View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.05.2013 14:14 Post subject: |
|
|
Han trente i dag. Fullstendig bak mål. Lukter Didier Konan Ya all over again. Var virkelig en 3er på Adressa-børsen utslagsgivende i en kamp hvor han faktisk var god? Har man glemt at han bidro til å snu kampen mot Aafk? Gruer meg til dagen Chibuike drar, blir tre ganger kjedeligere å dra på stadion uten en eneste spiller i stand til å virkelig underholde med tekniske ferdigheter. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.05.2013 14:25 Post subject: |
|
|
Familiære årsaker meldes det. Jaja, er vel ferdig på Lerkendal uansett. Trist. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 24.05.2013 14:25 Post subject: |
|
|
Står at han er i Stockholm pga familiære årsaker. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 24.05.2013 14:40 Post subject: |
|
|
Greit å sjekke årsaken før man trekker konklusjoner  |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 24.05.2013 14:53 Post subject: |
|
|
Neida.
Her er det bare å dure ivei ... Perry sin feil her og der ... |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 24.05.2013 15:14 Post subject: |
|
|
Hoftun er vel heller ikke uten skyld  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.05.2013 15:20 Post subject: |
|
|
De må jo klare å passe på familien til Chibbe  |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 27.05.2013 21:15 Post subject: |
|
|
Liker ikke utviklingen. Vi trenger bredde i troppen, og med Borek og Chibuke ut minsker kvaliteten betraktelig. På den andre siden er det selvsagt utenkelig at så gode spillere skal sitte på benken, og forstår begge således godt, men likevel. Om ikke en type ala Moi kommer inn, skal mye til for at vi ikke snart er betraktelig svekket. Og det er synd. |
|
Back to top |
|
 |
Rattiti Junior
|
Posted: 27.05.2013 21:15 Post subject: |
|
|
Ikke overrasket. Hadde en prat med John for noen dager siden hvor han fortalte meg at eneste grunnen for at han var i RBK enda var fansen..
Takk for alt John, en spiller jeg uten tvil vil savne. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.05.2013 21:24 Post subject: |
|
|
ehe,sjer der ja! enda en..regner med det kommer inn kvalitetspillere fra utlandet nå.. |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 27.05.2013 21:30 Post subject: |
|
|
Jeg for en skjønner virkelig ikke hvorfor de setter Mix som hengende spiss fremfor Chibuike. Det er for meg helt uforståelig. Chibuike er en klassespiller som ikke får sjansen til å vise seg i det hele tatt. Det er greit at enten Dockal eller Chibuike drar, men ikke begge. Hennvis Mix til benken å la Chibuike starte 5-6 kamper så får vi se hva som bor i han over tid, latterlig å gi denne mannen 20 min her og der for så å gardere seg med at han får spille hele kamper i cuppen.
Nei, f*** eller altså...dette er Konan Ya all over again. |
|
Back to top |
|
 |
Moody Senior
|
Posted: 27.05.2013 21:32 Post subject: |
|
|
Synd at Chibuike og Dockal drar, de har gjort mye bra for Rosenborg de siste sesongene Men dette gir rom for både Midtsjø og Berntsen, som jeg mener har et meget stort og uforløst potensiale. Med litt kamperfaring og rutine er de fort på høyde med Chibbe og Dockal, om ikke bedre! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 27.05.2013 21:38 Post subject: |
|
|
Må si jeg er tilbøyelig til å være enig med de som mener Chibbe har fått for få sjanser.
En kjapp titt på listen over spilletid viser at f.eks Dockal har nesten 3 ganger så mye spilletid.
Legger ved listen i tilfelle noen skulle være interessert. Dette er kun Tippeliga-kamper, og 1080 minutter er da maksimal spilletid så langt.
1080min Dorsin
990 min Lund Hansen
966 min Gamboa
966 min Reginiussen
961 min Bille
941 min Jensen
931 min Mikkelsen
924 min Elyounoussi
863 min Diskerud
731 min Svensson
721 min Rønning
598 min Dockal
450 min Strandberg
260 min Selnæs
214 min Chibuike
90 min Örlund
90 min Høiland
46 min Midtsjø
7 min Berntsen
3 min Moe |
|
Back to top |
|
 |
magnushenrix Junior
|
Posted: 27.05.2013 21:40 Post subject: |
|
|
Hva tenker dere om at John er på vei bort fra RBK? Det jeg tenker er at dette er synd. Han er meget god individuelt, men jeg mener han mangler litt i kollektivet. De to som er på vei bort nå, altså Borek og John er kanskje RBK to beste individuelt, men disse passer ikke inn i kollektivet. Jeg mener John burde fått sjansen fra start i den off midt rollen dersom Perry vil spille 4-2-3-1. Dette er jo drømmerollen for John der han får bruke sin teknikk og kreative evne. Han har også hatt flere kamper i denne rollen hvor han har spilt bra. Han var blant annet meget god mot AAFK når han kom inn i 2.omg da Perry la om formasjon. Her var han en av de som var med på å snu kampen. Han gjorde også en god kamp hjemme mot TIL. Jeg mener at John har vært bedre enn Mix i den offensive midtbanerollen når han har spilt. Jeg mener Mix passer bedre som indreløper. Nå når Borek og John er på vei bort, håper jeg RBK kjøper "Moi" eller Helland. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 27.05.2013 21:43 Post subject: |
|
|
Og hvem skal da fylle tomrommet som Midtsjø og Berntsen forlater? Begynner å bli kvalm av denne destruktive trønder/nordlending/nordmann/skandinav greia som Hoftun elsker.
Denne klubben har et gedigent integreringspronlem, som blir skjøvet under teppet med Hoftuns småbrune strategi med trønder/nordmann/skandinavia/resten.
Også skummelt å se at det etablerer seg en holdning blant flere av fansen om at det å integrere fremmedkulturelle spillere er håpløst og umulig. Det går fint Ann å integrere fremmedkulturelle spillere, bare det at det er håpløst og umulig med dagens støtteapparat.
Hoftun må gå. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 27.05.2013 21:50 Post subject: |
|
|
Men med tanke på tilhørlighetsfølelsen så må jeg si at jeg relaterer meg bedre til Stjørdal og Bodø enn Nigeria og Tsjekkia.
Jeg har ingen problemer med å miste to umotiverte karer som er livredd konkurranse. Til tross for kvalitetene de kan inneha. |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 27.05.2013 21:59 Post subject: |
|
|
Drar Chibuike så får vi atter et problem. Da er det ingen med solid kampmatching som kan spille off.midtbane som innehar de kvalitetene som en slik spiller bør ha. Det er faktisk jævlig frustrerende å se at vi kjøper spillere for store summer som innehar fantastiske kvaliteter, lar em råtne på rot slik at de ikke vil signere ny kontrakt, gi dem bort for småpenger å la dem blomstre i andre klubber.
Nok får være nok, noen spillere bør få beskjed om at de er nøkelspillere for klubben, andre at de er utfordrere og en liten håndfull at de er talenter. Ikke bare stå der stamme fram at alle er gode spillere at de får en sjanse i ny og ned. De burde evaluert Chibuike og Dockal dit hen at de ikke ville få en plass på laget i vinter å solgt de da.
Det er så latterlig dårlig logistikk at det er til å få brekninger av, skulle jeg vært så utydelig å gjort så dårlige innvesteringer i jobben min hadde jeg fått fyken for lenge siden.
Da var jeg kvitt litt sure oppstøt og oppgulp.. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 27.05.2013 22:04 Post subject: |
|
|
Sløvsekken wrote: | Må si jeg er tilbøyelig til å være enig med de som mener Chibbe har fått for få sjanser.
En kjapp titt på listen over spilletid viser at f.eks Dockal har nesten 3 ganger så mye spilletid.
Legger ved listen i tilfelle noen skulle være interessert. Dette er kun Tippeliga-kamper, og 1080 minutter er da maksimal spilletid så langt.
1080min Dorsin
990 min Lund Hansen
966 min Gamboa
966 min Reginiussen
961 min Bille
941 min Jensen
931 min Mikkelsen
924 min Elyounoussi
863 min Diskerud
731 min Svensson
721 min Rønning
598 min Dockal
450 min Strandberg
260 min Selnæs
214 min Chibuike
90 min Örlund
90 min Høiland
46 min Midtsjø
7 min Berntsen
3 min Moe |
Dersom disse tallene stemmer er jo det hele sykt!! _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 27.05.2013 22:07 Post subject: |
|
|
Megafritz wrote: |
Jeg har ingen problemer med å miste to umotiverte karer som er livredd konkurranse. |
Hva mener du med at de er "livredd konkurranse"? John har stort sett ikke fått lov til å spille, og Borek har blitt forespeilet en indreløper-rolle før PJH plutselig tok en helvending - satte han på benken - og bruker han nå på høyrekant. De ble hentet som forsterkninger og forespeilet plass i 11'eren og da blir man utilfreds. Det er helt menneskelig.
Megafritz wrote: | Til tross for kvalitetene de KAN inneha |
De HAR kvaliteter. Å påstå annet er tull i mine øyne. John er en kvalitetsspiller, og burde klart vært foretrukket foran Mix i den formasjonen som har blitt eksperimentert med av PJH. Borek har vist sine kvaliteter utallige ganger. _________________ Forza Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 27.05.2013 22:11 Post subject: |
|
|
Megafritz wrote: | Men med tanke på tilhørlighetsfølelsen så må jeg si at jeg relaterer meg bedre til Stjørdal og Bodø enn Nigeria og Tsjekkia.
Jeg har ingen problemer med å miste to umotiverte karer som er livredd konkurranse. Til tross for kvalitetene de kan inneha. |
Så hvis Rosenborg har et par kvalitetsspillere fra Nigeria eller Tjekkia så sliter du med tilhørihetsfølelsen? _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.05.2013 22:18 Post subject: |
|
|
Jeg liker utviklingen.
Begge de spillerne som jeg påpekte ikke har de rette ferdighetene for RBK er på vei ut. Det betyr at PJHansen luker fornuftig. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.05.2013 22:23 Post subject: |
|
|
Det er fornuftig OM vi får inn nye gode spillere.. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 27.05.2013 22:26 Post subject: |
|
|
Gleder meg nesten til å se Chibuike blomstre i en annen (bedre) klubb. Håper han viser Perry og co hvor feil de tar.
Stå på, Chibbe, du er en vanvittig herlig spiller. |
|
Back to top |
|
 |
|