View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 16.05.2013 21:21 Post subject: |
|
|
Kun spilt 9 kamper hittil  |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 16.05.2013 21:22 Post subject: |
|
|
Skandale uansett!  |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 16.05.2013 21:23 Post subject: |
|
|
BjarneS fantastisk  |
|
Back to top |
|
 |
Wiseblood Veteran

|
Posted: 16.05.2013 21:52 Post subject: |
|
|
På begge de to første målene så Bille ut som en spiss, så credit where credit is due. Bare han nå klarer å stå høyere opp i banen fremover også. Første kampen der han tar riktige valg og det gav avkastning. Men noen bør tipse Bille om at det er lurere å skyte hardere når han tar straffe. _________________
|
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 16.05.2013 22:01 Post subject: |
|
|
Montana wrote: | 1972 Miami Dolphins wrote: | La meg være først ute med å være smålig: In your face Bille-tvilere  |
La meg være først ute av tvilerne: det er ingenting som er bedre enn å se en spiller motbevise ting han har blitt betvilt for.
Nå er det bare å fortsette å levere også i mindre glamorøse kamper og fortsette å vise hvor feil vi har tatt!  |
Er det ikke greit å være bedreviter og kritiker og samtidlig kaste seg inn i partyet når det går veien?
Greit å lande behagelig på begge beina... |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 16.05.2013 22:06 Post subject: |
|
|
Er lov å bli motbevist.
Fantastisk match av Bille i dag, ikke bare målene, men han vinner samtlige hodedueller og spiller andre gode. I tillegg jobber han som alltid knallhardt. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 16.05.2013 22:21 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Montana wrote: | 1972 Miami Dolphins wrote: | La meg være først ute med å være smålig: In your face Bille-tvilere  |
La meg være først ute av tvilerne: det er ingenting som er bedre enn å se en spiller motbevise ting han har blitt betvilt for.
Nå er det bare å fortsette å levere også i mindre glamorøse kamper og fortsette å vise hvor feil vi har tatt!  |
Er det ikke greit å være bedreviter og kritiker og samtidlig kaste seg inn i partyet når det går veien?
Haha! For en idiotisk kommentar. Kritikken mot han har vært brettiget! Står for den fortsatt! Idag motbeviste han, og jeg håper han fortsetter å motbevise. Ta deg sammen. |
|
Back to top |
|
 |
Wiseblood Veteran

|
Posted: 16.05.2013 22:32 Post subject: |
|
|
Helt enig Montana! Går god for all kritikk forut for denne kampen, det er tross alt en kamp på rad der han har vært god nå for å si det flåsete.
Man håper jo at alle RBK-spillerne spiller så bra som mulig, inklusive Bille. _________________
|
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 16.05.2013 22:36 Post subject: |
|
|
Montana wrote: | KitWalker wrote: | Montana wrote: | 1972 Miami Dolphins wrote: | La meg være først ute med å være smålig: In your face Bille-tvilere  |
Haha! For en idiotisk kommentar. Kritikken mot han har vært brettiget! Står for den fortsatt! Idag motbeviste han, og jeg håper han fortsetter å motbevise. Ta deg sammen. |
Husk å ta på deg hjelmen da, og stram den godt når du går i skyttergrava.
Good Luck!
 |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 16.05.2013 22:43 Post subject: |
|
|
Når Bille er der han skal være så kommer målene. (De to første i kveld.) Fortsett sånn. Jeg liker også den nye litt ydmyke tonen hans bedre enn den karavolne man lett fikk inntrykk av for kort tid siden. Skal se gutten blir voksen av å være her  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 16.05.2013 22:45 Post subject: |
|
|
Hahaha!
ta deg en pause du Kit. |
|
Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 16.05.2013 22:46 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | Når Bille er der han skal være så kommer målene. (De to første i kveld.) Fortsett sånn. Jeg liker også den nye litt ydmyke tonen hans bedre enn den karavolne man lett fikk inntrykk av for kort tid siden. Skal se gutten blir voksen av å være her  |
Ser nok nå litt mer den "virkelige Bille". Den litt overdrevne røffe holdningen er bare et tegn på usikkerhet hos spilleren. Med trygghet kommer evnen til å vise sitt sanne jeg, både i intervju og på banen.. _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.05.2013 22:51 Post subject: |
|
|
HOFFA wrote: | Den litt overdrevne røffe holdningen er bare et tegn på usikkerhet hos spilleren. |
Ser noe lignende hos Dockal. Skinnet bedrar. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 16.05.2013 22:59 Post subject: |
|
|
Ja, jeg ser det har blitt skrevet mye positivt om Bille i dag, og det er ikke rart. Han spilte en veldig god kamp, akkurat slik som en goalgetter skal spille. Ikke for å si noe negativt om Bille, men man må huske på at vi bare spilte mot Sarpsborg. En god spiller er en som er stabil god i over lengre perioder. Så vi får se hvordan Bille utvikler seg, og håper på det beste for RBK. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 16.05.2013 23:03 Post subject: |
|
|
Korrekt. Noen spillere tar også frem det beste når rammen rundt kampen er som idag. Du må levere uten 20000 tilskuere i ryggen mot svak motstand også!
Uansett, dette tar ikke ifra han en knallgod match. Fortsett sånn!  |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 16.05.2013 23:06 Post subject: |
|
|
Ser tydelig at han har ferdigheter, som vi også har sett før. God kvalitet på målene i dag, og kun en heldig forsvarer unna at ikke hælsparket gikk inn ved borterste stolpe. Det er ingen tilfeldighet at han skårer, men litt tilfeldig at han ikke skårer mer. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 16.05.2013 23:30 Post subject: |
|
|
http://www.dagbladet.no/2.../27218993/
Nielsen ville gi bort straffen til Gamboa for å hylle sønnen, men Gamboa turte ikke.
Herlig fyr  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 17.05.2013 01:07 Post subject: |
|
|
Noen som vet hva den feiringen til Bille betyr? Der han springer med knyttede hender i kryss? |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 17.05.2013 01:08 Post subject: |
|
|
Mener han sa det var til en kamerat eller noe sånnt i et intervju etter kampen. Han utdypet ikke veldig. |
|
Back to top |
|
 |
kettler Senior
|
Posted: 17.05.2013 01:26 Post subject: |
|
|
Han sa i ett intervju at det var en barndomskamerat som hadde havnet i kasjotten, og det var en gest til han. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 17.05.2013 10:14 Post subject: |
|
|
Skulle gjerne vært den første til å pekt nese til tvilerne her i går. Men får nøye meg med litt etterpåklokskap. Det vil komme flere kamper hvor Bille ikke putter på sjansene sine. Sånn, da var vi ferdig med det. I dag viser han at han kan være klinisk. Bille har IKKE hatt "1 god kamp på rad", han har levert gode prestasjoner i så godt som hver eneste kamp. Og i dag var han udiskutabelt banens beste. Dette sier også Perry, og han har rett. Greit nok at Tarik var involvert i de to siste målene, men det var også Bille. I tillegg til at han drepte kampen på ett minutt i første omgang da. Helt frem til Lunna tok ut ferie.
Per i dag har vi to spisser som med samme uttelling vil ende på over 15 mål i årets tippeliga. Det er ikke dårlig. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 17.05.2013 15:59 Post subject: |
|
|
Noen som har sett kreasjonen Bille og broren hans går rundt med på 17. mai? Dongerishorts faktisk, og en merkelig skjorte/genser- greie. Artig fyr altså  |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 17.05.2013 16:10 Post subject: |
|
|
De påstår at det er den danske nasjonaldrakten  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 17.05.2013 16:17 Post subject: |
|
|
Litt som når Puyol stilte i havaiiskjorte og shorts på en av de årets spiller kåringene når samtlige andre kom i dress og slips ?
Angående det rent sportslige, så er det jo mange som konkluderer veldig kjapt. 3 kamper uten mål så er man udugelig. 1 kamp med 3 mål så er man en scoringsmaskin av rang. Det er jo litt slik det er her til tider. Det gjelder dog å være litt tålmodig av og til. Med unntak av Messi, så opplever de fleste angrepsspillere at scoringsraten går litt i bølgedaler. Det er jo f.eks ikke så lenge siden en mann som van Persie gikk 10 kamper eller noe slikt uten å score også, så det kan skje selv de beste.
Jeg har hatt god tro på Bille siden han kom. Selv om målene har uteblitt nå i starten, så var det jo ikke så veldig vanskelig å se at han har iboende ferdigheter. Teknisk går han utenpå de fleste, om ikke alle, spissene i TL. I tillegg er han brukbart rask, og fysisk sterk. Det handler mest om å finne sin plass i spillet, gjøre de riktige valgene og ikke minst beholde roen foran mål. Det siste kan fort ha blitt løst gjennom kampen i går. I starten av sesongen virket han nærmest desperat etter å score. |
|
Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 17.05.2013 22:41 Post subject: |
|
|
HofnerBass wrote: | I tillegg jobber han som alltid knallhardt. |
Jeg likte situasjonen hvor han kjeftet på Chibbe for manglende innsats. Det var vakkert! |
|
Back to top |
|
 |
|