er.
Jeg støtter et salg av Strandberg, men enda bedre om han skriver ny kontrakt. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 18.10.2014 11:02 Post subject: |
|
|
Om man klarer å se potensialet i en spiller og se spillertypen, så ser vi at Holmar blir en bedre spiller en Stefan.
Også Skjelvik, da det virker som om han har bedre ro med ball som stopper og han kan være veldig nyttig med hurtigheten, da RBK har rotet bort en del poeng grunnet dårlig tempo på stopperne/forsvaret. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 18.10.2014 11:25 Post subject: |
|
|
Artig at du nevner ro med ball og trekker frem Skjelvik. En ser jo tydelig at han er stressa med ball. Strandberg har ro med ball |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 18.10.2014 16:58 Post subject: |
|
|
Kjenner at jeg ikke er mentalt klar for at Strandberg skal ikle seg den flotte svarte og hvite drakta på en stund! |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 18.10.2014 18:18 Post subject: |
|
|
Skjelvik som spiller har mere ro som stopper enn back.
NÃ¥ sies det ikke at han har mere ro en Strandberg, men han virker litt tryggere som stopper.
Og han vinner mye på at han har ett stort tempo og det trengs virkelig i ett RBK forsvar som mangler det store tempoet i forsvaret. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 18.10.2014 18:29 Post subject: |
|
|
Lån Strandberg ut for et beløp til en klubb i en diktaturstat til kontrakten hans er utgått  |
|
Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 18.10.2014 19:01 Post subject: |
|
|
KÃ¥re er nok ikke mentalt klar for at Strandberg skal spille nei.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.10.2014 14:33 Post subject: |
|
|
- Det er veldig lite politikk jeg driver. For oss handler det om å vinne hver fotballkamp, og jeg tar ut det laget som jeg mener er best til å møte Vålerenga på søndag. Det er det fokuset jeg har, svarer treneren.
- Med Reginiussen tilbake neste helg blir det dermed enda vanskeligere for Strandberg?
- Det blir vanskelig for alle. NÃ¥ handler det om hvordan vi ser ut i morgen. Vi stiller i utgangspunktet alltid med det beste laget.
Les mer: Skjelvik framfor Strandberg
Her er forresten det nevnte oppslaget i Adressa i går:
- Jeg ble kåret til banens beste i landskampen mot Ukraina. Jeg scoret mål, og fikk ekstremt gode tilbakemeldinger fra landslagstreneren. Den gode prestasjonen gjorde meg aktuell for a-landslaget igjen. Men dersom trenerne nå skulle velge å ikke bruke meg framover, så ødelegger de den muligheten for meg, sier han.
Strandberg har kontrakt med Rosenborg ut juli neste år. Det betyr at han fra utgangen av januar står fritt til å signere for en annen klubb, og kan forlate Lerkendal til sommeren uten at RBK får en krone igjen for ham. Nå mer enn hinter han om kontraktsituasjonen er den egentlige årsaken til at han nå står i fare for å miste plassen på laget.
- Jeg regner med folk forstår hvorfor jeg eventuelt ikke spiller, det sier seg vel selv. Siden jeg kom til Rosenborg, har jeg aldri blitt benket så lenge jeg har vært frisk, sier han. |
|
Back to top |
|
 |
Riversen Proff
|
Posted: 19.10.2014 14:55 Post subject: |
|
|
Tja. Holmar gjør det jo bra og kan få tilbud om kontrakt. Strandberg er ikke en åpenbart bedre spiller og har utgående kontrakt som han tilsynelatende haler ut tiden på. Jeg synes det er helt fair at Holmar får muligheten til å etablere seg. Det er jo den mest langsiktige løsningen vi kan gå for.
Ingen bombe at Strandberg syter i øst og vest med en gang situasjonen får konsekvenser. Håper han blir solgt! |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 19.10.2014 15:04 Post subject: |
|
|
Når det står mellom Stefan, Holmar og Jørgen på 2 plasser er det åpenbart at Stefan skal spille isolert sett. Det er nok "politiske årsaker"
Det sagt er jo vraking av spillere som holder på å forsvinne gratis eneste virkemiddel RBK har, og jeg støtter det. Samtidig kan jeg forstå at spillere er aventende til hva som skjer de neste månedene før de binder seg videre.
Forøvrig burder nok Strandberg holde kjeft denne gang. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 19.10.2014 15:23 Post subject: |
|
|
Faen så lei jeg begynner å bli av Stefan Strandberg. Det er surmuling konstant. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 19.10.2014 15:33 Post subject: |
|
|
Enig!
Dette må bort fra Lerkendal. Denne individtenkinga kan de holde på med i bundesliga og slike ligaer. Vi er ikke prisgitt superspillere, og må derfor prøve å ta de på andre ting, som det kollektive og kondis/styrke ol.
Derfor by, by til Strandberg. Husker mer av klaging og andre uroligheter enn fantstiske spill fra han! _________________ thumb/b2gwNyta.jpeg |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 19.10.2014 15:49 Post subject: |
|
|
".... ødelegger den muligheten for meg." Hørt sånt tull. Igjen høres det ut på Strandberg som at Rosenborg er til for å skape muligheter for han. Snakk om å ha et oppblåst selvbilde.
Sakene er at han er til de grader begrenset som spiller, langt under det bildet han ha skapt av seg selv. Jeg foreslår at man bare lar han gå. Lei av hele fyren. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 19.10.2014 18:11 Post subject: |
|
|
Strandberg setter seg selv foran klubben og laget. Sånne spillere vil jeg ikke ha. Flott at han benkes slik kontraktstatusen er, vi bør heller satse på spillere som ønsker å være i RBK. Det skal ikke være sånn at klubben skal være nødt til å føye seg etter ønskene til spillere på utgående kontrakt i håp om at de skal signere ny. Har de ikke lyst til å fornye kontrakten, så blir de ikke satset på. Enkelt og greit. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 19.10.2014 18:32 Post subject: |
|
|
komisk..Han har ikke noe internationalt nivå heller..Kos deg på benken i tyrkia!! |
|
Back to top |
|
 |
PolarCo Junior

|
Posted: 19.10.2014 23:16 Post subject: |
|
|
Fair Enough at man ikke prioriterer spillere på utgående kontrakt i utgangspunktet, men når
'
1: spilleren etter alle solemerker er et bedre alternativ enn vedkommende som ble brukt (en nylig omskolert wingback) og
2; den viktigste grunnen til at spilleren er på utgående kontrakt er at det fortsatt er helt uavklart hvem som skal trene laget neste år og hvilken langsiktig spillerplan en ny SD har
synes jeg det blir litt tullete å benke ham. Særlig siden det er fordømt viktig å vinne resten av årets kamper med tanke på spill i Europa neste år. |
|
Back to top |
|
 |
|