English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2014
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 147, 148, 149  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sola
Veteran

PostPosted: 27.11.2013 05:08    Post subject: Reply with quote

iconbit wrote:
Sola wrote:
I RBK tror jeg Thorsteinsson ville forsvunnet i mengden, i Viking kan han bli ganske ok faktisk. Jeg sammenlignet han med Jacob Sørensen, og står for det. Dansken var også en som tidvis gjorde det meget god i Tippelligaen. Jeg ville nok likevel ikke hatt han til Lerkendal.

Jacob Sørensen skiftede som 28-årig til Vejle i den næstbedste række i Danmark. Hvad med at ringe til 28-årige Thorsteinsson og foreslå ham samme skifte et skifte til Vejle ud fra præmissen din?

I dansk serie tror jeg på ingen måter Thorsteinsson hadde utmerket seg, nei. Lette driblere og teknikere blir fort svært utslagsgivende i norsk fotball. Der utmerker man seg, og man ser de som en attraksjon. I Danmark flommer det over av slike typer, og blir fort en i mengden.
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran

PostPosted: 27.11.2013 09:48    Post subject: Reply with quote

Jeg kan konkludere at vi er uenige Smile
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 27.11.2013 12:00    Post subject: Reply with quote

Å være uenig er fair, Iconbit. Du er en god mann, og jeg respekterer deg, i motsetning til f.eks. 1972.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 27.11.2013 18:10    Post subject: Reply with quote

Haha, der fikk du den MD.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 27.11.2013 21:53    Post subject: Reply with quote

... men fokuser på ballen, folkens, ikke mannen.

"Folkens" denne gangen er Sola.
Brego
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 11:00    Post subject: Reply with quote

Skrekk og gru... Helstad og Stoor blir Bosman over nyttår. Kan noen kjøre fult headlock på Hoftun fram til de signerer for en annen klubb?
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 11:18    Post subject: Reply with quote

Noe for RBK?:

http://www.nettavisen.no/...718959.ece
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 11:21    Post subject: Reply with quote

Som DM?
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 11:38    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
Skrekk og gru... Helstad og Stoor blir Bosman over nyttår. Kan noen kjøre fult headlock på Hoftun fram til de signerer for en annen klubb?

Legg til at Espen Ruud skal vil bort etter sesongen så er trekøveret fra helvetet komplett. Tror heldigvis ikke Hoftun er så dum altså.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 11:55    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Noe for RBK?:

http://www.nettavisen.no/...718959.ece

Blir rett og slett fornøyd om Bangura blir hentet til oss. Kanskje de eneste stopperen i tippeligaen jeg mener er god nok
Back to top
Siho
Junior

PostPosted: 28.11.2013 13:17    Post subject: Aktuelle spillere i Allsvenskan? Reply with quote

Allsvenskan har flere spennende typer som RBK bør holde øye med før Belgiske og Nederlandske lag snapper de opp.

Imad Khalili spiller for Helsingborg og er en venstreving med nese for mål, hurtighet og god teknikk. Allsvenskans toppscorer som ble kjøpt fra Norrköping 11.08.2013 og som derfor kan være vanskelig å få tak i nå men som med sine 26 år er i en perfekt alder hvis muligheten skulle by seg.

http://www.transfermarkt....32910.html
www.youtube.com/watch?v=s8dEqgHwSw0

Carlos Strandberg er bare 17 år og har scoret 3 og har 1 assist på 10 kamper for Häcken i år! Han er 1.86 høy og 85 kg og vil bare bli større. Han må kan kalles for lovende og er billig nå så han bør være aktuell!

http://www.transfermarkt....52689.html
http://www.youtube.com/wa...Naqm4p-W7M

Simon Gustafson er 18 år og midtbanespiller i Häcken og har spilt 25 kamper (!) i år og har 3 mål og 4 assist.

http://www.transfermarkt....55474.html

Sverige kan vise til 22 spillere i alderen 15-17 som har fått spilletid i år, her er det mange spennede typer å følge med. Vi bør selvsagt satse på egne ungutter men når disse blir eldre så bør de vurderes.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 28.11.2013 13:35    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Brego wrote:

Legg til at Espen Ruud skal vil bort etter sesongen så er trekøveret fra helvetet komplett. Tror heldigvis ikke Hoftun er så dum altså.

This.

http://www.tv2.no/sport/f...65131.html

Ettersom han er norsk, billig, kan spille på begge backene, og har vært i Hoftun's søkelys før, så er det vel ganske stor sannsynlighet for at vi henter han.

- Torgeir Børven
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 28.11.2013 13:35    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Brego wrote:

This.

http://www.tv2.no/sport/f...65131.html

Ettersom han er norsk, billig, kan spille på begge backene, og har vært i Hoftun's søkelys før, så er det vel ganske stor sannsynlighet for at vi henter han.

- Torgeir Børven
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 13:44    Post subject: Reply with quote

Espen er 29 år. Skal han prøve seg i en større liga, så er det på tide. Han er moden nok til å ta et skritt opp på karrierestigen, mener Lillejord.

http://www.youtube.com/wa...lpage#t=41
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 13:50    Post subject: Reply with quote

Hvis vi henter han er det bare å legge ned klubben. Har blitt kritisert blant OB-fans i en årrekke og det han har levert på landslaget gidder jeg ikke nevne en gang.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 28.11.2013 13:51    Post subject: Reply with quote

Du kan ønske deg hvor du vil Brego, ikke dermed sagt at du får spilt der.

- Torgeir Børven
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 28.11.2013 13:51    Post subject: Reply with quote

Han kommer jo til å innse på et tidspunkt at han ikke får noen tilbud fra en større liga, og siden landslaget virker å være pri 1 - så åpner han vel etterhvert for en klubb i TL.

Hadde ikke skadet med litt selvinnsikt for Ruud, heller. Han var knallgod i Superligaen for et par år siden og da kunne det sikkert vært mulig og kommet seg videre, men siden har det gått jevnt nedover, etter hva jeg har forstått. Og på landslaget er han jo et kapittel for seg selv.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
iconbit
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 16:06    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Har blitt kritisert blant OB-fans i en årrekke og det han har levert på landslaget gidder jeg ikke nevne en gang.

Tommel'n opp! Har været lige dårlig for OB og landslaget de sidste par år som jeg ser det. Siger alt om Drillo at Ruud og Grindheim var langslagsspillere så længe.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 23:37    Post subject: Reply with quote

Om keepersituasjonen blir uendret, og vi velger å satse på de vi har i troppen så er jo ønskelista enkel for min del iallefall.

Bakenga
Annan
Bangura

Svart og kvitt goill 2014!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 28.11.2013 23:43    Post subject: Reply with quote

Hoftun-interesse for Bangura allerede for tre år siden, så ser ikke bort i fra at vi er en av klubbene han prater med.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Megafritz
Veteran

PostPosted: 28.11.2013 23:55    Post subject: Reply with quote

den beste vingen vi kan ønske oss føler jeg (som nevnt mange ganger) er Håvard Nilsen. Ung, norsk, rask, teknisk. Ulempen er kanskje at han sikkert ikke er typen som blir værende lenge ved suksess.

Dessverre spilte han hele kampen i dagens EL-seier og ble i tillegg byttet inn i de to siste seriekampene (fikk 11 og 8 min). Før det hadde han knapt vært på banen siden midten av august, delvis grunnet brudd i finger, men han har også sittet en del på benken.

Verdsatt til litt over 10 mill NOK på t-markt, men får han ikke spille noe særlig utover vinteren tror jeg ikke han er vond å be. Salzburg er sikkert mest interessert i utlån, men da mener jeg vi bare kan drite i det.
Back to top
iconbit
Veteran

PostPosted: 29.11.2013 00:13    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Dessverre spilte han hele kampen i dagens EL-seier og ble i tillegg byttet inn i de to siste seriekampene (fikk 11 og 8 min).
Han spillede jo kampen fordi Salzburg for længst er videre. Nu 15 poeng til Salzburg, mens Standard Liege og Elfborg begge har 1 poeng. Salzburg er imponerende gode.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 29.11.2013 00:23    Post subject: Reply with quote

Han er uansett ikke nok ute i kulden til å ønske seg bort helt enda. Hans to siste innhopp i serien kom etter 6-7 kamper uten spilletid (3 grunnet fingerskade) og det tyder vel dessverre på at han er på vei til å spille seg inn i varmen.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 29.11.2013 07:59    Post subject: Reply with quote

Denne Fojut får endel skryt, kan han være en bra erstatter for Strandberg?
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 29.11.2013 09:25    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Han er uansett ikke nok ute i kulden til å ønske seg bort helt enda. Hans to siste innhopp i serien kom etter 6-7 kamper uten spilletid (3 grunnet fingerskade) og det tyder vel dessverre på at han er på vei til å spille seg inn i varmen.

Dette vet jo ikke vi noe om. Kan ikke basere oss på kvantitative mål for å konkludere om en spiller er "nok" ute i kulden til å ønske seg bort. Det er jobben til sportsjournalisten i nettavisen og tv2. Forøvrig tror jeg H. Nielsen hadde vært et godt tilskudd på vvenstrevingen vår
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 147, 148, 149  Next
Page 39 of 149

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb