English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stefan Strandberg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Robin
Rutinert

PostPosted: 09.06.2014 22:41    Post subject: Reply with quote

Det er vel ikke en samlet ledelse som har gått ut med årsaken, kun Koteng og PJH. Altså, jeg heller nesten mest mot å tro på Strandberg, at det var det han viste frem på mobilen i stad. Meldinger mellom ham og PJH f.eks hvor han kanskje har gitt beskjed?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 22:42    Post subject: Reply with quote

krakra1 wrote:
2. Forklaringen om familiære helseårsaker er sann. Strandberg hadde gitt en vag beskjed til en eller annen i støtteapperatet alà "Jeg er ikke sikker på om jeg orker kamp på mandag" til en assistenttrener og trodd at det var å gi beskjed. Assistenten så på det som sedvanlig syt og tok det ikke videre. Strandberg virker som sagt ikke som den skarpeste kniven i skuffen, så det kan godt hende at han ga noe han trodde var en tilstrekkelig beskjed. Uten å egentlig gjøre det.

Problemet med denne teorien er at den ikke forklarer at Koteng & Co henger ut Strandberg i media som en som nekter å spille fordi klubben ikke jobber hardt nok med å finne klubb til han. Koteng bekrefter mer eller mindre til Adressa at Strandberg har spilt sin siste kamp for klubben. Han hadde ikke gjort dette, og senket markedsverdien hans drastisk, om det var snakk om en kommunikasjonssvikt og at den reelle årsaken til fraværet var sykdom i familien.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
robinla
Veteran

Robin wrote:
robinla wrote:

Uansett, fyren er ikke 5 år og om det var så håpløst for han å spille denne kampen ville jo enhver oppegående person klart å gi beskjed i god tid i forveien. Ikke når deadline for lengst er passert!

Strandberg påstår jo at han sa i fra på fredag.

Jepp og etter det ble han tatt ut til å starte kampen i går... Om han da kjente til sykdommen og dette problemet med interninformasjon rundt overgang til ny klubb var så stort burde han jo klart å lire ut av seg at det var mer i det enn at hadde en mental utfordring i forhold til å starte kampen...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kalle_Løken
Junior

Jeg ser forskjellen og anser det ene som verre enn det andre. Jeg har heller aldri sagt at man ikke skal tilgi. Det går for ørig an å være uenig uten å kalle meg reke, dette har med respekt for andre mennesker å gjøre.
Back to top
irie
Senior

PostPosted: 09.06.2014 22:43    Post subject: Reply with quote

Jeg ser på hva de presterer som fotballspillere i klubben, fortrinnsvis i kamper.[/quote]

problemet er vel at bille ikke presterer, og det kan godt være fordi han er på fylla 2 dager før kamp hver helg og da ikke er klar for kamp! det kommer kanskje bare i avisa de gangene han blir arrestert...
Robin
Rutinert

PostPosted: 09.06.2014 22:43    Post subject: Reply with quote

http://www.tv2.no/a/5685973

– Det har jeg ikke noe kommentar til akkurat nå. Jeg har ikke all fakta i saken, og når det er kommet ut to forskjellige versjoner av saken synes jeg det er ekstra viktig å få frem riktig fakta, sierMoe Dyrhaug til TV 2.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 22:44    Post subject: Reply with quote

Kalle_Løken wrote:
Det går for ørig an å være uenig uten å kalle meg reke, dette har med respekt for andre mennesker å gjøre.

Du fremstår ikke akkurat en med gode holdninger ift andre folk sine meninger du heller. Ta til deg tipset og ro deg ned litt.
Back to top
Kalle_Løken
Junior

PostPosted: 09.06.2014 22:45    Post subject: Reply with quote

– Det har jeg ikke noe kommentar til akkurat nå. Jeg har ikke all fakta i saken, og når det er kommet ut to forskjellige versjoner av saken synes jeg det er ekstra viktig å få frem riktig fakta, sier Moe Dyrhaug til TV 2.

Helt riktig gjort, skulle gjerne hatt flere som henne i klubben.
Back to top
P
Senior

PostPosted: 09.06.2014 22:45    Post subject: Reply with quote

Håper for alt i verden at Rosenborg har alt på det rene i denne saken, ellers kan det være veldig alvorlig for klubbens rykte. Tenk bare hva potensielle spillere tenker om klubbens ledelse. Påstandene Perry og Koteng har kommet med skader en spillers rykte, og da bør det være 100% riktig.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 09.06.2014 22:46    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
http://www.tv2.no/a/5685973

– Det har jeg ikke noe kommentar til akkurat nå. Jeg har ikke all fakta i saken, og når det er kommet ut to forskjellige versjoner av saken synes jeg det er ekstra viktig å få frem riktig fakta, sierMoe Dyrhaug til TV 2.

Hjelpe meg for en suppe.

Koteng og Perry har en versjon, Strandberg har en versjon, og daglig leder vet ikke hvem hun skal tro på.

- Torgeir Børven
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 22:48    Post subject: Reply with quote

Tipper det ender med at Koteng må beklage misforståelsen.
Back to top
Kalle_Løken
Junior

PostPosted: 09.06.2014 22:50    Post subject: Reply with quote

[quote="Hedon"]
Du fremstår ikke akkurat en med gode holdninger ift andre folk sine meninger du heller. Ta til deg tipset og ro deg ned litt.[/quote]

Jeg har ingen problemer med at du har andre meninger enn meg, men synes det er viktig at klubbens representanter viser respekt for andre mennesker er viktig å vise både på og utenfor banen. Jeg mener heller ikke at idrettsfolk bør være perfekte og at uheldige episoder ikke kan tilgis, men de må likevel få konsekvenser.

Uansett mulig at RBK's dårlige spill gjør meg noe mer irritert enn nødvendig.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 22:55    Post subject: Reply with quote

Merkelig den uttalelsen fra Koteng... Det høres ut som at Strandberg har gitt en annen forklaring på forfallet til han før og etter kampen. "Informasjonsflyt" har altså blitt det politisk korrekte ordet, etter at rådgiverene har vært inne i bildet. Helt uforståelig at saken kan ende opp sånn. Hele greia er jo ikke logisk.
Back to top
Adde
Rutinert

PostPosted: 09.06.2014 22:56    Post subject: Reply with quote

Må ærlig innrømme at jeg klør meg i huet. Har jeg reagert for kraftig? Kan Perry og Koteng ha gitt et feilaktig bilde av saken? Er Strandberg blitt et offer for "justismord" om man kan kalle det det?

I svarte huleste er det som foregår, jeg gleder meg til imorgen da denne saken er oppklart.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 22:58    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Tvilsomt. Det fremstår nå som at Strandberg kom med en forklaring før kampen, og har kastet svarteper på RBK etter kampen gjennom å servere en forklaring om sykdom i familien. Det er forklaringen før kampen som er den man må forholde seg til, ikke eventuelle bortforklaringer i ettertid.

Og uansett; Koteng beklager aldri. SÃ¥nn er han ikke.
Back to top
Hjelde
Veteran

Koteng sier jo at han nå har snakket med Strandberg, men nevner ingenting om det familliære. Kan dette rett og slett være et symptom på kaotiske kommunikasjonslinjer i klubben?
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

Adde wrote:

I svarte huleste er det som foregår, jeg gleder meg til imorgen da denne saken er oppklart.

Høhø. Det lukter tåkefyrste Alstad lang vei så her får man neppe vite noe mer i morgen.
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 09.06.2014 22:59    Post subject: Reply with quote

Her er det bare å holde seg kald til vi får fakta på bordet. Selv om jeg gjerne ønsker at ledelsen skal ha gjort en feil her som fører til endringer i administrasjonen så vei vi ikke hva som er rett og galt.

Det vi derimot kan konkludere med er at vi neppe er bedre stilt på stopperplass etter dette er avsluttet... RBK
krakra1
Proff

PostPosted: 09.06.2014 22:59    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Hvis Koteng og Perrys versjon ikke stemmer må det da være oppsigelsesgrunn for Perry og grunn til at styrelederen trekker seg? Det er en ganske voldsom uthengig av egen arbeidstaker. Da må man være sikker på at det stemmer.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 23:00    Post subject: Reply with quote

krakra1 wrote:
Hvis Koteng og Perrys versjon ikke stemmer må det da være oppsigelsesgrunn for Perry og grunn til at styrelederen trekker seg? Det er en ganske voldsom uthengig av egen arbeidstaker. Da må man være sikker på at det stemmer.

Helt åpenbart. Om de har løyet til media om Strandberg sin begrunnelse for å ikke spille, har de gitt sin egen oppsigelse. Meget usannsynlig at det er tilfelle.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 23:01    Post subject: Reply with quote

Det er viktig at vi som tilhengere støtter opp om Strandberg som sikkert har hatt det veldig tøft i det siste.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 23:02    Post subject: Reply with quote

Enig. Dersom Perry og Koteng ikke var 110% sikre på Strandbergs begrunnelse, er det ekstremt grovt og ærekrenkende å henge ut en arbeidstaker på denne måten.... men nå tror jeg fortsatt at det er slik at Perry og Koteng var så sikre jeg da, og at det er Strandberg som prøver seg på en tynn løgn for å redde sitt eget rykte.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 23:04    Post subject: Reply with quote

Tviler på at de har løyet, men det med "informasjonsflyt" må da henspeile på at han faktisk har gitt beskjed uten at det har blitt fanget opp eller behandlet riktig.

Jeg har egentlig ikke peiling. Vi får se.

Last edited by attach on 09.06.2014 23:04; edited 1 time in total
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 23:04    Post subject: Reply with quote

Men denne drittsvake ledelsen og elendige trenerteamet kommer denne dritten til å fortsette. Og det verste er at de hva værnet seg såpass at ingen av møkka kan røres. Et edderkoppnett vevd av SD Erik Hoftun!!

Få denne mannen vekk fra Lerkedal fortset mulig. Og ta med seg kompisene Per Joar, Ivar K og hele trenerapperatet. Og finn noen som ikke er bestevenner med Trondheims største avis, men som er nøytral ovenfor adressamøkka!!
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 23:05    Post subject: Reply with quote

Fremstår som rimelig sikkert at det er Strandberg som driter seg ut og at han i ren desperasjon serverer løgner på løpende bånd.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 133, 134, 135  Next
Page 69 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb