View previous topic :: View next topic |
Hvem var banens beste i cupfinalen? |
Daniel Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Jon Inge Høiland |
|
2% |
[ 1 ] |
Stefan Strandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
Tore Reginiussen |
|
19% |
[ 9 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Mikkel Diskerud |
|
15% |
[ 7 ] |
Mike Jensen |
|
30% |
[ 14 ] |
Ole Selnæs |
|
6% |
[ 3 ] |
Tobias Mikkelsen |
|
23% |
[ 11 ] |
Jonas Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
John Chibuike |
|
2% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 46 |
|
Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.11.2013 19:56 Post subject: |
|
|
Molde-supporter med innsikt er vel heller unntaket som bekrefter regelen, for dette var jo ganske så bra analysert, hehe.  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 18.11.2013 21:19 Post subject: |
|
|
Alltid lurt på hva som foregår oppe i hodene til folk som kan prestere å lage noe sånt, for så å sette seg ned etter man er ferdig og faktisk være fornøyd med produktet sitt. Moldensere, huh? _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 18.11.2013 21:27 Post subject: |
|
|
Vi skal vel ikke prate så fryktelig høyt vi heller, men må si jeg er litt overrasket over at de klarte å lage en enda kleinere video enn det RBK presset ut. Det er jo en klasseforskjell jeg virkelig ikke trodde var mulig i vår favør.
Den ballen som "snurrer" rundt det gassrøret, og en Ørlund som liksom klør seg i hodet og blir helt "forvirret" av dette er bare helt fantastisk. Utrolig at det er Tibe som har laget den, et av landets fremste reklamebyrå. Dette kunne like gjerne vært laget av de ansatte på den gassfabrikken. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 18.11.2013 21:29 Post subject: |
|
|
EspN wrote: | http://vimeo.com/79135543
Hahahhahahaha,og molde rakker ned på våre sanger?? dette er værste søpplet jeg noen gang har hørt.
http://www.rbnett.no/vide...603809.ece
Og denne er offiselle sangen...hahahahaha |
Av disse to og vår offisielle synes jeg faktisk den første der er den soleklart beste. Av de to offisielle er Molde sin video klart verst. Som om vår video skulle vært rosenborgspillere som spiller fotball på REMA i remauniform. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 18.11.2013 21:47 Post subject: |
|
|
Bananskrue wrote: | For de som ikke har sett videon til cupfinalelåta til molde anbefales dette på det sterkeste:
http://www.moldefk.no/new...blatt-gull
Spol gjerne fram til 2:20 hvis du vil forlenge livet med 10-15 år, for en bedre latter skal du lete lenge etter. |
 |
|
Back to top |
|
 |
Bestimest Junior
|
Posted: 18.11.2013 22:18 Post subject: |
|
|
Laget bør være
Ørlund
Gamboa-Tore-Stefan-Skjelvik(Dorsin)
Jonas
Mix(Selnes)-Mike
Helland-Chibuke(Søderlund)-Mikkelsen(Bille) |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.11.2013 22:29 Post subject: |
|
|
Regner med at det var slik du så for deg laget, megarbkfan?
Ørlund
Gamboa - Tore - Stefan - Skjelvik(Dorsin)
Mike - Mix(Selnes) - Jonas
Helland - Chibuke(Søderlund) - Mikkelsen(Bille)
———
Tips: For å få en lagoppstilling til å se ren og pen ut, bør du bruke html-koden "center". Det gjøres slik:
Code: | <center>Roar Strand
Roar Strand - Roar Strand - Roar Strand - Roar Strand
Roar Strand - Roar Strand - Roar Strand
Roar Strand - Roar Strand - Roar Strand</center> |
Og ser slik ut:
Roar Strand
Roar Strand - Roar Strand - Roar Strand - Roar Strand
Tips hentet fra tråden: Nyttige brukertips _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Balljenta Senior
|
Posted: 18.11.2013 22:42 Post subject: |
|
|
Tror ikke jeg ville brukt Chibbe som midtspiss, han bosetter seg vanligvis i offside når han brukes der. Ikke at noen av de andre scorer mål da, men. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 18.11.2013 22:51 Post subject: |
|
|
Fin oppstilling nederst der, Attaboy. Er det ikke slik at Roar Strand har spilt på alle plasser for Rosenborg unntatt keeper?
Forholdsvis unison misnøye blant Moldesupporterne om deres cupfinalevideo. Mest lest og mest kommentert i Smurfenes budstikke: Cupfinalevideoen får slakt. De lufter synspunktene sine på VGD også. Den mest positive kommentaren på MFKs sak om videoen er kanskje den som starter med: "Det her var ikke spesielt bra ..." _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 18.11.2013 22:59; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 18.11.2013 22:52 Post subject: |
|
|
Bananskrue wrote: | For de som ikke har sett videon til cupfinalelåta til molde anbefales dette på det sterkeste:
Spol gjerne fram til 2:20 hvis du vil forlenge livet med 10-15 år, for en bedre latter skal du lete lenge etter. |
Hahhahahaha...Molde supporterne som var så overbevist at de hadde bedre video enn oss får den tilbake.
Fantastisk!! |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 18.11.2013 23:10 Post subject: |
|
|
Balljenta wrote: | Tror ikke jeg ville brukt Chibbe som midtspiss, han bosetter seg vanligvis i offside når han brukes der. Ikke at noen av de andre scorer mål da, men. |
Nei, det er ikke optimalt med Chibbe som spydspiss. Dessuten blir det for lite ball kontakt. Han må få ballen i beina tidlig i angrepsspillet. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.11.2013 23:31 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | Er det ikke slik at Roar Strand har spilt på alle plasser for Rosenborg unntatt keeper? |
Det aner jeg ikke, men det skulle så absolutt ikke vært noen overraskelse om så. Roar Strand - vår egen supermann!
Ellers tror jeg at jeg gjentar meg selv når jeg da ønsker én av disse to oppstillingene i finalen:
4-3-3
Örlund
Gamboa - Reginiussen - Strandberg - Skjelvik
Jensen - Selnæs - Berntsen
Chibbe - Søderlund - Helland
4-2-3-1
Örlund
Gamboa - Reginiussen - Strandberg - Skjelvik
Jensen - Svensson
Chibbe - Diskerud - Helland/Bille
Søderlund
Det som er mest viktigst, er at Mikkelsen ikke starter. Tror overhodet ikke han vil bli noen cup finale-helt. Ikke ønsker jeg det heller, for den saks skyld ...  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.11.2013 23:57 Post subject: |
|
|
RBKweb wrote: | Bille er derimot langt foran skjema etter å ha ødelagt tre leddbånd i skuldra mot Lillestrøm, og er plutselig høyaktuell mot Molde.
|
Hvordan er det mulig? Er Haakon Schwabe en heksedoktor?
Verre dog at Søderlund også er skadet!
Mye som tyder på halvskadet midtspiss i form av Bille eller Søder i finalen, altså? Aller helst stiller vel begge til start - med Mikkelsen!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 19.11.2013 00:01 Post subject: |
|
|
Liker veldig godt den 4-3-3 oppstillingen din attaboy, bortsett fra at jeg synes rutinerte Dorsin bør starte i en sånn kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.11.2013 00:05 Post subject: |
|
|
EspN wrote: | Hahhahahaha...Molde supporterne som var så overbevist at de hadde bedre video enn oss får den tilbake.
Fantastisk!! |
Oi, dette var overraskende dårlige greier, og det sier ikke reint lite innen fotballsang-sjangeren.
Tam låt, og jeg synes alltid det er så harry når man skal trekke fram hva enkeltspillere skal gjøre i slike kamper.
Videoen er jo en tragedie. Se jo ut som en Aker-reklame, iblandet Berlevåg mannskor og runking av noen Örlund-opptak. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 19.11.2013 00:35 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke helt hetsingen av MFK-låta, det var da både lyd og bilde noenlunde samtidig... Synes de overpresterer kraftig med denne. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.11.2013 00:39 Post subject: |
|
|
Hey-hey, WT62!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.11.2013 01:13 Post subject: |
|
|
Finalebilaget til Adressa:
Forhåpentligvis noe interessant inni, sjøl om forsida skremmer meg bort. Ser at Helland, Forren og Bille er blant de som blir intervjuet. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.11.2013 01:16 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Liker veldig godt den 4-3-3 oppstillingen din attaboy, bortsett fra at jeg synes rutinerte Dorsin bør starte i en sånn kamp. |
Ja, skjønner hva du mener, men nysgjerrigheten og troen på at han vil gjøre en bedre jobb, tilsier startplass på bekostning av Dorsin. Dorsin har vel ikke vist seg så veldig positiv i høst. Han har vel ingen målpoeng bl.a.? Og de målpoengene han har fått, ble vel tatt tidlig i sesongen.
Skjelvik derimot, har vel gjort alle negative RBK-fans ord til skamme. Meg inkludert, selvfølgelig. Verre med han oldisen på RBK-oldboys som snakket om kun seg selv og kjønnet sitt og hadde et fantastisk ordforråd - i følge ham selv, selvsagt. Lynvingen, var det ikke? Snakk om å være/bli klassens største klovn og må leve med det resten av livet!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
GuitarHero Senior
|
Posted: 19.11.2013 01:39 Post subject: |
|
|
Å herregud, for en video. Her har TIBE heldigvis latt vaktmesteren prøve seg. Til og med kommentarfeltet deres er tvers gjennom negativ ser man bort fra RBK-supportere som naturlig nok godter seg. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 19.11.2013 10:23 Post subject: |
|
|
Attaboy wrote: | RBKweb wrote: | Bille er derimot langt foran skjema etter å ha ødelagt tre leddbånd i skuldra mot Lillestrøm, og er plutselig høyaktuell mot Molde.
|
Hvordan er det mulig? Er Haakon Schwabe en heksedoktor? |
Hvis jeg har forstått Schwabe rett (gjennom media), så sliter Bille med den samme skaden jeg har i skuldra, og det er en litt sær greie der det aller meste egentlig gjør vondt, men litt adrenalin virkelig gjør susen. Jeg hadde en litt interessant uke der jeg gikk med armen i fatle om dagen, for så å dra på volleytrening på kvelden og spille seriekamper i helga.
Kort sagt er det egentlig bare smerte som er problemet, og den kan motivasjonog voltaren gjøre mye med.
Jeg tror likevel ikke Bille kommer til å starte cupfinalen, for han ryker jo fort ut igjen dersom han skulle tryne på skuldra, og kan neppe spille en hel kamp på pingle-gir. Da er det liksom ikke mye kvalitet igjen der. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 19.11.2013 10:31 Post subject: |
|
|
Ingen vits å bruke han dersom han ikke er 100%. En tung og småskada Søderlund høres heller ikke bra ut. Ligger an til Mikkelsen, Chibuike, Helland da. |
|
Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 19.11.2013 10:42 Post subject: |
|
|
Hvor fett hadde det ikke vært med Sørloth fra start med matchvinnerscoring?
Det blir med tanken dessverre:-( |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 19.11.2013 13:22 Post subject: |
|
|
Hvor blir festen etter vi har vunnet cupfinalen på søndag? |
|