| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 25.07.2013 20:36 Post subject: |
|
|
Fint poeng oppi alt mølet, toreinar.  |
|
| Back to top |
|
 |
Silkysmooth Junior
|
Posted: 25.07.2013 20:37 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hva Mikkelsen har på Perry? |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 25.07.2013 20:37 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: |
Hvordan i svarte vet du hvordan de har spilt?
Jekk ned blodomløpet litt. |
Jeg vet like mye som deg.
Jeg leser rapportene, og jeg har sett de i nok kamper til å skjønne hvorfor vi er ufarlige framover. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 25.07.2013 20:38 Post subject: |
|
|
| ElMar wrote: | | Altitude wrote: | | Ut med klippekortinnehaverne Bille og Mikkelsen og få inn Dockal og Chibuike. |
Herreguuud så latterlig med alle sofa-trenerne her inne, som har alt klart hvordan vi skal spille bedre i 2.omg. Å det etter live-oppdatering på nett, eller i beste fall en nettradio på et språk som man (ut ifra intelligens nivået på innleggene) i beste fall forstår halvparten av. Latterlig! |
Følger med streken vettu, slik som i Football Manager  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
| Hedon wrote: | | senador wrote: | | Hadde du orket å lese forklaringen jeg gav tidligere om hvorfor RBK ikke makter å vinne denne kampen og hvorfor de garantert kom til å slippe inn mål, så hadde du kunne spart deg det spørsmålet. |
SÃ¥ hva skal du si om vi vinner kampen?
Jo, da forsvinner du fra forumet og blir borte helt til neste gang vi gjør noe elendig. Det er sånn du alltid har vært. En feig liten tosk som ikke bidrar med noe som helst konstruktivt. Dukker opp som en paddehatt i motgang og holder deg borte i medgang. Selve kroneksemplet på en sur og gretten gubbe. Bare så synd for deg at du er i tenårene og har mange triste år foran deg... |
Takk for sakligheten din. Faktisk så har jeg vært på forumet mange ganger også etter at RBK har vunnet kamper, så deler ikke oppfatningen din. Hvorfor kan du heller ikke ta tak i argumentene jeg har kommet med og fokusere på de istedenfor å komme med et lavpannet frontalangrep, det burde spesielt du holde deg for god til.
Så hva sier du til at jeg fikk rett i at vi garantert slapp inn mål i denne kampen? Så får jeg svare på spørsmålet ditt hvis vi mot alle odds skulle vinne. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4075 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
|
|
| Sjiraff wrote: |
Hvordan er den svenske ligaen rangert da? De ser ut til å gjøre det bra da. Malmø slo Hibernain 4-0. Kan ta med at Hacken leder 1-0 over Sparta Praha |
Svenske er rangert som nummer 23.
Det er nok lenge siden vi kunne sammenligne oss med PL lagene, de store tyske lagene osv... faktum er at vi sliter med å dominere i en elendig liga som ligger lavt nede i Europeisk målestokk... om man ser bort fra at St. Johnstone ikke er i sesong (som betyr en god del) så er ikke dette en kamp som er så ulikt et oppgjør mot Godset eller Molde. Kan gå begge veier. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 25.07.2013 20:39 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | ElMar wrote: | | Altitude wrote: | | Ut med klippekortinnehaverne Bille og Mikkelsen og få inn Dockal og Chibuike. |
Herreguuud så latterlig med alle sofa-trenerne her inne, som har alt klart hvordan vi skal spille bedre i 2.omg. Å det etter live-oppdatering på nett, eller i beste fall en nettradio på et språk som man (ut ifra intelligens nivået på innleggene) i beste fall forstår halvparten av. Latterlig! |
Følger med streken vettu, slik som i Football Manager  |
Selvfølgelig, glemte streken. My bad... _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 25.07.2013 20:39 Post subject: |
|
|
| ElMar wrote: | | Altitude wrote: | | Ut med klippekortinnehaverne Bille og Mikkelsen og få inn Dockal og Chibuike. |
Jeg foreslår at folk bare slår av radioen da de ikke skjønner et kvekk av hva som kommer ut av høytalerne likevel. |
|
| Back to top |
|
 |
trønderbart Junior
|
Posted: 25.07.2013 20:40 Post subject: |
|
|
| In other news Strømsgodset leder 0-2 og ligger an til et enkelt avansement. |
|
| Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 25.07.2013 20:41 Post subject: |
|
|
Dette fikk meg faktisk til å le. Stå på!  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.07.2013 20:42 Post subject: |
|
|
| Vi får se positivt på det, kampbelastningen blir hardere for Godset enn for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
joeso86 Junior
|
Posted: 25.07.2013 20:43 Post subject: |
|
|
Tror vi på noen endringer før 2. omgang? _________________ Sjå opp her kjæm vi- norsk fotballs lokomotiv!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
Posted: 25.07.2013 20:43 Post subject: |
|
|
Selv om du muligens synes det er litt for vanskelig å forstå hva de sier på nettradioen, betyr det ikke at andre har de samme problemene...
Jeg har fulgt med på alt som er blitt sagt, og hverken Bille eller Mikkelsen har spilt bra! |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 25.07.2013 20:44 Post subject: |
|
|
Faktum er at vi ikke har gode nok tekniske spillere.
Salget av Tarik kan ha kostet oss mer enn 16 millioner, for å si det mildt. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
|
|
| Dew wrote: | | KitWalker wrote: |
Hvordan i svarte vet du hvordan de har spilt?
Jekk ned blodomløpet litt. |
Jeg vet like mye som deg.
Jeg leser rapportene, og jeg har sett de i nok kamper til å skjønne hvorfor vi er ufarlige framover. |
Nettopp. Du leser rapporter som oss andre. Er ingen indikatorer på at Mikkelsen og Bille har spilt rævva der.
Hva med å tenke mer på laget istedet for favorittspilleren din. Du er vel ikke 15 år lengre og har en Boing-plakat av Dockal hengende over senga vel? |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
|
|
| senador wrote: | | Hedon wrote: | | senador wrote: | | Hadde du orket å lese forklaringen jeg gav tidligere om hvorfor RBK ikke makter å vinne denne kampen og hvorfor de garantert kom til å slippe inn mål, så hadde du kunne spart deg det spørsmålet. |
SÃ¥ hva skal du si om vi vinner kampen?
Jo, da forsvinner du fra forumet og blir borte helt til neste gang vi gjør noe elendig. Det er sånn du alltid har vært. En feig liten tosk som ikke bidrar med noe som helst konstruktivt. Dukker opp som en paddehatt i motgang og holder deg borte i medgang. Selve kroneksemplet på en sur og gretten gubbe. Bare så synd for deg at du er i tenårene og har mange triste år foran deg... |
Takk for sakligheten din. Faktisk så har jeg vært på forumet mange ganger også etter at RBK har vunnet kamper, så deler ikke oppfatningen din. Hvorfor kan du heller ikke ta tak i argumentene jeg har kommet med og fokusere på de istedenfor å komme med et lavpannet frontalangrep, det burde spesielt du holde deg for god til.
Så hva sier du til at jeg fikk rett i at vi garantert slapp inn mål i denne kampen? Så får jeg svare på spørsmålet ditt hvis vi mot alle odds skulle vinne. |
Fy f... for en fjott du oppfører deg som  |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 25.07.2013 20:45 Post subject: |
|
|
Dere som hører via nettradio: kjører dere en eller annen vpn-løsning? Får bare | Code: | Cannot play media. Sorry, this media is not available in your territory.
|
Da jeg gikk inn på http://www.bbc.co.uk/spor...d/17499741 |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
| Knowrud wrote: | Faktum er at vi ikke har gode nok tekniske spillere.
Salget av Tarik kan ha kostet oss mer enn 16 millioner, for å si det mildt. |
Ja, salget av Tarik har mye å si. I tillegg har vi for mange spillere som ikke holder mål. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
| senador wrote: | | Så hva sier du til at jeg fikk rett i at vi garantert slapp inn mål i denne kampen? |
Ser du i måltipstråden så ser du at du er i særdeles godt selskap der. De fleste tror akkurat det samme som deg - at vi kom til å slippe inn mål. Forskjellen fra deg og alle andre er at du forventet å bli hyllet for noe sånt, og at et slik "blinkskudd" skal tillegge deg ekstra tyngde i debatten. Mer feil kan du ikke ta.
Jeg tippet også at vi kom til å slippe inn mål i dag. Tippet til og med tap. Hva sier du til det? |
|
| Back to top |
|
 |
AJ Proff
|
Posted: 25.07.2013 20:46 Post subject: |
|
|
| Hva er oddsen for at bille og mikkelsen er outstanding i dag, i forhold til resten av sesongen? Usikker på dockal, selv om jeg ikke kan se at han kan gjøre det stort verre enn den jevne mikkelsen prestasjonen. Men jeg vil se chibuike, han kan i allefall skape ting selv, det kan ikke Bille. Bortsett fra brunfarge øverst på lårene da, siden han bretter opp shortsen. |
|
| Back to top |
|
 |
Øyvind Rutinert
|
|
|
| Dere som mener att Bille og mikkelsen må ut kan fortelle meg hvor dere ser kampen! Dere har ikke sett en dritt av hvordan de har spilt, bedømmer kun utifra dårlige live-oppdateringer og i beste fall en skottsk radiokanal! Makan... |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
| 3-0 til Godset! Storflor skyter i mål via egen spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Silkysmooth Junior
|
Posted: 25.07.2013 20:47 Post subject: |
|
|
| Er svakt om vi ikke kommer oss videre herifra. |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 25.07.2013 20:48 Post subject: |
|
|
| Og vi er i gang! |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 25.07.2013 20:48 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | Hva med å tenke mer på laget istedet for favorittspilleren din. Du er vel ikke 15 år lengre og har en Boing-plakat av Dockal hengende over senga vel? |
Det er jo laget jeg tenker på når jeg vil ha Bille/Mikkelsen ut da, din erkeklovn!
Tanksenter på topp uten innleggsfot til å servere? Midtspiss uten feridgheter til å gjøre ting på egenhånd på KANT?
Det er ganske åpenbart at det er mye feil i den angrepsrekka. At du ikke ser det, får du ta på egen kappe. |
|
| Back to top |
|
 |
|