View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 18.04.2006 17:17 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Helstad bør starte mot Vålerenga. Det er forventet av Vålerenga at dem skal fremover og presse. Bakrom er vår venn. |
Samtidig trenger det ikke være dumt med et oppspillspunkt, og vi vet alle at Frode ikke fungerer særlig godt som det. Den sammenligningen Ulseth gjorde mellom Steffen og Gøran var ikke dum, og med Steffens evne til å frispille medspillerne sine, så trenger det ikke være dumt å beholde Steffen, og kjøre på med bakromsspillere på kantene. Med andre ord, det trenger ikke være dumt å starte med samme lag som avsluttet mot Start, med unntak av at Mika nok bør rangeres foran Vidar. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 18.04.2006 19:03 Post subject: |
|
|
-------------------------Hitchfeld------------------------
---Basma-----Koppinen ------Kvarme----Dorsin-----
---------------------------Solli ---------------------------
---------Johnsen---------------------Skjelbred---------
------Braaten---------Helstad--------Iversen-----------
Jeg vil helst se dette laget utpå mot Vålerenga, HVIS Braaten og Koppinen blir klar da. Forsvaret greide seg bra mot start og samme med midtbanen, så de fortjener å fortsette. Det er på topp vi kan gjøre forskjellige taktiske valg med tanke på motstander.
Ved å ha Helstad inn som midtspiss, siden vi trenger en spiss som kan angripe bakrom, Braaten er selvskreven på laget etter praktkampen mot Start. Ivers på venstre som et oppspillspunkt, slik han kan stusse gjennom spillere som kommer inn i bakrom, eller holde på ballen. Storflor kommer til å bli litt for svak mot hardkjempende VIF-spillere, derfor vil musklene til Braaten og Ivers komme godt med. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.04.2006 21:56 Post subject: |
|
|
Tror Essediri, Iversen og Braaten blir valgt. Essediri vil greit parkere Hovi, Braaten herjer uansett hvem som er motstander, og jeg tror ikke verken R. Johnsen eller Wæhler matcher Iversen i lufta. |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 18.04.2006 21:59 Post subject: |
|
|
Nei, men nå er jo ikke verken Ronny eller Wæhler verdens kjappeste heller. Kanskje satse på en spiss med fart som spisskompetanse, slik som Helstad? |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 18.04.2006 22:02 Post subject: |
|
|
Kone er vel også hurtig? |
|
Back to top |
|
 |
Raem Senior
|
Posted: 18.04.2006 22:10 Post subject: |
|
|
erlendmf wrote: | Nei, men nå er jo ikke verken Ronny eller Wæhler verdens kjappeste heller. Kanskje satse på en spiss med fart som spisskompetanse, slik som Helstad? |
Er du seriøs her ? Ronny og Kjetil er vel noen av de raskeste forsvarerne du for tak i.... Ihvertfall i Tippeligaen..... Svakeste leddet bak hos Enga må være Hovi, for han er ikke spesielt rask... Han Dansken skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har sett han noe særlig...... Men hvis du påstår at Ronny Johnsen og Kjetil Wæhler ikke er raske så har du tydeligvis ikke sett nok av de..... _________________ Real people do real things...
Play your position
--Shyeim |
|
Back to top |
|
 |
hai Junior

|
Posted: 18.04.2006 23:09 Post subject: |
|
|
Jeg tipper 3-0 til vif. jeppsen skrur tre cornere i mål  _________________ Brunost |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 18.04.2006 23:18 Post subject: |
|
|
Hehe, selfølgelig tipper du det. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 19.04.2006 08:43 Post subject: |
|
|
Raem wrote: | erlendmf wrote: | Nei, men nå er jo ikke verken Ronny eller Wæhler verdens kjappeste heller. Kanskje satse på en spiss med fart som spisskompetanse, slik som Helstad? |
Er du seriøs her ? Ronny og Kjetil er vel noen av de raskeste forsvarerne du for tak i.... Ihvertfall i Tippeligaen..... Svakeste leddet bak hos Enga må være Hovi, for han er ikke spesielt rask... Han Dansken skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har sett han noe særlig...... Men hvis du påstår at Ronny Johnsen og Kjetil Wæhler ikke er raske så har du tydeligvis ikke sett nok av de..... |
Ronny Johnsen anno 2006 er ikke heeelt det samme som Ronny Johnsen anno 1995! Wæhler er ikke så verst rask, men han blir hektet av i ren løpsduell av de raskeste våre. Vel...ymter du frampå ordet "duell" løper vel Storflor som en stukket...jeg skulle si gris, men de får kanskje ikke opp den store toppfarta uansett? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 19.04.2006 08:54 Post subject: |
|
|
Griser kan visstnok løpe opp mot 18 km/t, altså omtrent som Frode Johnsen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 19.04.2006 09:45 Post subject: |
|
|
snakker du da om stukket eller ustukket Frode Johnsen eller gris? _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
Karim Junior
|
Posted: 19.04.2006 09:46 Post subject: |
|
|
Tror det skal gå og ta poeng i Oslo.  _________________ #16 |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 19.04.2006 10:21 Post subject: |
|
|
2mmy wrote: | snakker du da om stukket eller ustukket Frode Johnsen eller gris? |
Ustukket gris vs stukket Johnsen. Grisene har derimot visstnok en bra akselerasjonsevne, sjøl om toppfarten er heller dårlig.
P.S. Litjeggen. Hvor mange grisetoppfarter går det på et perferkt utført straffespark? _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 19.04.2006 11:20 Post subject: |
|
|
Mener å huske at Semb, under kampen Lyn - Vif, hevdet at Wæhler var av de 4-5 raskeste midtstopperne i Norge. Noen som husker helt konkret hva som ble sagt?
Ronny Johnsen, mens han var på landslaget, snuste på 40 metertidene til Rune Bratseth. Ikke like fort, men han var neimen ikke langt unna. Men, som Recon hevdet, det er jo noen år siden. Likevel, det er ikke sikkert han har blitt nevneverdig tregere.
Jeg tror ikke at noen av våre angrepsspillere "knuser" VIFs midtstoppere i en ren og fair løpsduell. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 19.04.2006 12:18 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | Mener å huske at Semb, under kampen Lyn - Vif, hevdet at Wæhler var av de 4-5 raskeste midtstopperne i Norge. Noen som husker helt konkret hva som ble sagt?
Ronny Johnsen, mens han var på landslaget, snuste på 40 metertidene til Rune Bratseth. Ikke like fort, men han var neimen ikke langt unna. Men, som Recon hevdet, det er jo noen år siden. Likevel, det er ikke sikkert han har blitt nevneverdig tregere.
Jeg tror ikke at noen av våre angrepsspillere "knuser" VIFs midtstoppere i en ren og fair løpsduell. |
Han ER blitt treigere. Selv de siste årene i England var britene vantro da jeg nevnte hurtigheten hans i yngre år. Det vistes også i flere kamper i fjor. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 19.04.2006 12:45 Post subject: |
|
|
"Jeg tror ikke at noen av våre angrepsspillere "knuser" VIFs midtstoppere i en ren og fair løpsduell."
Det tror jeg!
Jeg så Ronny Johnsen mot Lyn, der tapte han en "ren" løpsduell (husker ikke hvem løpsduellen var i mot da). Men han måtte i hvertfall takle motspillern fra siden og fikk dermed gult kort! |
|
Back to top |
|
 |
suruk Rutinert
|
Posted: 19.04.2006 17:05 Post subject: ALLE MANN TIL OSLO! |
|
|
ALLE MANN TIL OSLO!
Meld dere på her |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 19.04.2006 18:49 Post subject: |
|
|
Ultrasnidaros høres ikke bra ut.. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 19.04.2006 21:34 Post subject: |
|
|
Livsfarlige folk, pass deg for de, om du skulle støte på en av de, LØP...... _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 19.04.2006 21:55 Post subject: |
|
|
NÃ¥ja... om websiden deres sier noe om den generelle hurtigheten, kan du bare ta det rolig. Ultra? Ultra slow... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 19.04.2006 22:05 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | Mener å huske at Semb, under kampen Lyn - Vif, hevdet at Wæhler var av de 4-5 raskeste midtstopperne i Norge. |
4-5 raskeste midtstoppere trenger vel ikke å bety veldig raskt? Tror nok Storflor og Braaten løper fortere, og dermed kommer til å skape store bryderier for VIF forsvaret. |
|
Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 19.04.2006 22:53 Post subject: |
|
|
Karim wrote: | Tror det skal gå og ta poeng i Oslo.  |
Vil du at vi skal tro at du er Karim Essediri? Selv om vi fleipa litt med det for noen dager siden så betyr ikke det at du må registrere deg i hans navn og skrive innlegg? (Hvis du ikke er han da, men det er vel heller usannsynlig!) |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
|