English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.04.2006 09:42    Post subject: Reply with quote

Kjerringa liker seg ikke Oslo, men trives i Trondheim. Hun har også veldig god kontakt med mor Iversen.
Back to top
View user's profile Send private message
arnt
Veteran

PostPosted: 07.04.2006 09:46    Post subject: Reply with quote

Vel ikke noen overraskelse at Anna Crane mistrivdes i møkkabyen Oslo, men at hun til gjengjeld skulle trives her oppe? Må værra heimerten...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 07.04.2006 10:07    Post subject: Reply with quote

Det er vel mer en forutsetning for at han kom, enn en årsak....og ikke noe nytt.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.04.2006 10:10    Post subject: Reply with quote

Det var nok en medvirkende årsak, men ikke så bastant som Frodo vil ha det til, nei.
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 07.04.2006 10:13    Post subject: Reply with quote

LitjEggen wrote:
du vet det ?

Det går jo ofte rykter ved litt spesielle overganger.

For de som fulgte med da Kvisvik gikk fra Brann til FFK i fjor, så var det også fordi dama hans ville hjem - offisielt. Men egentlig dreide det seg om at Kvisvik hadde skaffet seg en solid spillegjeld i travmiljøet i Bergen, og trengte sign on-fee'en han fikk til å redde skinnet sitt, samt at han måtte komme seg unna miljøet. Soma-overgangen til Viking stiller i samme klasse, selv om ikke det dreide seg om akkurat det samme da.

Nå er det nok ikke like ille som dette for Iversen sin del da, men etter hva jeg har hørt kan vi vel si at det dreier seg om litt mer enn akkurat det at "kona liker seg ikke i Oslo og har god kontakt med mor Iversen og vil heller bo i Trondheim pga det".
Back to top
HeiaVincent
Veteran

PostPosted: 07.04.2006 10:56    Post subject: Reply with quote

Frodo wrote:
Soma-overgangen til Viking stiller i samme klasse, selv om ikke det dreide seg om akkurat det samme da.

Jeg vil ikke spekulere i det, men ifølge ryktene så skal det dreie seg om en personlig tragedie for familien. Så det er nok mer alvorlig enn de andre rare overgangene fra Brann. Måten dere fikk Soltvedt på er legendarisk.
2mas
Sjef

PostPosted: 18.04.2006 15:37    Post subject: Reply with quote

I nesten ti år ble han borte. Han dro for tidlig, til feil klubb, i feil land. Deretter ble det gradvis verre, inntil han omsider kom "hjem" uten å komme hjem. Det spiller ikke lenger noen rolle. Det er fortsatt mer enn nok tid. Steffen Iversen vil fortsatt med stor sannsynlighet bli det han var i ferd med å bli da han reiste: Landets ganske udiskutabelt beste spiller.

Les mer: Slakt gjøkalven!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brakka
Rutinert

PostPosted: 18.04.2006 15:42    Post subject: Reply with quote

Selv om Steffen er veldig god, tror jeg aldri han blir landets beste. Han er for gammel. Men jeg tror nok han vil være en av de beste.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 18.04.2006 19:46    Post subject: Reply with quote

Nå var det sansynligvis Adressas dårligste kommentator gjennom tidene som forfatta det der da. Omtrent like flink til å skrive som til å trene fotballag...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 18.04.2006 20:18    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Jeg har ikke lest på mange kommentarer av Ulseth før, og det er jeg forsåvidt glad for. Skriver like mye tull som han prater. Hvordan noen kunne finne på å gi han treneransvaret for et eliteserielag er meg en gåte.
ace
Veteran

PostPosted: 18.04.2006 22:40    Post subject: Reply with quote

Noen bare må skrive en masse babbel for å tjene til livets opphold. Glad jeg kan gjøre det uten at jeg skal måtte ha betalt for det, slipper også sensuren! Engel/uskyldig Hadde blitt dårlig med pæng i kassa da gitt! Laughing
AndreasR
Veteran

PostPosted: 21.04.2006 17:14    Post subject: Reply with quote

http://www.dagbladet.no/s...loggposten Dagbladet har prata med Korsgat ang steffen..
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 21.04.2006 17:50    Post subject: Reply with quote

Korsgat = Tragisk.
Veteran

PostPosted: 21.04.2006 18:38    Post subject: Reply with quote

siggetheman wrote:
Korsgat = Tragisk.

Feil. Hva er så tragisk med å forvente innsats og lojalitet av spillerne?

Personlig tor jeg Steffen stikker av ved første mulighet. Da er det opp til han å bevise at jeg tar feil.
Recon
Legende

PostPosted: 21.04.2006 22:26    Post subject: Reply with quote

Slæpp off Aris, du kan ikke forvente mer av en som gladelig inntar posisjonen Carew har på bildet hans...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
torerik
Veteran

PostPosted: 22.04.2006 03:54    Post subject: Reply with quote

Steffen til TV-adressa i dag:

-Ja, nei, akkurat no e æ så lei av derre aill derre fansen og derre der.

