| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Brann? |
| Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gamboa |
|
1% |
[ 2 ] |
| Strandberg |
|
0% |
[ 1 ] |
| Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 1 ] |
| Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
56% |
[ 81 ] |
| Svensson |
|
3% |
[ 5 ] |
| Bille |
|
3% |
[ 5 ] |
| Søderlund |
|
5% |
[ 8 ] |
| Chibuike |
|
27% |
[ 40 ] |
|
| Total Votes : 143 |
|
| Author |
Message |
vegran Veteran

|
Posted: 28.07.2013 20:20 Post subject: |
|
|
| Brede er rett og slett ikke god nok..i allefall ikke som back. |
|
| Back to top |
|
 |
weezydon Junior
|
Posted: 28.07.2013 20:23 Post subject: |
|
|
Noen som vet om cmores intervjuer fra etter kampen blir å finne noen plass? Begynte å hakke da bille pratet.... _________________ E 'il percorso che accade, il futuro |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.07.2013 20:24 Post subject: |
|
|
| weezydon wrote: | | Noen som vet om cmores intervjuer fra etter kampen blir å finne noen plass? Begynte å hakke da bille pratet.... |
Kan du ikke spole tilbake? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 28.07.2013 20:28 Post subject: |
|
|
Fantastisk herlig 2. omgang, utrolig godt kontringsspill. Defensivt prikkfritt, innsatsen på gutta er enorm. I dag viser RBK alle sine styrker som kollektiv. Perfekt utført bortekamp. Jensen, Svensson og Chibuike er helt enorme i dag. Hvordan vi kan ha latt vår beste fotballspiller støve ned på benken så lenge er en gåte, men så lenge han spiller fast fremover nå, bryr jeg meg ikke!
Ørlund 5 - Ingenting å gjøre. Målet er det lite å gjøre med. Bedre med beina enn før har han blitt.
Gamboa 7 - Enorm fart, god 1v1 og også trygg med ball i dag. Energisk.
Reginiussen 7 - Rutinert, sterk, hurtig. TLs beste stopper.
Strandberg 6 - Vinner det meste av dueller, trygg med ballen.
Dorsin 5 - Litt trøbbel bakover, aktiv og god offensivt.
Svensson 8 - Fantastisk kamp. Kreativ offensivt, iherdig og god defensivt. Tar steg og ser ut som en skikkelig RBK-indreløper.
Selnæs 6 - Trygg og fornuftig med ballen. OK defensivt. I skyggen av sine indreløpere.
Jensen 9 - Toppklasse begge veier. En fantastisk bakromspasning som fortjener bedre skjebne i 1. omgang. Scorer mål etter en herlig gjennomløpning. Spiller fri Bille før Søderlunds mål. Løper i tillegg skjorta av seg og er god defensivt.
Bille Nielsen 6 - Mål og en fantastisk målgivende, energisk, prøver å utfordre. Trekk for veldig mange feil 1v1 i 1. omgang, og et par feil valg i 2. omgang. Stor fremgang.
Søderlund 7 - Bedre med ball enn Bille Nielsen, tross noen dårlige mottak. Glimrende scoring, viser seg som en målscorer i feltet. Krigersk innstilling. Midtspisstype.
Chibuike 9 BB - Outstanding. Konstruktiv i lengderetning og ballvinner i 1. omgang. Driblerier av en annen verden i 2. omgang. Kroner det med flott pasning inn til Svensson ved Jensens mål og sikker scoring selv. Overraskende bra defensivt, vinner mange baller. |
|
| Back to top |
|
 |
weezydon Junior
|
Posted: 28.07.2013 20:29 Post subject: |
|
|
Kan du ikke spole tilbake?[/quote]
gikk desverre ikke... _________________ E 'il percorso che accade, il futuro |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 28.07.2013 20:36 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: |
Chibuike 9 BB - Outstanding. Konstruktiv i lengderetning og ballvinner i 1. omgang. Driblerier av en annen verden i 2. omgang. Kroner det med flott pasning inn til Svensson ved Jensens mål og sikker scoring selv. Overraskende bra defensivt, vinner mange baller. |
Litt uenig i dine vurderinger av Chibiukes 1. omgang men at han jobbet godt også i 1. omgang er jeg enig med deg i. Syns han holdt for lenge i ballen og opphevet litt rytmen med sine ekstra berøringer.
