| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 19.07.2004 17:24 Post subject: |
|
|
Mr. Myklebust putta inn ett mål igjen igår, har trua på den gutten jeg.
Ellers tror jeg Grindheim fra Haugesund kan bli god, han scoret visst et knallbra mål igår. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 19.07.2004 20:40 Post subject: |
|
|
Nå kan det vel sies at RBK har vært sommerens store vinner på overgangsmarkedet, kanskje sammen med Lyn. Min mening er at RBK ikke trenger noen nye spillere pr.dags dato. Selvsagt, Grindheim er en god spiller, men kan ikke komme rett inn på laget nå. Skal RBK først handle, må de ha en som kan kjempe seg rett inn på første 11`ern. Noen vil vel kanskje si at Braathen ikke kan det, jeg tror at han kan kjempe for en plass med en gang han har tilpasset seg spillestilen, det samme gjelder Russel og Dorsin.
Nå har vi vel dobbelt opp på nesten alle plasser, med unntak av stopperplassene, men jeg regner med at Hoftun og Riseth holder ut et par sesonger til, og de er ikke av typen som blir skadet i lengre perioder av gangen. Om så skulle skje, kanj jo Torjus, Christer gå inn på stopperplass for en kortere periode. Noen vil vel kanskje si at de vil ha en stopper til den dagen Hoftun gir seg, men hva er vitsen med og kjøpe et talent der, som går lei etter en sesong på benken ? Den tid den sorg, vi kjøper heller en stopper den dagen Hoftun annonserer at han gir seg. Så Bratseth, legg bort pengepungen nå til den dagen det er alvor  _________________ -RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah Senior
|
Posted: 19.07.2004 21:09 Post subject: |
|
|
Jeg anbefaler Bratseth å ha noen navn på midtforsvarere i blokka! F.eks. Muri (Stabek)
Men jeg skulle gjerne sett Lars Iver Strand i RBK-drakta etter vinterferien!  _________________ RBK NORWAY RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

|
Posted: 19.07.2004 21:41 Post subject: |
|
|
Tenkte på Grindheim som en avløser for Berg jeg. Om to år tenker jeg. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

|
Posted: 19.07.2004 21:41 Post subject: |
|
|
Tenkte på Grindheim som en avløser for Berg jeg. Om to år tenker jeg. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
Zinky Junior
|
Posted: 19.07.2004 23:56 Post subject: |
|
|
| Ikke noen Grindheim til Rosenborg nei. Spillte masse mot han når han spillte for lokalklubben haugar. Grett nok at han var god, men bare sutring, holding, filming med han. Grett nok at det er noen år siden, men jeg liker ikke den fyren der hvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 20.07.2004 02:10 Post subject: |
|
|
hva med Christopher Wreh da ? sånn, spilte ikke han for arsenal en periode ? han er bosmanspiller nå for tiden iallefall
mest sagt som en spøk, men muligheten er vel der. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 20.07.2004 19:30 Post subject: |
|
|
Var lidt snak om Stefanidis for lidt tid siden.
Nu er han ihvertfald uaktuel han har nemlig skrevet under for danske Brøndby.
Brøndby køber Stefanidis _________________ Sliter
Medlem nr. 2477
Last edited by Harald on 23.07.2004 07:00; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah Senior
|
Posted: 20.07.2004 20:54 Post subject: |
|
|
Jeg hører at Jedidalen og Zinky mener at Grindheim bør erstatte Ørjan Berg om 2-3 år! Det mener ikkke jeg.
Jeg mener at den mest kvalifiserte spillern til å ta Ørjan sin plass er helt klart Fredrik Winsnes! Så da er spørsmålet hvem bør erstatte Fredrik?
Og den spilleren har vi allerede, altså Per Ciljan Skjelbred, et GIGA talent som kommer til å bli like god som Ørjan og Myggen, hvis han virkelig står på. Så vi (RBK) trenger ikke backupp i den plassen om 5-6 år før Fredrik Winsnes slutter!
Han er jo 29 snart så kanskje enda tidligere! _________________ RBK NORWAY RBK |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.07.2004 09:46 Post subject: |
|
|
| hobbus wrote: | | ser nå at borjan djordic er på tur bort fra united som bosman spiller. syns igrunn at rbk kan være ute å lure på spillern. |
Som jeg skrev i går, er Bojan tilbud ny kontrakt med Mænju, og nå er han også med i 22-mannstroppen som reiser til USA:
- Det verkar som att han (Alex Ferguson) tror mer på mig efter min framgångsrika säsong med Röda Stjärnan. Manchester United har cirka 70 spelare under kontrakt och att jag är en av de som får följa med till USA är stort, säger Djordjic.
Läs mer: United till USA - med Bojan i laget
...tror med andre ord at Bojan blir vanskelig å få tak i for RBK... |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

|
Posted: 21.07.2004 14:19 Post subject: |
|
|
Skal vi leve med bare en midtbanespiller i framtida eller? Strand og Berg er vel snart ferdige med det, synd men sant, så da syns jeg at en spiller som Grindheim, eventuelt Kristoffer Hæstad på Start bør være mulig å drille inn på midten. Winsnes fungerer vel også best sentralt på midten, ikke som indreløper, som jo Grindheim betegnes som. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.07.2004 14:51 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Var lidt snak om Stefanidis for lidt tid siden.
Nu er han ihvertfald uaktuel han har nemlig skrevet under for danske Brøndby. |
Brøndby betaler rundt 400 000 kr for å få Stefanidis allerede nå - seks måneder før kontrakten med Djurgården egentlig går ut.
Les mer: Laudrup fik sin vilje og Stefanidis |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.07.2004 13:55 Post subject: |
|
|
Magnus Myklebust er etter sigende på prøvespill hos Lillestrøm denne uka... Og ettersom han er søskenbarn med den blivende manager Jan Åge Fjørtoft, er vel sjansen stor for at han sier ja til LSK om kanaris vil ha ham...  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah Senior
|
Posted: 26.07.2004 15:32 Post subject: |
|
|
Vet du 2mas (Sjef) om Rosenborg fremdeles er innterisert i
Mikael Antonsson (midtforsvarer, 23år, IFK Göteborg),
Dedé Anderson (brasiliansk spiss, 24 år, Kalmar FF),
Paulinho Guára (brasiliansk spiss, 24 år, Örgryte) og
Babis Stefanidis (høyreving, 23 år, Djurgården)  _________________ RBK NORWAY RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.07.2004 18:14 Post subject: |
|
|
| Baadshah wrote: | Vet du 2mas (Sjef) om Rosenborg fremdeles er innterisert i
Mikael Antonsson (midtforsvarer, 23år, IFK Göteborg),
Dedé Anderson (brasiliansk spiss, 24 år, Kalmar FF),
Paulinho Guára (brasiliansk spiss, 24 år, Örgryte) og
Babis Stefanidis (høyreving, 23 år, Djurgården)  |
Babis Stefanidis er blevet solgt til Brøndby IF, det kan selvfølgelig være at RBK stadig er interesseret, men det tror jeg ikke. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 29.07.2004 00:23 Post subject: |
|
|
Kantspillerne til RBK er jo ikke de beste for tiden, særlig så man jo det i kveld (mot FC Sheriff Tiraspol). Brattbakk var jo så å si anonym. Mens Storflor var effektivt tatt ut av kampen i lange perioder. (Skal sies at han de få gangene han fikk slått inn innlegg, tross alt hadde gode og sjanseskapende innlegg). Og dette var langt ifra første gang denne sesongen...!!!
Kan ikke RBK kjøpe ihvertfall EN kantspiller før gruppespillet i champions league begynner?! (Hvis de i det hele tatt kommer dit da, men man må jo fortsatt ha troen!).
