English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Strømsgodset – Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 37, 38, 39  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Godset?
Örlund
3%
 3%  [ 7 ]
Gamboa
2%
 2%  [ 4 ]
Strandberg
3%
 3%  [ 6 ]
Reginiussen
2%
 2%  [ 5 ]
Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Mix
0%
 0%  [ 0 ]
Svensson
1%
 1%  [ 2 ]
Jensen
5%
 5%  [ 10 ]
Mikkelsen
0%
 0%  [ 1 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Bille
1%
 1%  [ 2 ]
Berntsen
1%
 1%  [ 3 ]
Chibuike
78%
 78%  [ 147 ]
Total Votes : 187

Author Message
EGA
Veteran

PostPosted: 06.08.2013 22:08    Post subject: Reply with quote

senador wrote:

Sett opp Chibuike rettvendt i fart.

Evner vi dette vinner vi.

Du er inne på noe helt vesentlig. Jeg tror ballkontakt for Chibbe der han kan dra seg rettvendt vil skape panikk i forsvaret. Greier de andre å fylle opp foran med gode løp vil det komme mål.

Dvs mye ballkontakt og tidlig ballkontakt.

Last edited by EGA on 06.08.2013 22:17; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 06.08.2013 22:16    Post subject: Reply with quote

Største utfordringen vår ligger å få til det mot Sogndal-spill. Det offensive fungerer rimelig bra så lenge vi ikke møter de ekstreme forsvarsmurene. Er jo nesten så man frykter Godset borte mindre enn disse drittlagene på Lerkendal Razz
Back to top
TheKid
Proff

PostPosted: 06.08.2013 22:25    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
TheKid wrote:
Hvor i sentrum? Og klokken når?

Tid og sted kommer vel når alle er kommet til enighet.

Blir uansett gøy å prøve å få en hel haug med folk til å gå sammen til stadion, ser mye fetere ut med ett hundretalls Rosenborgere som inntar Drammen og Marienlyst i en marsj, enn grupper på 10 og 10 som går på måfå.

Har folk kommet til enighet eller ?? Smile
Back to top
Magnus L
Junior

PostPosted: 06.08.2013 22:25    Post subject: Reply with quote

AlexanderHallberg wrote:
Hvis noen tilfeldigvis skulle ha tre billetter til overs, vil jeg gjerne kjøpe de. Kontakt meg på boo-back@hotmail.com

Cool

Bare å møte opp utenfor bortefeltet å ta over billettene til Drammenserne som vi eller vaktene kaster ut. Cool
Back to top
1907
Junior

PostPosted: 06.08.2013 23:36    Post subject: Reply with quote

Til opplysning for tilreisende;

Bortesupportere pleier å ta plass på vestsiden av Bragernes Torg (hhv utestedene Lauritz og/eller Unique). Små grupperinger pleier å ønskes velkommen innom solsida (øst), slik jeg leser det faller nok ikke dere inn i denne kategorien i år.

Velkommen skal dere uansett være, til Norges beste fatøl og bayer, prøv sistnevnte "toppa" (dvs 70% bayer og 30% fatøl), en lokal spesialitet!

Satser på ett forrykende oppgjør, så lenge vinnerlaget har ett poengs forsprang på det andre etter kampen er undertegnede fornøyd Smile
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 08:02    Post subject: Reply with quote

1907 wrote:

Velkommen skal dere uansett være, til Norges beste fatøl og bayer, prøv sistnevnte "toppa" (dvs 70% bayer og 30% fatøl), en lokal spesialitet!

Enn å ødelegge godt bayerøl med kjip pilsner. Crying or Very sad
Back to top
AVR
Junior

PostPosted: 07.08.2013 11:16    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
http://www.tv2.no/play/sport/fotball/-godset-viser-mer-klasse-det-er-noe-traust-og-kjedelig-over-rbk-735180.html

Typisk årst som godset fan..

Ã…rst =
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 12:00    Post subject: Reply with quote

Vanskelig å forstå at folk lar seg provosere når andre er litt lunkne til spillestilen vår, med tanke på hvor mye kritikk vi selv gir.

Lett å være enig i at Godset spiller mer "attraktiv" fotball enn RBK, og ikke minst mer i tråd med vår filosofi, slik jeg velger å forstå den.
Back to top
zinedinestrand
Proff

PostPosted: 07.08.2013 12:29    Post subject: Reply with quote

Er det noen som skal se denne fra godstolen som har mulighet til å ta opp kampen og gjøre den tilgjengelig for oss som er interesserte i å se den i ettertid (meg)? Smile

Usikker hvor mye av selve spillet jeg får sett fra klokkesvingen på søndag, og har på følelsen at dette blir en heidundranes kamp jeg gjerne vil kunne se i opptak!
Back to top
ØstlandsJokke
Junior

PostPosted: 07.08.2013 12:50    Post subject: Reply with quote

noen som har billetter til salgs i klokkesvingen? Er veldig interessert i en stk.

kontakt på johannes@holmedahl.no
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.08.2013 13:28    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
Vanskelig å forstå at folk lar seg provosere når andre er litt lunkne til spillestilen vår, med tanke på hvor mye kritikk vi selv gir.

Lett å være enig i at Godset spiller mer "attraktiv" fotball enn RBK, og ikke minst mer i tråd med vår filosofi, slik jeg velger å forstå den.

Problemet er ikke at han synes at Godset spiller mer attraktiv fotball, problemet er hvordan han konkluderer:

"Jeg holder Strømsgodset som favoritt i kampen mot Rosenborg på søndag og i kampen om seriegullet. Strømsgodset viser mer klasse enn det Rosenborg gjør. Det er noe traust og kjedelig over Rosenborg. De viser ikke det helt store og det må du kunne ta frem i de store kampene"

Han kan umulig ha sett årets storkamper mot henholdsvis Brann og nettopp Godset.
Back to top
1r9b1k7
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 14:06    Post subject: Reply with quote

Godset garanterer 1000 billetter til RBK-fansen
Quote:
Det siste døgnet har det vært spekulasjoner og rykter på sosiale medier om at Strømsgodset har snytt serielederen for omtrent 400 av dem og solgt billetene til egne fans.

Det avvises blankt av Viktoria Fladby, salgssjef i Strømsgodset.

- Det stemmer ikke. Alle plassene Klokkesvingen-tribunen er blitt gitt til Rosenborg-fansen. Godset-supportere vet at det er bortefeltet, og at de ikke kan sitte der, sier Fladby.

Interessant at Fladby vet at alle billlettene på Klokkesvingen-tribunen er blitt solgt til RBK-fans. Hvordan hun skal kunne vite dette er for meg en gåte.

Greit nok at de vil nekte blanding av fans på tribunene, og at de kanskje vil flytte fans til riktig tribune. Men da må det vel være like mange fans som har kjøpt billetter på feil tribune, slik at de kan flyttes over. Denne gangen vil det vel være en overvekt av SIF-fans som har kjøpt billetter på feil tribune.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.08.2013 14:09    Post subject: Reply with quote

Samme kjerringa som sier det der, som la ut saken der hun forklarte hvordan Godset-fansen skulle få tak i billetter på vårt felt.

Istedet for å vise ydmykhet går hun ut i hundre og garanterer ditt og datt - ting hun ikke har noen mulighet til å kunne stå for. Det er jo enkelt og greit løgn og bedrag det de holder på med.

Logikken hennes er at ingen Godset-supportere har kjøpt billetter på bortefeltet fordi Godset-fansen vet at det er et bortefelt. Jævla smart tenkt!

Gud, jeg blir så irritert på sånne folk...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jørgen Stenseth
Junior

PostPosted: 07.08.2013 14:12    Post subject: Reply with quote

Ingen som har en screengrab av saken Godset hadde liggende ute? Der de skriver at billetter er å få kjøpt på RBK.no.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.08.2013 14:14    Post subject: Reply with quote

http://webcache.googleuse...&gl=no

Scroll ned
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 14:21    Post subject: Reply with quote

Flere som ikke er imponert over brillene til Ã…rst Razz

http://www.rbk.no/news/ar...e-brillene
Back to top
1r9b1k7
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 14:27    Post subject: Reply with quote

Fordelen eller ulempen ved internett, er at alt blir lagret der for evig tid.

Dumt hvis man gjør noen brølere og prøver å ro seg bort.

Tips til hvordan hjemmefans uten billett kjøper billett på bortefeltet
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 15:59    Post subject: Reply with quote

Strømsgodset lover Kjernen 1000 billetter. Løp og kjøp!

http://beta.aftenposten.n...5883_1.snd
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 07.08.2013 16:06    Post subject: Reply with quote

Ehhh. De garanterer at 1000 er lagt ut til RBK-supportere, men de kan jo strengt tatt ikke si noe om hvem som har kjøpt. Og det er ikke flere igjen.

Trægosta. Kjøp før!
Jangusk
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 17:08    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 07.08.2013 19:10    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:

Trægosta. Kjøp før!

Altså, alle kan jo ikke kjøpe før. All den tid etterspørselen er større enn tilbudet så vil det jo alltid være folk som er for sein. Hvis alle var tidlig ute så ville det bare gjort situasjonen for deg og andre som er tidlig ute mye vanskeligere enn den er.
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 07.08.2013 19:21    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:

Jeg har ingen problem med å si til kona mi at den kjolen passet deg ikke, men hadde en annen mann gjort det så hadde jeg måkt gjøken rett ned. Samme her. Årst og company kan lukke kjeften... Såå mye bedre spiller da heller ikke godset. Ja det har noen gode kamper men vi vårt toppnivå er bedre syns jeg. Vi kunne selvsagt vært mer stabil i prestasjonene, men poengmessig i det siste har det vært bra.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 07.08.2013 19:45    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:
haavarl wrote:

Trægosta. Kjøp før!

Altså, alle kan jo ikke kjøpe før. All den tid etterspørselen er større enn tilbudet så vil det jo alltid være folk som er for sein. Hvis alle var tidlig ute så ville det bare gjort situasjonen for deg og andre som er tidlig ute mye vanskeligere enn den er.

Hvis de 1000 som faktisk er ivrigst kjøpte tidlig nok, ville det nok være bedre enn å fylle opp feltet med folk som bare vil stikke innom en tur. (Inkludert eventuelle drammensere.)
Rattiti
Junior

PostPosted: 07.08.2013 19:50    Post subject: Reply with quote

Burde ha fått til at flere hundre marsjerer inn mot Marienlyst sammen til helga, som det ble nevnt tidligere ser det mye bedre ut enn at grupper på 10 og 10 går samlet..
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 07.08.2013 19:59    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:

Hvis de 1000 som faktisk er ivrigst kjøpte tidlig nok, ville det nok være bedre enn å fylle opp feltet med folk som bare vil stikke innom en tur. (Inkludert eventuelle drammensere.)

Ivrigst på tribunen mener du ja Smile Da er jeg med. Jeg snakket mer generelt, som situasjonen feks. var når vi var i CL og man måtte sitte hele formiddagen og prøve å komme gjennom på telefon for å få kjøpe billetter. Sånn sett er det helt greit at de som ikke er like ivrig venter, i enkelte tilfeller til det er for sent.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 37, 38, 39  Next
Page 9 of 39

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb