English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg – Lillestrøm
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Lillestrøm?
Daniel Örlund
0%
 0%  [ 1 ]
Jonas Svensson
16%
 16%  [ 17 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Jørgen Skjelvik
18%
 18%  [ 19 ]
Mike Jensen
1%
 1%  [ 2 ]
Ole Selnæs
38%
 38%  [ 39 ]
Riku Riski
10%
 10%  [ 11 ]
Daniel Berntsen
0%
 0%  [ 0 ]
Morten Gamst Pedersen
0%
 0%  [ 0 ]
Tobias Mikkelsen
10%
 10%  [ 11 ]
Alexander Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Mikael Dorsin
0%
 0%  [ 1 ]
Total Votes : 101

Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 05.06.2014 23:25    Post subject: Reply with quote

Strandberg er meldt kampklar. Rart ikke det kom oppdatering på albuen til Bille, men han var optimistisk i går; trodde ikke leddbånd var røket.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kek
Proff

PostPosted: 06.06.2014 00:06    Post subject: Reply with quote

gisp! wrote:
Sist vi tapte mot Lillestrøm på Lerkendal fikk Per Joar Hansen anledning til å trekke seg frivillig.

Det var en artig kuriositet. Rart om ikke det plukkes opp og brukes i media.
Back to top
View user's profile Send private message
Orkdal1
Rutinert

PostPosted: 06.06.2014 00:53    Post subject: Reply with quote

sveininge wrote:
Så ligger det kanskje litt mer bak disse tallene også? Hvem i forsvar og angrep mener du vi skulle gitt spilletid i TL, og på bekostning av hvem?

For å snu litt på det, hvilke kamper har vi vært såpass komfortable att man kunne tenke seg å la de unge få kamptrening og erfaring?

Joar har stått med ryggen mot veggen siden i fjor sommer, fordi om jeg missliker fyren for jobben han gjør så skjønner jeg han prøver å kjøre mest mulig safe.

Å slippe til talentene i noen kamper er så utrolig enkelt når men er i dytten å ting går på skinner, ikke tror jeg det gir godfølelsen for ett talent å bli satt innpå å måtte utføre Joar`s plan å bli pissa på av bunnslam fra songdal og plasser som verre er.
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 06.06.2014 19:18    Post subject: Reply with quote

Gjelder dette kun kjernen?:p

Alle tar på seg hvite overdeler i hjemmekampen mot Lillestrøm, mandag 9. juni kl. 19:00
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 07.06.2014 08:50    Post subject: Reply with quote

Tipper det var en internmelding til spillerne. Lekkasje av notatene til taktikkpraten, kanskje?
Megafritz
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 10:33    Post subject: Reply with quote

Haha, zaphod Tommel'n opp!
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 12:09    Post subject: Reply with quote

hahaha:)
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 13:39    Post subject: Reply with quote

Number10 wrote:
Gjelder dette kun kjernen?:p

Alle tar på seg hvite overdeler i hjemmekampen mot Lillestrøm, mandag 9. juni kl. 19:00

Vet ikke hvor du har lest det, men det var i utgangspunktet tenkt som en ting på Øvre Øst ja, men gjør det læll uansett hvor du sitter
Ståle
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 14:01    Post subject: Reply with quote

Ser vi er tilbake til 4-2-3-1 til denne kampen. Tydeligvis var ikke den omlegginga til 4-4-2 så smart likevel? Kan dette være et resultat av diverse oppvaskmøter?

til 2mas og eventuelt andre som overvar treningen i dag. Var det noen merkbar forskjell fra tidligere treninger. Høyere intensitet? Eller noe annet som kunne være et resultat av en viss tiltaksliste?
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 17:24    Post subject: Reply with quote

Hvorfor i all verden spiller vi 4-2-3-1 når Selnæs er på banen, og Riski på vingen? Selnæs er den perfekte sentrale midtbanefordeler. Med en offensiv sentral midt, blir det mye vanskeligere for to indreløpere å komme på dype løp, tilgjengelige for baller fra den sentrale midtbanen. Synes denne formasjonenen bare er rotete. Men nå har ikke Perry særlig tro på erketypisk tilbake-til-røttene-fotball da....
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 07.06.2014 17:33    Post subject: Reply with quote

PJH synes det fungerer best slik. Delvis fordi det er bedre generelt, delvis fordi vi ikke har den riktige spilleren til å bruke bare én sentral.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 17:43    Post subject: Reply with quote

Vil tro han dømmer det slik at Selnæs ikke har tempoet/styrken/intensiteten som skal til for å dominere midtbanen sentralt, parer ham opp med Mike setter de i rollene ballvinner/ballfordeler. I utgangspunktet ikke noe galt med det, så lenge de klarer å forholde seg til rollene og arbeidsoppgavene de er tildelt. Berntsen er der han (påståelig) fungerer best, men er spent på Riski på ving. Greit med gjennombruddshissig løpsvillig liten faen, men er stygt redd for at med Bille på topp vil noen av løpene bli ødelagt. Ikke stygt ment, men Billes store styrke er også hans største svakhet - OVerstadige mengder energi og kampvilje. Ser for meg minst en situasjon hvor noen løper i veien for hverandre der. At Gamst flyttes lengre fram på banen igjen er vel intet annet enn positivt, da han stort sett skal fore Bille og Riski med innlegg og dette ikke kan gjøres på en effektiv måte om han står lavere på banen.

Ja også går det på at "Ridende Kriger" skal vinne tilbake tilliten til Selnæs (Og få en kontraktsforlengelse i bytte for spilletid).
Jakob
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 17:58    Post subject: Reply with quote

Berntsen er altså sammen med Riski, foran Chibuike når det kommer til offensiv midtrollen. Det tyder vel på at Chibuike kommer til å dra uansett. Berntsen var veldig god for U21 laget hvor han hadde en litt fri rolle på midten, håper han fortsetter med det. Selnæs har jeg mistet litt sansen for etter Molde kampen.
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 21:05    Post subject: Reply with quote

Chibuike er vel supendert, så ikke rart Berntsen er foran han i køen til denne kampen Smile
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 22:06    Post subject: Reply with quote

Har lagoppstilling blitt bekreftet noe sted?
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 07.06.2014 22:34    Post subject: Reply with quote

Antatt lag:
Daniel Örlund

Jonas Svensson - Stefan Strandberg - Tore Reginiussen - Mikael Dorsin

Mike Jensen - Ole Selnæs
Daniel Berntsen

Riku Riski - Nicki Bille - Morten Gamst Pedersen

Reserver: Alexander Lund Hansen, Per Verner Rønning, Jørgen Skjelvik, Tobias Mikkelsen, John Chibuike, Pål André Helland og Alexander Søderlund

http://www.rbkweb.no/vis/10301

- Torgeir Børven
Back to top
Jakob
Veteran

PostPosted: 07.06.2014 22:59    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
Chibuike er vel supendert, så ikke rart Berntsen er foran han i køen til denne kampen Smile

Var det ikke noe om at suspensasjonen blir brukt i en RBK2 kamp istedet eller no?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.06.2014 23:10    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Reserver: Alexander Lund Hansen, Per Verner Rønning, Jørgen Skjelvik, Tobias Mikkelsen, John Chibuike, Pål André Helland og Alexander Søderlund

http://www.rbkweb.no/vis/10301
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.06.2014 23:16    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen ser ut til å være vraket også. Det har nok mange ventet på, men det kommer ikke til å hjelpe en døyt.

Quote:
- Vi må på kort sikt organisere laget best mulig, få gode treninger og få opp humøret. Vi må få en offensiv inngang til kampen, innleder Per Joar Hansen til rbkweb.no.

Det er så konkret og revolusjonerende, at jeg har ikke ord. Nå kommer alt til å snu. At ingen har tenkt på det før!
Back to top
simvik91
Rutinert

PostPosted: 07.06.2014 23:19    Post subject: Reply with quote

Synes lagoppstillingen virker veldig lovende. Tror dette kan bli bra. Usikkerhetsmomentet i mine øyne er Riski på høyrevingen, usikker på om han gjør seg best der, og Gamsten på venstreving - mtp mangel på fart og 1-mot-1 dribleferdigheter. Også selvsagt det faktum at vi ikke har høyrebacker i stallen for øyeblikket.

attach wrote:

Quote:
- Vi må på kort sikt organisere laget best mulig, få gode treninger og få opp humøret. Vi må få en offensiv inngang til kampen, innleder Per Joar Hansen til rbkweb.no.

Det er så konkret og revolusjonerende, at jeg har ikke ord. Nå kommer alt til å snu. At ingen har tenkt på det før!

Kanskje de ikke pleide organisere laget best mulig, ha gode treninger eller prøve ha godt humør før? Flott at de nå endrer på dette!
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 08.06.2014 00:34    Post subject: Reply with quote

Veldig usikker på om jeg skal dra på kamp eller ikke. Har allerede betalt for sesongkort, og har også fri. Men det er vanskelig å motivere seg til å synge, når man ikke ønsker at laget skal vinne. Eller, på en måte er det ingenting annet jeg vil enn at vi skal spille bra og vinne resten av det som er av kamper. Men nå er det nå en gang sånn at Perry styrer skuta, og at det må nok et tap til for å få ham vekk.

Ved et potensielt mål vet jeg ikke om jeg kommer til å bli glad engang. Samtidig er det jo sånn at når jeg er på stadion, så vil jeg jo bare at vi skal vinne, uansett. Innerst inne vil jeg vel egentlig dra. Noen som kan gi meg et spark bak/motivasjon til å dra? Vanskelig det der..
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 08.06.2014 00:37    Post subject: Reply with quote

Ekte supportere som elsker laget sitt, støtter laget sitt i med og motgang! Aller helst i motgang!
Så reis på kamp, syng for full hals, å gjør det DU kan for at laget skal slå LSK!
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 08.06.2014 01:19    Post subject: Reply with quote

Sant, men om man tenker langsiktig er det flere måter å støtte klubben på, så det er ikke så opplagt. Selv skal jeg møte opp og synge med, men jeg skal være den første til å kaste meg på Hoftun-kritiske rop. Jeg synes likevel at det er greit å holde seg hjemme så lenge det er midlertidig for å markere at de er på ville veier.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 08.06.2014 10:47    Post subject: Reply with quote

Gleder meg til å se Selnæs og Jensen springe i beina på hverandre igjen...
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 08.06.2014 11:39    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvorfor Selnæs får starte når han åpenbart ikke har tenkt å forlenge kontrakten.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Next
Page 2 of 18

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb