View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste rosenborger? |
Daniel Örlund |
|
8% |
[ 5 ] |
Cristian Gamboa |
|
0% |
[ 0 ] |
Stefan Strandberg |
|
8% |
[ 5 ] |
Tore Reginiussen |
|
16% |
[ 10 ] |
Mikael Dorsin |
|
3% |
[ 2 ] |
Mike Jensen |
|
43% |
[ 27 ] |
Ole Selnæs |
|
9% |
[ 6 ] |
Mikkel Diskerud |
|
1% |
[ 1 ] |
Tobias Mikkelsen |
|
1% |
[ 1 ] |
Nicki Bille |
|
1% |
[ 1 ] |
Pål André Helland |
|
6% |
[ 4 ] |
|
Total Votes : 62 |
|
Author |
Message |
Tuco Junior

|
Posted: 06.10.2013 21:00 Post subject: |
|
|
Prosjekt Perry går fortsatt strålende:
-Ingen plan, halshugde høns hadde gjort det bedre!
-Merkelige bytter. Hvor var Svensson? seriøst, høiland?? Ut med Mix, Mikkelsen fortsatt på banen?
-Har RBK noengang hatt dårligere angrepsrekke?
Gratulerer Godset! Minst dårlig i norsk møkkaliga. _________________ When you have to shoot, shoot, don't talk. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
|
|
Der var det slutt og sesongen er sannsynligvis over. Vi mislykkes i år også til tross for at vi henter flere profilerte spillere som har bevist noe på toppnivå enn noen av konkurrentene våre.
Det eneste som minner om "røttene" ved denne årgangen er at vi spiller 4-3-3. Rosenborg er for øyeblikket et lag som fokuserer på å holde tett bakover og ta overgangene. Mot etablert forsvar spiller vi JJ-fotball. Trist at man må se Godset for å se klassisk RBK-fotball og det er vel bare å ta av seg hatten for dem og si "gratulere" - de har vært flere hakk bedre enn oss i år, selv om vi ligger likt i poeng. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Nok en gang dommer-rot. Men lite vits i å henge seg opp i det, dette roter vi bort på de 92,5 minuttene vi spiller, ikke de 1,5 vi ikke får.
Bare å gratulere gutta i Drammen. De har både dyktighet og flaks nok til å vinne serien. Vi har uavgjort i halvparten av (serie)kampene våre siden august omtrent, og resterende er ettmålsseire. Vi er rett og slett ikke gode nok til å dominere kamper, få uttelling, og styre spillet. Jeg teller 4-5 seriekamper i år hvor vi har dominert, noe som er alt for dårlig om man skal hente gullet. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 06.10.2013 21:02 Post subject: |
|
|
Det er en vits om dette laget tar seriegull. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
|
|
Mikkelsen var elendig i dag..kjøp ny ving!! Og midtbanen vår holder ikke.. De er ALT for dårlig trent.
Bortskjemte norske spillere som holder ut en omgang med og presse.
Se på dortmund,de presser HELE kampen i midtbane leddet,..
Er enig med haavar,vi spilte bra til tider,men vi må også ha ny spiss.. |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
|
|
Kampledelse er en ting (sist hadde jo Perry "geniale" bytter), men det som skjer på treningsfeltet er en annen. Avslutningstrening er en bra greie tror jeg.
Mener det er Bille som koster oss flest poeng denne sesongen, skal visst helst score liggende i lufta på saksespark, bredside i nettet er vel ikke stilig nok. Hederlig omtale også til Mikkelsen, som tydeligvis har en slags fobisk angst for å avslutte.
Alt i alt, mye ok+ på banen, ufattelig dårlig utteling for n-te gang i år. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
|
|
Jeg håper ingen av dommedagsprofetene her inne gidder å logge på når vi feirer gull i november.
Rosenborg er, nesten uten unntak, desidert best mot antatt vanskelig motstand. Viking hjemme, LSK borte og Molde borte er tre kamper jeg tror vi vinner. Start borte har vi gode erfaringer med. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 06.10.2013 21:03 Post subject: |
|
|
Synes vi dominerte og styrte en hel del, jeg, også mot etablert. Kan ikke fri meg fra tanken om at bedre angrepsspillere hadde bøtta inn mål i denne kampen. Rushfeldt og Jan Derek hadde putta tre hver her. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 06.10.2013 21:04 Post subject: |
|
|
Kjære vene, hva er det dere babler om? Selvfølgelig er det lov å være frustrert over resultatet, men ikke FAEN om vi skal være sinna på verken kamp eller trenerbeslutninger i dag!
Jeg ser en kamp hvor RBK kjører kampen fullstendig i samfulle 90 minutter, skaper MASSE og viser tidvis også sportslige framskritt relasjonsmessig. Enn om vi, som borte mot Sogndal, hadde vært døeffektive første halve timen? Da hadde pipa her inne hatt en helt annen lyd! Ja, vi kunne/burde vunnet dagens kamp med mange mål, men det kan vi si fordi KAMPBILDET bekrefter det. Vi kan ikke kritisere Perry for å stå bak en fotball som i dag var offensivt orientert og skape masse. Perry er ikke den som skal putte.
Synes også byttene er gode idag. Tør å kjøre knalloffensivt på slutten, og viser ingen frykt for å få en i mot (som tidligere har vært typisk ved ledelse) men pøser på framover. Og å si at å bytte inn Høland var defensivt er feil. Vi kjørte en form for 2-5-3 med Dorsin og Høiland breddespillere utenom sjelvik og Gamboa. Tøft av Perry! _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
|
|
Slapp av ingenting er avgjort ennå. Jeg tipper Godset tar syv poeng til, og da må vi ha tre seire til på de siste fire. Godset kommer til å slite borte mot AAFK og TIL (avhenging av situasjonen), og de kommer til å gå litt i stå nå mot slutten. _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Nå er ikke dette i våre hender lenger, Dew. De fem poengene vi hadde å gå på for et par måneder siden, er borte vekk. Nå er det ikke bare det at vi må vinne selv - vi er også avhengig av at Godset avgir fler enn oss. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 06.10.2013 21:06 Post subject: |
|
|
Kan regelrett ikke skylde på dommeren her folkens.
Han gjør en prikkfri kamp, med unntak av at han ikke legger til de 90 sekundene som går bort i hodeskade situasjonen på tampen.
Av gutta på banen så er det innsatsen til Mix (løping), viljen offensivt på Jensen (dog ikke alltid med bra utfall) og Hellands skudd i tverrligger som er godkjent.
Resten er utrolig dårlig.
Det triste er jo at vi regelrett ikke klarer å slå bunnlag i serien, vi dummer jo oss ut gang på gang.
Styret må ta sin del av skylden, om vi ikke skulle ta seriegull, for å delvis tvinge igjennom et billigsalg av Tarik for å bedre økonomien for så å hente en "erstatter" (spiller ikke engang i samme posisjon..) som knaptnok evner å score for oss.
Nei får tømme i meg øllen og komme meg til sengs:( |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 06.10.2013 21:06 Post subject: |
|
|
Åh, jeg er så lei av at vi aldri slår bunnlag hjemme. Vi er rett og slett elendige mot etablert forsvar. |
|
Back to top |
|
 |
Everest Junior

|
Posted: 06.10.2013 21:07 Post subject: |
|
|
Clasiker wrote: | Synes også byttene er gode idag. Tør å kjøre knalloffensivt på slutten, og viser ingen frykt for å få en i mot (som tidligere har vært typisk ved ledelse) men pøser på framover. Og å si at å bytte inn Høland var defensivt er feil. Vi kjørte en form for 2-5-3 med Dorsin og Høiland breddespillere utenom sjelvik og Gamboa. Tøft av Perry! |
Mangler sarkasme-taggen her eller mener du virkelig dette? |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 06.10.2013 21:08 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Jeg håper ingen av dommedagsprofetene her inne gidder å logge på når vi feirer gull i november.
Rosenborg er, nesten uten unntak, desidert best mot antatt vanskelig motstand. Viking hjemme, LSK borte og Molde borte er tre kamper jeg tror vi vinner. Start borte har vi gode erfaringer med. |
Ja det er der håpet ligger.
For mot dårlig motstand så sliter vi konstant.
Viking, LSK og Molde vil prøve å gi oss så hatten passer, og jeg tror vi tar de.
Føler meg langtifra sikker på bortekampen i KrSand. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 06.10.2013 21:08 Post subject: |
|
|
Søtvatten wrote: | Åh, jeg er så lei av at vi aldri slår bunnlag hjemme. Vi er rett og slett elendige mot etablert forsvar. |
Mikkelsen er redd for å gjøre noe og Helland er treg, og Dorsin blir stadig dårligere. Ikke rart vingspillet er dårlig....  |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 06.10.2013 21:09 Post subject: |
|
|
Hvordan i helvete går det an å bytte inn 2 backer for 2 vinger når vi MÅ score? helt ærlig, hva foregår inni hodet ditt da? Vi har en offensiv midtbanespiller og den midtbanespilleren med flest målpoeng i år på benken, og han setter inn backer?
Det er faen meg så dumt at jeg finner ikke ord! |
|
Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
|
|
Enig med spartacus. Dette er på ingen måte kjørt enda. Må allikevel påpeke at dette er for slapt. Hele laget virker litt tungt. Merkelige bytter ja, men det er ikke først og fremst Perry som taper denne kampen med byttene men elendige avslutninger av spillerne som var i posisjon. Perry kan ikke score for dem. Mikkelsen har godt av benken nå. Det finnes ikke et fnugg av selvtillit i avgjørende situasjoner. |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
|
|
Everest wrote: | Clasiker wrote: | Synes også byttene er gode idag. Tør å kjøre knalloffensivt på slutten, og viser ingen frykt for å få en i mot (som tidligere har vært typisk ved ledelse) men pøser på framover. Og å si at å bytte inn Høland var defensivt er feil. Vi kjørte en form for 2-5-3 med Dorsin og Høiland breddespillere utenom sjelvik og Gamboa. Tøft av Perry! |
Mangler sarkasme-taggen her eller mener du virkelig dette? |
Synes personlig heller ikke at byttene var så borti natta. Hva er alternativene? En Berntsen som skal tåkle seg gjennom bussen? Svensson som ballvinner i en fase vi har 90% possession? |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 06.10.2013 21:10 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Jeg håper ingen av dommedagsprofetene her inne gidder å logge på når vi feirer gull i november.
Korrekt. Vi er ferdige med de lagene alle her inne mener vi SKAL slå, nå har vi igjen lag som Viking, Molde og Lillestrøm, de to sistnevnte på bortebane. De lagene er vi mer enn gode nok til å slå om gutta skjerper seg selv på deres egen hjemmebane. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 06.10.2013 21:11 Post subject: |
|
|
Jeg tviler vi vinner gull,men sjansene våre er borte kampene ja...Spillemessig er det bra helt til byttene kommer,da forsvinner mye av rytmen i spillet.
Men hoftun bør få kritikk for søderlund kjøpet..elendig spiller. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 06.10.2013 21:12 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Synes vi dominerte og styrte en hel del, jeg, også mot etablert. Kan ikke fri meg fra tanken om at bedre angrepsspillere hadde bøtta inn mål i denne kampen. Rushfeldt og Jan Derek hadde putta tre hver her. |
Det synes jeg også.
Problemet mitt er lagledelsen til PJH både i forkant og under kamp.
Denne trangen til å legge opp posisjonene i angrepet etter Mikkelsen er tragisk. Helland og Chibuike blir i kamp etter kamp tvunget til å spille på 80-90% når de da ikke får dra med seg ballen innover med venstrefoten.
Kampledelsen er horribel. Byttene kommer altfor ofte for sent, og altfor ofte er de enten feige eller rett og slett håpløse. |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 06.10.2013 21:12 Post subject: |
|
|
Everest wrote: | Mangler sarkasme-taggen her eller mener du virkelig dette? |
Mener det. Virkelig. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 06.10.2013 21:17 Post subject: |
|
|
Perry i intervju på adressa: "7-8 100%-sjanser". Javel, god jul. |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 06.10.2013 21:18 Post subject: |
|
|
bommel wrote: |
Problemet mitt er lagledelsen til PJH både i forkant og under kamp.
Denne trangen til å legge opp posisjonene i angrepet etter Mikkelsen er tragisk. |
Har en snikende mistanke om at Perry ser på Mikkelsen som fanebærer for "tilbake til røttene". Og det er riktig det, mannen er en skummetmelk-bleik kopi av de klassiske vingene vi pleide å ha. Men det bør vel kanskje stikkes minst 1 finger i jorda her, og taes utgangspunkt i realitetene, ikke magical christmas-land. |
|
Back to top |
|
 |
|