English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Hoftun
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 337, 338, 339 ... 405, 406, 407  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MiTo
Senior

PostPosted: 05.06.2014 00:20    Post subject: Reply with quote

shadwell wrote:
Dette dukket opp på fb i sted. Trist å se. Men sånn har det blitt.

En av de virkelig store kunne han ha vært. For all evighet.

Sorry, men det blir bare for dumt. Greit at han ikke lykkes helt som sportsdirektør, men han blir ikke noen dårligere spiller av det.

Må gå an å skille.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende

PostPosted: 05.06.2014 00:52    Post subject: Reply with quote

Ja, som 36-årig spiller nektet han å finne seg i å spille kun 75% av kampene under Per Joar Hansen, da klubben i 2005 hadde prekært behov for foryngelse på stopperplass. Han ville spille mer, og forlangte og fikk sluttpakke av RBK da Bodø/Glimt ga ham et bedre tilbud enn Sundsvall, som han først hadde sagt ja til.
Henri
Legende

PostPosted: 05.06.2014 08:17    Post subject: Reply with quote

Hoftun må da begynne å bli sliten og lei nå etter år etter år med motbakke? Han må ha begynt å tenke på et roligere liv uten denne jobben, kan ikke skjønne annet. Har et håp om at han trekker seg snart.
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 08:32    Post subject: Reply with quote

Media stiller kun spørsmål om treneren til publikum, spillere og ledere. Ikke et spørsmål om Hoftun. Er redd han sitter trygt og skal lede neste trenerjakt. Da er vi omtrent på statusque etter ny treneransettelse.
Back to top
ricko11
Rutinert

PostPosted: 05.06.2014 08:38    Post subject: Reply with quote

Hadde tatt mye juling fra både media og supportere for 2 mill. I året. Hvor skal EH få en slik jobb etter å ha rasert Norges største fotballklubb.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 08:38    Post subject: Reply with quote

Vidkun Quisling hjalp Nansen å redde flere tusen ukrainere fra hungersnød. I tillegg har han skrevet flere gode verk og samt vært en av de beste studentene hos offiserskolen noen sinne. Likevel var det få som brydde seg om det i 1945.

Ser ingen grunn til å dra fram at Hoftun en gang var legende, han kan fint skylde seg selv for at det tilliten er visket vekk.
Henri
Legende

PostPosted: 05.06.2014 08:46    Post subject: Reply with quote

Rolig nå, Vollrik.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 08:55    Post subject: Reply with quote

ricko11 wrote:
Hadde tatt mye juling fra både media og supportere for 2 mill. I året. Hvor skal EH få en slik jobb etter å ha rasert Norges største fotballklubb.

Hvem er det som tjener to mll?
Vår SD tjener nermere fem! Om det var han du mente. Og Per Joar ligger ikke mange hakkene bak han heller. Noe måde jo bruke nær 200 mil. i året på vet du!
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 08:56    Post subject: Reply with quote

ricko11 wrote:

2 mill i året!!?? Er det noen i Rosenborg som fortsatt tjener så mye? Crying or Very sad

Uavhenging av alt som har skjedd de siste årene så burde topplønnen for ansatte i RBK etter min mening ikke tippe millionen.

RBK RBK RBK
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 08:59    Post subject: Reply with quote

Faktisk helt enig i at det hele skulle vært resultatbasert og kun det. Spiller og yter du dårliVinner vi gull og glitter bør belønninga være deretter. Og ja, de fleste i klubben tjener godt over en mil. i året!
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 09:03    Post subject: Reply with quote

At flere spillere tjener over millionen har jeg fått med meg, men er det slik at de fleste av de andre ansatte også gjør det så er det ikke rart det går til helvete økonomisk...også..
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 09:53    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
ricko11 wrote:

Vår SD tjener nermere fem! Om det var han du mente. Og Per Joar ligger ikke mange hakkene bak han heller. Noe måde jo bruke nær 200 mil. i året på vet du!

Hvor har du disse tallene fra?

Et kjapt søk på Google viser:

2009 1 414 080 0 624 273 136 227 (+ 10,7%)
2008 1 277 853 0 578 685 139 344 (- 9,8%)

Beregnet reell inntekt for Erik Hoftun i 2009

Skatteklasse 1: 1 519 821
Skatteklasse 2: 1 577 518

At Hoftun skal ha øket lønnen til 5 mill virker veldig usannsynlig.
Back to top
Robert
Junior

PostPosted: 05.06.2014 10:12    Post subject: Reply with quote

Det som gjorde sterkest inntrykk på meg under kampen i går, var på slutten hvor kameraet zoomet inn noen på tribunen til Ultras Nidaros. Der stod det noen med et ganske stort banner, og teksten "AVGÅ!" (husker ikke om Hoftun eller Per Hansen var nevnt)

Dette ordet sa alt. Jeg har fulgt RBK tett i 30 år nå. Og nå er RBK snart satt 30 år tilbake i tid på alle områder: Prestasjoner, spillestil og økonomi. Hvis ikke noe drastisk skjer kjapt, så er jeg redd toget snart går.

Jeg kunne tenkt meg en slags markering på rkbweb i forkant av dagens styremøte. Hvis mulig så stenger moderator alle trådene for innlegg med unntak av "Hoftun" og "Per Joar Hansen".

Deretter skriver medlemmene som vil innlegg i disse to trådene. Og da brukes kun teksten "AVGÅ!!".

Kanskje er det håp om at en journalist eller noen i RBK systemet sveiper innom i forkant av dagens styremøte. Uansett er det etter min mening på sin plass å ha en eller annen slags felles markering mot galskapen.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 10:17    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke sansen for det forslaget.

Derimot synes jeg at Kjernen kan synge at Hoftun og Hansen må gå fra kampstart mot lillestrøm. Dette for å motbevise at "man mener det etter slike kamper" som vi har fått hørt flere ganger nå.

Skal selv ikke på lillestrømkampen fordi jeg prioriterer å klippe tåneglene akkurat da.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
stenex
Rutinert

PostPosted: 05.06.2014 10:43    Post subject: Reply with quote

v_olden wrote:

Derimot synes jeg at Kjernen kan synge at Hoftun og Hansen må gå fra kampstart mot lillestrøm. Dette for å motbevise at "man mener det etter slike kamper" som vi har fått hørt flere ganger nå.

Det hadde vært deilig. Jeg hadde kjøpt meg inn på ØØ (har sesongkort på Adidas) bare for å være med på den sangen.

Kom også på at jeg har RBK-skjerfet med NILS ARNE EGGEN på, som ble lagd når han kom inn som vikar. Tenk om alle som har det skjerfet kunne tatt det med, organisert seg på ØØ, og bare holdt opp NILS ARNE EGGEN kampen gjennom ... et lite tips til media i forkant ... et eller annet for å gi primus anti-Eggen motor Hoftun skikkelig kaldsvette ...
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 10:46    Post subject: Reply with quote

Vi er "alt for elendige" (ref forsiden) sier vel alt.

Dvs at å være elendig er blitt normen, men nå er vi for elendige.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 05.06.2014 10:49    Post subject: Reply with quote

stenex wrote:
Det hadde vært deilig. Jeg hadde kjøpt meg inn på ØØ (har sesongkort på Adidas) bare for å være med på den sangen.

Som sesongkortholder kan du gå inn på ØØ istedenfor gratis om du vil det en kamp. Synes de fleste på langsidene som gidder å dra på kampen bør gjøre det. Tøm langsidene og støtt laget fra ØØ.
Back to top
stenex
Rutinert

PostPosted: 05.06.2014 10:51    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:

Som sesongkortholder kan du gå inn på ØØ istedenfor gratis om du vil det en kamp. Synes de fleste på langsidene som gidder å dra på kampen bør gjøre det. Tøm langsidene og støtt laget fra ØØ.

Seriøst!? Det visste jeg faen ikke om. Jeg er han med innbitt ansiktsuttrykk og NILS ARNE EGGEN skjerf neste kamp.
Back to top
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 10:58    Post subject: Reply with quote

PJH er symptomet.

Hoftun er årsaken.
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 11:04    Post subject: Reply with quote

hellvikrunner wrote:
PJH er symptomet.

Hoftun er årsaken.
Godt sagt.
Back to top
Borden
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 12:45    Post subject: Reply with quote

Mini Jakobsen:

"Dersom dette prosjektet mislykkes totalt, er jeg sikker på at også Erik (Hoftun) - som har solgt dette inn til styret - gjør seg opp sine tanker. Han har en krevende jobb, mener Mini Jakobsen."

Her bekrefter vel Mini at ideen og ønsket om Per Joar Hansen som trener kom fra Erik Hoftun.
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 12:56    Post subject: Reply with quote

Og Skammelsrud bekrefter at han dessverre tenker like snevert som Hoftun, Koteng og resten av kaffeselskapet på brakka. Jeg frykter at dette også inkluderer Heggem og By Rise.

Quote:
- Samtidig er det et spørsmål om hvem som skal ta over. Det finnes nok ikke flust med ledige alternativer der ute, tror Skammelsrud.
Back to top
Achtung
Senior

PostPosted: 05.06.2014 13:03    Post subject: Reply with quote

– Er det snakk om drastiske tiltak?

– Ja, det kan det være. Men om vi avklarer i kveld, om en uke eller måned kan jeg ikke svare på. Et eller annet vil vi gå ut med i kveld.

– Kan det bety at Perry får sparken?

– Nei, det vil overraske meg veldig om det blir utfallet i kveld. Det viktigste i kveld blir å høre hva sportslige leder Erik Hoftun mener om veien videre, sier Koteng.

(http://www.tv2.no/2014/06/05/sport/per-joar-hansen/rosenborg/5672358)

SÃ¥ det er Hoftun som skal evaluere sitt eget prosjekt. Jadda.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 13:24    Post subject: Reply with quote

Er det noen som kjenner til vaskeinstruksjoner for vasking og stryking av flagg?
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 13:25    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Jangusk wrote:
ricko11 wrote:

Hvor har du disse tallene fra?

Et kjapt søk på Google viser:

2009 1 414 080 0 624 273 136 227 (+ 10,7%)
2008 1 277 853 0 578 685 139 344 (- 9,8%)

Beregnet reell inntekt for Erik Hoftun i 2009

Skatteklasse 1: 1 519 821
Skatteklasse 2: 1 577 518

At Hoftun skal ha øket lønnen til 5 mill virker veldig usannsynlig.

Like bastant som alltid du Per0.
Her skal du få er regnestykke av meg og det gjelder spillerne:
La oss si at de i snitt tjener 2,5 mil pr. år og troppen består av båd hospitanter og lign. tar du disse og ganger opp med 25 får du tallet 62500000,- Og daer det fryktelig mye i gjen for å drifte stadion og lønne adm og slike ting. Så at Erik Hoftun tjener i overkant av fem mil stemmer faktisk!!
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 337, 338, 339 ... 405, 406, 407  Next
Page 338 of 407

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb