View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Erik87 Proff
|
Posted: 15.03.2004 16:26 Post subject: |
|
|
Gianluca Buffon
Paulo Ferreira-----Fabio Cannavaro----Alessandro Nesta----Roberto Carlos
| |
| |
\/ \/
Zinedine Zidane------Deco--------Pavel Nedved
|
|
|
|
\/
Raul Gonzales Derlei
Thierry Henry
Benk:Francesco Toldo, Ricardo Carvalho, Rio Ferdinand, Robert Pires,Ruud Van Nistelrooy, Juan Carlos Valeron, Pablo Aimar
Det der blir vel sånn ca. Mitt "verdenslag"  |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 15.03.2004 16:27 Post subject: |
|
|
Litt tull med "løpene"! Skal være pil på Backene og på Deco:) |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 10.05.2004 20:01 Post subject: |
|
|
d e så mang å velg mellom så d bli vanskeli å plugg ut...så der har chelsea eit problem  _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 21.05.2004 17:22 Post subject: |
|
|
Her er så mit hold den 21 Maj 2004
O. Kahn
C. Puyol - R. Ferdinand - A. Nesta - R. Carlos
JoaquÃn - S. Gerrard - P. Nedved - R. Vicente
Henry - Ronaldo _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 22.05.2004 03:08 Post subject: |
|
|
Mitt lag nå:
------------------------Frey----------------------------
-Thuram--------Nesta--------Toure------Zambrotta-
-------------------Gerrard----Pirlo--------------------
-------Rothen--------------------------Kewell---------
--------------------Henry------------------------------
------------------------Shevchenko-------------------
Uslåelig! |
|
Back to top |
|
 |
m@ds Senior

|
Posted: 22.05.2004 09:21 Post subject: |
|
|
[4-2-3-1]
--------------------Buffon-------------------------
Ferreira------Ferdinand---Lucio-----Asley Cole
-----------Ballack--------Gerrard----------------
Joaqúin----------Zidane-------------------Reyes
--------------------Henry-------------------------- _________________ Lunna i RBK-buret!  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.05.2004 10:10 Post subject: |
|
|
Jeg som startet denne tråden må vel sette opp mitt
Kahn
Cafu - Montero - Nesta - Carlos
Nedved - Zidane - Davids
Totti
Henry - Ronaldo
Knerten  |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 22.05.2004 12:54 Post subject: |
|
|
Buffon
Ferreira - Carvalho - Cannavaro - Carlos
Rothen- Gerrard - Nedved
Deco
Morientes - Henry
4-3-1-2 _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
Iversen Senior
|
Posted: 22.05.2004 13:46 Post subject: |
|
|
-----------------Buffon------------------
Lauren-R.Ferdinand-Canavaro-A.Cole
------Joaqin--Deco--DamienDuff------
------Henry--Totti--Shevchenko-----
4-3-3 med hurtighet og passningsikre spillere  _________________ Bodø/Glimt.. |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 24.05.2004 02:31 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | Montero |
Montero? Han har jo bare spilt halvparten av kampene på et Juvelag som har slitt noe voldsomt med forsvaret denne sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.05.2004 14:01 Post subject: |
|
|
duttend wrote: | knerten_10 wrote: | Montero |
Montero? Han har jo bare spilt halvparten av kampene på et Juvelag som har slitt noe voldsomt med forsvaret denne sesongen. |
sorry, følger ikke med jeg .... |
|
Back to top |
|
 |
Yzerm4n Junior

|
Posted: 09.06.2004 17:16 Post subject: |
|
|
Drømmelaget mitt er:
(3-1-4-1-2)
-------------------------------Buffon----------------
----------------- P.Ferreira Nesta R.Ferdinand----
--------------------------------Gattuso--------------
----------------Joaquin Zidane Totti Robben------
----------------------------Ronaldinho-------------------
---------------------V.Nistelrooy Henry------------- _________________ Ælske RBK |
|
Back to top |
|
 |
jeanette| Junior
|
Posted: 11.06.2004 11:23 Post subject: |
|
|
Mitt verdenslag? Hmm.. Erik Hoftun skulle ihvertfall ha vært med!
