| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.07.2014 18:53 Post subject: |
|
|
Øh nei. Følger kampen på Unibet og det plinga det 1-0. Må ha blitt annullert da?
Nå er kampen over, ble 0-0. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 20.07.2014 20:08 Post subject: |
|
|
| FCK's nye lag skulle have tabt kampen, men fejlagtigt annulleret mål og manglende rødt kort til Per Nilsson efter hva jeg hørte. Lyder som en ny elendig dommerpræstation. |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 20.07.2014 23:13 Post subject: |
|
|
0-0 var vel ret fair, objektivt set. FCK havde klart flest chancer igennem kampen, men var heldige i et par afgørende situationer. Det gule kunne have været rødt, og det var et meget lille frispark på Stephan Andersen ved målet. Overordnet var der også nogenlunde enstemmighed over at resultatet var OK i begge lejre.
Høgli var i øvrigt dårlig, og det samme kan siges om Semb hos Brøndby, som Midtjylland uden større problemer slog på hjemmebane. |
|
| Back to top |
|
 |
calculatinginfinity Junior
|
Posted: 21.07.2014 19:53 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | | FCK's nye lag skulle have tabt kampen, men fejlagtigt annulleret mål og manglende rødt kort til Per Nilsson efter hva jeg hørte. Lyder som en ny elendig dommerpræstation. |
Jeg er ikke helt sikker på det var et rødt, tror Stephan Andersen ville have haft den. Der var derimod slet ikke noget frispark på deres mål, ynkeligt at se keepere blive beskyttet så meget. |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 24.07.2014 00:14 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: |
Hvad tyder på at FCK skulle undgå rejsen, når UEFA har sagt ok for kampe i Ukraine? |
Kampen er nu officelt flyttet til Kiev, til det stadion hvor EM finalen blev spillet
http://www.fck.dk/#/nyhed...s-til-kiev
Lille fordel for FCK, men Dnipro må stadig være favorit i den kamp, desværre. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 24.07.2014 11:58 Post subject: |
|
|
Dennis Søndergaard
| Quote: | | Mere Brøndby: Hører de har betalt over 6 mille for Rashani, som var transferfri til nytår. Han må godt nok være god......... #bif #sldk |
Over 6 mill danske, altså i overkant av 7 mill norske kroner for en 21 åring i Odd med under 6 mnd igjen av kontrakten sin. Det er sjukt, skjønner jo hvorfor Odd solgte selv om i utgangspunktet har sagt at ingen flere selges. Man kan ikke si nei til sånt! |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 24.07.2014 12:12 Post subject: |
|
|
http://mobil.bold.dk/#/ny...oendby-bud
Ta' et kig på Elmander, Kahlenberg, Nuñez, Hashani, Hjulsager, Nørgaard, Szymanowski og fortæl mig hvor Brøndby vil bruge Rashani henne?  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.07.2014 12:13 Post subject: |
|
|
| Skjønner også hvorfor Brøndby er en rævkjørt klubb som kommer til å rote seg inn i nye problemer innen ikke altfor lang tid, om de bare skal fortsette med denne vanvittige pengebruken. 7 millioner for fire måneder med Rashani er helt sykt. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 24.07.2014 16:22 Post subject: |
|
|
Jeg har virkelig svært ved at tro, at de har købt Rashani fri for 7 millioner?! Med 6 mnd igen af kontrakt. Det virker jo helt vanvittigt. Specielt når de, som iconbit påpeger, har gode spillere allerede. Kunne de virkelig ikke spare de penge ved at vente en lille bitte smule?
Brøndby ser ikke ud til at lære af den krise de lige har været igennem. Håber vi er bedre!
(Men jeg håber selvfølgelig, at det er mig der er overforsigtig og at det bliver et glimrende år for BIF!)
Edit. 5,5 siger VG, men stadig mange penge
http://www.vg.no/sport/fo.../23260316/ |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.07.2014 18:35 Post subject: |
|
|
Jeg synes også det lyder som et svimlende beløb. Men siden han er så ung som han er, skulle der vel alligevel betales uddannelses kompensation? Det kan i så fald måske forklare den lidt høje købssum, hvis de beløb er relativt tæt på hinanden. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 24.07.2014 19:16 Post subject: |
|
|
Så meget snak om beløb! Vi danskere vil vide hvor god denne spiller er, skal vi frygte ham?
Er det i øvrigt ikke normalt at spillere som er transferfri kræver en større sign-on fee? Måske sparer BIF noget der. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.07.2014 19:57 Post subject: |
|
|
| copenhagen wrote: | Så meget snak om beløb! Vi danskere vil vide hvor god denne spiller er, skal vi frygte ham?  |
Nei, det er ikke nødvendig å frykte han. Et bra talent, men ikke dominerende i Tippeligaen. Da blir han heller ikke dominerende i Danmark. Men om han klarer å få ut potensialet blir han veldig bra. Toppnivået er toppklasse.
Uansett, bare å puste rolig. Han vil ikke utgjøre noen forskjell for BIF. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 25.07.2014 12:01 Post subject: |
|
|
| Rashani har gjort det rigtig godt for Odd i år. Han er et godt talent med lige så stort potentiale som Hjulsager og Nørgaard. Kahlenberg, Szymanowski, Nuñez og Elmander er alle bedre end Rashani. Forstår ikke helt Brøndbys indkøbsstrategi, og jeg mener Rashani havde passet bedre til trupsammensætningen i FCN. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 25.07.2014 12:38 Post subject: |
|
|
Virker som Brøndby har scouta Rashani godt, og vet hva de har å jobbe med.
Han har jo knapt vært en profil her hjemme. Virkelig en spiller kun 5-10% prosent av Tippeligaens supportere vil kunne nevne noen styrker på, vil jeg tro.
Har sett Odd en del ganger, men sjelden lagt særlig merke til han. Inntrykket er vel at han er hurtig, ganske greit driv, teknisk - men manglende sluttprodukt. Før i år da, hvor det virker som han har slått gjennom litt med tanke på produktivitet.
Så han blant annet da Norge U21 var i EM, og de nest beste U21-spillerne var hjemme og spilte mot Polen U21 - ble virkelig satt i skyggen av Wikheim og Midtsjø på kantene, og ikke minst Bakenga (scoret 4 mål). Dog mener jeg å huske at han hadde en assist.
------
PS: Odd er jo et lag vi bør følge med på mtp spillermateriell. Har kommet mye godt derfra med årene. Ikke bare gamle typer som Jarstein, Johnsen og Tchoyi, men nå også Lekven, Semb Berge og Rashani. Veldig mye talent i rekkene. Semb Berge vil for eksempel bli erstattet av Bergan (96-modell).
Jonassen (93) imponerte jo stort på venstreback både for Odd og U21, og jeg mente vi burde hente han (Godset har også prøvd)... nå er han henvist til benken på grunn av Grøgaard (94). På midtbanen har de Oldrup Jensen (93), som ikke er ulik Lekven. Kan bli mye bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 25.07.2014 14:37 Post subject: |
|
|
Og højre midtbane er i forvejen den position FCK er tyndest besat efter Bolanos' afgang. |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 25.07.2014 14:43 Post subject: |
|
|
| Var på Brøndby Stadion i mai og så kamp mellom de og Nordsjælland og må si jeg ble litt imponert over spillet til Brøndby - spesielt i 1. omgangen. Tempo og fin flyt i spillet. Ellers virker det jo som de har fått øynene opp for norske spillere (iallfall Odd-spillere) To solide signeringer som jeg godt kunne tenkt meg å se i Rosenborg. Problemet er nok bare at vi måtte ha betalt minst det dobbelte for Semb Berge... Rashani hadde iallfall aldri i verden blitt hentet for nærmere 6 mill - heller hentet etter kontrakten evt gikk ut. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.07.2014 14:50 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: |
Og højre midtbane er i forvejen den position FCK er tyndest besat efter Bolanos' afgang. |
Da syns jeg FCK bør komme med et bra bud på Tobias Mikkelsen!  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 25.07.2014 20:02 Post subject: |
|
|
Blir bare mer og mer imponert over hvor dårlig OB presterer med tanke på den stallen de har.
Startet med å tape HJEMME mot Hobro, og nå ligger de under 3-1 borte mot FC Vestsjælland. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 28.07.2014 19:32 Post subject: |
|
|
| Nå spiller Rashani sin første kamp fra start for Brøndby, ser jeg. Spent på hvordan det går. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 30.07.2014 14:38 Post subject: |
|
|
@Rånny. Du bør være mest imponeret over OB's sæson 2011/2012, hvor de sluttede en plads fra nedrykning.
Laget bestod af blandt andet Eric Djemba-Djemba, Kalilou Traore, Bernard Mendy, Djiby Fall, Bashkim Kadrii, Peter Utaka, Morten Skoubo, Stefan Wessels, Tore Regniussen, Espen Ruud, Anders Møller Christensen, Rasmus Falk, Andreas Johansson og Rurik Gislasson. Helt sygt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.07.2014 14:57 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | | Kalilou Traore |
For en deilig spiller. Er han alltid like god som på klippet der? Minner ekstremt om Somen Tchoyi da han herjet i Tippeligaen. Ser ut som han får lite spilletid i Frankrike, men mulig hans engelske Wiki ikke er oppdatert.
Hadde vært en drøm å få en sånn type inn på laget. Noe ganske annet enn Selnæs sentralt på midten. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 30.07.2014 14:59 Post subject: |
|
|
Han er klubbløs, Hedon.  _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.07.2014 15:19 Post subject: |
|
|
| Seriøst? Løp og kjøp! |
|
| Back to top |
|
 |
sheva1917 Junior
|
Posted: 30.07.2014 15:38 Post subject: |
|
|
Lurer hvem RBK Virkelig ønsker å hente å hvem de har i kikkerten!. For lite rykter. Men RBK har blitt god på å holde ting skjult.
Vært deilig å fått inn en slikt beist på midten! |
|
| Back to top |
|
 |
|