View previous topic :: View next topic |
Hvem var banens beste i cupfinalen? |
Daniel Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Jon Inge Høiland |
|
2% |
[ 1 ] |
Stefan Strandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
Tore Reginiussen |
|
19% |
[ 9 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Mikkel Diskerud |
|
15% |
[ 7 ] |
Mike Jensen |
|
30% |
[ 14 ] |
Ole Selnæs |
|
6% |
[ 3 ] |
Tobias Mikkelsen |
|
23% |
[ 11 ] |
Jonas Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
John Chibuike |
|
2% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 46 |
|
Author |
Message |
Rallepus Veteran

|
Posted: 20.11.2013 19:10 Post subject: |
|
|
Haha, selv den redigerte varianten er noe av de pinligste jeg har sett.  |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.11.2013 19:15 Post subject: |
|
|
Så den nettopp selv og innså ikke at det var redigert versjon før jeg leste kommentarene under. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
RoarStrand6 Junior
|
Posted: 20.11.2013 22:08 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Tjlicious wrote: | Noen som vet om det er en teoretisk sjanse for å få tak i to billetter utenom svartebørsen? |
Jeg tror det skipet har seilt med mindre du kjenner noen som kan få tak i gjennom bedrifter og andre som har en eller annen avtale med NFF eller andre, altså den potten som ikke er åpen for vanlige forbrukere. Klubbene og NFF har så vidt meg bekjent lagt ut alle sine billetter ment for vanlig dødelige allerede. |
En siste mulighet for de som ikke har billetter er uavhentede billetter. Dette har reddet meg før når det har vært utsolgt. Billetter som ikke har blitt hentet en time før kampstart blir lagt ut for salg i billettluka på Ullevall. Itillegg skriver Kjernen facebook at evt uavhentede billetter blir lagt ut i deres salgsbod ved kampstart.
Lykke til med å skaffe billett!  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.11.2013 23:09 Post subject: |
|
|
- Hva vil det bety å vinne en pokal i år?
- De har ikke vunnet noe denne gjengen her. Skal du være i Rosenborg, må du begynne å lære deg å vinne. Så det vil bety mye, svarer Perry.
Les mer: - Skal du være i Rosenborg, må du begynne å lære deg å vinne
Beklager at det har vært litt stille på RBKweb de siste dagene, men får sette inn sluttspurten mot finalen nå.
Ser forresten at adressa.no skal sende direkte fra Dalen-teltet på Kontraskjæret både fredag og lørdag kveld. For den som måtte være interessert, vel å merke. |
|
Back to top |
|
 |
Silkysmooth Junior
|
Posted: 21.11.2013 17:46 Post subject: |
|
|
Hvor har folk tenkt å samles fredag kveld? De som er i Oslo altså.. |
|
Back to top |
|
 |
Vidboy Junior

|
Posted: 21.11.2013 19:19 Post subject: |
|
|
Selv skal jeg på konserten på Kontraskjäret. med en annen kompis. _________________ Hjemme, borte, overalt! |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.11.2013 21:08 Post subject: |
|
|
Torsdag trente Alexander Søderlund for første gang etter å ha stått over flere treninger på grunn av en skade i fotbladet.
- Det kjennes greit ut, men det er fortsatt litt hovent. Treninga i dag gikk bra, så får vi kjenne hvordan det føles ut i morgen. Jeg håper på å bli klar til søndag, sier Alexander Søderlund til adressa.no.
Både Alexander Søderlund og Nicki Bille Nielsen kommer til å bli testet på fredag. Sistnevnte skal teste den meget omtalte høyre skulderen. Nielsen har trent med laget hele uken, men det er fortsatt usikkert om han blir klar til søndagens cupfinale mot Molde.
Adressa
At både Bille og Søder er såpass usikre foran finalen, må jo skape hodebry for Perry. Hvilken ellever tror dere han velger og i hvilken formasjon? Regner med at han starter i en eller annen 4-3-3-formasjon eller i 4-2-3-1. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 21.11.2013 21:23 Post subject: |
|
|
Med alle skadene har han vell ingen annen mulighet enn å starte med Erik Braathen på topp;) _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.11.2013 21:28 Post subject: |
|
|
Norges mest skadeutsatte spiller, hadde han øynet startplass så hadde han umiddelbart blitt skadd  |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.11.2013 21:50 Post subject: |
|
|
Uff, stakkars fyr, men måtte likevel le litt av innlegget ditt, Miami.  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 21.11.2013 21:56 Post subject: |
|
|
Reginiussen på topp kanskje, og Mikkelsen venstre og Høiland høyre ving  |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.11.2013 22:08 Post subject: |
|
|
Hehe, hadde sikkert fungert det også, Larsa!
Men jeg tror Bille får sjansen og da tror jeg fort det blir slik:
4-3-3
Örlund
Gamboa - Reginiussen - Strandberg - Skjelvik
Jensen - Selnæs - Mix/Svensson
Mikkelsen - Bille - Chibbe
4-2-3-1
Örlund
Gamboa - Reginiussen - Strandberg - Skjelvik
Jensen - Svensson
Mikkelsen - Mix - Chibbe
Bille
Mulig Dorsin får sjansen, men tror mest på Skjelvik. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.11.2013 23:34 Post subject: |
|
|
emil93 wrote: | En siste mulighet for de som ikke har billetter er uavhentede billetter. |
For noen er det å melde seg som pølseselger.
Quote: | Hanna Norum Eliassen er i dag rektor ved Hartvig Nissen videregående skole i Oslo, men hun er født og oppvokst i Trondheim.
... – Datteren min spiller i Lyn, så vi er en av de ansvarlige for arrangementet på Ullevaal. Da jeg ikke fikk billett til kampen, meldte jeg meg frivillig til å stå kioskvakt inne på stadion, for å være der det skjer. Jeg håper de har monitorer til oss i kiosken, sier hun. | NRK.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.11.2013 00:08 Post subject: |
|
|
Mildt sagt mye usikkerhet rundt nøkkelspillere. Strandberg er/har vært syk:
- Etter det har det på grunn av skader tatt lang tid å komme tilbake i landslagsdiskusjonen. Og debuten holdt på å ryke denne gangen også. Jeg har vært syk under nesten hele landslagssamlingen, sier Stefan Strandberg.
Da Lister24 snakket med ham, var han sengeliggende. Et aldri så lite snev av influensa har satt seg i kroppen. Nå setter han alt inn på å bli frisk til søndagens cupfinale på Ullevaal stadion der hans Rosenborg møter Molde som har en annen lyngdøl, Zlatko Tripic i troppen.
Les mer: – Gøy å debutere
Men til tross for «hatoppgjøret» på landskamparenaen kommende helg er ikke Oslo-politiet nevneverdig bekymret for hva som vil skje på kampdag mellom de to lags tilhengere.
De frykter mer hva som rører seg i supportermiljøet inn mot andre klubber.
– Vi kan si at vi er veldig oppmerksomme på hva eventuelle VIF-tilhengere gjør i byen under cupfinalehelgen, sier Oslo-politiets fremste ekspert på supportervold, Ola Moheim.
Les mer: Politiet overvåker Oslos casuals-miljø før cupfinalen
– Både Molde og Rosenborg er blitt bedt om å ha med seg egne sikkerhetsfolk til Oslo i helga. Det er Norges Fotballforbund som har ansvaret for sikkerheten under selve kampen, men vi har med egne folk som skal hjelpe til under kamp og resten av helga, sier sikkerhetsansvarlig i Rosenborg, Arne Engtrø.
Les mer: Cupfansen skilles av en politistasjon
Forresten er finalebanketten på Hotel Bristol. Trodde det fortsatt var på Grand Hotel, men NISO-gallaen presser bort NFF?
Tror vel egentlig det mest skyldes at NFF har sponsoravtale med Thon-hotellene. |
|
Back to top |
|
 |
krijoh91 Junior
|
Posted: 22.11.2013 08:49 Post subject: cupfinaleshow |
|
|
Noen som vet om det selges helgepass eller billett til cupfinaeshowet i Oslo lørdag, på Narvesen eller 7-eleven her i Trondheim? Eller er det bare i Oslo? Synes det har vært veldig dårlig opplysning om dette fra RBK sin side. Skulle så inderlig hatt en billett! |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 22.11.2013 13:20 Post subject: |
|
|
Hvis en lurer på hva en skal gjøre lørdag formiddag, er det siste trening før cupfinalen kl. 11.30 på Sandvika stadion. https://maps.google.no/ma...s&z=14 |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 22.11.2013 14:48 Post subject: |
|
|
Da drar jeg til Værnes! Gledes som faen! Forresten, hvem her skal på kontraskjæret i helga? |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 22.11.2013 15:31 Post subject: |
|
|
Liten Hijack: Thulian om du leser dette, jeg har sendt deg PM og det haster litt. |
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 22.11.2013 16:21 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | Da drar jeg til Værnes! Gledes som faen! Forresten, hvem her skal på kontraskjæret i helga? |
Tror jeg skal. 4000 andre skal også ryktes det  |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 22.11.2013 17:08 Post subject: |
|
|
Jeg skal på kontraskjæret lørdagen klokken 20:00 med mine to brødre og et søskenbarn som er like gærne som meg.