2. omgang: FANTASTISK OUTSTANDING!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.07.2013 20:37 Post subject: |
|
|
| Jævli deilig seier, hadde absolutt ikke forventa det. I dag var vi effektive, men målene vi setter er bra fotball (bortsett fra 1-0 som var mest marginer). Jensen var enorm, og det funket bedre enn fryktet med Bille på kant. Begynner også å tro at Søderlund kan bli en suksess, han beveger seg bra og vi vet at han er en bra avslutter. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
Lesestoff for de som kjeder seg:
http://forum.bataljonen.n...759.0.html
Fra åpningsinnlegg:
"Eg tipper 5-1 over rbk. Huseklepp 3, Pusic 1 og Larsen 1. For bartepakket skårer Jonsson selvmål.
...
Kjør over pakket!!!! Er det ett lag som ikke skal slå vår solide hjemmestatistikk er det pakket fra trondheim."
Last edited by Hedon on 28.07.2013 20:38; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
|
|
| Godt å se at det er flere enn meg som synes Chibuike evner å gjøre ting med som ingen andre enn han i stallen gjør etter han i kamp. Å ha spillere som kan skape ubalanse og dra av en eller to mann på egenhånd er virkelig ikke noe som bør undervurderes slik som (de fleste) lag gjør mot oss i Tippeligaen. Så får det heller være at han kan somle mye til tider og liker seg godt i offside. Hadde han prestert slik som i dag i hver eneste kamp ville han nok vært solgt for lenge siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 28.07.2013 20:43 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Lesestoff for de som kjeder seg:
Fra åpningsinnlegg:
"Eg tipper 5-1 over rbk. Huseklepp 3, Pusic 1 og Larsen 1. For bartepakket skårer Jonsson selvmål.
...
Kjør over pakket!!!! Er det ett lag som ikke skal slå vår solide hjemmestatistikk er det pakket fra trondheim." |
Haha! Pipa fikk en litt annen lyd på side fire  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 28.07.2013 20:51 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Hedon wrote: | Lesestoff for de som kjeder seg:
Fra åpningsinnlegg:
...
Kjør over pakket!!!! Er det ett lag som ikke skal slå vår solide hjemmestatistikk er det pakket fra trondheim." |
Haha! Pipa fikk en litt annen lyd på side fire  |
Såså, ikke så kjepphøy. Valgte bevist å holde meg borte fra forumet i forkant av kampen i dag. Så jeg startet nå på side 3 for å lese meg opp. Her er det en del debatanter inne som gjerne kan gå i seg selv litt. At negativitet og pessimisme er overdrevent her inne er jo godt kjent, men også store innslag av besservisserhet og uskaligheter. Først på 3-0 begynte de positive innslage å være i overtall, men selv da får Chibbe kritikk for noen innvolveringer. Kunne sitert mye her, men gidder ikke. Så får de som gidder det bla seg litt bakover for å se hva som ble skrevet. Joda, det er jo bra at alle ytrer sin egen mening om hvordan ting skal gjøres, men prøv nå å komme med litt positivisme innimellom alt oppgulpet, vær så snill. Takk. _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 28.07.2013 20:58 Post subject: |
|
|
ElMar.
Helt greit å være positiv men det er på kvelder som dette vi kan være litt kritiske også, f.eks. at grunnspillet ikke sitter helt ennå.
Nå er det en uke til neste kamp og Perry & CO bør fortsette å prente inn gjennkjennelige angrepsmønstre og at vi kan forvente å se litt av det til neste kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.07.2013 21:01 Post subject: |
|
|
Det er viktig å ikke ta av etter en god kamp, på lik linje med at vi ikke bør grave oss ned etter en dårlig kamp. En enslig vsale gjør ingen sommer, og jeg vil se lignende prestasjoner i en par kamper til, minst, før jeg begynner å få ro i sjela. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 28.07.2013 21:02 Post subject: |
|
|
| Enig der Zorac, og vi skal vel ikke glemme at kun Huseklepp hadde hatt noen sjanse til å spille seg inn i vår ellever av Branns spillere. Et lag vi er klart bedre enn på papiret. Men likevel herlig med en rekke glitrende kontringer i dag, og omtrent ingen målsjanser mot! |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 28.07.2013 21:04 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Lesestoff for de som kjeder seg:
Fra åpningsinnlegg:
...
| Krakra wrote: |
"Brann har da penger å investere på spillermarkedet. Som jeg påpekte. Vi brukte fem millioner på en midtbanespiller, mens RBK hentet TLs beste spiller gratis."
|
Faen, dette får jo Hoftun til å se kompetent ut... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.07.2013 21:10 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Enig der Zorac, og vi skal vel ikke glemme at kun Huseklepp hadde hatt noen sjanse til å spille seg inn i vår ellever av Branns spillere. |
Piotr er klart bedre enn Ørlund. Bare for å ha sagt det. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.07.2013 21:12 Post subject: |
|
|
VG sin børs:
Ørlund 5
Gamboa 6
Reginiussen 6
Strandberg 5
Dorsin 5
Svensson 7
Selnæs 6
Jensen 7 (BB)
Chibbe 6
Søderlund 6
Bille 7
De har forresten 4-7 i sjanser. Jeg kan ærlig talt ikke huske at Brann hadde én eneste scoringssjanse.
Last edited by Hedon on 28.07.2013 21:13; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 28.07.2013 21:13 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | ElMar.
Helt greit å være positiv men det er på kvelder som dette vi kan være litt kritiske også, f.eks. at grunnspillet ikke sitter helt ennå.
Nå er det en uke til neste kamp og Perry & CO bør fortsette å prente inn gjennkjennelige angrepsmønstre og at vi kan forvente å se litt av det til neste kamp. |
Selvfølgelig må det jobbes videre for å fortsatt skape gode prestasjoner. Alt var heller ikke bra i kveld. Men 8-1 over Brann i år er ikke så aller verst.. Men det var egentlig ikke det jeg sikter til, det er heller bastante kommentarer som f.eks at Selnes sentralt vil være katastorfe, at midtbanen vår kommer til å bli løpt over osv. Om du tar en titt bakover forstår du (kanskje) hva jeg mener. _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
| Back to top |
|
 |
henningb Rutinert

|
Posted: 28.07.2013 21:14 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | SuperTimCahill wrote: | | moomoo wrote: | | SuperTimCahill wrote: | | Mikkelsen og Lunna (som alltid) frem og feirer med fansen etter å ha sittet på benken hele kampen. Elsker lagånden vår. Dockal var selvfølgelig ikke til stede. Det er han sjelden uansett hvor mye eller lite han spiller. |
Dockal var da vell vitterlig tilstede å feiret han også?
hvis ikke hvem er klonen hans? Hoftun på diet? |
Så ikke nummer 8 der nei, så med mindre han hadde tatt på seg jakke så mener jeg han ikke var der. Har lagt merke til det samme på Lerkendal flere ganger i år også. |
Trodde det var Dockal i jakke på siden bak dem du såvidt ser på streamen, men mulig jeg tar feil, er jo klar over at han ikke har feiret med sjel og innsats tidligere :p |
Ser han ikke på reprisen. Mikkelsen, gamboa, svensson og hansen i overdel, ingen nr 8.. hvis jeg ikke ser totalt feil vel å merke |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 28.07.2013 21:14 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Piotr er klart bedre enn Ørlund. Bare for å ha sagt det. |
Ok, kjenner ikke til ham. Merkelig VG-børs, som vanlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 28.07.2013 21:15 Post subject: |
|
|
| Det er jo egentlig ikke denne type kamper som skoen har trykket i år heller. Mot lag som går fremover er vi stort sett bra. Spørsmålet er hva vi presterer i neste kamp, når vi igjen møter en buss. Regner med Sogndal ikke akkurat kommer til å storme i angrep. |
|
| Back to top |
|
 |
legenden6 Junior
|
Posted: 28.07.2013 21:15 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | ElMar.
Synes majoriteten her inne er jevnt over negative hele tiden jeg. Ukultur som har eksistert i supportermiljøet lenge. Bortskjemte, det er det vi er. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.07.2013 21:16 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | VG sin børs:
Ørlund 5
Gamboa 6
Reginiussen 6
Strandberg 5
Dorsin 5
Svensson 7
Selnæs 6
Jensen 7 (BB)
Chibbe 6
Søderlund 6
Bille 7
|
Samme karakter til Selnæs og Chibuike. Javel. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 28.07.2013 21:16 Post subject: |
|
|
| legenden6 wrote: |
Synes majoriteten her inne er jevnt over negative hele tiden jeg Ukultur som har eksistert i supportermiljøet lenge. Bortskjemte, det er det vi er. |
Da får du begynde og læse flere innlegg. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.07.2013 21:18 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Samme karakter til Selnæs og Chibuike. Javel. |
Badji fikk også 6. Sier alt om hvor seriøst man skal ta den børsen. Badji, som ble fullstendig avkledd, fikk like bra karakter som Chibbe. Det verste er nesten at Sokolowski fikk en 5'er. Han hadde bortimot fortjent stolpe på børsen i dag. Gud bevare meg vel, så rævva han var! |
|
| Back to top |
|
 |
|