<3 RBK <3 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.03.2005 00:43 Post subject: |
|
|
Inspirert av at CL nærmer seg klimaks, er det tid for å dra fram denne tråden igjen. Her er min ellever anno mars 2005:
Cech
Thuram - Nesta - Lucio - Roberto Carlos
Ballack
Nedved - Zidane
Ronaldinho
Shevchenko - Henry
- lar sidebackene gjøre jobben ute på kantene!  |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 10.03.2005 01:03 Post subject: |
|
|
Fortell meg hva Carlos har gjort så forferdelig bra i det siste, ok?
Ellers en Genial tråd. Skal fikse CL- laget mitt løpet av morra |
|
Back to top |
|
 |
gastromat Senior

|
Posted: 10.03.2005 02:38 Post subject: |
|
|
Espen J
Basma - Riseth - Kvarme - Stensaas
Winsnes
Berg - Strand
Harald Martin
Helstad - Storflor
 |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 27.04.2006 12:58 Post subject: Ditt drømmelag! |
|
|
Hei!
Dette er kanskje litt "barnslig", men desto morsommere for en 17-åring som meg. For i skoletimene er jeg alltid svært opptatt med å sette opp drømmelag. Alt i fra Rosenborg-drømmelag, ditt drømmelandslag, Tippeliga-drømmelag til et internasjonalt drømmelag. Her er hvertfall mitt internasjonale drømmelag:
Keeper - Michäel Landreau: Denne keeperen er i mine øyne verdens mest undervurderte keeper. Han har utrolig gode reflekser og posisjonerer seg godt. Alltid vært svært viktig for Nantes, og det utrolig at han ikka har fått flere sjanser på landslaget. Jeg syns faktisk Landreau har et like høyt høyeste-nivå som både Buffon og Cech, i tillegg til at han er like jevn som Cech. Mulig Cech EGENTLIG er bedre, men jeg tror Landreau kunne bevist sitt potensiale i en europeisk storklubb.
Høyreback - Belletti: På landslaget roterer han med Cafu, og på klubblaget roterer han med Oleguer. Men faktisk syns jeg Belletti sine offensive ferdigheter matcher Cafu i tillegg til at Belletti er bedre defensivt. Han er en mye bedre spiller enn Oleguer, og hvis man skal sammenligne han med en annen høyreback av internasjonal klasse som Zanetti, er kanskje jevnheten til Zanetti bedre, men Belletti's høyestenivå er bedre enn Zanetti's.
Venstreback - Zambrotta: Dette er verdens beste venstreback. Sterk, mye aggresjon, rask, gode pasninger og et stort fotballhode. Jevnere enn Carlos, og har mye mer rutine enn Evra. Sikkert kort.
Stoppere - Mange her jeg har svakhet for; Terry, Nesta, Stam, Ferdinand, King, Cannavaro og Puyol. Av disse foretrekker jeg de to sistnevnte fordi Cannavaro's jevnhet, laginnsats og lojalitet sjarmerer meg. Puyol er en ledertype som virkelig blør for drakta. Smått bedre enn Terry og Nesta, men med dette paret vil de færreste komme forbi.
Midtbaneduo - Alle mener at Lampard bør ta den offensive delen på midtbanen, men jeg er uenig. Selv om Lampard scorer mye, gjør han det ofte på straffer og sjelden i feltet. Lampard er først og fremst et defensivt geni. Sammen med Riquelme, som bør gå til en absolutt storklubb snart, er dette midtbaneparet svært dugelig. Aimar er Riquelmes backup, mens Gerrard er Lampards. Synd at Aimar ikke er helt fast i Valencia. En fantastisk fotballspiller.
Høyreving - Leo Messi: Han er 18 år, blir 19 og er for mange bare et talent. For meg hadde Messi en svært kort talenttid, og har utviklet seg til å bli en verdensstjerne. Lynrask, gruelig teknisk og driblesterk til tusen... Kommer til å bli en fantastisk god fotballspiller, kanskje på lik linje med Ronaldinho. Som bakcup bør Ricardo Quaresma være.
Venstreving - Arjen Robben: Ok, han roterer mye med Joe Cole, men i en annen storklubb der rotasjonssystemet ikke preges så mye som i Chelsea, hadde Robben fort utviklet seg til en virkelig topp verdensklassespiller. Kjapp, avslutningsdyktig og driblesterk... Pass opp!!
Tilbaketrukket angriper - Ronaldinho: Trenger jeg si mer?
Angriper - Eto'o og Shevchenko er begge fantastiske angripere, men Eto'o sin manglende superstyrke (han er sterk, men ikke supersterk), og Shevchenko's til tider ujevnhet gjør Adriano til et sterk kort. Han kan gjøre ting selv og er sterk nok til å briljere uten en god makker. Adriano hadde klart seg bedre i en annen storklubb enn Inter, en storklubb som vinner titler. Det gjør ikke Inter (selv om det er favorittlaget mitt i støvellandet).
Manager - Didier Deschamps: Å være manager i Frankrike er noe av det vanskeligste som går an, men allikevel syns jeg at Deschamps overbeviste hver eneste sesong da han var Monaco-coach. Ville vært suveren i en storklubb. Mourinho er jo et taktisk geni, men imaget hans passer ikke inn hvis det plutselig skal gå mindre bra, som det gjør for Chelsea nå.
Håper noen sender inn egne drømmelag. Utrolig spennede å lese om.
Mvh Tobias. _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 27.04.2006 13:17 Post subject: |
|
|
At du gir trekk for Schevchenkos ujevnhet, for å så sette inn Adriano istedenfor, syns jeg er rart. Adriano har en viss tendens til å eie totalt i en kamp, og forsvinne i andre. Veldig ujevn spør du meg. Men kul tråd.  _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 27.04.2006 14:50 Post subject: |
|
|
27. april 2006
Buffon
Puyol - Toure - Nesta - Zambrotta
Kaka - Fabregas - Juninho - Ronaldinho
Shevchenko - Henry
Benk: Dida, Stam, Lampard, Ljungberg og Etoo
Manager: Van Basten
Ble en litt kjedelig formasjon. Dida var litt ustabil mot Lyon, så han tapte keeper plassen på streken mot Buffon. Toure og Nesta alltid stabile, Zambrotta som offensiv back på venstre siden, da er det greit at Puyol holder igjen litt defensivt på høyre. Kaka og Ronaldinho er vinger i frie roller, Fabragas og Juninho må derfor jobbe mye tilbake i forsvar. Shevchenko en ekte goalgetter på topp, og Henry som artist. Stam viste gammel storhet mot Barca i går og sitter derfor på benken. Ljungberg har alltid vært min favoritt i Arsenal. Lampard er verdens mest målfarlige midtbanespiller. Etoo ikke like målfarlig som Shevchenko, men holder i massevis til en plass på benken. |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 29.04.2006 12:34 Post subject: |
|
|
Til HeiaVincent: Jo, jeg er for så vidt enig, men Shevchenko kan ofte bli helt borte i fotballkamper. Og blir Shevchenko borte er det ingen spisser igjen på laget mitt
Adriano er en såpass matchvinner at det kanskje bare var dagsformen som gjorde at jeg foretrakk han. Og til Bj_rn... Veldig uortodoks, men spennende lag Syns Toure er en utrolig undervurdert spiller, og Kaka kan løpe fra en Gepard som back, og score på en Elefant som keeper. Glimrende fotballspiller. _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 29.04.2006 12:54 Post subject: |
|
|
Mitt drømmelag nå:
Dida
Gallas - R.Ferdinand - Terry - van Bronckhorst
Kaka - Ronaldinho - C.Ronaldo
Rooney
Eto'o - Henry
Benk: Cech, R.Carlos, Sergio Ramos, Puyol, Gerrard, Messi, Adriano.
Last edited by Forever RBK on 29.04.2006 12:58; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 29.04.2006 12:54 Post subject: |
|
|
Prøver meg på et lag selv, men tar med et norsk innslag:
Coupet
Cicinho - Luisão - Puyol - Riise
Gattuso - Gravesen
Riquelme - Totti - Ronaldinho
Henry
Benk: Brad Friedel, Carragher, Zambrotta, Messi, Eto'o.
Manager: Mourinho. _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
Gibson Junior
|
Posted: 29.04.2006 13:47 Post subject: |
|
|
Det er alltid vanskelig å ta ut et verdenslag. Det går veldig på dagsform! Men jeg skal gjøre et forsøk:
----------------------Landreau---------------------------
Cicinho-----R. Carvalho---F. Cannavaro-----E. Edman
-------------P. Vieira--------D. Beckham---------
L. Guily--------------Riquelme-----------L. Messi
-----------------------T. Henry-----------------------
Landreau: Er en av verdens mest undervurderte keepere. Ekstremt god rekkevidde på strek og god i feltet. At han ikke har gått til en storklubb er mildt sagt sjokkerende, har også store lederegenskaper.
Cicinho: Verdens desidert beste høyreback sammen med Lauren, ekstrem løpskapasitet i tillegg til en ekstrem løpsvillighet er det som å se en ung Roberto Carlos et hakk bedre. Cicinho gjorde bla a en ekstremt god innsats i Confederations Cup og kommer til å gjøre det stort i VM
R. Carvalho: Veldig god til å posisjonere seg i forhold til J. Terry i Chelsea og er i tillegg god på hodet. Han er veldig flink til å gjøre at J. Terrys feil ikke legges merke til, noe som er en herlig egenskap å ha i fotball
F. Cannavaro: need I say more
E. Edman: Har en så briljant innlegsfot at det ikke går å vrake han på dette laget.
P. Vieira: Kanskje dagens fotballs roligste spiller. Han får en pasning vender opp slår den videre. Og defensivt takler han alle uten respekt, det er umulig å få med seg ballen forbi Patrick Vieira. Kanonkjøp av Juventus.
D. Beckham: For noen dødballer! Må sloss med Riquelme om å få ta dødballene på dette laget. Skal vri mot Guily hver gang han får ballen på dette laget.
L. Guily: Beina går som trommestikker, er et utrykk man bruker om raske spillere, men det passer vell kanskje best på Ludovic Guily og Obafemi Martins i dagens fotball. Stakkars venstreback på det andre laget.
Riquelme: Jeg synes Riquelme er en av verdens beste spillere, med verdens desidert beste pasningsfot. Er ikke serlig rask, men er verdens beste til å slå forløsende pasninger. Lagets playmaker.
L. Messi: Får en fri rolle på dette laget. Skal kunne være både sentralt og på kant. Får lov til å drible så mye han vill. At han bare er 19 år er ekstremt. Allerede en av verdens beste spillere.
T. Henry: Har lyst til å bare skrive rykk, men det går jo ikke. Rykk er en av tusen ting han er flink til. Et bilde sier mer en tusen ord så jeg sier bare Watch him play! _________________ I kvitt og svart for ailltid! |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 29.04.2006 14:20 Post subject: |
|
|
Verdenslag uten verdens beste spiller? Ã…ssen er det mulig  |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 29.04.2006 14:40 Post subject: |
|
|
Edman,Giuly og Messi.. Her har vi med en skikkelig fotballkjenner å gjøre! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
|