Mulig vi tar med oss en greker fra jobb også som har begynt å fatte interesse for klubben, og er fotballfan derifra.
Søndagen klokken 11:00 er vi på plass igjen da vi synes svartebørsbillettene ble litt dyre og vi ville sitte samlet.
Bare send PM om noen vil møtes på en pub i forkant på lørdagen. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 22.11.2013 17:12 Post subject: |
|
|
jeg har registrert flere som har ordnet seg billetter på fb og twitter i det siste. så det er bare å spørre der på en fin måte. om dere får tak i bendit er det jo bare å stå sammen på nedre. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.11.2013 18:03 Post subject: |
|
|
Solskjær har fått alle detaljer i forberedelsene før cupfinalen slik han ville ha det.
Quote: | ... spillerne har bortimot totalforbud mot å snakke om cupfinalen, både med journalister og med hverandre. Bortsett fra 15 minutter i København onsdag og 15 minutter på Lillestrøm lørdag er de utilgjengelige for media og supportere.
– Det er dette jeg er vant til fra min egen tid i Manchester United. Slik er det på landslaget og i europacupen. Enkelte ganger skal det være kjedelig å være profesjonell fotballspiller. Nå handler alt om jobben vi skal gjøre søndag. Da har de godt av å komme bort og forberede seg i ro og fred.
– Hva slags fordel tror du Molde-laget oppnår ved å reise bort og ikke oppholde seg verken i Molde eller Oslo fram mot finalen?
-[Været, treningsforholdene og] ...Nå slipper vi alt maset fra omgivelsene og kan konsentrere seg om det som er viktig. Det bygger opp samholdet og øker energien i laget.
Molde-spillerne står tidlig opp og trener klokka 13.15 hver dag i København. De fire siste dagene er en kopi av selve finalesøndagen.
– Vi har møte om morgenen der vi studerer video av Rosenborg og egne situasjoner. Vi spiser til faste tider og er klare til kamp hver dag klokka ett. Vi har bevisst øvd oss på det som kommer søndag. Enkelte faktorer vil aldri kunne avgjøre en cupfinale, men mange små ting til sammen kan gjøre et utslag.
– Oppladninga er helt ulik 2009 da Molde-laget var med på alt som skjedde i Oslo dagen før finalen?
– Jeg var invitert av klubben i 2009 og så med egne øyne hvordan spillerne forberedte seg. Mange ting var helt feil og jeg sa allerede da at dette aldri kunne skjedd under min ledelse. Spillerne var lei av cupfinalen da de kom til Ullevaal, det så ut som de hadde spilt kampen flere ganger allerede. Jeg fikk gjennomslag for å gjøre alt annerledes i år.
– Gjør spillerne spesielle ting på fritida for å koble ut og slappe av?
– De gjør helt vanlige ting som de gjør på en hverdag. De spiller kort og ser på tv. Noen går på kino. Vi sitter ikke og snakker om cupfinalen på kveldene. Jeg vil at de skal tenke på alt annet enn cupfinalen nå.
... – Jeg går gjennom alle tenkelige scenarioer som kan oppstå søndag. Planlegger hva jeg skal gjøre hvis vi tar ledelsen, hvis vi kommer under, hvis vi får en skade, dersom noen blir utvist. Jeg har også planlagt hvilke tre innbyttere jeg skal bruke hvis kampbildet blir slik jeg tror. Altså omtrent slik som sist vi spilte mot Rosenborg, smiler Ole Gunnar Solskjær.
| RB: Skjermer spillerne totalt - trener hver dag klokka 13.15. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 22.11.2013 18:14 Post subject: |
|
|
Glad RBK ikke gjør sånt..Mye bedre og synge sanger med supporterne og gi noe tilbake til oss som følger klubben så tett.
Tror det er ekstra stas for spillerne også. Motivasjon trenger de ikke,det har de til finalen. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 22.11.2013 18:32 Post subject: |
|
|
toki wrote: | Hvis en lurer på hva en skal gjøre lørdag formiddag, er det siste trening før cupfinalen kl. 11.30 på Sandvika stadion. https://maps.google.no/ma...s&z=14 |
Registrerer at kveitetrynet fra Kristiansund legger treningene til kvart over et.
Tenker dette kommer til å gi dem en helt syk fordel  |
|
Back to top |
|
 |
|