| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
henrifei Veteran
|
Posted: 10.06.2014 11:14 Post subject: |
|
|
| det skal bli artig å se hvor lenge han er toppskårer hvis han blir solgt i sommer, blir vell til siste serierunde. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 10.06.2014 11:39 Post subject: |
|
|
| Vi har ihvertfall 0 kandidater, selv om han måtte dra i sommerpausen. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 10.06.2014 12:22 Post subject: |
|
|
| Vi må bare følge med og være frempå når han eventuelt flopper ute i Europa da. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.06.2014 12:29 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Kleviño wrote: | | Mulig å få tak i denne Kjartanson? VIF driter vel ikke akkurat penger? Hadde vært fint å spilt med han og Riski på topp til neste år tenker jeg. |
Sånn som han bøtter inn, blir jeg overrasket om ikke en klubb i utlandet er villig til å betale minst 20 millioner for han. Et helt oppsiktsvekkende målsnitt så langt, som legges merke til blant en haug klubber i Europa. Var visst en god del klubber på Ullevaal i går også, da han puttet to nye mål.
Er sjokkert over hvor mange mål han scorer. Så VIF flere kamper før sesongen, og jeg fastlo vel egentlig nok en gang at VIF hadde fått en middelmådig/dårlig spiss. Imponerer ikke enormt spillemessig i TL heller, men så lenge han bøtter inn mål så merker jeg det blir vanskeligere å være kritisk til han. Irriterende type. |
Jepp.
Kjartansson er en spisstype som spiller spiss, ikke defensiv spiss, arbeidshestspiss eller wingspiss. Han er ekstremt god til å posisjonere seg, smart og en god avslutter. Minner om en slags blanding av Pippo (Bøyer meg i støvet) og OGS.
Kansje Bille og Co kan spørre seg hvorfor han scorer så mye? Han har jo ikke ekstremferdigheter akkurat. Se og lær Billyboy - skal du score må du være FORRAN mål! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Talent Senior
|
Posted: 10.06.2014 13:32 Post subject: |
|
|
Iconbit, eller noen andre med peiling, har du en oppdatering på noen av spillerne du har foreslått tidligere, fra dansk liga? Er de fortsatt mulige å hente? Prisantydning? Villige til å gå til en middelhavsfarer som oss?
Tenker da først og fremst på Joshua John, Bashkim Kadrii og Pione Sisto, som jeg syntes alle virket spennende.
EDIT: Noen som kjenner til Sylvester Igboun på Midtjylland? Sikkert blitt nevnt her før, men han står med 10 mål på 28 kamper som hovedsaklig venstreving, men også noe høyreving. Ville han vært en aktuell spiller? Eller bare drømmer jeg meg bort nå? |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 10.06.2014 15:54 Post subject: |
|
|
Strandberg for Statsgaard. Fint bytte for både FCK og RBK. De får en spiller som dekker stoppertypen de har flust av og vi får en klubbfavoritt tilbake. Strandberg får utlandskarrieren sin satt igang og Stadsgaard får kommet seg tilbake i spill for en klubb med fysio apparatet som klarte å sy sammen Daniel Fredheim Holm så han kan spille mer en 10 kamper i året _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Johnjohnhitler Junior
|
Posted: 11.06.2014 00:11 Post subject: |
|
|
Hverken Joshua John, Pione Sisto eller Igboun virker realistiske for Rosenborg. John og Igboun ville være alt for løntunge. Stadsgaard er muligvis mere realistisk grundet hans fortid hos jer, men det ville nok også kræve en stor lønnedgang for ham.
Men Strandberg for Stadsgaard ville jeg ikke takke nej til, som fck-fan. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnjohnhitler Junior
|
Posted: 11.06.2014 00:17 Post subject: |
|
|
| Spillere som ville være mere realistiske for rbk lige nu ville nok være folk som Pourie, Antipas eller Danni Olsen ville nok være bedre bud lige nu. Især Pourie kunne jeg godt se bombe for jer |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 11.06.2014 01:12 Post subject: |
|
|
| SOM FCK-fan så vil du fortsatt ha Strandberg etter at han satte seg selv foran klubben og streiket? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 11.06.2014 08:03 Post subject: |
|
|
| Hva med denne Berger som Start hentet fra Odessa? Har vel kontrakt med Start ut året. Har bare 4.8 på VG-børsen, og en katastrofekamp mot Molde (3 på børsen), men kan jo være bra likevel. Noen som har sett han spille? |
|
| Back to top |
|
 |
Johnjohnhitler Junior
|
Posted: 11.06.2014 08:57 Post subject: |
|
|
| gollum wrote: | | SOM FCK-fan så vil du fortsatt ha Strandberg etter at han satte seg selv foran klubben og streiket? |
Jeg vil selvfølgelig lige afvente til jeg ved med sikkerhed hvad der er op og ned i sagen, men der skal meget til før jeg ikke ville af med elendige Stadsgaard og i stedet få en yngre mand ind med langt større potentiale. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 11.06.2014 20:53 Post subject: |
|
|
@nomis. John, Sisto og Igboun skulle have været hentet på et tidligere tidspunkt, hvor vores position var bedre og de samtidig var mere tilgængelige. Hovedfokus aktuelt må være at styrke den sportslige ledelse. Det skal en ny træner og ny SD til som i fællesskab får lavet en strategi for, hvordan stallen skal forbedres.
@Johnjohnhitler. Meget handler om det mentale. Jeg mener derfor ikke hverken Olsen, Antipas og Pourie er løsningen. At påstå Stadsgaard er elendig bliver selvsagt dumt. Det lyder som om du stadig er bitter over FCK's store nederlag i pokalfinalen. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnjohnhitler Junior
|
Posted: 11.06.2014 22:41 Post subject: |
|
|
Jeg mente også mere spillere fra den hylde. Har svært ved at se Rosenborg tiltrække spillere af den kaliber der blev nævnt.
Jeg har set noget der minder om alle Københavns kampe de sidste år. Tro mig, Kris har været et flop. Han er rystende usikker og laver flere mentale brølere end zanka. Det kunne have været så godt, men blev så skidt.
Derfor vil meget få folk i København begræde hvis han skulle skifte til Rosenborg. Det ville, pånær økonomisk, være et logisk skifte for alle parter |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 12.06.2014 20:47 Post subject: |
|
|
Har sett ett par kamper med Stabæk i år. De har en del unge (junior) spillere som har gjort det veldig bra.
Har lagt spesielt godt merke til en av stopperne, Nicolai Næss.(Draktnr.4)
http://www.stabak.no/play...sonID/8973
Han er 21 år, robust, bra tempo og god teknikk. Kunne han være ett alternativ på stopperplass? Sikkert billig også:)
Husker han var veldig god på Lerkendal.
Stabæk spiller forøvrig mot Viking akkurat nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 12.06.2014 22:01 Post subject: |
|
|
Hva med å få Torbjørnsen til å ta en titt på denne Neymar fra Brasil? Er kanskje en mulighet for å signere ham, dersom vi får gjør det før han blir kjent!
Og jaggu scorer han og! Ja ja, du leste det her først!!!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Last edited by Hentesveis on 12.06.2014 22:38; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 12.06.2014 22:13 Post subject: |
|
|
Er ikke han allerede ganske kjent, blant de store klubbenes speidere tro?  |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 13.06.2014 10:34 Post subject: |
|
|
Ut: Chibiuke, Mix, Berntsen, Strandberg og Örlund.
Inn: Midtsjø(tilbake fra lån), André Hansen, Bakenga, Annan, Tettey og et par midtstoppere.
Hadde dette blitt utfallet av sommervinduet hadde jeg blitt fornøyd. Midtbanen og keeper hadde blitt klart styrket og man ville fått flere alternativer både på topp og i forsvar. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.06.2014 11:03 Post subject: |
|
|
He-he, med den rekka inn ville nok de fleste blitt fornøyde. Sannsynligheten er dog litt lav. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.06.2014 11:06 Post subject: |
|
|
Sannsynligheten for at de fleste ville vært fornøyd er nok også litt lav  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.06.2014 11:21 Post subject: |
|
|
Spørs på perspektivet. Jeg tror absolutt de fleste ville vært topp fornøyd med resultatene av et slikt overgangsvindu - og fremdeles misfornøyd med andre ting i klubben. Det er ikke nødvendigvis noen motsetninger der  _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.06.2014 11:35 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Hva med denne Berger som Start hentet fra Odessa? Har vel kontrakt med Start ut året. Har bare 4.8 på VG-børsen, og en katastrofekamp mot Molde (3 på børsen), men kan jo være bra likevel. Noen som har sett han spille? |
Var forferdelig dårlig mot oss, ikke mye som tydet på at denne fyren spilte sluttspill i EL for noen måneder siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 13.06.2014 13:05 Post subject: |
|
|
| Jeg er egentlig veldig spent på hva som skjer når vinduet åpner. Spurte min tidligere sjef, som er godt inne i Rosenborg etter mange års tjeneste for klubben, om han viste noe om at Annan var på vei inn, da smilte han bare å sa at "Det er ekstremt store ting på gang men Annan har jeg hørt lite om" |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 13.06.2014 13:18 Post subject: |
|
|
| Det du sier der bekrefter vel mye av det messi var inne på tidligere, et spennende overgangsvindu i vente, med andre ord? |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 13.06.2014 13:29 Post subject: |
|
|
| Kanskje Thomas Rogne hentes som erstatter for Strandberg. |
|
| Back to top |