Jeg nevner det igjen, Kopteff er en god kantspiller, og det beste av alt er at han såvidt jeg vet nå, er Bosmanspiller snart, og vil sikkert være svært rimelig for RBK.
(Det er særlig venstrekanten RBK har for dårlig dekning på). |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 29.07.2004 00:52 Post subject: |
|
|
| jeg vil gjerne ha inn en ny midt spiss.... egentlig mener jeg brattbak burde ha den rollen, men han har vist at alderen bynner å hemme han litt.... han er ikke så go som han var.... en go midtspiss trenger vi, og jeg mener vi godt kan slenge ut litt pernger for å få det også om nødvendig................. |
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 29.07.2004 16:22 Post subject: |
|
|
| Herregud da mann, vi har da Frode Johnsen. Han er mer enn god nok som midtspiss. Scorer jo i hver eneste kamp og står skikkelig på alltid-uansett. Og toppscoreren vår er han å. Så på midtspiss plassen er det ingen behov for nye spillere. Brattbakk derimot har ingen guts lenger. Virker som han tenker bare på å ta scoringsrekorden og har mistet fokus på at han må bidra sjøl. Gi litt mer i duellene o.s.v. Men for ham har vi en erstatter i George. Som jeg mener bør starte mot Viking. |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 29.07.2004 16:33 Post subject: |
|
|
Hvis George fortsetter å stå på så vil han bli veldig viktig utover, tror han kan skåre en del mål hvis han bare får slippe til... _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 29.07.2004 16:51 Post subject: |
|
|
| Frode har IKKE kvalitene som en midtspiss på rosenborg burde ha!!!målene frode scorer er ferdiglaget...irriterer meg at folk legger så mye vekt på målene... En midtspiss er et "must" for rosenborg nå. Jeg sier ikke nødvendigvis at rosenborg trenger en ny spiller, men de trenger å hive vekk frode fra den plassen å komme inn med noe friskere!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 29.07.2004 19:25 Post subject: |
|
|
| RBK4EVER wrote: | | Frode har IKKE kvalitene som en midtspiss på rosenborg burde ha!!!målene frode scorer er ferdiglaget...irriterer meg at folk legger så mye vekt på målene... En midtspiss er et "must" for rosenborg nå. Jeg sier ikke nødvendigvis at rosenborg trenger en ny spiller, men de trenger å hive vekk frode fra den plassen å komme inn med noe friskere!!!! |
Selv om FJ ikke har noen nevnverdige tekniske ferdigheter er han meget god på å score disse lette måla. Han er der og det er det viktige for RBK. Se på RvN i Man U. Personlig hater jeg han, men jeg må innrømme at han er eminent til å dukke opp på rett sted til rett tid. Ikke heller han er noe god teknisk, spesielt rask og har faktisk ikke et hardt skudd (har du noensinne sett han score utenfor 16-metern?). Men han er en av verdens beste spisser...
FJ er god nok nå, men jeg er enig i at vi behøver en som kan ta over etter han (både når han legger opp og når han blir skada).
En ting er iallefall sikkert. Vi kommer definitivt ikke til å finne en spiller med fighterinstillingen Karadas hadde for 15,3 mill.  |
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 29.07.2004 23:28 Post subject: |
|
|
| Frode er nå mer enn god nok det er nå min mening. Trenger i grunnen bare en backup spiller til han. Vi har nå nærmest en komplett stall etter min mening unntatt på midtstopper plass. Brede Hangeland blir vel billig når Viking rykker ned så kjøp han i vinter og greie oss med det vi har i høst. |
|
| Back to top |
|
 |
Iversen Senior
|
Posted: 30.07.2004 11:37 Post subject: |
|
|
kjøp alexander ødegaard, RBK kommer til å angre viss de ikke kjøper  |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 30.07.2004 19:06 Post subject: |
|
|
Viss ikke Ødegård blir kjøpt kan vi alltids hente han her!
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=236973
gratis og greier:) _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
|