| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Trondheim Veteran
|
Posted: 06.03.2014 20:05 Post subject: |
|
|
| Ã… der tok jeg grundige feil.... |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 06.03.2014 20:20 Post subject: |
|
|
| Han sa vel i går eller om det var for to dager siden at han hadde billett til Tyrkia på torsdag (i dag altså) så de holder vel på å bli enig om å bryte kontrakten. Skjer nok noe med RBK først til helga, håper jeg i hvert fall og at ikke forhandlingene hans med sin tyrkiske klubb tar lang tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillanpåtopp Proff
|
Posted: 07.03.2014 14:08 Post subject: |
|
|
Av en eller annen grunn, har jeg en snikende følelse om at denne handelen går i vasken. Et eller annet sier meg at Gamst finner noe annet. Jeg tror han havner til oss, hvis han returnerer til Norge. Tror på videre opphold i Tyrkia, og overgang til annen liga til sommeren. Adressa har holdt hel kjeft siden forrige helg, det er rart, når de var så skråsikre da...! Noen som vet noe som noen andre ikke vet?
 |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 07.03.2014 14:16 Post subject: |
|
|
| Så noen svensker mene at han var på vei til Sverige idag, men aner ikke kilden. Mest trolig har de fått det fra norske aviser som har fisket ut at Malmø mulig er interessert i tillegg til et par tre andre klubber. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 07.03.2014 14:28 Post subject: |
|
|
| Hareide får sparken i MFF i løpet av året så dit bør ikke Gamsten gå. I RBK får han bi en viktig nøkkelspiller, forhåpentlig blir det gull i serien og gruppespill i EL(?). En stabil tilværelse i RBK gir ham også sivil utdanning, flere mesterskapstitler (det har knapt MGP fra før av), landslagsspill og EM-sluttspill(?). |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 07.03.2014 18:25 Post subject: |
|
|
svenskafans.com:
Åge Hareide kommenterar ryktet så här på Fotbollskanalen: - Det är säkert bara ett rykte. Förmodligen har NRK fått nys om att nordiska klubbar vill ha honom och då hör de sig för med Gamst Pedersen om vilka det rör sig om. Mer än så kan jag egentligen inte kommentera det, för det finns inte mycket mer att säga.
fotbolldirekt.se:
Mittfältarens agent Rune Hauge vill inte bekräfta huruvida MFF och DIF finns med i racet, men öppnar för en flytt till Allsvenskan.
– Jag vill inte kommentera specifika klubbar. Jag kan bara bekräfta att han har kontrakt med Karabükspor och intresserade klubbar får höra med dem. Om Sverige kan vara ett alternativ? Det kan det vara, men jag vill inte kommentera mer än så. Han kan bli kvar i Turkiet också, det är som sagt upp till klubben om de vill sälja, säger han till fotbolldirekt.se. |
|
| Back to top |
|
 |
solbakken13 Proff
|
Posted: 07.03.2014 18:49 Post subject: |
|
|
Jeg har kilder som sier at denne overgangen ikke blir noe av. Jeg har skrevet det i denne tråden før, men ble ignorert av gleden over at alle trodde han skulle hit. Gamsten kommer ikke pga av flere grunner. Hovedgrunnen er at RBK ikke har råda til å gi han en god lønn i norsk standarer. Gamsten selv har uttalt at lønn ikke er det viktigste, men han er nok ikke veldig sugen på å tjene mindre enn en Nicke Bille for eksempel. RBK har som alle veit en "dårlig økonomi" og har ikke mulighet til å ta sjansen på å sprenge budsjettet når vi helst skal gå i pluss igjen.
Håper jeg ikke blir ignorert denne gangen. Jeg liker forumet her og det kommer mange fine innspill, både negative og positive. Men jeg under ingen og bli ignorert nesten hver gang de kommer med et innspill.  _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good" Sitat Nils Arne Eggen |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.03.2014 18:53 Post subject: |
|
|
| Ikke vær så overdramatisk solbakken13. Du skjønner da selv at spillere som er kraftig linket til RBK kommer til å bli diskutert her inne uavhengig av om en bruker hevder å ha kilde på at han ikke kommer. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 07.03.2014 19:41 Post subject: |
|
|
| For en idiotisk grunn for å ikke komme i så fall, han heter Gamst Pedersen og ikke Cristiano Ronaldo. Tviler på at Gamsten bryr seg noe særlig om han tjener litt mindre enn Bille når han har ett lass av penger fra før. Kan ikke skjønne at penger skal være noe stort problem her, skulle ikke tro at Gamsten bryr seg så mye om han får en gjennomsnittslønn i RBK eller topplønn når han som sagt har tjent ett lass av penger og får mye for å avslutte kontrakten i Tyrkia. RBK har seriøst veldig store problemer om de ikke kan gi Gamsten en god lønn i TL målestokk nå som de har kvittet seg med Moe også skulle man tro det åpnet seg litt ekstra i hvert fall. Eller betaler de lønn til Moe helt til B/G eventuelt kjøper han etter sesongen? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.03.2014 19:43 Post subject: |
|
|
| solbakken13 wrote: | Håper jeg ikke blir ignorert denne gangen. Jeg liker forumet her og det kommer mange fine innspill, både negative og positive. Men jeg under ingen og bli ignorert nesten hver gang de kommer med et innspill.  |
Er du seriøs? Makan til dramagutt.
"Kan si med en 70/30 feilmargin at disse ryktene stemmer ikke." skrev du. Og begrunnet det med at en junior i stallen ikke tror at han kommer, pluss mye annet virrvarr som var åpent spekulasjoner. Forventet du stengt tråd og en blomsterbukett? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.03.2014 19:46 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Ikke vær så overdramatisk solbakken13. Du skjønner da selv at spillere som er kraftig linket til RBK kommer til å bli diskutert her inne uavhengig av om en bruker hevder å ha kilde på at han ikke kommer. |
Ja, iallefall når kilden er en juniorspiller som "tror" noe. Blant annet at vi ikke trenger spillere i hans posisjon, noe som jo er positivt feil, og han har vektet troen til å være 70/30 - noe som jo praktisk talt er "hipp som happ". |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 07.03.2014 19:48 Post subject: |
|
|
| Vegard2711 wrote: | | Tviler på at Gamsten bryr seg noe særlig om han tjener litt mindre enn Bille når han har ett lass av penger fra før. Kan ikke skjønne at penger skal være noe stort problem her |
Nå., penger er en motivasjon som ikke skal undervurderes. Selv om han har sekken full så er det noe som heter at mye vil ha mer. Er mye sannhet i det |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 07.03.2014 20:24 Post subject: |
|
|
| Kilder er så mangt. Jeg har kilder som sier det motsatte og at Gamst blir å se i rosenborg trøya på Marbella. Jeg legger ikke stor vekt på at hverken det ene eller det andre, mye hender på kort tid i slike sammenhenger. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 07.03.2014 20:30 Post subject: |
|
|
| Kan se at hans samboer skal til Drammen i helgen (kanskje han å?), mulig at Godset er en klubb i forhandlinger med Gamst? |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 07.03.2014 20:32 Post subject: |
|
|
Personlig har jeg vanskelig for å se noen bedre alternativer for Gamsten på dette tidspunktet av året. Han kan selvfølgelig gå for penger over spilletid, men jeg har vanskelig å tro at han vil finne lønninger godt over TL-nivå og garantert spilletid. Tror ikke det er noe alternativ for han å være i Tyrkia til sommeren, da de virker ivrig på å terminere kontrakten.
Etter hva jeg har hørt er Godset hovedsaklig på jakt etter spiss og forsvarspillere. De har forsterket midtbanen en del allerede. Hadde vært merkelig om de plutselig skal være etter Gamst i tillegg. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 07.03.2014 20:48 Post subject: |
|
|
| solbakken13 wrote: | | Jeg har kilder som sier at denne overgangen ikke blir noe av. |
70/30? |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 07.03.2014 21:02 Post subject: |
|
|
| Number10 wrote: | | Kan se at hans samboer skal til Drammen i helgen (kanskje han å?), mulig at Godset er en klubb i forhandlinger med Gamst? |
Huff, se for dere et angrep med både Storflor og Gamst. Lukter gull og anstendige prestasjoner i Europa av sånt |
|
| Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 07.03.2014 21:33 Post subject: |
|
|
| Vel, det Godset har mistet siden i fjor er en Kamara som scoret annenhver gang han var borti ballen.. Uten han hadde det ikke blitt gull på de i fjor. Jeg er spent på hvilken spiss de greier å få tak i, det er veldig vanskelig å få tak i en skikkelig målscorer, det kan vel vi skrive under på.. Men nå er det noe drøyt over disse signeringene han Flo greier å hoste opp, så hvem vet. Jeg håper de ikke får tak i en eneste spiss, men da begynner vel bare kovacs og Sørum å bøtte inn mål igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
solbakken13 Proff
|
Posted: 07.03.2014 22:02 Post subject: |
|
|
Er du seriøs? Makan til dramagutt.
"Kan si med en 70/30 feilmargin at disse ryktene stemmer ikke." skrev du. Og begrunnet det med at en junior i stallen ikke tror at han kommer, pluss mye annet virrvarr som var åpent spekulasjoner. Forventet du stengt tråd og en blomsterbukett?[/quote]
haha, trodde dere skulle ta ironien, men la gå nei det er ikke en junior som har fortalt det, en spiller på a-laget som er god venn med Gamst, tipper du veit hvem det er. Nei Hedon, jeg forventer ikke noe stengt tråd. Kan gjerne ta imot blomsterbuketten da.
Ikke bruk en så hissig tone Hedon, kan tross alt bli lei meg (for dere som ikke forsto det, igjen ironi) _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good" Sitat Nils Arne Eggen |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 07.03.2014 22:06 Post subject: |
|
|
NÃ¥ ble sikkert kapteinen happy. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 07.03.2014 22:14 Post subject: |
|
|
| Altså, Tore Reginiussen har fortalt deg at denne overgangen ikke blir noe av, fordi Gamsten ikke vil være fornøyd med mindre lønn enn f.eks. Nicki Bille? |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.03.2014 22:16 Post subject: |
|
|
Om du har hatt samtaler med en i A-stallen (kapteinen vår) så blir han garantert ikke fornøyd med at du gjenforteller dette på åpent forum.
Det sagt så mener jeg du har skrevet at du bor langt unna Trondheim og er 17 år, hvordan har det seg at du da har samtaler med Eggen, Perry, kapteinen vår, etc?
Uansett, om det er tilfellet så burde du ikke gjenfortelle samtaler om slike ting, de setter nok ikke pris på det. |
|
| Back to top |
|
 |
solbakken13 Proff
|
Posted: 07.03.2014 22:33 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke sagt noe om at det er vår kaptein.
Jeg skal forklare litt mere grundig her gutter.
Jeg overhørte en samtale, ingen som har sagt noe direkte til meg. Min feil.
Mye av det jeg skrev er skrevet litt som en teori pluss det jeg har hørt når jeg var på Brakka. Jeg begynte å tenke når dette kom frem i media. RBK har dårlig økonomi, vi hadde ikke råd til en høyreback og vi har mange spillere på midtbanen. Når jeg da plusset dette sammen med det jeg har hørt ga det mening i mitt hode. Ryktene stemte ikke.
Som en ung gutt på 17 år skulle jeg da derfor imponere. Jeg formulerte setninger slik at det hørtes ut som det var sagt direkte til meg. Unnskyld for det.
Jeg er fortsatt ganske sikker på at denne overgangen aldri blir noe av, men som sagt det jeg har skrevet er bygd rundt en samtale jeg overhørte.
Så ja etter litt tenking, Hedon kanskje jeg er en dramagutt. Paradise Hotel neste(eller noe sånt).
Nå skal jeg overlate denne diskusjonen over til dere å gå tilbake som en nøytral leser av forumet. Skapt nok drama på relativt kort tid. _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good" Sitat Nils Arne Eggen |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.03.2014 22:40 Post subject: |
|
|
Ikke noe problem Solbakken13, misforståelser oppstår noenganger
Syns vi kan legge diskusjonen rundt hvem har sagt hva og rykter død, og heller fokusere på Gamst. Jeg håper han kommer  |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 07.03.2014 22:49 Post subject: |
|
|
Solbakken13 retter opp som en mann. Respekt. NÃ¥ _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
|