| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.01.2014 17:33 Post subject: |
|
|
Solskjær gjør et bytte i det 71 minutt, også skårer innbytteren etter 1 minutt.
Makan til geni han er
Haha, der var det 1-2 og 2 innbytterscoringer av Cardiff! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 04.01.2014 17:43 Post subject: |
|
|
| Gode bytter av Solskjær. Mannen som scoret det eneste målet i Solskjærs testimonial kamp noen få min etter å ha blitt hvisket i øret av Solskjær, Fraizer Campbell sendte de opp i 2-1! |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 04.01.2014 17:58 Post subject: |
|
|
| Av PL lag så har Aston Villa, Newcastle og WBA har røket ut av FA cupen. Arsenal og Tottenham møtes om ca 20 min mens City må ut i omkamp hjemme mot Blackburn etter 1-1 i dag og Fulham møter Norwich hjemme etter å ha spilt 1-1 i dag. Minst 1 lag til fra PL ryker ut i morgen ettersom Man Utd spiller hjemme mot Swansea. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.01.2014 19:16 Post subject: |
|
|
For dere som ikke ser på PL-kanalen så var altså Wolf Eikrem på spillerbussen til Cardiff i dag, så det er vel stor sannsynlighet for at han blir Solskjær's første kjøp. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.01.2014 19:24 Post subject: |
|
|
Les mer: Eikrem på tribunen - dro med Cardiff-bussen
Om jeg hadde vært Solskjær, hadde jeg nok nøyd meg med å kjøpe én nordmann i januar. Blir jo fort "oss mot dem" om det deretter skulle gå dårlig(ere) i vår. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 04.01.2014 19:29 Post subject: |
|
|
Det ble da et kort opphold i Nederland. Har vel spilt fast hele sesongen og har vel lang kontrakt så han er nok ikke billig å hente allerede nå Men gøy om det skjer, Solskjær har tydligvis troen på at Eikrem kan gjøre det bra i PL.
Han burde ikke hente så mange norske nei, men håper han tar med seg Dæhli også, i hvert fall til sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.01.2014 21:23 Post subject: |
|
|
Linken til 2mas ble oppdatert for noen minutter siden, der VG mener at Dæhli også er på vei til Cardiff.
Magnus Wolff Eikrem (23) så Ole Gunnar Solskjærs (40) første kamp som Cardiff-sjef fra tribuneplass. Både han og Mats Møller Dæhli (18 ) kan etter det VG kjenner til undertegne kontrakt i begynnelsen av neste uke. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 04.01.2014 23:43 Post subject: |
|
|
| Dæhli tror jeg har potensialet til å bli god nok i PL, men har ikke helt troa på Eikrem.. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 04.01.2014 23:48 Post subject: |
|
|
Vel, det tror jeg. Har aldri likt Eikrem, men tror han har det som skal til for å lykkes i PL. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.01.2014 00:05 Post subject: |
|
|
| Ganske overraska over at Eikrem er på vei til PL. På sine aller beste dager er han muligens bra nok for PL, men de fleste dagene i uka tror jeg ikke han er god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 05.01.2014 00:29 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | Solskjær gjør et bytte i det 71 minutt, også skårer innbytteren etter 1 minutt.
Makan til geni han er
Haha, der var det 1-2 og 2 innbytterscoringer av Cardiff! |
Vet ikke hva det er som skjer med meg, men jeg gleder meg faktisk over at Solskjær klarte dette i første forsøk på en vanskelig bortebane.
Onanien i alle mediene kunne jeg dog styrt meg for. Men sånn er det vel bare. Begynner også å lure meg på om ikke «The Baby-Faced Assassin» kommer til å gjøre det stort i Cardiff.
Edit:
Hvorfor tror du ikke Eikrem vil gjøre det bra, Henning? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 05.01.2014 00:42 Post subject: |
|
|
Trodde Moldeperioden hadde brutt ned alt i mitt forhold til Solskjær,men merker at jeg håper han skal gjøre det bra,så da er han vel REN allerede da... _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 05.01.2014 00:46 Post subject: |
|
|
Tror jeg kan svare for Henning, Eikrem har rett og slett ikke nok tempo i det han gjør. Ikke mye høyere kvalitet enn hva Grindheim har, bortsett fra dødballfoten, som jo ikke er mye bedre enn Dockal sin. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 05.01.2014 00:57 Post subject: |
|
|
Er det ikke drøyt å sammenstille Eikrem og Grindheim, Rånny? Har liksom ikke fått den oppfatningen av at de er så like. Eikrem er vel enda bare 23 år og fortsatt i utvikling? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 05.01.2014 01:09 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | Trodde Moldeperioden hadde brutt ned alt i mitt forhold til Solskjær,men merker at jeg håper han skal gjøre det bra,så da er han vel REN allerede da... |
Mulig det er smålig, men de 3 årene i Molde har ødelagt mitt forhold til fyren. Han har vært smålig og direkte ekkel ved veldig mange tilfeller, så jeg klarer ikke la vær å håpe at det blir fiasko. _________________ Alfredbørs 1-10: 3 |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 05.01.2014 01:36 Post subject: |
|
|
Sånn at vi får ham tilbake til Molde, Bongo?  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.01.2014 02:49 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Mats Møller Dæhli (18 ) kan etter det VG kjenner til undertegne kontrakt i begynnelsen av neste uke. |
De bør ha gode kilder på det, der på huset. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.01.2014 13:32 Post subject: |
|
|
Må si at jeg er litt usikker på hvor mye de pumper faren for info. Tror faktisk ikke at han automatisk avslører alt til kolleger og arbeidsgiver. Men veit ei. Mulig han er såpass lysten på å sikre VG oppslagene?
I dagens papirutgave blir det hevdet at både Eikrem og Dæhli kan bli presentert i morra. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 05.01.2014 14:27 Post subject: |
|
|
Far Dæhli har vel ikke lov til å skrive om landslaget lengre, nå som Dæhli er en del av det?
Vil uansett tro at han som en viktig del av VG-sporten gir en del info. Da har de i så fall litt av en ressurs mtp. Mats sin videre karriere, som virkelig kan bli stor. Det mest lovende Norge har hatt siden Skjelbred.
Og litt mer off topic, Martin Ødegaard (15, Strømsgodset) går jo for å være et enda større talent. Og så har man jo "vår" Sakor i Juventus... må da være en stund siden man hadde tre så store talenter på gang samtidig i Norge. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 05.01.2014 15:04 Post subject: |
|
|
Må ikke glemme Sæter hos RBK også, han er vel kaptein på samme landslag som Ødegaard spiller på. Sander Svendsen i Molde har det jo også blitt pratet en del om. Det er vel også et par unggutter hos City som vel også er veldig spennende. Celina og Samuelsen.
Veldig mange spennende unggutter på vei nå, tror den kommende generasjonen kommer til å bli stor. U21 gutta gjorde det godt i sommeren som var men Dæhli har akkurat startet den neste generasjonen (95 og senere) som jeg er ganske sikker på kommer til å bli enda bedre der spesielt 97-98 årgangene virker veldig lovende for Norge.
Last edited by Vegard2711 on 05.01.2014 15:12; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 05.01.2014 15:09 Post subject: |
|
|
Litt oppsiktsvekkende resultat fra FA cupen, Nottingham Forest knuste West Ham 5-0. Ikke så overraskende at de klarte å slå ut West Ham men å vinne 5-0 var overraskende.
EDIT: For en gangs skyld så kan faktisk Man Utd møte et lag utenfor PL i en av cupene. Slår de Swansea så møter de vinneren av Birmingham - Bristol Rovers/Crawley. Ser ut som om rekken med PL lag på rad i cupene stopper på 11, men da må de slå Swansea senere i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.01.2014 15:47 Post subject: |
|
|
Det hevdes at Solskjær ligger som nr. 9 på denne lista over de best betalte trenerne i verden nå. Brukbart selskap.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 05.01.2014 17:00 Post subject: |
|
|
| Vegard2711 wrote: | Må ikke glemme Sæter hos RBK også, han er vel kaptein på samme landslag som Ødegaard spiller på. Sander Svendsen i Molde har det jo også blitt pratet en del om. Det er vel også et par unggutter hos City som vel også er veldig spennende. Celina og Samuelsen.
Veldig mange spennende unggutter på vei nå, tror den kommende generasjonen kommer til å bli stor. U21 gutta gjorde det godt i sommeren som var men Dæhli har akkurat startet den neste generasjonen (95 og senere) som jeg er ganske sikker på kommer til å bli enda bedre der spesielt 97-98 årgangene virker veldig lovende for Norge. |
Sander/Tobias Svendsen går for å være store talenter, ja. Usikker på hvor Sæter står ift. til Ødegaard, men det vil jo tiden vise. Sistnevnte har uansett vært på prøvespill hos blant annet Bayern, og er ønsket av både United/Dortmund + andre giganter.
Men Norge ser ut til å kun produsere midtbanespillere.. det er jo litt bekymrende. |
|
| Back to top |
|
 |
Lloyd Senior
|
Posted: 05.01.2014 17:40 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: |
Om jeg hadde vært Solskjær, hadde jeg nok nøyd meg med å kjøpe én nordmann i januar. Blir jo fort "oss mot dem" om det deretter skulle gå dårlig(ere) i vår. |
Vel, nå vet vi i det minste hva som skal til for å få flere nordmenn til PL. Erindrer noe av den samme effekten da Røkke & Gjelsten kjøpte inn i Wimbledon, noen steder i Vest-London må det være noen engelskmenn som av forståelige grunner nærer et intenst hat forhold til nordmenn
Jeg følger ikke Molde (noe jeg i grunnen sluttet med etter Cupfinalen i 94 ) og har derfor et lite spørsmål til folket her inne; hvis valget sto mellom Eikrem og Mats Møller Dæhli, hvem burde man da gå for? Ikke det at jeg innbiller meg at de er samme typen spiller, men for å følge tankegangen på at Solskjær bør nøye seg med en nordmann.
edit; ellers er det bemerkelsesverdig hvilken honeymoon period Solskjær har fått med britisk presse (hvor flertallet allerede er på fornavn), har nesten ikke sett maken. Fallhøyden kan bli stor, selv ommange hevder at det er win-win og at han kan skylde på Tan hvis det går dårlig.
Last edited by Lloyd on 05.01.2014 17:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 05.01.2014 17:43 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: |
Men Norge ser ut til å kun produsere midtbanespillere.. det er jo litt bekymrende. |
MÃ¥ ikke glemme Zymer Bytyqi og BÃ¥rd Finne!
Selv har jeg mest tro på Sakor, virker som at Juventus virkelig satster på han.  |
|
| Back to top |
|
 |
|