English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ole Kristian Selnæs
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 137, 138, 139  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mynthon
Senior

PostPosted: 20.07.2013 00:58    Post subject: Reply with quote

Kan vi ikke bare konkludere med at 1: Oppmøte var dårlig, med tanke på en habil motstander og en del bortefans. 2: At Ole mest sannylig skrev det i affekt etter en middelmådig prestasjon, og at timingen var dårlig. Spesielt ettersom at tilskuersnittet har økt på lerkendal i TL.
festil
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:00    Post subject: Reply with quote

Tenker du at Selnæs er venn med meg?

Hadde jeg hatt venner i RBK så hadde jeg hatt det bra ja.

Tenningsnivået i RBK er høyt uansett, det har flere trenere fått kjenne på kroppen etter Eggen sluttet.
Back to top
View user's profile Send private message
festil
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:01    Post subject: Reply with quote

Mynthon wrote:
Kan vi ikke bare konkludere med at 1: Oppmøte var dårlig, med tanke på en habil motstander og en del bortefans. 2: At Ole mest sannylig skrev det i affekt etter en middelmådig prestasjon, og at timingen var dårlig. Spesielt ettersom at tilskuersnittet har økt på lerkendal i TL.

Klokeste noen har skrevet på lenge. Tusen takk. Very Happy
Back to top
stenerseter
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:02    Post subject: Reply with quote

Tror jeg at jeg er i en særstilling? ok nytt for meg.

det er greit 1972 siden jeg støtter klubben skal jeg begynne å jammre hvergang noen twittrer, velger feil kleskode, når bytter blir gjort i hvertfall defensive! spillere blir kjøpt inn, spillere blir solgt osv.

også positivitet skal kun vises når vi scorer, da er alt greit!

kanskje du kan forklare meg, som kun sitter smilende med hendene i fanget, hvorfor en twitter melding kan generere så mye negativitet og hvordan dette inngår i alle feilene som klubben har gjort siden 2000?
Back to top
festil
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:05    Post subject: Reply with quote

Fiffig, og veldig mye rett.
Back to top
festil
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:07    Post subject: Reply with quote

Men uansett, tilskuertall og prestasjon henger sammen enten man vil eller ikke.

Har ytet det lille ekstra jeg også når det er mye mer publikum tilstede enn om det kun er noen få, den tiden jeg var aktivt.

Dette blir man aldri kvitt.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2013 01:11    Post subject: Reply with quote

stenerseter wrote:
blablabla

Det som skjer i kamptråden kan ikke tas spesielt alvorlig, da er folk i høyspenning, det gjelder selvsagt også like etter tap.

Du må gjerne sitte å smile til verden uansett hva du får kasta i trynet, men alle er ikke sånn.

Det er langt over 4 tusen registrerte brukere her inne, så når det skjer noe negativt og folk skriver så ser det veldig voldsomt ut.

Men jeg tipper de fleste som er her inne bruker hauger av tusener av kroner hvert år på RBK.

Og nei, jeg tror ikke at du er i noen særstilling, les setningen på nytt.

Du kan velge å gjøre akkurat hva du vil. Du kan hylle når vi taper kamper om du vil. Men ikke kom her å lek personlig fornærma over at folk klager når noen negativt skjer.
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 01:14    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Nei ivar han gjort ikke det. Jeg svarte ut posten din der du skriver at dette er noe som bør gjøres jevnlig, seier som tap.

Kan du fortelle meg hva jeg mener om andre ting også, mens du først er i gang med å tolke mine egne meninger til noen andre enn jeg selv trodde jeg hadde. Herregud for noe pissprat.
1972 Miami Dolphins
Legende

festil wrote:
Men uansett, tilskuertall og prestasjon henger sammen enten man vil eller ikke.

Dette blir man aldri kvitt.

Men det henger enda mer sammen andre veien: Gode prestasjoner = høyere tilskuertall.

Vi har hatt gode prestasjoner i år, derfor har vi også mange tusener flere på tribunen på hjemmekampene våre i TL også.

Det var for øvrig 3.709 tilskuere 2. runde i kvalikken i fjor. Det vil si at det i 2.runde kvalikk i år faktisk var 2.243 tilskuere FLERE på Lerkendal enn det var ifjor, en ganske brutal økning.
Back to top
stenerseter
Junior

Nå er det vel nesten du som leker personlig fornærma når du ikke klarer å svare for deg og bare kommer med tant og fjas.
fint om du tar deg tid til å svare på det siste spørsmålet mitt. Les det gjerne på nytt om du vil.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2013 01:16    Post subject: Reply with quote

stenerseter wrote:

fint om du tar deg tid til å svare på det siste spørsmålet mitt. Les det gjerne på nytt om du vil.

Om jeg kan svare for 4.200 brukere som er registrert på en forum? Nei Stenerseter, det kan jeg selvsagt ikke.
Back to top
stenerseter
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:17    Post subject: Reply with quote

Nei men du kan svare for deg selv, siden du svarte meg og kom med en påstand, er det jo fint om du faktisk klarer å svare på en ordentlig måte?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2013 01:24    Post subject: Reply with quote

stenerseter wrote:
Nei men du kan svare for deg selv, siden du svarte meg og kom med en påstand, er det jo fint om du faktisk klarer å svare på en ordentlig måte?

Som jeg har sagt tidligere: Jeg syns det er respektløst og veldig historieløst å klage på publikumsoppmøte etter en kamp man akkurat pinlig har tapt.

Supportere kan si at det er dårlig oppmøte, fotballeksperter og den vanlige mann i gata kan si det. Men ansatte og spillere i RBK kan ikke gå ut i media å klage på publikumsoppmøte rett etter en kamp man har råpinlig tapt og sannsynligvis sørget for at Europadrømmen er knust i år.

Og som jeg har vist av tall så er det 40% flere på denne kampen enn på tilsvarende kamp i fjor, noe som viser at om noe så skulle man vært fornøyd med meget stor publikumsvekst også i E-cup kvalikk i år.

Hvorfor man blir sint er fordi man bruker hauger av penger på Rosenborg hvert eneste år, for mange størstedelen av de pengene man har hver måned. At det da skal komme kritikk fra spillerne på en kamp man ikke er tilstede er håpløst. Det spilles 2 kamper i uka i 8 måneder, det har man
ikke alltid verken tid, penger eller anledning til å dra på. Noen kamper på ryke. At det skal komme kritikk er tullete.
Back to top
stenerseter
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:33    Post subject: Reply with quote

Se der ja så enkelt kan man svare.

Men da har jeg lært: siden jeg bruker flere tusen kr i året, er jeg berettiget til å klage på absolutt alt fra t-shirts, twittermeldinger, trener nr 1-2-3 osv.

Men samtidig skal RBK sine spillere ikke skal få ytre noe negativt for da skal det bli harraball og klaging fra denne kanten. Styre medlemmer skal også sees på i kritisk lys når det kommer til klær.
Trur jeg forstår det nå, så skal heretter legge fra meg smilet og kun være negativ uten om når vi scorer da selvfølgelig.
Back to top
festil
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:37    Post subject: Reply with quote

Genialt Very Happy Va ikke dum den analysen stenerseter.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 01:38    Post subject: Reply with quote

Enig med alt Miami sier. Synes det er helt merkelig at det er såpass mange som mener selnæs har gjort riktig her. Jeg har mange kompiser som drar på kamp i ny og ned, og flesteparten på stadion er slike fans. De jeg snakket med, som ikke deler den samme lidenskapen som kanskje 2-3000 andre, har blitt rimelig forbanna og ble ikke trigget til å dra på kamp med det første. At folk ikke skjønner den sammenhengen virker helt absurd for meg. Reality check er det noe som heter. Enkelte bør ta en slik. Sammenlignet med større lag i Europa, så har vi et meget høyt snitt i forhold til innbyggertall. Også i går når man ser på attraktiviteten på slike kamper.

Takk for meg
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 01:40    Post subject: Reply with quote

For en barnslig diskusjon.

Kort sagt: Om en 18-åring hadde slengt med leppa på byen til noen av dere så vil jeg tro de fleste godt voksne her inne på forumet hadde smilt og bare gått sin vei. Det burde en også gjøre når en leser twittermeldinger o.l. på nettet.

Vil også tippe at det aller meste som skrives her inne er god underholdning for de som jobber i Rosenborg eller kjenner klubben godt innenfra, uten at de tar seg så mye nær av det som skrives her inne eller føler behov for å kommentere det som påstås.

Når det er sagt, så kan det virke som om dagens RBK-spillere er litt vanskeligere å holde i ørene når det gjelder sosiale medier enn det var for få år siden.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2013 01:40    Post subject: Reply with quote

Du er veldig teit nå Stenerseter. Som sagt er det registret langt over 4.000 brukere her inne. Det vil si at det til enhver tid vil bli skrevet masse rart. Om en velger å trekke ut kun det mest tullete negative så får man en lang liste. Men det er fortsatt ikke noen som alle her inne står inne for.

Så om en bruker skriver at jamtfall har en stygg håprklipp eller at Koteng har en fæl t-skjortekropp så betyr ikke det at alle som er registrert her inne mener dette. Da er det veldig billig hersketeknikk å bruke det etterpå som om det er noe som gjelder alle.
Back to top
stenerseter
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:51    Post subject: Reply with quote

Du kan gjerne kalle meg teit og det som passer, dårlig diskusjonsteknikk å gå på mann istede for ball. Eller hersketeknikk som du mener jeg benytter meg av, så ikke tro at du er så mye bedre selv på de området.

Jeg har dratt frem konkrete eksempler, og om du mener at twittermeldinga faktiskt er blant det mest tullete negative, er jo egentlig ganske bra.

Du kan fortsette å messe om at det er langt over 4000brukere her, men majoriteten av de som skriver her inne regelmessig er nok langt under det nivået. Mens jeg ser gjerne de samme nickene som suttrer og klager og remjer i vei over det meste. Men slapp av jeg skal bli en av de, for jeg har trossalt brukt mine tusenlapper i år. Skal smile når målene kommer og ellers være tverr!
Back to top
festil
Junior

PostPosted: 20.07.2013 01:56    Post subject: Reply with quote

stenerseter, vær så snill, ikke heng deg med på den trenden er du snill.

Det er nok av de.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2013 01:56    Post subject: Reply with quote

Jeg kaller deg ikke teit som en del av en hersketeknikk, jeg kaller deg teit fordi du i de siste postene har vært teit.

Jeg har svart ut dine konkrete eksempler. Poenget er at når det er tusenvis av brukere så blir det skrevet og tatt opp en masse, dette skjønner du selv også. Det er ikke normalt at majoriteten her inne henger seg opp i verken twittermeldinger, t-skjorter eller andre rariteter. Trenere, trenerbytte, formasjon og bytetr derimot blir ofte diskutert. Dette er tross alt et diskusjonsforum om RBK, det er helt naturlig at det blir diskutert RBK-relaterte ting.

Det er 2 brukere som er kronisk klagete, negative og sutrete over absolutt alt: Konesseur og Senador. Resten av brukerne er både positive og negative.
Back to top
stenerseter
Junior

PostPosted: 20.07.2013 02:02    Post subject: Reply with quote

Stryk til deg i første del av innlegget mister, om du hadde klart å unngå å være nedlatende i din tone i første svar til meg så kan det hende du hadde fått en annen diskusjon.
Legg merke til at jeg ikke har gått på deg som person en enestegang, mens du både synser, er nedlatende og går på person. diskuter saken eller la være.

Som sagt, jeg har forstått nå hvorfor det er mest syting her, og skal legge meg på den linjen.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2013 02:04    Post subject: Reply with quote

Det er ingen som ber deg om å legge deg på den linjen og det er ingen som krever det. Slutt å gjør det til offer.
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 02:04    Post subject: Reply with quote

Sett bort i fra at jeg fortsatt mener at folk overreagerer på Selnæs sin twittermelding, så er jeg fullstendig enig med Miami i de siste postene.

Og det å bruke masse penger på laget eller være på hver eneste kamp Rosenborg spiller gir ikke noen en spesiell magisk rett til å være kronisk sur og spre kvalm på forumet som en annen idiot. Heldigvis holder dette forumet stort sett veldig høyt nivå og selv om folk kan være ekstremt uenige, så holdes diskusjonen i en viss grad saklig - til det hele sklir ut selvsagt, slik det egentlig har gjort i denne tråden.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 02:42    Post subject: Reply with quote

Tror det handler mer om tid enn innhold når folk reagerer på de kommentarene til Selnæs. Når både han selv og laget har gjort en så svak kamp, så tar det seg dårlig ut å begynne å kritisere tilskuerne (eller mangel på sådan). Det at vi gjorde en såvidt dårlig innsats har nok bidratt til at et par reaksjoner her ble litt kraftigere også Smile

Med tanke på omstendighetene burde det ikke ha kommet som noen overraskelse på noen at det ble glissent på tribunen til den kampen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 137, 138, 139  Next
Page 27 of 139

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb