|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
elguapato Junior
|
Posted: 06.07.2014 18:01 Post subject: |
|
|
| haha, jeg dør bare av tanken på at Hoftun skal hente Karadas nå... |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 06.07.2014 18:11 Post subject: |
|
|
Noen nevnte at Brann muligens kunne være interessert i Karadas. Hoftun hev seg over telefonen og ringte Sogndal for å høre om Karadas hadde fått en prislapp. Så lente han seg tilbake, gliste godt og visste at nå ville to ting skje:
1. Karadas til Brann (svekket Sogndal OG svekket Brann)
2. Blakke bergensere måtte betale mer enn før hans telefon
... dette er et mye mer sannsynlig scenario enn at Hoftun og Perry for alvor vurderer en handel |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 06.07.2014 22:59 Post subject: |
|
|
| lerka wrote: | | Kan vi likegodt spørre odd inge olsen om comeback med det samme |
Odd Inge Olsen viste sitt blide ansikt og atletiske legeme på Lerkendal sammen med laget sitt da Melhus IL var med på innmarsj i forbindelse med Trøndelag på kamp tidligere i år. En liten sjekk sier at det kan ha vært mot Molde 4. mai.
I den kampen kunne han kanskje gjort en forskjell for oss, uansett hvilke av sine fire tidligere lagkamerater han hadde spilt på lag med i den kampen. (Lund Hansen, Dorsin, Hoseth, Berg Hestad)  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 07.07.2014 21:43 Post subject: |
|
|
| Media: du snakker om en mann som ikke forstår forskjellen på brutto og netto. Jeg tror du overvurderer Hoftuns evner en smule her. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 15.07.2014 14:36 Post subject: |
|
|
| Vi kan le av dette, men jeg tror Karadas kan passe Brann godt nå i den situasjonen de er i. Rutinen og vinnermentaliteten han har er noe Brann virkelig trenger nå mener jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 15.07.2014 15:14 Post subject: |
|
|
Det var heldigvis Brann ja. Der ga du meg hjerteflimmer! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.07.2014 17:44 Post subject: |
|
|
-Eg er veldig profesjonell med trening, kosthald og sømn i kvardagen. Det får eg att for no. Eg er 32 år, men framleis svolten og motivert, så eg ser for meg å holde på i mange år framover, seier han.
Då Fjordabladet snakka med han, skulle han reise til Bergen for å ta medisinsk test. Brann spelar mot Stabæk fredag, der kan Karadas få sitt comeback i klubben han har så sterk relasjon til.
- Det kjem an på kor fort papirarbeidet går, seier han.
Les meir: Karadas: Vi er veldig glade |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |