| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Start? |
| Daniel Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Ole Selnæs |
|
5% |
[ 3 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riku Riski |
|
92% |
[ 48 ] |
| Alexander Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 52 |
|
| Author |
Message |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 13.06.2014 09:09 Post subject: |
|
|
*grøss*
Folk på jobb som ikke har sett kampen. ''Ja noe e krisa over den''
Mange som blir tannlause i løpet av dagen om dette skal fortsette _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 13.06.2014 10:22 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | *grøss*
Mange som blir tannlause i løpet av dagen om dette skal fortsette |
Det virker å være den generelle oppfatning ja, dessverre.
Uansett hvor jeg ser så er det lag på lag med "Va herre vi vesst vi ja som støtte laget! No e vi på rett kjør ja. RBK i mitt <3 I medgang og motgang". |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.06.2014 10:47 Post subject: |
|
|
Noen som har planer om å lage poll, eller blir Riku Riski "Beste spiller" på WO? _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 13.06.2014 10:52 Post subject: |
|
|
| Litt fortgang i pollingen ja hadde gjort seg. Ikke første gangen den lar vente på seg... Må vel også vente til BB er kåret før Månedens spiller kan polles... |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.06.2014 11:02 Post subject: |
|
|
Fra min side var dette mer å regne som en vennlig påminnelse, som den tålmodige (sidræva) trønderen jeg er. Jeg skjønner at folk muligens kan ha andre "tidstyver" enn RBKWEB
Larsarus er nok adskillig mer utålmodig enn meg  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 13.06.2014 11:10 Post subject: |
|
|
Hva om det faktisk er slik ?
Hva om ballen nå ruller i riktig retning ?
inn med gebiss som plaster på såret ?
| shadwell wrote: | *grøss*
Mange som blir tannlause i løpet av dagen om dette skal fortsette |  |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 13.06.2014 11:38 Post subject: |
|
|
Jag tycker matchen var ett stort steg framåt. Tidvis mycket bra anfallsspel och ett fungerande mittfält med en lysande Selnaes. Det var endast gamlingarna på vänstersidan som hade svårt att hänga med. Dags för pensionering?
Ofta kan det räcka med små förändringar för att få ett lag att fungera.
Perry verkar vara på rätt väg, till tydlig frustration för vissa debatanter. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 13.06.2014 11:49 Post subject: |
|
|
Er jo enig i at dette var et steg fremmover, men vi må ikke glemme at Start hadde noen gedigne sjanser som de ikke var gode nok til å putte på.
Men som nevnt tidligere, så er det mange som får det vanskelig der nede på det blid sørland, Dette var uansett med hjertet utrolig godt for de fleste ville jeg tro.
Kan det være at klubben igjen begynner å bli det gode høstlaget de har vært før inntil en 3-4 år siden? Det er lov til å håpe.
Og at vi lekte med Lillestrøm de siste 20, mens Lillestrøm leker med Godset på Åråsen, gjør meg oppstemt. Denne fotballen er rar. Ikke greit å bli klok på!
Men ingen kan ta i fra oss de seks poengene  |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 13.06.2014 11:59 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | | Fra min side var dette mer å regne som en vennlig påminnelse, som den tålmodige (sidræva) trønderen jeg er.[...] Larsarus er nok adskillig mer utålmodig enn meg :D |
Viktig å smi mens jernet er varmt :) |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 13.06.2014 12:42 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: |
Perry verkar vara på rätt väg, till tydlig frustration för vissa debatanter. |
Perry kan sitte i hundre år for min del. Det hjelper ikke å sette inn en ny trener om Hoftun fortsatt er på plass. _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 13.06.2014 14:52 Post subject: |
|
|
| Poll? |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 13.06.2014 15:16 Post subject: |
|
|
Angrepsspillet vårt har sett bedre ut de to siste kampene og spillerene har levert bedre enn tidligere i sesongen. Dette er framgang, men spørs om det ser like bra ut mot lag som ikke sliter med defensiv organisering som lsk og start gjorde.
Forsvaret vårt har ikke fungert veldig bra, spesielt ikke i start-kampen. Men forsvarsrekka er jo ganske preget av elendig logistikk som Hoftun må ta skylda for.
Er enig i at Dorsin og Gamst ikke henger med. Venstresiden vår ser svak ut. Hadde vært spennende med en ung, rask og driblesterk venstrekant som kunne spillt i rotasjon med Gamst. I tillegg vil jeg ha en venstreback ala Stian Ringstad inn, da verken Dorsin eller Skjelvik holder mål.
Selnæs har sett utrolig bra ut, og jeg håper han kan fortsette i RBK med tillitt fra treneren. Hvis vi mister han er vi avhengig av å få inn en skikkelig playmaker med kreativitet og pasningsfot som erstatning, og ikke en ny Jensen/Svensson-type. Spørs om det kan bli mye å be om fra Hoftun. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.06.2014 17:32 Post subject: |
|
|
Offensivt var det en av de bedre/mindre dårlige kampene i år, men resultatet er flatterende. Start hadde flere sinnsyke sjanser som på mystisk vis endte utenfor mål. Resultatet kunne fort sett veldig annerledes ut.
Resultatmessig er 3-1 over LSK og 2-4 over Start bra, men vi er ikke i nærheten av å friskmelde laget. Til det er prestasjonene alt for variable. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.06.2014 18:42 Post subject: |
|
|
| Da er det bare å stemme. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 13.06.2014 19:29 Post subject: |
|
|
Takk til de av dere som bruker tid på å lage avstemminger, statistikk og oversikter! Vit at det settes pris på!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.06.2014 19:39 Post subject: |
|
|
23 stemmer på Riski, 1 på Selnes og resten har 0, haha  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 13.06.2014 22:00 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | Takk til de av dere som bruker tid på å lage avstemminger, statistikk og oversikter! Vit at det settes pris på!  |  _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
|