English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Strømsgodset - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Godset?
Alexander Lund Hansen
1%
 1%  [ 1 ]
Jonas Svensson
6%
 6%  [ 5 ]
Stefan Strandberg
31%
 31%  [ 26 ]
Tore Reginiussen
18%
 18%  [ 15 ]
Jørgen Skjelvik
1%
 1%  [ 1 ]
Tobias Mikkelsen
3%
 3%  [ 3 ]
Mike Jensen
16%
 16%  [ 14 ]
Daniel Berntsen
0%
 0%  [ 0 ]
Morten Gamst Pedersen
0%
 0%  [ 0 ]
Riku Riski
3%
 3%  [ 3 ]
Nicki Bille
18%
 18%  [ 15 ]
Total Votes : 83

Author Message
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 12:37    Post subject: Reply with quote

Jeg vil tippe Riski med topp og Chibuike bak ham. 4-4-1-1 formasjon hvor vi satser på overganger. Ultradefensiv lag...
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 22.05.2014 12:37    Post subject: Reply with quote

oxbailla wrote:

Fredrikstad - RBK 5-1

Drit i å rippe opp i den kampen da. Razz Till tross for alle begredelige resultater de siste årene så tror jeg at jeg aldri har vært mer forbannet enn under og etter den kampen mot FFK.
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 12:41    Post subject: Reply with quote

Ja, dette er en kamp jeg virkelig IKKE ser frem til. Jeg gruer meg faktisk. Tanken på hvor mange forskjellige måter Strømsgodset kommer til å ydmyke oss på er ikke til å holde ut.

Hvis det ikke skjer et mirakel med RBK, hvor de plutselig finner en magisk oppskrift, tror jeg med ganske stor sikkerhet at dette blir 90 minutter som kommer til å oppleves som lange og smertefulle for oss supportere.
Back to top
oxbailla
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 12:50    Post subject: Reply with quote

Noldus! wrote:
Nesten 4 i odds på unibet nå. Jeg har trua, selvom ingen andre har det..

Noen som vet om det noensinne har vært tilsvarende odds på RBK mot en norsk motstander?
Back to top
irie
Senior

PostPosted: 22.05.2014 12:53    Post subject: Reply with quote

jeg har trua RBK godset er faktisk ikke så bra, bakre 4eren er svak og de har mye ungt.

det som kan bli et problem er at vi aldri har ballen og da blir det også vanskelig og score...
oxbailla
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 12:59    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
oxbailla wrote:

Fredrikstad - RBK 5-1

Drit i å rippe opp i den kampen da. Razz Till tross for alle begredelige resultater de siste årene så tror jeg at jeg aldri har vært mer forbannet enn under og etter den kampen mot FFK.

Jeg har det på samme måte med semien mot Follo i 2010.
Sorry for å rippe opp i den også Embarassed
En liten ripe i lakken for Eggen den høsten, selv om det var en talentløs Bjärsmyr og sur Prica som var de store irritasjonsmomentene for min del i den kampen.

Last edited by oxbailla on 22.05.2014 13:04; edited 1 time in total
Back to top
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 12:59    Post subject: Reply with quote

Irie: Hyggelig med optimister midt oppi alt det negative. Uansett, jeg tror på en skikkelig overkjøring i Drammen. En SKIKKELIG overkjøring.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.05.2014 13:19    Post subject: Reply with quote

Godset har ikke vært spesielt gode i år når jeg har sett dem. Deila selv har heller ikke sagt seg fornøyd med banespillet så langt. Mulig vi klarer å kare oss til en uavgjort, men da skal det være mye stang inn.
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 13:22    Post subject: Reply with quote

Det som kommer til å irritere meg noe helt grenseløst er om vi er så heldige at vi vinner etter 2 dødballmål sånn at Perry kan gå ut i avisene å si at vi ikke kan være så "blaserte" at vi ikke kan være fornøyd med seier.
Back to top
Escudos
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 13:27    Post subject: Reply with quote

irie wrote:

det som kan bli et problem er at vi aldri har ballen og da blir det også vanskelig og score...

Det er et problem Cool
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 22.05.2014 14:35    Post subject: Reply with quote

PJ Hansen trekker igjen frem skader som unnskyldning, samtidig som han later som om han ikke vil skylde på det, men det er jo det han gjør med denne lange sutreregla i Dagbladet.

Quote:
- Jeg vil ikke være en sutrekopp som skylder på skader, men vi har hatt en tøff vinter og vår. Mange spillere har vært ute, spesielt i backleddet. Jeg var bekymret. Vi måtte stable Per Verner Rønning på beina, vi hadde Tore Reginiussen ute i hele februar og mars, i tillegg var Stefan Strandberg ute. Vi var uten midtstoppere og har ingen alternativer nå heller med Rønning fortsatt skadd. Gamboa har vært ute og vi måtte bruke Jonas Svensson på back og Mikael Dorsin i midten. Vi har fått vår dose med skader og uflaks, sier [Per Joar Hansen].

Rosenborg har stilt med seks forskjellige forsvarsfirere i løpet av de ti første serierundene. Strømsgodset har stilt med sju forskjellige forsvarsfirere. Om man regner med keeperen og ser på bakre femmer har Godset hatt åtte forskjellige konstellasjoner på ti kamper. Vi har hatt "kun" seks.
I tillegg er den mest erfarne keeperen deres nå en 20-åring som debuterte i Tippeligaen mot Stabæk på tirsdag. Mulig de henter en fra utlån i tredjedivisjon til å ta plass på benken. Eventuelt blir det en som spilte stopper til i fjor vår og keeperdebuterte på G16 laget i fjor. Eller kanskje keepertreneren (43) kan være reservekeeper for fjorårets serievinner?

Slutt å sutre Per Joar Hansen. Det er alltid noen som har det verre enn deg. Det er ikke bare deg selv du skjemmer ut, men hele Rosenborgs image. Omdømmealarm.

Edit: keepertreneren (43).

Last edited by gisp! on 22.05.2014 15:29; edited 1 time in total
Back to top
w2kK
Junior

PostPosted: 22.05.2014 14:44    Post subject: Reply with quote

Vil hente Larsen Kwarasey tilbake til RBK-kampen
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 16:28    Post subject: Reply with quote

TLs beste trener mot den dårligste. Kan bli interessant... Fornøyd med alt under 3-0 tap.
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 16:29    Post subject: Reply with quote

De trenger vel strengt tatt ikke keeper, men en sweeper som kan dempe oppspillene som er på vei i mål.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 17:00    Post subject: Reply with quote

Strandberg ute, da er det fortsatt "håp" om nok et tap ---> Perry out!
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 22.05.2014 17:03    Post subject: Reply with quote

For første gang på veldig lang tid overvejer jeg og ikke se en RBK kamp. Ender nok op med 90 minutter med lidelse alligevel, men det kan jeg ikke overskue pt.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
joakleis
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 17:04    Post subject: Reply with quote

Problemet er at han da kan bruke unnskyldningen "vi manglet Strandberg", og få gehør for det. Om angrepsspillet er fraværende mot Godset, skyldes det at vi mangler en midtstopper. Det skjønner jo alle.
EspN
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 17:10    Post subject: Reply with quote

Blir nok tap til helga også,Strømsgodset er gode hjemme,og med midtbanen vår som ikke løper..så kan d bli komisk.

Da tror jeg perry er ferdig.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 22.05.2014 17:12    Post subject: Reply with quote

pingvin wrote:

På hvilket tidspunkt har egentlig tap vært noe annet enn overveldende sannsynlig? Med eller uten Strandberg endrer ingenting. Vi kommer til å bli knust. Er pdd et av ligaens dårligste lag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 22.05.2014 17:13    Post subject: Reply with quote

Drar på kampen, men er helt sikker på tap og at det ganske tidlig skal synges "Hoftun må gå", "Perry må gå".
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 17:17    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
pingvin wrote:

På hvilket tidspunkt har egentlig tap vært noe annet enn overveldende sannsynlig? Med eller uten Strandberg endrer ingenting. Vi kommer til å bli knust. Er pdd et av ligaens dårligste lag.
Tja, jeg tror vi fort kunne slått nedenfra og opp her, med Strandberg på laget. Det kler kanskje laget bedre å kontre, og Godset har også problemer bakover.

Jeg var sikker på tap på Lerkendal i fjor, da ble Godset feid av banen.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 22.05.2014 17:18    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/sport/fo.../10131311/

Dorsin skadd på dagens trening, misser sannsynligvis godsetkampen. Jepp, dette blir pinlige siffre og en Perry som må trekke seg for åpent kamera!

Edit: Stor krise for RBK, men godset har jo samme utfordringer, de bitcher bare ikke om det:

Quote:
PS! Også Strømsgodset har store forsvarsproblemer. Jørgen Horn er skadet, og også Lars Christopher Vilsvik, Mounir Hamoud og Kim André Madsen er usikre.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.05.2014 17:34    Post subject: Reply with quote

Lenge siden VG har vært så kjapp på ballen i sportslige ting! Stokstad er i siget.

Antar Perry har rett med lyske, og at Stendal tok feil med lår:

Adresseavisen wrote:
Dorsin fikk seg imidlertid en liten smell i låret på torsdagens trening, og skal til MR-undersøkelse for å finne ut om det er noe galt. Medisinsk koordinator i RBK, Haakon Schwabe, er imidlertid foreløpig ikke bekymret for at Dorsin ikke skal være spilleklar lørdag.

Lurer forresten på når Rønning egentlig ble strekkskadet. Det var jo opprinnelig kneskade mot Orkla, men han var tilbake og spilte hele kampen på Kolstad. Ble han skadet på ny der?

oxbailla wrote:
I alt ble det seks serietap på rad sommer/høst 2005:
Fredrikstad - RBK 5-1
RBK - Lillestrøm 1-2 (siste kamp med Per Joar Hansen)
Start - RBK 5-2
RBK - Lyn 0-1
Viking - RBK 3-2
Molde - RBK 4-1

0 poeng, målforskjell 7-20

Det blytunge tapet i Molde var dessuten det niende på elleve kamper! Hadde Bodø/Glimt slått Aalesund i bunnkampen dagen etter, ville RBK vært under streken. Dette skjedde altså rett etter 13 strake seriemesterskap!

[Dorsin (sign)]

En viss herre i ei viss bok wrote:
Bunnpunktet var nådd, og nedrykk truet.

- Jeg tenker bare på neste kamp. Alt annet er uinteressant. Nå skal vi arbeide med å få mer fandenivoldskhet inn i spillerne foran Odd-kampen, lovet Høgmo.

Telemarkingene ble knust 6-0, og snuoperasjonen var i gang. Plassen ble sikret med nye seiere over HamKam, Brann og VÃ¥lerenga.

- 15-1 i målforskjell og tolv poeng sier det meste. Vi har vokst gradvis hele veien. Vi hadde ikke marginene med oss en periode, men vi var sterk i troa på det vi holdt på med og at vi var et godt fotballag med sterke, individuelle spillere, forklarte hovedtreneren.

Så tungt som det var på bussen hjem fra Molde i 2005 blir det heldigvis ikke denne sesongen.

Apropos buss: Stengt jernbane mellom Oslo og Drammen i helga Tommel'n ned

Er vel forhåpentligvis enklere å komme seg ut på E18 i år enn i fjor, da søndagstrafikken med hyttefolk gjorde at det tok én time(?) til Sandvika, der vi ga opp og kjørte på småveier i stedet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 22.05.2014 18:19    Post subject: Reply with quote

Lars-Christopher Vilsvik fikk problemer og måtte gi seg under oppvarmingen mot Stabæk tirsdag. Kim André Madsen måtte byttes ut i pausen. Begge forsvarsspillerne er nå tilbake. Det samme er Marius Høibråten som måtte stå over kampen mot bæringene på grunn av tre gule kort.

Foreløpig er det litt usikkert om Mounir Hamoud blir klar til lørdag etter strekken venstrebacken pådro seg 16. mai. Thomas Sørum trente for fullt torsdag. At Muhamed Keita ikke spilte mot Stabæk, skyldtes at han ikke ble ansett som god nok.

Les mer: – Lysning på skadefronten

Forresten syns jeg det er rart om Ghana frigir Larsen da FIFA altså krevde at siste klubbkamp for VM-spillerne skulle være søndag. Derfor også rart at Stabæk fikk bruke Sayouba Mandé mot nettopp Strømsgodset.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 22.05.2014 18:21    Post subject: Reply with quote

Øyvind Storflor ble sendt ned i backrekka mot Stabæk - vi kan jo håpe at han trengs der mot RBK også?!? Very Happy
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Next
Page 2 of 17

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb