| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 18.05.2014 18:26 Post subject: |
|
|
| Herregud, skal de virkelig hente det inn? Katastrofe i så fall! Så sykt spennende denne nesten fotballfrie søndagen skulle bli da! |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 18.05.2014 18:33 Post subject: |
|
|
FCK per dato er ikke sterke nok til å nå CL uansett, så det har ikke særlig til betydning. Det viktigste var at de ikke vant serien  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 18.05.2014 18:40 Post subject: |
|
|
| OB scoring, jada!!! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.05.2014 18:45 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | FCK per dato er ikke sterke nok til å nå CL uansett, så det har ikke særlig til betydning. Det viktigste var at de ikke vant serien  |
Når Hellas kan vinne EM, så kan FCK flakse seg til CL også
Der scorte FCK igjen, faen! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.05.2014 18:56 Post subject: |
|
|
3-1 til Søderjyske over Midtjylland, og dermed ender FCK på 2 plass.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 18.05.2014 18:56 Post subject: |
|
|
| Sønderjyske opp i 3-1, den bedritne møkkaklubben har faen meg klart det. FAEN! |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 18.05.2014 19:53 Post subject: |
|
|
De lagene FCK kan møte i 3 runde i CL kvalik er Feyenoord, Dnipro, Panathinaikos, Grasshoppers og 2 plassen på Kypros som ikke er avgjort enda, det blir enten AEL Limassol eller APOEL.
FCK skal slite med Dnipro og Feyenoord, mens Grasshoppers og Panathinaikos er litt vanskelig å vite for gode er nå men det blir neppe walkover for FCK mot de to. Laget fra Kypros skal de være favoritter. De er vel heldig å møter APOEL feks som ikke er like gode som for noen år siden. |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 18.05.2014 21:15 Post subject: |
|
|
| Vegard2711 wrote: | De lagene FCK kan møte i 3 runde i CL kvalik er Feyenoord, Dnipro, Panathinaikos, Grasshoppers og 2 plassen på Kypros som ikke er avgjort enda, det blir enten AEL Limassol eller APOEL.
|
Personligt mener jeg også bare det at kunne tilbyde CL kval til potentielle spillere er rigtig vigtigt i dette transfervindue. Høgli og Mussis er på plads, men jeg tror på FCK kommer at lande nogle efter skandinavisk målestok rigtig store transfers de næste måneder. Man vil satse alt på CL, og om ikke andet et sikkert mesterskab og CL næste år, med en stærk præstation i Europa i år.
At en så absurd sæson for FCK, hvor man hele året har været skældt ud, ender med 4 point i CL gruppen og en ny CL kvalifikation er helt utroligt. Dette var en helt magisk aften i Parken, der sender tankerne tilbage på Rosenborg kampen for et par år siden eller de aftener hvor man har vundet guld. Flere har SMS'et mig at det her føles næsten bedre end et mesterskab, og anfører Lars J udtaler at "aldrig har en 2. plads føles så fantastisk". Glæden i parken, folks lykke på barerne og gaderne hvor man så folk der ikke kendte hinanden bare spontant omfavne hinaden og alle synge af lykke viser hvor utrolig vigtig denne sejr var for FCKs selvforståelse og position som klub.
På sådan en aften husker man hvorfor man er fodboldfan. Magisk, helt enkelt
Og i øvrigt var FCK svineheldige. Eller havde "griseflaks" som i vidst kalder det i Norge. 3-2 målet var jo et lucky punch som blev retet af, 5 minutter før tid. Men that's football..
(og Iconbit, det var da en let sejr for FCM i Haderslev, hva ) |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 18.05.2014 23:37 Post subject: |
|
|
Gratulerer, Copenhagen. Og takk for dine bidrag her - imponerende å holde seg såpass saklig når man ser hva noen av oss skriver i denne tråden
Leser selv inne på sidelinien.dk en gang i blant, og da aller helst i transfertråden. Mye merkelig der også! |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 19.05.2014 00:14 Post subject: |
|
|
En skrivebordskendelse på 3-0-sejr til AGF, der gjorde at SønderjyskE igen fik noget at spille for. Et FCM-hold der holder op med at forsvare og som brænder den ene kæmpe chance efter den anden, når det hele gælder. FCK der igen vender 2-2 til en 3-2 sejr i de allersidste minutter. Denne gang med TK der sparker bolden ind på en modspiller, så den bliver rettet af og går i mål. AGF taber 11. kamp i træk.
Jeg indrømmer at have taget fejl. Hvilken helt forfærdelig Superliga-sæson. Trænger en pause fra disse absurde resultater, så godt at det er ferie nu. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 19.05.2014 14:43 Post subject: |
|
|
Blir veldig spennende å se hvor stor forsterkning en spiller som Mussis vil bli for FCK.
Spennende spiller, men kan jo fort slå ut begge veier med Sør Amerikanere selv om de ofte har veldig bra teknikk.
Kjenner jeg faktisk er missunnelig på Ståle her. Fått full kontroll på FCK, og kommer sikkert til å bli en god del mere stabile i prestasjonene neste sesong.
Stikker sikkert av med Annan også  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 22.05.2014 20:24 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | Blir veldig spennende å se hvor stor forsterkning en spiller som Mussis vil bli for FCK. |
Ståle er igang med at sætte sig præg på FCK 2014, og allerede nu er hele 5 nye spillere købt, og klar til sæsonopstart
Mussis, den argentinske centrale midt. Forventningerne til ham er (mildest sagt) enorme..
Høgli, kræver ingen yderligere introduktion
Stephan Andersen, landsholdsmålmand for Danmark, er Wiland på vej væk, Norge måske en mulighed, han gider vel ikke sidde på bænken..
Per Nilsson, behøver heller ingen større introduktion, præsenteres på 3 årig aftale
Steve De Ridder, angriber/midtbane, som jeg ærlig talt ikke kendte meget til, men han er hentet på 4 årig aftale i dag ()http://en.wikipedia.org/w..._De_Ridder
En signing eller to mere er nok ikke umuligt, og så er man helt oppe på 6-7 nye spillere.
Men Ridder gør vel at vi ikke snupper Mikkelsen, selvom jeg stadig fastholder han er en klassespiller, uanset hvor lidt succes han har hos jer  |
|
| Back to top |
|
 |
calculatinginfinity Junior
|
Posted: 23.05.2014 13:09 Post subject: |
|
|
| Jeg tror du er den eneste fck supporter i verdenen, som vil have Mikkelsen. Han har slet ikke klassen til fck og det vil han heller aldrig få i fremtiden, i kombination med hans Brøndby fortid vil han være en endnu dårligere handel en Stephan Andersen som trods sæbe handske og ren idioti i målet nogle gange, alligevel til tider har vist en niveau som vi kan bruge. |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 23.05.2014 14:14 Post subject: |
|
|
Skal vi tage et bet på om Mikkelsen bliver en succes i sin næste klub  |
|
| Back to top |
|
 |
calculatinginfinity Junior
|
Posted: 23.05.2014 17:26 Post subject: |
|
|
| Han skal nok blive god for FC Vestsjælland. |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 24.05.2014 02:45 Post subject: |
|
|
| calculatinginfinity wrote: | | Han skal nok blive god for FC Vestsjælland. |
Han er ihvertfald en fin trupspiller, også i FC København. Og helt sikkert en profil hvis næste stop er en lidt mindre skandinavisk klub. Jeg kunne forestille mig fx. OB. Jeg ser ikke fx. Rurik Gislason som værende bedre end Mikkelsen, og tvivler faktisk lidt på han kan spille sig til samme kontrakt i udlandet som Mikkelsen trods alt har gjort i Tyskland. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 30.05.2014 11:34 Post subject: |
|
|
AGF har sagt farvel til talenttræner, cheftræner, adm. direktør og sportsdirektør.
I dag blev Morten Wieghorst præsenteret som ny cheftræner. Wieghorst er tidligere cheftræner i FC Nordsjælland, dansk U21-landstræner og assistenttræner i Swansea og var i denne uge rygtet til Celtic som ny cheftræner. Må siges at være et scoop for AGF. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.05.2014 19:39 Post subject: |
|
|
Hæ!? Ble ikke Ola By forfremmet!?
 |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 31.05.2014 04:31 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | | Må siges at være et scoop for AGF. |
Wiggo er genialt af AGF, intet mindre. Måske det vigtigste for den klub de sidste 10 år, og helt sikkert noget der har kostet nogle mønter.
Det interessante er dog om Wiggo er blevet præsenteret for noget reelt som giver ham håb. Et øget spillerbudget, en sportsdirektør han kender, eller noget andet omkring AGF's setup.
AGF's næste skaktræk bliver interessant at følge, og utroligt trættende at vi skal se på hold som Silkeborg og Hobro i superligaen, mens AGF skal sejle rundt i et år i 1.div. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 25.06.2014 08:59 Post subject: |
|
|
http://www.bold.dk/nyt/ve...i-charlton
Vetokele ble ikke lenge i FCK. Stort tap for klubben eller helt greit å skilles? Ser det spekuleres i 22 mill, det er da godt betalt. Har ikke sett han spille mye(ser sjeldent FCK:P), men det virker som en god deal å få 3-doble verdien på 2 år for en spiller som har målsnitt under 0.5 for et topplag. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 25.06.2014 11:58 Post subject: |
|
|
| Solbakken har udtalt sig kritisk til Vetokele som type i kombination med Cornelius. Han mener ikke at de vil blive en optimal spissduo. Hvis Solbakken har ret er 24,5 mill NOK selvfølgelig et godt salg. Men der er efterhånden vældig mange offensive spillere, som er rejst i dette vindue. Spørgsmålet er om udskiftningen er for stor. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 25.06.2014 12:07 Post subject: |
|
|
Var det ikke Vetokele som viste stort potensiale i CL?..
Men skjønner jo at Solbakken slipper spilleren om han ikke er begeistret for han, samtidig som budet er bra.
Samtidig synes jeg det er merkelig at en så pengedopa klubb satser alt på at Cornelius skal levere, istedenfor å kjøpe noen som faktisk har vist noe den siste sesongen. Spår en ny flopp-sesong, og exit for middelmådige Solbakken. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 05.07.2014 15:42 Post subject: |
|
|
Her mit bud på tre mesterskabskonkurrenter næste år:
Brøndby IF hentede sidste år 250 mio. kr. gennem kapitaludvidelser. Det er lykkedes at stille et meget stærkt hold anført af de hjemvendte sønner Kahlenberg og Elmander, mens det endnu er uafklaret om Boulahrouz fortsætter.
Hradecky
Holst Semb Boulahrouz Durmisi
Phiri Kahlenberg
Nunez Elmander Szymanowski
Makienok
FC Midtjylland har været dygtige til at udvikle egne talenter og samtidig købe spillere fra hollandsk, fransk og tysk fodbold. Med rigmanden Matthew Benham i ryggen er ambitionen europæisk gruppespil hvert andet år.
Haugaard
Bak Banggaard Sviatchenko Juelsgaard
Sparv
Sisto Andersson Poulsen Sly
Duncan
FC København har forfremmet Solbakken til manager og øget transferbudgettet i år. Det har betyder mange afgange og tilgange i stallen og næste år bliver det helt afgørende for Solbakken at bevise sit værd.
Wiland
Høgli Mellberg Nilsson Bengtsson
Gislason Delaney Mussis Jørgensen
Ridder Cornelius |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 05.07.2014 18:38 Post subject: |
|
|
Cool idé med video af spillerne
Jeg tror Amartey erstatter Delaney på den centrale midt. Amartey/Mussis ser nærmest uhyggeligt ud efter danske fodhold. Jeg har stadig ikke helt set Delaney præstere på CL niveau kontinuerligt.
Brøndbys start-11 er godt nok potentielt uhyre skarp, men de første spillere på bænken ser jeg som deres problem. Og Elmander er en ubekendt, det kan være helt genialt, og det kan være en Rommedahl. Tilmed synes jeg Brøndby lidt har nogle humørspillere på deres hold.
Jeg har personligt ikke så meget fidus til AaB, det har Ståle derimod, men jeg kan næsten konkludere du er enig i de overpræsterede og havde marginaler i sidste sæson?
Fjernet overflødig sitat. Attach |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 05.07.2014 19:13 Post subject: |
|
|
AaB fandt et stærkt koncept og fandt et i et god flow, hvor det lykkedes Kent Nielsen at få potentialet frem i alle spillere samtidig. Hvorvidt det kaldes at overpræstere, vil jeg ikke gøre mig til dommer over. Det er svært at blive ved med at få det maksimale ud af spillerne samtidig i to sæsoner i træk. Samtidig er der en risiko for, at nogle af nøglespillerne på holdet ryger til udlandet her over sommeren. Til sammenligning tror jeg de mange investormillioner i FCM gør, at de bedre vil være i stand til at holde på deres bedste spillere. AaB er kort sagt et skrøbeligt projekt ligesom FCN's mesterskabshold var det, men det er fortsat meget tidligt at spå med to måneder af transfervinduet tilbage. Beholder de deres profiler og henter Jönsson/Helenius, så har du et helt andet hold end hvis flere nøglespillere forlader klubben uden at der bliver hentet de rigtige erstatninger.
Jeg synes egentlig Brøndby har en lige så fin bredde som FCM. Hvis FCK henter yderligere 1-2 spillere som Brian Riemer har nævnt, så har de selvfølgelig en bredde ingen andre hold i ligaen kommer i nærheden af.
Iøvrigt: Det er en del af forum-politikken, at man ikke citerer indlæg, der står lige ovenfor. Blot så du er orienteret  |
|
| Back to top |
|
 |
|