View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 19.07.2013 22:24 Post subject: |
|
|
Er det så overraskende da ? Det er vel ingen som helt oppriktig har trodd at Rosenborg har 15-20.000 lidenskapelige tilskuere som kommer på kamp uansett hva som skjer ? |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 19.07.2013 23:22 Post subject: |
|
|
Men sier ikke det litt om supporterskaren til RBK? er ikke så mye støtte i tykt og i tynt lell da.
Ja, jeg er et troll, ekte RBK troll
Se på supporteran te LYN, de barskeste  |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.07.2013 23:28 Post subject: |
|
|
Veldig spesielt eksempel, for der har det blitt en "kul greie" å gå på Lynkamp etter all dritten.
De hadde knapt 4 tusen i snitt siste året sitt i TL. Det er ikke akkurat noe å rope hurra over, ihvertfall ikke om en skal kritisere våre 16 tusen i TL eller 6 tusen i en kvalikkamp til EL der ingen har hørt om laget før... |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 19.07.2013 23:38 Post subject: |
|
|
Det var ikke ikke det som var poenget mitt, poenget er jo at tallet er jo om ikke helt det samme, så er det imponerende for et lag så langt nede.
Greit kanskje "kult" å gå på lyn kamp, men tror dem samtidig brenner for laget.
Men så har jeg aldri sagt at snitte i tippeligaen på RBK har vært dårlig?
Greit med dårlig oppmøte mot Crusaders, men St.johnstone er et mye bedre lag og det er en viktig cup. Også var det vell rundt litt over 5000 mot St.johnstone ut fra det jeg erindre å ha fått med meg. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 19.07.2013 23:42 Post subject: |
|
|
5.952 opplyser altomfotball.no, det er rimelig nære 6 tusen, og langt over snittet til Lyn sist de var i TL. Det er også bedre enn 9 av 16 lag i ligaen vår i årets TL.
Det er uansett vanskelig å føre en diskusjon på for dårlig oppmøte på RBK-kamper i adeccoen i et tenkt scenario. Vi aner jo ikke hva som hadde blitt tilskuersnittet
Poenget mitt er bare at selv om 6 tusen for oss høres skuffende ut, så må man ta faktorer med i beregningen. Et lag ingen har hørt om, dårlig vær, midt i ferien, 2 kamper i uka, etc. |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 19.07.2013 23:47 Post subject: |
|
|
Ser poenget ditt også, men å skylde på dårlig vær det er bare tull.
Har da sittet rundt 20.000 på Lerkendal i snøvær. Klart bedre motstand. Men bør ikke laget å få sinn støtte uansett. Men 2mas har et poeng, denne diskusjon har kanskje godt litt langt her på Selnæs tråden. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 19.07.2013 23:51 Post subject: |
|
|
Men klarer du ikke se forskjell her? Det er sykt stor forskjell på gruppespill CL mot Real Madrid og kvalikk til EL mot St.Johnstone. Ihvertfall for den vanlige mannen i gata. Sånn er det bare!
Og til deg/de som vil skjelle ut medgangssupporterne:
For det første så finner du ikke mange av dem her inne. for det andre så er det medgangssupporterne som bærer klubben økonomisk. Kjipt å si det. De er ikke gode supportere, men de maks 2 tusen som blør for klubben hjemme og borte, som ofrer alt for klubben sin er ikke noen sykt stor økonomisk inntekt for klubben. Det er de 14 tusen andre medgangssupporterne som dukker opp som gir penger i kassa. |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 19.07.2013 23:56 Post subject: |
|
|
Joda, for all del, men så er det jo ikke den vanlige mannen i gata som skjeller ut Selnæs her inne her heller etter tweetringa hans? |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2013 00:01 Post subject: |
|
|
Men jeg/vi skjeller jo ikke ut Selnæs fordi vi mener at det ikke burde være mer enn 6 tusen på tribunen!
Vi sier ifra fordi spillere for Rosenborg skal ikke gå ut å klage på oppmøtet når de spiller en grusomt dårlig fotballkamp og sannsynligvis har sendt oss rett ut av europa.
Da holder du enten kjeft, eller så sier du unnskyld for en råtten fotballkamp. Du går ikke til angrep på publikum. |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 20.07.2013 00:12 Post subject: |
|
|
Men har noen gang RBK spillere hatt såkalte oppvasksamtaler med kjernen etter dårlige kamper der de har beklaget seg?
Slik vi har sett LSK gjort?
Men jeg skjønner Selnæs, men skjønner ikke dere, så grusomt dårlig fotball kamp var det ikke. Målet kommer fordi Ørlund ikke er bestemt nok på corneren og havner på halvdistanse, vi hadde mange nok sjanser til å vinne med mange mål men keeperen til St.Johnstone spilte sitt livs kamp.
Det at mange skudd kanskje var midt på keeper, har ingenting å si, for jeg har sett lignende sjanser gå i mål før. De redningene som St.Johnstone keeperen gjor, var mye reflekser involvert. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2013 00:15 Post subject: |
|
|
Hvis du skjønner Selnæs og ikke "oss", da er du enten et troll eller en kompis av Selnæs.
for dette er riktig, og det er meget godt forklart over de siste sidene. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 20.07.2013 00:16 Post subject: |
|
|
Seriøst, etter en svak forestilling tilnærmet årsverste i en av årets sålangt viktigste kamper, så er det en twittermelding fra Selnæs og tilskuertall mange henger seg opp i... Snakk om å fokusere frustrasjonsenergien på rett sted... _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 20.07.2013 00:22 Post subject: |
|
|
Er et TROLL skikkelig RBK TROLL, så synes ikke kampen mot ST.Johnstone var revva, det er andre kamper i TL jeg vil kalle revva. St.Johnstone hadde en god keeper, vi hadde en keeper som feilvurderte en situasjon. Synes ikke det er vits i å angripe Selnæs pga at det var en dårlig kamp. Men uansett, man angriper ikke sine egne spillere. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 20.07.2013 00:27 Post subject: |
|
|
Neste gang får en vel klage på tilskuertallet etter en seier, og passe på å spørre om det er greit først. Tilskuertallet blir vel uansett satt før kampen, så Selnæs hadde nok klaget akkurat like mye om Rosenborg hadde vunnet 8 - 0, og han ville hatt akkurat like rett. Og folk ville fortsatt ha sutret over det. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2013 00:28 Post subject: |
|
|
Men faen da, les!!: Han blir ikke "angrepet" fordi man ikke er uenig i at det var for få på tribunen, og han ble ikke "angrepet" fordi det var en dårlig kamp.
Man sier ifra fordi RBK spiller en dårlig kamp og meget mulig er ute av Europa, og at en RBK-spiller da uprovosert velger å gå til angrep på publikum/det vanlige publikumet på twitter rett etter kampen.
Det er rett og slett jævli unødvendig gjort.
Ivar: Ja det er nok lurt av spillerne å åpne krig mot det trønderske publikum, passe på å skjelle dem ut jevnlig. Høres ut som en flott strategi for å få flere på kamp.
Last edited by 1972 Miami Dolphins on 20.07.2013 00:30; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 20.07.2013 00:29 Post subject: |
|
|
Ivar wrote: | Neste gang får en vel klage på tilskuertallet etter en seier, og passe på å spørre om det er greit først. Tilskuertallet blir vel uansett satt før kampen, så Selnæs hadde nok klaget akkurat like mye om Rosenborg hadde vunnet 8 - 0, og han ville hatt akkurat like rett. Og folk ville fortsatt ha sutret over det. |
Sant, mange som aldri blir fornøyd. |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 20.07.2013 00:36 Post subject: |
|
|
Åpner han krig mot publikum? Gutten klaga på tilskuertallet. Det var alt. Hadde det vært greit om han hadde gjort det etter en seier? En får sette Selnæs til å selge billetter på brua eller noe annet Mix kunne funnet på å gjøre. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 20.07.2013 00:41 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Men faen da, les!!: Han blir ikke "angrepet" fordi man ikke er uenig i at det var for få på tribunen, og han ble ikke "angrepet" fordi det var en dårlig kamp.
Man sier ifra fordi RBK spiller en dårlig kamp og meget mulig er ute av Europa, og at en RBK-spiller da uprovosert velger å gå til angrep på publikum/det vanlige publikumet på twitter rett etter kampen.
Det er rett og slett jævli unødvendig gjort.
Ivar: Ja det er nok lurt av spillerne å åpne krig mot det trønderske publikum, passe på å skjelle dem ut jevnlig. Høres ut som en flott strategi for å få flere på kamp. |
Men JEG synes ikke RBK spilte en dårlig kamp, St.johnstone hadde en keeper med god dag. Vi hadde ballen mest og kom til flere sjanser.
Så derfor så synes ikke jeg det er nødvendig av "dere" av å bli så sinna på Selnæs. Greit litt unødvendig av han. Men hadde jeg vært Selnæs så skulle jeg gjort akkurat det samme. Vil kanskje ikke påstå at toppdivisjon i skottland er dårligere enn Norge, selv om vi på papiret er bedre enn skottland.
Hvis ikke publikummet tåler at spillerne stiller spm tegn med oppmøte på en så viktig kamp, så er det jaggu kort lunte den vanlige RBK supportern har da ja. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2013 00:41 Post subject: |
|
|
Nei ivar han gjort ikke det. Jeg svarte ut posten din der du skriver at dette er noe som bør gjøres jevnlig, seier som tap.
Og da blir det dårlig stemning mellom publikum og klubben. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2013 00:43 Post subject: |
|
|
festil wrote: |
Greit litt unødvendig av han. |
Da er vi enig da, unødvendig å ta opp noe slikt rett etter at RBK muligens er ute av europa i år. |
|
Back to top |
|
 |
stenerseter Junior
|
Posted: 20.07.2013 00:44 Post subject: |
|
|
Bare klaging og syting nesten jo, absolutt alt klages på her inne! alt fra spillere, formasjon, trenere, styre, twitter meldinger og klesplagg.
Virker nesten som at det er viktigere å tråkke ned på RBK enn å STØTTE opp om laget.
Er man supporter bør man kanskje prøve å støtte laget i medgang og motgang. Men her virker det som at en del kun skal være negative til absolutt alt. Skjerp dere!
Joda en liten utblåsning nå og da skal være lov, men herre! dere suttrer jo som om det skulle vært jobben deres å rakke ned på klubben.
Jeg er RBK fan, jeg STØTTER klubben min i medgang og MOTGANG! |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2013 00:50 Post subject: |
|
|
stenerseter wrote: |
Og det gjør så godt som samtlige her inne. Ikke tro at du er i noen særstilling. Men å kritisere deler av noe betyr ikke at man ikke elsker noe.
Det er en veldig feil oppfatning om man tror at det å støtte klubben betyr å sitte stille å smile å si støttende ord uansett hva den foretar seg.
Jeg elsker klubben, men klubben har tatt grusomt mange feilvalg siden tidlig 2000-tallet(før det også for så vidt), og den gjør fortsatt mange feilvalg selv om ting bedrer seg.
Og da er det naturlig at man klager over feilene som gjøres. Og at man diskuterer dem. Ikke bare sitter smilene hånd i hånd som du tydeligvis mener man burde gjøre. |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 20.07.2013 00:51 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | festil wrote: |
Greit litt unødvendig av han. |
Da er vi enig da, unødvendig å ta opp noe slikt rett etter at RBK muligens er ute av europa i år. |
Men å reagere med så mye harme mot han igjen, er litt i overkant.
Det er jo noen her som ville sponset billett for han til Molde?
Etter tweetringa. |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 20.07.2013 00:53 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | stenerseter wrote: |
Og det gjør så godt som samtlige her inne. Ikke tro at du er i noen særstilling. Men å kritisere deler av noe betyr ikke at man ikke elsker noe.
Det er en veldig feil oppfatning om man tror at det å støtte klubben betyr å sitte stille å smile å si støttende ord uansett hva den foretar seg.
Jeg elsker klubben, men klubben har tatt grusomt mange feilvalg siden tidlig 2000-tallet(før det også for så vidt), og den gjør fortsatt mange feilvalg selv om ting bedrer seg.
Og da er det naturlig at man klager over feilene som gjøres. Og at man diskuterer dem. Ikke bare sitter smilene hånd i hånd som du tydeligvis mener man burde gjøre. |
Sant sant, både jeg og kona er RBK supportere. Men vi klarer nesten ikke se en RBK kamp uten å krangle, for vi har forskjellige meninger om ditt og datt som skjer på banen, hvilke RBK spillerne som presterer å ikke presterer. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2013 00:53 Post subject: |
|
|
Det er helt normalt at tenningsnivået her inne er ganske høyt under og rett etter kamp. Særlig etter viktige kamper man taper.
At folk har tatt i litt her helt naturlig. Vennen din får tåle det rett og slett. |
|
Back to top |
|
 |
|