En smule dårlig ordvalg, kanskje, å si at man er "lei av fansen"?
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 22.04.2006 10:03    Post subject: Reply with quote

I dagens papirutgave av Aftenposten sier han:

"Jeg har kontrakt i 3 år, men en vet aldri hva som skjer. Kanskje ringer Real Madrid...".

Tror nok dette er ment som en spøk, men spesielt smart var det vel iallefall ikke å si det..
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.04.2006 11:51    Post subject: Reply with quote

Eller kanskje ringer Watford, Millwall eller en annen London-klubb...
Back to top
ssjovold
Proff

PostPosted: 22.04.2006 18:37    Post subject: Otto Ulseth og Steffen Reply with quote

Nå synes jeg faktisk at Otto er en flink skribent, selv om han spriter opp artiklene sine med litt bombastisisme for å tenne lunta litt. Og siden nåværende RBK trener Per Messias var mannen som ansatte Otto som hjelpetrener og sidefilosof, så vil jeg tro at han må ha sett noe brukbart fotballfaglig i Otto. Nå var Otto bare hovedtrener i navnet i Tromsø, det er vel ganske klart at Steinar Nilsen var den egentlige treneren den sesongen.

Når det gjelder Steffen... hvor tror du vi ville havna i fjor hvis Steffen hadde vært straffeskytter på de 18 straffene vi fikk? Tenkte med meg selv da han satte mot Start: Å ja, det var DERFOR vi hentet han hjem!
joakleis
Veteran

PostPosted: 24.04.2006 16:43    Post subject: Reply with quote

Synes folk er flinke til å ta uttalelser fra Steffen totalt ut av sin sammenheng, og blåse dem opp som "uheldige uttalelser". Greit nok at man ikke liker Steffen, men det er ikke bare Steffen som uttaler seg litt uheldig hvis du drar små setninger ut av sin sammenheng.
Jeg skjønner godt at Steffen er lei medias mas om at fansen ikke liker ham. Det var det Steffen var lei, selv om det ikke kom ut sånn. Men har man sett innslaget, så skjønner man det.

Otto er en god skribent, men som kommentator er han langt mer tabloid enn sin vikar Kjetil Kroksæter. Og Otto elsker den publisiteten enkelte fryktelig spissede spalter har ført med seg.
Garathun
Junior

PostPosted: 24.04.2006 17:01    Post subject: Steffen Reply with quote

Jeg synes det er positivt at vi har fått en ny GOD spiss, men det er hyklerisk å si på nasjonal tv at Rosenborg er RÆVa og så komme tilbake.
blubbin
Rutinert

PostPosted: 24.04.2006 17:11    Post subject: Reply with quote

Er det ikke riktig som Iversen sang at Rosenborg var rævva i fjor?
Back to top
Garathun
Junior

PostPosted: 24.04.2006 17:53    Post subject: Er Iversen godtatt? Reply with quote

Har vi akseptert Streffen Iversen som en av oss nå? Han er en god spiss, og en god nøkkelspiller. Men har vi glemt hva han sa på nasjonal tv, at RBK er RÆVA? jeg var selv på Ullevaal igår(RBK-vif) De spilte av flere ganger på stor skjermen: Rosenborg er Ræva av steffen. Dette provoserer meg fryktlig.
dalla
Rutinert

PostPosted: 24.04.2006 18:13    Post subject: Reply with quote

jeg har nå hvertfall akseptert steffen. Han har stått fram som en mann og tatt ansvar for sine handlinger...

samtidig, alle kan gjøre dumme ting i fylla..

at de viste det på storskjerm sier vell litt om lavmålet til vif.. ikke bit på kroken sier nå bare jeg.

VIF folk er og forblir latterlige mennesker. du ser det på tilskuerne, ser det på holdningen deres, ved at de prøver å drite ut deres viktigste spiller i fjor!

Man kan også merke dette på reka hvorav det eneste han lever på er å snakker om er dritt om andre klubber, han lever i en sjalusi verden rett og slett, hvor bitterheten har tatt overhånd.

Sist men ikke minst ser man det på spillet deres. De angriper med 2 spisser. resten står godt plantet bak midtbanen og venter. LATTERLIG DETTE!

Og en liten kommentar. Hvis rekdal mente han satt på plass rbk med 0 - 0 på bortebanet sier det vell mest om de.. `haha
Back to top
Forever RBK
Proff

PostPosted: 24.04.2006 18:18    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig er han godtatt, jeg syntes han ble godtatt den dagen han tok på seg RBK drakta...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 214, 215, 216  Next
Page 41 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb