Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Juventus fra 98, samt Boavista og Feyenoord fra 1999. Si fra hvis det er interessant med en reseed av disse tre, så skal jeg ordne det.
Disse 3 er absolutt interessante NÃ¥r kan du seede?
Hei! Sorry seint svar. Kan det vente til torsdag etter eksamensfaenskap? Skal seede tilnærma konstant da, og har heldigvis bedre hastighet på nettet enn i 2006 ...
Har de bare i DVD-størrelse, skal se om jeg ikke finner en konverterer som reduserer størrelsen uten å sløyfe kvaliteten.
PS! Får ikke kontakt med noen Valencia-seedere på torrenten fra Piratebay. Har vi samme torrent?
PS! Stripene på videofilene får jeg dessverre ikke bort. Har brukt en videoredigerer til å fjerne de (de-interlacing), men kvaltieten blir jævlig dårlig da.
EDIT: Vanvittig første halvtime i Feyenoord-kampen
Posted: 24.06.2013 21:17 Post subject:
Fitte og fanden! hadde de på opptakeren, men er av en eller annen mystisk grunn forsvunnet! ikke mange mnd siden jeg så dem. Jævla canal digital dritt!
Ser ut som Altomfotball.no har fjerna det meste av høydepunkter før 2013 nå, samt at NRK har fjerna alt av kveldsnyttsendinger fra før 2012. Omtrent ingenting som er tilgjengelig.
Noen som veit om steder hvor man kan finne høydepunkter fra tippeligaen? 2004 og fremover er meget interessant. _________________
TomH wrote:
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Vet ikke om dette klippet ligger i denne tråden fra før, men her er målene fra Milan - RBK med italienske kommentatorer: http://www.youtube.com/wa...RLFk7Aj0Dc
Fy flate for en sesong det var!
Slå AC Milan på bortebane, og komme videre til kvartfinale er jo sykt!
Det vil jo nesten si at Rosenborg var på topp 8 blandt de beste klubblaga i verden Tippeligaseier ble det jo også
Panathinaikos 2-1 Rosenborg _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Fantastisk men også nesten trist å se det. Virker å være veldig langt unna det der dette RBK laget..
Men jeg er overbevist om at det er mulig å komme tilbake til CL om ikke så mange sesonger, har jo sett lag som Viktoria Plzen og FCK klare å komme seg dit. Men da må de få inn en trener som har et klart system og så å få spillerne til å følge det, da er det mulighet til å skape trøbbel mot lag i eventuell fremtidig CL play off.
Det bor veldig mye i spillerne RBK har nå, men RBK må finne en mann som kan få ut potensialet til spillerne. Bare se på Liverpool nå, spillere som var middelmådige i flere sesonger er plutselig i sin livs beste form og spiller til tider fantastisk fotball.
En slik trener finner de neppe i Norge, kanskje heller ikke i Skandinavia. Hadde bare folka på brakka turt å se litt lenger enn Norge/Skandinavia så skal man ikke se bort fra at man kan finne en spanjol/tysker/nederlender feks som kan komme å gjøre en god jobb. Men akkurat det er vel nesten for mye å håpe på.
Heisann. Noen her som har instagram som kan søke opp visubal og se videoglippet som ligger der av rbkspilleren som demper ballen med drakten? Ble nyskjerrig pÃ¥ hvilken kamp og hvilken spiller som gjorde dette. Kan ikke huske Ã¥ ha sett dette før 😄 Hvor var davy og tv2 pÃ¥ den tiden? Kan det ha vært rundt 2006-07 ? 😄