| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var Banens Beste? |
| A. Lund Hansen |
|
1% |
[ 2 ] |
| J. Svensson |
|
1% |
[ 2 ] |
| S. Strandberg |
|
1% |
[ 2 ] |
| T. Reginiussen |
|
9% |
[ 12 ] |
| M. Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| M. Jensen |
|
0% |
[ 1 ] |
| D. Berntsen |
|
1% |
[ 2 ] |
| R. Riski |
|
77% |
[ 100 ] |
| T. Mikkelsen |
|
3% |
[ 5 ] |
| A. Søderlund |
|
1% |
[ 2 ] |
| M. Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 129 |
|
| Author |
Message |
Jakob Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:01 Post subject: |
|
|
Er det denne vi bruker?:
"1 Katastrofalt
2 Svært dårlig
3 DÃ¥rlig
4 Under pari
5 OK
6 God
7 Meget god
8 Strålende
9 Magisk
10 Historisk" |
|
| Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 16.05.2014 21:03 Post subject: |
|
|
| Spissene våre skårer ikke akkurat flust med mål heller. Hva hadde vi hatt uten Gamst sin dødballfot denne sesongen? Tør knapt tenke på det. |
|
| Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 16.05.2014 21:03 Post subject: |
|
|
Vi burde ha vunnet med de gigantiske sjansene vi (Søderlund) sløste i dag. Men sjansene i andre omgang kom ikke av framgang i det offensive spillet, men fordi Stabæk lar oss komme med i kampen igjen. Avstanden mellom de to øverste leddene i Stabæk var enorme og de gadd ikke presse ballfører. Vi var ikke gode - Stabæk var slitne og rett og slett dårlige i andre omgang. Og de setter de sjansene de får.
Den eneste måten en angriper kan være god nok til å kunne score, det er terning og atter terping. Av det jeg hører blir ingenting, i ordets rette forstand, terpet på treningsfeltet. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:04 Post subject: |
|
|
| Enig..rosenborg begynte og dominere fordi stabæk kollapsa... |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 16.05.2014 21:04 Post subject: |
|
|
Børs:
Lunna 5
Svensson 5
Strandberg 4
Reginiussen 5
Dorsin 4
Jensen 3
Berntsen 2
Gamst 3
Riski 7
Mikkelsen 3
Søder 5
Helland 4
Bille 4
Chibbe 4 |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 16.05.2014 21:05 Post subject: |
|
|
Tettey med hjerte i RBK med god direkte fotball, ville ut på banen for han så hvor dårlig RBK forsvarte seg.
Ser ut som vi trenger en Tettey eller Annan.
Bytt ut AS+Bille med ny spiss: Helenius + Kjartasson
Også må vi selvsagt få først og fremst EH ut.
Er jo ikke rart at supportene ikke drar på fotballkamp. Ser ut som egne spillere frykter og er mer nervøse enn gjestene. Alle lag tapte hjemmekamp i dag unntatt stjernelagene SIF og MFK.
ALH - 3
Dorsin - 3
T. Reg - 7
Strandberg - 2
Svensson - 4
T. Mikkelsen - 5
Mike Jensen - 5
Berntsen - 3
Gamst - 4
AS - 4
Riski - 8 BB
Last edited by Mikkelsen on 16.05.2014 21:08; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 16.05.2014 21:06 Post subject: |
|
|
Børs:
Perrys umiddelbare behov for å gå av: 10 _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:06 Post subject: |
|
|
| Sinte supportere som kjæfte på perry!!nice! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 16.05.2014 21:07 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Jeg sverger, hvis jeg hører Per Joar si at vi må opp på hesten igjen så knuser jeg tv-apparatet. |
Uttrykket "kicking a dead horse" passer kanskje her? _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:07 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | hellvikrunner wrote: | Slike kamper har en tendens til å bli et antiklimaks. På forhånd ligger alt til rette. Publikum møter opp i hopetall og er villige til å stelle i stand en folkefest. Været er ofte bra (altså, opphold). Rammen rundt er stort sett (nesten) alltid perfekt. Alt ligger til rette for en herlig opplevelse. Vi har forventninger om at nå må bare RBK prestere kvalitet i alle ledd.
Mitt eksempel fra en slik kamp var mot Start ifjor. Vi hadde, såvidt jeg husker, vunnet alle tre kampene sålangt i serien. "Buzzen" bygget seg opp. Start kom til Lerkendal som en nedrykkskandidat og alle forventet vel egentlig overkjøring og 3 nye poeng. Med full pott da hadde kanskje fortsettelsen blitt annerledes? Det tror jeg. Hva skjedde? Jo, RBK sviktet i den nøkkelkampen. De skulle egentlig ha gruset Start. Jeg har sjelden hatt større forventninger til en kamp som før Start-kampen. Skulle RBK endelig vinne gullet? Det var for godt til å være sant. 9 av 9 poeng, deretter hjemmekamp mot en svak motstander. Jeg hadde vel egentlig tatt seieren på forskudd.
Men RBK sviktet, når det gjaldt som mest, når de skulle innkassere tre, i utgangspunktet, lette og viktige poeng. De sviktet som så mange ganger de siste årene. For meg er det noe av det jeg ikke liker med RBK nå. Man vet aldri hvor man har dem. I de ene øyeblikket spiller de en gnistrende omgang/kamp for deretter å spille en elendig kamp uken etterpå. De er uforutsigbare og evner ikke å opparbeide seg momentum, altså bygge på medgang og gode prestasjoner.
Derfor tipper jeg tap til RBK imorgen, av den enkle grunn at er det noe vi vet så er det at i slike kamper svikter ofte laget når det gjelder som mest. Tenk om Molde taper mot LSK imorgen? Da kan RBK med seier være to poeng bak. Tror jeg derfor det skjer? Nei. På bakgrunn av prestasjoner før tipper jeg at avstanden forblir slik den er. |
Det er din skyld at vi tapte. |
Ehhh…hvis det hjelper å skylde på meg så  |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 16.05.2014 21:08 Post subject: |
|
|
Prøver meg på en børs:
lunna - 3. Dårlig dag på jobben. Ingen tabber, men heller ikke noe utover det forventede. Tregere igangsettinger enn vanlig, uvanlig høy risiko med ball i bena.
Svensson - 4. I ferd med å vokse seg inn i høyrebackrollen med bravur. Bedre enn Gamboa?
Strandberg - 3. Svakeste kamp på lenge. Upresis og usynlig.
Reginiussen - 5. God, men alene om det der bak. Mest målfarlige spilleren om dagen. Liker tendensene til å drive framover med ball. Minner om... Ja nettopp.
Dorsin - 2. Rævva. Parkert på fart. Uvenn med ball. Uvanlig svak i posisjonering. Glipper markeringen på Kassi.
Mikkelsen - 4. Synes han viser tendenser til å være bedre enn fjorårssesongen. Fighter. Vil, men sliter med at laget ikke henger sammen. Enn hvor god denne mannen kunne blitt med struktur og plan?
Jensen - 3. Uvanlig lite viktig til ham å være. Skal ha for å være skytevillig, men ingen stor kamp i dag.
Berntsen - 2. Tunnelsyn. For mange touch. Bakover. Høy risiko. Benken framover?
Gamsten - 3. Variert kvalitet på dødballene. Usynlig i første, bedre i andre. Bør kunne være en sterkere frontfigur i snujobben. + for nok en assist.
Riski - 5. Dagens beste. Løpsvillig, finner både bakrom og mellomrom. Marginene i mot, men masse vilje OG evne. Blir bare bedre og bedre.
Søder - 2. Skal putte i dag. Flere mål. Har mye av skylden for dagens resultat. Unngår stolpen for defensiv løpskraft og relasjon til riski.
Perry - 1. Dorsin og ikke Skjelvik mot Brustad? Berntsen fornyet tillit? Helland inn? Fornøyd med spillet i pausen? Så seine bytter? Ingen Selnæs i dag? Bånn i bøtta. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
Posted: 16.05.2014 21:10 Post subject: |
|
|
| fysiotore wrote: | | Enhver arbeidstaker- og leder som har respekt for seg selv trekker seg når manglende resultater uteblir ovr tid. |
Dette hører til sjeldenhetene dessverre. Det er så store penger involvert at lederen sitter så lenge han kan. Ville du si fra deg et par millioner når det gikk litt trått? Nei, de sitter så lenge de får betalt. Det gjør nok dessverre Perry også.
Å være trener for norges mest meritterte fotballklubb er en utsatt rolle og han har derfor solid fallskjerm hvis ledelsen vil ha ham vekk. Det tror jeg nok at de vil nå etterhvert, men det er tvilsomt at de har råd.
Wiggen er der allerede det er et realistisk alternativ på kort sikt. Det florerer heller ikke av realistiske forslag tråden for "fremtidige trenerkanidater". |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:11 Post subject: |
|
|
| Klasseforskjell mellom lagene. Skulle tro det var Stabæk som hadde nær 200 mil i budjett og ikke Per Joar og Hoftuns Rosenborg. Langskjemms!!! Perry oh Hoftun må gå tvert. |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
|
|
Lunna - 5
Svensson - 6-
Reginiussen - 6-
Strandberg - 4+
Dorsin - 4
Berntsen - 3-
Jensen - 4
Riski - 6
Gamst - 5-
Mikkelsen - 2
Søderlund - 2+
Helland - 5 |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
|
|
| HAHAHA..vi må opp på hesten |
|
| Back to top |
|
 |
LaDuden Senior

|
Posted: 16.05.2014 21:13 Post subject: |
|
|
Perry angående kritikken fra supportere : Det har jeg ikke tenkt så mye over.
Videre fortsetter han med å si at man må ha ett objektivt syn på kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 16.05.2014 21:14 Post subject: |
|
|
Joar skal opp på hesten igjenn etter kampen.
Noen må for i hellvete se til å få slakta den jævla hesten.
Jeg forventer at noen får sparken i kveld. Det er et krav. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:15 Post subject: |
|
|
Hvis vi ikke har spilt relativt dårlig mange ganger, så ville det ikke vært så ille. Det er ikke så uvanlig at slike kamper kommer. Mer enn nok sjanser til å vinne, noe svært fete og 4 i stanga.
Last edited by Escudos on 16.05.2014 21:16; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:16 Post subject: |
|
|
| Perry har ikke hjertet i klubben. Nå må han ta det innover seg at han ikke er den rette til å lede klubben. Han må sette klubben først og la noen andre lede RBK inn i fremtiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
|
|
| Våkner med et hestehode i senga i mårra. . |
|
| Back to top |
|
 |
fysiotore Senior
|
|
|
| Et oppegående styre skal gjøre vedtak når resultater uteblir, og jeg forventer at Koteng er en handlingens mann - i motsatt fall er min respekt for han borte. Det er et enkelt regnestykke å se at det er lønnsomt å sparke Perry kontra manglende deltakelse i Europa og ikke minst reduserte publikumsinntekter samt vanskeligere å få fornyet / skaffe nye sponsoravtaler. |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:18 Post subject: |
|
|
Det gikk akkurat opp for meg at vi nettopp har tapt for Stabæk på 16.mai  |
|
| Back to top |
|
 |
3rl3nd Rutinert
|
Posted: 16.05.2014 21:19 Post subject: |
|
|
Late Barter på twitter:
"Perry må gå"-banner på lerkendal. Politiet kommer og tar legg. Flott markering av 200-årsjubileum for ytringsfriheten
Det begynner å bli steile fronter mellom fans og klubb. Noe må skje i løpet av sesongen, jo før jo bedre. Per Hansen har feig innstilling, og det er det siste jeg vil at RBK skal forbindes med. _________________ Troillan i tykt og tynt. |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 16.05.2014 21:19 Post subject: |
|
|
| Søderlund redder Perry i dag, altså. I alle fall i media. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 16.05.2014 21:28 Post subject: |
|
|
| Den der hesten til Perry. Jeg tror han tar feil. Det er et esel. Opp på eselet igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
|