English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 295, 296, 297 ... 326, 327, 328  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Number10
Veteran

PostPosted: 08.06.2014 10:18    Post subject: Reply with quote

Og dette har pågått i 1 1/5 år. RBK hadde de samme problemene i fjor, som i år. Men i fjor klarte de i holde tett bakover og det hjalp dem med å ta flere poeng. Men fotballen var like kjedlig og like dårlig.
Men Perry ble reddet av en 2.plass i serien og cupfinale.
Spør du meg så var de to 2.plassene helt utrolige ut i fra nivået på RBK.
Det sier vel egentlig mere om den norske ligaen.
Back to top
View user's profile Send private message
Jangusk
Veteran

PostPosted: 08.06.2014 11:34    Post subject: Reply with quote

Dette har foregått siden Hoftun tiltrådde, med god hjelp av Svendsen seff.

Og dette kommer bare til å balle på seg, for de er så veike,at de IKKE vt hvordan skuta skal rettes opp. Hoftun og Per Joar har i utgangspunktet aldri skulle blitt ansatt i de stillingene de besitter. Dette kommer aldri til å lande på beina, prosjektet altså.

Og når vi i så har et styre som e like veikt og "håper" med litt prat ting skal gå seg til.

For alle oss med hjertet i Rbk fårvi håpe at det rett og slett skal skje et under, og at vi begynner å ha flaks, fordi det er faktisk det vi må håpe på med de som styrer nå.

Fakta er at krisen er mye større enn mange her inne har trodd. Rosenborg, sm skal godsnakke litt sammen, og at det skal tas litt ekstra i, er bare vås. De holdt jo på akkurat likt når JJ trente klubben. Dette er faktiske en blåkopi! Tommel'n ned
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 08.06.2014 12:53    Post subject: Reply with quote

frykter vi må ned i 1.div før vi får se hoftun forsvinne.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 08.06.2014 13:02    Post subject: Reply with quote

Vet noen hva som kom ut av møtet de skulle ha i går?
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 08.06.2014 13:06    Post subject: Reply with quote

Regner med det gikk på tiltakslisten fra evaluerings-møtet...
Back to top
Maggie
Junior

PostPosted: 09.06.2014 11:33    Post subject: Per Joar Hansen Reply with quote

Vet ikke om dette blir gammelt nytt for noen, men fikk høre av en sikker kilde i går at det som har kommet ut av møte er egentlig et "spill for galleriet"/utsettelse av problemet. Perry får sparken når laget tar ferie og han er nok mest sannsynligvis klar over det selv. De jobber med å finne en ny trener, håper de jobber med ny sportssjef også!
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 11:46    Post subject: Reply with quote

Sannsynlig scenario:

RBK skaffer seg 4 poeng på de neste kampene mot LSK og Start. Perry får dermed tillit til høstsesongen starter da tiltakslista er i ferd med å effektueres.

Vi ender sesongen på en tredje- femteplass og Hoftun/Koteng velger å gi Perry tillit også neste år fordi det har vært bedring i resultatene i høstsesongen.

Hoftun triller nytt terningkast ved årsslutt og alle er såre fornøyd med alle på brakka, mens de hånflirer av en kritisk supporterskare og media med begrunnelse om at de er kortsiktige (prosjekt perry skal få tilstrekkelig tid til å lykkes) og følelsesmessig engasjert i sin kritikk.

Hoftun og Perry lover deretter at laget skal bli enda bedre neste år og at man skal gi Perry enda 5-6 nye spillere til å sette sitt preg på RBK.

Perry sier han tror det skal være mulig å kjempe om medalje hvis han får alle forsterkningene han trenger, men påpeker at alle kan ta medalje i den tøffe norske tippeligaen der det er ingen lette kamper.
Back to top
ambiguous
Senior

PostPosted: 09.06.2014 13:16    Post subject: Reply with quote

Kent har rett. Crying or Very sad

De har faktisk lyktes med å senke forventningene. Jeg merker at når jeg ikke er bevisst det nå så anser jeg ikke RBK som et topplag lenger, altså har de sneket seg inn i underbevisstheten vår og overbevist oss om at vi er et helt ok Tippeligalag.

Eller er det bare meg?
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 13:20    Post subject: Reply with quote

Jeg kan godt gå med på at det er jevne oppgjør i tippeligaen, men de skal fortsatt i den enorme brorparten bikke i Rosenborgs favør.

Per i dag er det litt "hipp som happ" hvem som vinner i Rosenborgs kamper.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 20:00    Post subject: Reply with quote

Stemmer det at sist Per Joar Hansen var i klubben så hadde han omgang med en eller flere av spillernes koner som er usømmelig??

Fikk det nettopp kasta i fanget her av husverten som sa han visste dette sikkert. . hadde jeg virkelig ikke trodd om PJ....
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 09.06.2014 21:10    Post subject: Reply with quote

Per Joar kom nettopp uoppfordret med en beklagelse på Adressa-sendingen til spillerne for at han har skjelt de ut etter Ranheim-kampen og tok selvkritikk på det. Ingen tvil om at ydmykhet er en del av den nye strategien.
Back to top
Rallepus
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 21:12    Post subject: Reply with quote

"Ole Selnæs - jeg må granske meg selv for at han ikke har spilt flere kamper." - Per Hansen.

Endelig (!) litt ydmykhet (!!) fra den kanten Smile
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 21:17    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Stemmer det at sist Per Joar Hansen var i klubben så hadde han omgang med en eller flere av spillernes koner som er usømmelig??

mumle mumle noe med hest?

Det er uansett et rykte jeg har vanskelig å tro på.
Sliter
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 21:29    Post subject: Reply with quote

haha! Det var Bjørnebye som hadde seg med dama til en eller annen keeper. Hvis jeg ikke husker feil, ble vel keeperen sendt på lån, for å gjøre tilgjengeligheten lettere.
Hareide hadde vel sine stunder med noen koner også. Var glad i båtturer han Hareide.
Hansen kan muligens ha noen svinn han også Wink
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 09.06.2014 21:32    Post subject: Reply with quote

Hvor får dere all denne infoen fra?
Det eneste jeg vet er at Ørlund var på kino igår
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.06.2014 21:33    Post subject: Reply with quote

OffTopic så var vel dasittende sportsdirektør i Engen også bortpå dama til Gashi, noe som resulterte i umiddelbart salg til Brann.
Back to top
Goran
Proff

PostPosted: 09.06.2014 21:35    Post subject: Reply with quote

Om jeg hadde vært "rådgiveren" til Koteng og Perry hadde jeg jublet over timingen på stuntet til Strandberg. Nå får man fokuset vekk fra seg selv og over på nissen Strandberg som umulig kan ha mange støttespillere.

Koteng kan vise handlekraft og Perry har blitt kvitt problembarnet i klassen.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 09.06.2014 21:36    Post subject: Reply with quote

Oioioi han var spak nå, og ga jaggu all æren til spillergruppa. Tydelig at han er ganske umyndgjort i klubben nå.
josinho
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 21:39    Post subject: Reply with quote

Perry sa nettopp på TV2 at han var imponert over prestasjonen til guttene i dag. Skuffende uttalelse. 25 min i andreomgang var bra og noen få min i 1. omgang. Heldig pauseledelse....
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 21:47    Post subject: Reply with quote

Jeg vet at de ble holdt møte på Brakka klokka tre i dag, altså før Strandberg-saken kom fram. Tror at det omhandlet PJH/Hoftun/Nye folk i deres stillinger. Kan så klart ta feil, men med tanke på hva som har skjedd de siste ukene er det ikke feil å tenke det.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 09.06.2014 21:48    Post subject: Reply with quote

MariusV wrote:
Jeg kan godt gå med på at det er jevne oppgjør i tippeligaen, men de skal fortsatt i den enorme brorparten bikke i Rosenborgs favør.

Per i dag er det litt "hipp som happ" hvem som vinner i Rosenborgs kamper.

Så lenge norsk fotball er såpass dårlig, så burde RBK dominert veldig mye mot de lagene de møter. Dette gjelder også med tanke på hvor mye penger RBK faktisk bruker hvert år, så burde man dominert kampene mye mer enn per dags dato. Det er jevne kamper mot Ranheim og det er jevne kamper mot Sogndal. Det er ikke etter min mening godt nok.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 22:38    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
moomoo wrote:

mumle mumle noe med hest?

Det er uansett et rykte jeg har vanskelig å tro på.

Nei han sa han visste det for sikkert, enda sjokkert over det jeg... gjør det enda mere uforklarlig at en sånn person kan få kommetilbake og trene laget :/
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 22:44    Post subject: Reply with quote

Ta det Se & Hør tøvet en annen plass da. Å dra ut løse rykter og la det bli sannheter som kan brukes mot folk i RBK er totalt lavmål, uansett hvem det gjelder.
Back to top
LateBarter
Junior

PostPosted: 09.06.2014 23:06    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:

Fikk det nettopp kasta i fanget her av husverten som sa han visste dette sikkert. . hadde jeg virkelig ikke trodd om PJ....

Dette er 100% tullsnakk og husverten din er full av skit.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 23:20    Post subject: Reply with quote

RBK må kvitte seg med alle drittungene

Overskrifta i nettavisa hevdet av tidligere Rbk-helter.

Enig, drittungene må vekk, og de heter Per Joar, Erik Hoftun; Ivar Koteng og dette irriterende kvinnemennesket. Det er de som er roten til alt de sakene som i de senere år kommer rullende som perler på snor. Og ikke Strandberg, som står fa på fredag på tv2 og sier han er stolt over å spille for norges største klubb.

Kjente kvalmen kom sigende når jeg så Hoftun og Per Joar stå å klemme, med Koteng i bakgrunnen. Og at når Rosenborg endelig greide å spille 25 min. med forball,som bare skulle mangle med denne pengebruken så de så letta ut at de så ut som noen drittunger som hadde fått sitt første nettbrett.

Det var aldri offentlig oppvaskdritt ukentlig før veike Hoftun kom inn i bildet. Krisen er på ingen måte over, og denne krisen er skapt av SD, Styreleder og hovedtrener. Det blir ikke lenge til vi ikke har en spiller igjen!!

Æ e fly forbanna!!!!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 295, 296, 297 ... 326, 327, 328  Next
Page 296 of 328

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb