View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 02.08.2013 00:04 Post subject: |
|
|
Jeg er grisefornøyd om vi signerer Costa, en meget god spiller, ikke sammenlignbart med de du nevner mener jeg. Og om du tenker på pris så er markedet helt vilt om dagen, får ikke kjøpt noenting under 20 mill har jeg inntrykk av. Soldado til Spurs for 26 blant annet, Bale for 80+?
Du kan derimot si noe annet: Skal Liverpool virkelig signere enda en drittsekk? Aspa, Costa, Sturridge og Suarez på samme lag... Blir hatlag nr1 i England uten tvil  |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 02.08.2013 00:15 Post subject: |
|
|
Dette er vel erstatteren til Suarez, er det ikke?  |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 02.08.2013 00:17 Post subject: |
|
|
De aller fleste frykter og tror det jo, men det er jo alltids lov å håpe at vi satser.
Suarez blir og Costa+Papadopoulos inn hadde vært en drøm, da hadde jeg vært grisefornøyd med vinduet. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 02.08.2013 00:28 Post subject: |
|
|
Som Arsenalfan, og desperat etter en nysignering, håper jeg drømmen din knuses Miami  |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 06.08.2013 21:36 Post subject: |
|
|
Rånny og dere andre Utd-fans: Frykter dere denne sesongen, eller tror dere det blir «as usual»? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 06.08.2013 21:38 Post subject: |
|
|
Frykter ingenting, men null forhåpninger.
Kravet er topp 3 i ligaen, thats it. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.08.2013 22:12 Post subject: |
|
|
Slik det ser ut akkurat nå så tror jeg dessverre ikke United tar medalje. City og Chelsea er de klare favorittene for min del, og slik det ser ut pr. nuh så ser jeg ikke bort fra at både Arsenal og Tottenham kan havne foran United.
Det er dog nesten en måned igjen av overgangsvinduet ennå, så ting kan snu fort. United trenger sårt en midtbanespiller i absolutt verdensklasse og helst en kantspiller. Har mistet litt troen på Nani, og Young går mye skadet i tillegg til at han ikke akkurat imponerte i fjor han heller. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 07.08.2013 00:43 Post subject: |
|
|
United har det samme laget som de vant serien klart med forrige sesong. Synes ingenting indikerer at de ikke skal klare det igjen. Litt ekstra styrke på midten, med fellaini f.eks, så tror jeg det skal mye til å ta dem. Må i såfall bli Mourinho (og kun fordi det er Mourinho) |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 07.08.2013 01:31 Post subject: |
|
|
Hvordan får du det til at Arsenal og Tottenham ser bedre ut en Man Utd? Arsenal har ikke forsterket og eneste som er deres fordel er jo at de ikke har byttet manager. Tottenham har et godt lag nå men det ser jo ut som om de mister Bale og da tror jeg de ikke klarer å true topp 3 lagene. Man Utd har laget som vant klart i fjor, selv uten forsterkninger er Man Utd styrkert. Vingene til Man Utd var håpløse i fjor alle sammen (Nani, Valencia og Young) de kan umulig være noe dårligere enn i fjor så jeg vil si at sånn det ser ut nå så har Man Utd et bedre lag enn forrige sesong.
Det har ikke kommet noen signeringer annet enn en unggutt fra Uruguay, men det kommer nok garantert inn en spiller som kan tilføre laget mye. Jeg hadde selv håpet på to kanonsigneringer men slik det ser ut nå og ingenting har skjedd så blir det nok fort med en signering, men det blir forhåpentligvis i den posisjonen Man Utd trenger det mest og det er på midtbanen ved siden av Carrick.
Jeg er ikke nervøs foran sesongen, de blir nok i topp 3 med Chelsea og City, men det blir nok en jevnere kamp en i fjor. Arsenal og Tottenham (uten Bale) ser ikke ut som lag som kan true de tre nå. Da må de nok ha inn flere forsterkninger.
Mye kan skje under et managerbytte, men det er en grunn til at SAF pekte ut Moyes som sin etterfølger, og er det en som vet hvem som egner seg best til å ta over så er det mannen som gir seg i jobben etter storsuksess. De har en spillerstall som er erfaren og har det meste i hodet fra før når det kommer til å vinne og de kommer til å være skjerpet for å vinne under Moyes også. Får de i tillegg inn en spiller som kan styrke deres svakeste posisjon så har jeg stor tro på at de er helt der opp å kjemper om gull og da forhåpentligvis vinner. |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 07.08.2013 01:58 Post subject: |
|
|
Attaboy wrote: | Rånny og dere andre Utd-fans: Frykter dere denne sesongen, eller tror dere det blir «as usual»? |
Det RÃ¥nny sa. _________________ 100% JESUS |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 07.08.2013 02:23 Post subject: |
|
|
@Vegard2711
* Aldrende og nedadgående backrekke (Evra, Vidic, Ferdinand). Evans, Smalling og Büttner er ikke fullverdige erstattere i mine øyne. Jones kan bli det, men gjorde sine beste kamper som defensiv midtbane i fjor.
* Pr. i dag, en enda tynnere midtbane enn i fjor, med Scholes i avgang og Giggs enda et år eldre. Anderson og Cleverly er syltynt.
* Kantspillere som ikke presterer. Forhåpentligvis tar Zaha noen steg, men hverken Young, Nani eller Valencia var gode i fjor. Young og Nani også skadeutsatt.
* Rooney i avgang (evt. sur og lite motivert). Ikke like god og viktig som før, men like fullt en kvalitetsspiller på sitt beste, som kan vippe kamper i lagets favør.
* Et managerbytte man ikke vet hvordan slår ut. Det er ingen selvfølge at det blir suksess fordi Ferguson anbefalte han. Mange trodde også RBK skulle seile vidre etter at Eggen gikk av. Det gikk ikke riktig slik.
I tillegg vil mye stå og falle på at van Persie forblir skadefri og leverer minst på samme nivå som i fjor.
Kommer det ikke et par solide forsterkninger tror jeg dog United er sjanseløs på gullet, og skal få mer enn nok å stri med i forhold til Arsenal, og kanskje også Tottenham. Slik det ser ut pr. i dag. Men som sagt, det er nesten en måned igjen av vinduet, så ting kan skje. Bale og Suarez er jo spesielt interessante i så måte, i tillegg til Rooney. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 07.08.2013 02:40 Post subject: |
|
|
Vi hadde da suksess med mannen Eggen pekte ut som sin erstatter  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.08.2013 10:29 Post subject: |
|
|
Dere som har oversikt over europeisk fotball, hvem ville du hentet til WHL som Bale-erstatter hvis du var AVB? |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
EinarH Junior
|
Posted: 07.08.2013 11:10 Post subject: |
|
|
Tviler vel på at Shaqiri vil gå fra Bayern til Spurs.  |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 07.08.2013 11:13 Post subject: |
|
|
Trenger ikke være så usansynelig det. Han får jo aldri spille i Bayern. Og med det mannskapet de har er nokk Shaqiri et stykke bak i køen. Han vet selv at uten spilletid, så vil han etter hvert stagnere. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
Back to top |
|
 |
EinarH Junior
|
Posted: 07.08.2013 11:30 Post subject: |
|
|
Jeg var nok litt kjapp i kommentaren der.
Men tror du han er en spiller for PL? |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 07.08.2013 14:07 Post subject: |
|
|
Nja, er jo en spiller med ekstremferdigheter. Litt ala Suarez kansje. Kan funke, ligner jo litt på Bale i spillestil. Kjapp, bra skuddfot og fotballklok. Men nå har jo Guardiola tatt over, kansje han er villig til å prøve litt til før han ønsker å bytte klubb. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.08.2013 23:31 Post subject: |
|
|
Attaboy wrote: | Rånny og dere andre Utd-fans: Frykter dere denne sesongen, eller tror dere det blir «as usual»? |
Jeg er en svært passiv ManU-supporter, holder om lag et kvart øye med hva som skjer. Regner i grunnen med at magien forsvinner med Ferguson. Enkelte er vanskelige å erstatte. Men vi får se. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 08.08.2013 12:37 Post subject: |
|
|
Har vel ikke vært nevnt, så kan vel nevne at Uwe Rösler har lånt inn Martin Fillo til Brentford fra Viktoria Plzen. Fillo spilte jo under Rösler i Viking.
Han ble blitt byttet inn i sesongens første seriekamp og det samme i ligacupen der han scoret det andre målet i 3-2 seieren over Dagenham & Redbridge |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 08.08.2013 20:26 Post subject: |
|
|
"Dette vinduet skal Arsenal virkelig bruke store penger, forsterke og hente stjerner!"
INN
Yaya Sanogo Gratis
UT
Andrey Arshavin
Sebastien Squillaci
Martin Angha
Craig Eastmond
Conor Henderson
Jernade Mead
Sanchez Watt
Denilson
Jordan Wynter
Kyle Ebecilio
Johan Djourou
Vito Mannone
Francis Coquelin
Andre Santos
Joel Campbel
Chuks Aneke
Gervinho
Hehe Det må være frustrerende for Arsenalfans at Wenger nekter å bruke penger selv om dere har pengene og topp4 for å tiltrekke stjerner.
Det er selvfølgelig veldig bra å få ryddet opp i stallen som dere har gjort og det kommer sikkert noen inn snart. bare litt humoristisk oppstilling  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2013 21:55 Post subject: |
|
|
United.no: Loius Saha legger opp
Alexander W. Breivik wrote: | LoL? ZAHA skrives med Z! Han har ikke scoret 42 mål, spilt for United mellom 03 og 08 eller lagt opp. Finnes det i det hele tatt noen krav til journalistene på denne nettsiden? Makan til tøyseartikkel |
|
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 08.08.2013 22:13 Post subject: |
|
|
Ã… herre! For en kommentar! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 08.08.2013 22:14 Post subject: |
|
|
Må være en troll post ? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2013 22:16 Post subject: |
|
|
Nei, men gutten ser ikke så gammel ut på Facebook, så der ligger nok forklaringen. Jeg ser ikke akkurat for meg en liten gutt når jeg leser det der, men det kan vel kanskje forklare nivået på enkelte innlegg også her til tider.  |
|
Back to top |
|
 |
|