English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Hoftun
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 281, 282, 283 ... 405, 406, 407  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 11:44    Post subject: Reply with quote

Med Pall Gunnarsson-saken friskt i minnet er det vanskelig å se at Hoftun har blitt så mye bedre med årene. Man må være evneveik for å gå inn der med åpne øyne etter å ha blitt advart av advokat på forhånd. Dessverre for oss valgte islendingen VIF og vi måtte fortsette å slite med Hoftun.

Hoftun har blitt bedre i ting sier noen (stort sett PerO). Jo da, etter massive mediestormer så går av og til ting inn i små drypp. Men Hoftun er som en gammel hund, og det er omtrent umulig å få lært han nye triks...

Vi må ha stabilitet i sportslig ledelse og derfor må vi beholde Hoftun sa PerO. Å ja, men da må kanskje Hoftun slutte å vingle da. Vi bytter formasjoner, spillere og trenere over en lav sko her under Hoftun. Så det å si kontinuitet og Hoftun i samme setning (om man ikke da mener kontinuitet i middelmådighet) blir rett og slett latterlig.

Man har kontinuitet på trenersiden og i banespill, man gjenskaper prestasjoner på banen. Å gjenskape middelmådighet på Brakka er IKKE kontinuitet, det er bare dumt, og vi har hatt ei knehøne som i 5 år nå har gjenskapt middelmådighet og som ikke evner å lære seg nye ting.
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 12.05.2013 11:45    Post subject: Reply with quote

Man kan utmerket godt gå på årsmøtet og si sin klare mening om Hoftun. Hvis 50 mann reiser seg opp og sier at de ønsker at styret bytter ut SD, er det et signal som det er vanskelig å overse. Man kan til og med prøve seg på å instruere styret.

Finnes jo hundrevis som - tilsynelatende - er enige om at Hoftun må gå. Men å møte opp der det betyr noe, og gjøre det som virker, nei, DET gidder man ikke!

Mye enklere å sitte på nettet og kreve ditt og datt. #hmg liksom.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 12.05.2013 11:46    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
En grei nok sportsdirektør ville ha sørget for et sollied trenervalg fremfor et middelmådig ett.

Du tipper over grensen til det latterlige nå. Den der var litt morsom en gang.
PerO
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 11:53    Post subject: Reply with quote

haavarl

Det vil selvsagt bety noe hvis mange hevder misnøye med Hoftun. Men samtidig, hvis jeg ikke tar helt feil, så var det minst en bruker her inne som snakket med/sendte mail til nåværende styreformann med argumentene mot Hoftun da han ble valgt. Det sammen med debatten her inne, som de også får referert, har helt sikkert tent en del varsellamper hos en ny styreformann.

Men på tross av dette, så har Hoftun fortsatt tillit. Kan det skyldes at opplevelsen av hva som har gått galt, er andeledes når man er på innsiden med alle fakta, enn når man ser det utenfra?
Back to top
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 12:17    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:

Finnes jo hundrevis som - tilsynelatende - er enige om at Hoftun må gå. Men å møte opp der det betyr noe, og gjøre det som virker, nei, DET gidder man ikke!

Nå er det ikke alle som bor i Trondheim og har mulighet til å gå. Og hvor lett er det å sloss med vindmøller og gjengen fra TotalConsult sammen med Koteng. For rundt 20 år siden hadde jeg og en kompis en "diskusjon" med Koteng, noe som holdt på å ende i håndgemeng. Så om du tror det går ann å dure inn og instruere verdensmestre med stappmett mage og millionlønn i hvordan RBK skal drives så tror jeg du må se på hva man skal sloss mot, og den latterliggjøringa man vil bli møtt med. På årsmøtet står det 10-15 PerO'er klare til å komme med tåkeprat og som da også vil forsvare TotalConsult/Hoftun med nebb og klør. Det går ganske mange millioner inn på konto til folk og man ville da måtte rive ned næringsgrunnlaget til en drøss med folk for å klare å komme frem til hovedpersonen Hoftun. Han har et hoff der som også vil forsvare han (og sine egne lønninger).

Årsmøtet blir på mange måter bare et supperåd da man i praksis ikke vil klare å komme inn på de egentlige problemene. Og når man ser hvordan man presenterer årsregnskap og tall er det alt for lite materie og tid til å få gjennomgått ting nøye nok. Man burde hatt et revisjonsråd som gikk inn i forkant av årsmøtene og som kunne se på og forberede ting og sendt ut på forhånd skulle man hatt noen som helst sjanse til å komme med ris/ros av det som skjer. Spesielt regnskapet må man bruke tid på. Og ble ting gjennomsiktig nok og tallene ble presentert på en bra måte ville veldig mange også kunne forholde seg til ting på en helt annen og mindre skeptisk måte. For så snart noen tror at man jukser eller lurer andre (som f.eks Eggen hevdet om regnskapet i 2010) blir det skepsis og mistro. Det er ingen tjent med.

Men jeg forstår ikke hvorfor man har den SD-stillingen. Hoftun må ha rådgivere for å fungere, vi har heltidsansatt speider og treneren bør kvalitetssikre kjøpene, ikke SD. Og andre klarer fint å signere kontrakten. Trenger ikke SD til det heller. Vi kan fint bruke lønna til Hoftun på spillerkjøp eller andre ting, det er feil å ha en snyltegjest som ikke bidrar til stort annet enn å arrangere noen treningskamper (noe f.eks. Wiggen hadde klart) og signere kontrakter. Andre folk ordner med økonomi og jeg kan enda ikke se at Hoftun har bidratt med noe på den sportslige siden hva angår det som skjer på banen.

Alt jeg ser er en bremsekloss som både som spiller og SD har brukt all sin makt på å holde Eggen unna brakka, noe som har kostet klubben MEGET dyrt både i form av sportslig suksess og penger.
media
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 12:37    Post subject: Reply with quote

Der du ser en bremsekloss, ser jeg konspirasjonsmakeri. Innlegget ditt er surmaga og stinker.

Fortsatt er det (jada, også fra min side) de samme argumentene som står på repeat. Please.
Back to top
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 12:56    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Der du ser en bremsekloss, ser jeg konspirasjonsmakeri. Innlegget ditt er surmaga og stinker.

Fortsatt er det (jada, også fra min side) de samme argumentene som står på repeat. Please.

Pall Gunnarsonsaken er ikke konspirasjonsteori. Det at Hoftun ledet et spilleropprør mot Eggen i 2005, og ikke ville ha med Eggen i 2010 er ikke oppspinn. Det er fakta. Det at tallene på årsmøtet (har for øvrig ingen ting med Hoftun å gjøre) blir presentert for dårlig er ikke oppspinn.

Men, det blir selvsagt synsing om jobben til Hoftun ut over de håndfaste fakta som ingen kommer unna.

Men da kan jeg spørre på denne måten til de som mener Hoftun og SD-rollen må være der.

Hvorfor må vi ha en SD? For å ta et eksempel med Liverpool i England, så ville de nye eierne da de tok over forsøke seg på å ha SD. Etter å ha forsøkt ble SD sparket og man skrinla hele greia da man ikke så at det hadde noe for seg. Når klubben med den 10. største økonomien i verden klarer seg uten, så må vel lille RBK også klare seg uten? Det er langt flere klubber uten SD enn med, så hvorfor skal vi ha dette fordyrende ekstra leddet med byråkrati i vår klubb? Finnes det sportslige argumenter for å ha Hoftun på jobb, ut over at han får feit millionlønn? Samtlige av hans oppgaver kan bli tatt vare på av andre som alt er i klubben uten dette fordyrende administrative leddet...
sveininge
Rutinert

PostPosted: 12.05.2013 13:48    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:

I 2008 gamblet vi, brukte 80 mill på Hamren og nye spillere. Det gav oss to gull men ingen CL-inntekter. Da blir det enten investorer eller satse på et lavere nivå.

Ja. Vi måttet jobbet hardt på treningsfeltet, satset på egenutviklede spillere og prøvd å finne billige røverkjøp. Slik for eksempel vår konkurrent Strømsgodset må. Dette ville vært en konsekvens vi skulle tatt. Det er mulig mange er uenige med meg i dette, men jeg har hånet kjøpelag med penger fra investorer hele mitt liv. Nå er det forskjell på Rosenborg og f.eks. City, men sportslig suksess skal være et resultat av godt sportslig arbeid. Det skal ikke være akseptabelt å redde seg unna med investorer bare fordi man har gjort en dårlig jobb.

Det går heller ikke an å gamble økonomien på CL-deltakelse. Investerer man 80 millioner regner jeg selvfølgelig med at det før eller siden kommer penger inn på konto igjen fra lukrative spillersalg.

Poenget i dette tilfellet var uansett at Hoftun bruker "våre egne penger, stolte av det" som et slags svar på tiltale mot Deila. Det blir en tåpelig uttalelse når det tross alt er blank løgn.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 14:49    Post subject: Reply with quote

Wiseblood

Du kan ikke sammenligne en klubb med manager, og en klubb med SD, og konkludere med at SD stillingen er unødvendig.

Det er to helt forskjelligen systemer. Med manager har man en øverste ansvarlig, som både styrer lag og filosofi. Med SD, skal han være øverste ansvarlige for filosofi/spillestil, og samtidig være kontinuitetsbæreren når trenere kommer og går.

Det er et strategisk valg, om man vil ha SD/trener, eller manager... Det har ingenting med nødvendig eller ikke....
Back to top
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 15:01    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Med SD, skal han være øverste ansvarlige for filosofi/spillestil, og samtidig være kontinuitetsbæreren når trenere kommer og går.

Det er et strategisk valg, om man vil ha SD/trener, eller manager... Det har ingenting med nødvendig eller ikke.

Der ja. Vi MÅ enten ha manager eller SD/trener ja. Hvordan var det der igjen da vi startet på gullrekka vår? Hvem var SD da?

Svar meg på dette da PerO:
1. Har det vært kontinuitet under Hoftun i filosofi/spillestil? (du vet svaret her er nei).

2. Hva består kontinuiteten Hoftun da evt. har tilført klubben i? Utdyp HVA det er Hoftun har tilført/videreført? Hva er det Hoftun tilfører som vi ikke klarer oss uten?
sveininge
Rutinert

PostPosted: 12.05.2013 15:07    Post subject: Reply with quote

Wiseblood: Liverpool? Rosenborg har ikke vært den mest veldrevne klubben de siste årene, det er sant, men i Liverpool, og mange andre klubber i England for øvrig, er de verre. Managere kommer og går, kjøper og selger spillere, forandrer spillestilen, og når de feiler møtes neste manager av en spillertropp som ikke passer hans filosofi og en fraværende helhetlig plan. For å lykkes i et langsiktig perspektiv er man avhengig av å finne sin Ferguson eller Wenger, men hva er sannsynligheten for det?

Erik Hoftun er noe for seg selv i denne sammenheng, av grunner som er diskutert opp og ned og sidelengs i denne tråden. Men det betyr ikke at det er noe galt med SD/trener-modellen.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 15:14    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Man kan utmerket godt gå på årsmøtet og si sin klare mening om Hoftun. Hvis 50 mann reiser seg opp og sier at de ønsker at styret bytter ut SD, er det et signal som det er vanskelig å overse. Man kan til og med prøve seg på å instruere styret.

Mye enklere å sitte på nettet og kreve ditt og datt. #hmg liksom.

Dette er et godt poeng.

Men, dette er jo et anonymt forum laget for å debattere og utveklse meninger. Selvsagt blir det mye skriving her som folk ikke kan eller tørr fremføre forran et fullsatt årsmøte i det virkelige liv. Det gjelder alle anonyme forum i hele verden.

Med det sagt er jeg helt enig med deg. Selv bor jeg mange timer på fly unna der årsmøtet holder sted, det eneste jeg kan gjøre er å håpe at jeg påvirker mange nok her inne til at vi kan få 50 mann som reiser seg opp og sier HMG.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 12.05.2013 16:08    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Foreløbig har ingen kommet opp med et eneste navn, som jeg tror fyller de kriteriene.

Denne brannfakkelen i en slik diskusjon er nærmest urettferdig. Det kan ikke forventes at fans av en fotballklubb skal ha såpass inngående kunnskaper om fotballadministrasjon i andre klubber og ledere i næringslivet generelt at de skal ha oversikt over hvem som passer i administrative roller i klubben. Spillere og trenere er det mange meninger om, men ledere med "kontorjobb" er en helt annen bolle. Det eneste mange ser, meg selv inkludert, er at Hoftun er for dårlig, og det finnes garantert hundrevis av mer kompetente folk der ute. Om klubben selv føler de ikke har oversikt nok og for få alternativer, er det lov å leie inn ekstern kompetanse. Det er en grunn til at headhuntung-firmaer eksisterer.

Jeg tør påstå at så godt som alle RBK-supportere ønsket at Hoftun skulle lykkes da han ble ansatt i 2007. Det gjorde tydeligvis klubben også, i så stor grad at de valgte å overse en syltynn CV og stille konsulenter til disposisjon for vår nye SD. Det er ingen tvil om at Hoftun har hjerte i klubben, men til tross for den enorme statusen Hoftun hadde som spiller her på forumet og ellers, ser man mange skeptiske innlegg fra rundt tida han ble ansatt en del titalls sider tilbake i denne tråden.

Det hadde selvsagt vært vært fantastisk å hatt gamle legender i så mange stillinger som mulig i klubben, men dessverre er det ikke slik at en tidligere spiller blir en god sportsdirektør. Eller assistenttrener. Eller keepertrener. Klubben virker dog å ha spikret en filosofi som baserer seg på denne tanken, som nok en gang ble bevist ved at man ansatte en lokal tidligere idrettsmann med slank CV da ny adm dir skulle ansettes, selv da et eksternt firma tok seg av headhuntinga.

Disse "prosessene" i klubben har jeg etterhvert fått null tiltro til. Nå er Svendsen og co ute av klubben, men det må fortsatt ryddes opp litt og bygges mye ny tillit fra styret etter flere flaue ansettelsesprosesser i trenerstol og andre stillinger, deriblant sportsdirektørrollen.

Huftun burde vært sparket før, der er vi enige. Etter et par år hvor hapløs inkompetanse, lite erfaring, og soloraid på overgangsmarkedet skinte tydelig igjennom, burde han vært sendt med halen mellom beina ut døre på Brakka. Men det var tydeligvis et styrevedtak om at han skulkle få tid til å bli bedre. Han er kanskje i dag på et nivå vi kunne respektert helt i starten på hans karriere som SD. Men jeg ser ikke argumentet ditt med at han ikke bør sparkes i dag siden han ikke ble sparket tidligere. Med samme argumentasjon er Jamtfall rett mann for jobben som keepertrener, siden han ikke ble byttet ut for flere år siden, da man begynte å se at keepere i stor grad hadde negativ utvikling under vår tidligere keeperskanse.
Hjelde
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 16:40    Post subject: Reply with quote

Selvsagt er det et godt argument: Er han god nok i dag, så er han god nok i dag. Det vil jo være galskap å sparke han i så tilfelle, for å ta sjansen på at nestemann ikke flopper. Jeg er enig i at Hoftun har gjort mye rart, og på ingen måte var kompetent da han ble ansatt, men nå er han i ferd med å bygge kompetanse som kan fylle rollen, og da synes jeg faktisk at erfaringene hans kan gjøre han kompetent i dag. Da betyr det jo lite hvor mye dårlig jobb han har gjort før, så lenge han er kompetent i dag.
Back to top
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 17:07    Post subject: Reply with quote

sveininge wrote:
Managere kommer og går, kjøper og selger spillere, forandrer spillestilen, og når de feiler møtes neste manager av en spillertropp som ikke passer hans filosofi og en fraværende helhetlig plan.

Så dette blir bedre med en SD enn om treneren selv fikk siste ord når han skulle få inn nye spillere som passer til sin filosofi? Bedre å ha en SD uten plan og en trener som da har lite/ingen ting han skulle sagt på spillerlogistikk og andre ting?

I min verden burde både JJ og Perry hatt mye mer de skulle ha sagt med tanke på spillerlogistikken, i alle fall med tanke på at det er de som får sparken og ikke Hoftun om ting går galt.

Hoftuns udugelighet er det til slutt Perry (og styret) som må svare for, akkurat som JJ måtte det.

En digresjon her:

Hvil i fred Knut Torbjørn du var en flott og ærlig person, og sa ting som det var. Hadde Hoftun vært halvparten av den mannen du var hadde han innsett sine begrensninger og forlatt kontorene for lenge siden.

http://www.dagbladet.no/s...15922.html

Det er ikke bare smertefritt å ha en SD, treneren vil som regel være den som lider om man ikke er samstemte, og som sagt vet man hvem som får sparken om ting ikke går etter planen. Det er ikke SD...
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 12.05.2013 17:23    Post subject: Reply with quote

I klubben vår er det i tillegg en merkelig tradisjon med at trenerteamet ansettes nærmest uavhengig av hverandre. Hovedtrener har ingen ting han skulle sagt ift assistent, keepertrener osv. Også her har det vært stor grad av kameraderi, selv om nåværende assistent er merittert og god.
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 17:38    Post subject: Reply with quote

@Zorac Tommel'n opp!
Attaboy
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 18:40    Post subject: Reply with quote

Mye interessant å lese på de siste sidene, men jævlig vanskelig å henge med, dessverre. De ulike argumentene slår hverandre ihjel! Razz
Montana
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 18:45    Post subject: Reply with quote

Jeg vil bare oppfordre alle som har mulighet til å si sin mening, skriftlig eller muntlig til RBK ledelsen uansett hvilken mening det måtte være. Helst på et medlemsmøte, men det er ikke det viktigste.
Denne "murringen" blant fansen kommer ikke til å stilne før Hoftun går av eller gjør noe som overbeviser ALLE om at han har lært. Både gjennom gode prestasjoner og ikke minst gjennom en åpenhjertig selvkritisk uttalelse der han tar for seg hva som har gått galt og hvorfor. For jeg er faktisk ikke overbevist om at han vet at han har gjort en dårlig jobb engang, han har på ingen måte vist utrykk for å ta kritikk for noe som helst. Hvordan skal han bli bedre om han ikke vet hva som er feil? Dette må han overbevise selv de største kritikerne om før han vil få ro rundt seg. Inntil det skjer vil for hver gang man så mye som misstenker noe galt fra hans side en ny shitstorm av kritikk hagle og HMG bannerne komme opp igjen.
Hoftun, ballen er i dine hender.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 19:21    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
Der ja. Vi MÅ enten ha manager eller SD/trener ja. Hvordan var det der igjen da vi startet på gullrekka vår? Hvem var SD da?

Dette blir veldig usaklig. Vil du virkelig at RBK skal avvikle profesjonaliseringa, og gå tilbake til den amatørklubben det var i 1988? Husk at norsk fotball på det tidspunkt besto av en kombinasjon av amatører og semi-profesjonelle spillere.

Wiseblood wrote:
Svar meg på dette da PerO:
1. Har det vært kontinuitet under Hoftun i filosofi/spillestil? (du vet svaret her er nei).

2. Hva består kontinuiteten Hoftun da evt. har tilført klubben i? Utdyp HVA det er Hoftun har tilført/videreført? Hva er det Hoftun tilfører som vi ikke klarer oss uten?

Skal dette være et innlegg i diskusjonen om en SD er nødvendig, eller om Hoftun gjør en god/dårlig jobb? De to temaene må diskuteres hver for seg.

1. Hoftun har i sine treneransettelser konsekvent prøvd å få klubben tilbake til en offensiv spillestil. Han(klubben) endret ikke alt fra sine forgjengere, ved å gå direkte fra Hamrens defensivt orienterte 442, men prøvde å videreutvikle dette i en mer offensiv JJ. Når det ikke lyktes, så har han(klubben) valgt å gå helt tilbake til røttene. Så på tross av at ansettelsen av JJ ikke var vellykket, så er det faktisk en rød tråd og en form for kontinuitet i de to treneransettelsene som Hoftun har vært med på.

2. Det Hoftun har tilført, står greit oppsummert i Medias innlegg litt lenger oppe i tråden. Tilsvarende er det meste negative oppsummert i Montanas innlegg enda litt lenger opp. Ikke vits i å gjenta dette flere ganger.

Men uansett om du mener Hoftun har gjort en god eller dårlig jobb som SD, så er diskusjonen om hva som er er best av SD eller manager, en helt annen prinsipiell diskusjon, som bør føres uavhengig av hva man mener om nåværende SD.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 19:34    Post subject: Reply with quote

Zorac:

Når jeg etterlyser kandidater, så er det den sportslige delen jeg ser på, ikke den administrative. Det finnes mange tusen som kan løse det administrative... det tror jeg faktisk jeg skulle klart selv. Det er på den sportslige delen man må finne en som er vesentlig bedre. Og der mener jeg supportere som over tid krever et bytte, også bør kunne finne alternativer som virker mye bedre.

Sammenligningen med Jamtfall, synes jeg blir feil, for såvidt jeg kan se, så har ikke keeperne i RBK vesentlig fremgang i dag heller, så dermed er det en status quo, og han bør derfor vurderes for fjerning fortsatt. Hos Hoftun/klubben, ser jeg derimot mye bedre styring i dag enn for 2 år siden.

P.S.

Når du drar frem soloraid, så ødelegger du et ellers saklig innlegg. Det er behørig dokumentert fra flere hold, at ingen spillere i RBK kjøpes etter soloraid. Det er en gedigen forumsannhet...
Back to top
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 19:48    Post subject: Reply with quote

PerO: Du svarer langt bedre for deg her enn det media gjorde i sin "oppsummering". Du er langt oftere på ball en det han er i sin utilslørte hyllest av alt som skjer på brakka.

Vi får være enige om å være uenige om Hoftun. Og ja, jeg kunne godt tenkt meg å slippe å ha en SD, Hoftun eller ikke. Han har overbevist meg om at det er en dårlig ide. Så lenge den stillingen består ønsker jeg at Rune Bratseth trer inn og fungerer i den jobben, så får Hoftun heller finne på noe annet.
Attaboy
Veteran

PostPosted: 12.05.2013 19:58    Post subject: Reply with quote

Hoftun kommer nok aldri til å gi seg på tap!

RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 22.05.2013 01:04    Post subject: Reply with quote

Hoftun går ut i dagens adressa og " Avfeier kritikken rundt RBK-stilen "

" Vi spiller 4-3-3, og vi snakker om 4-3-3 selv om ikke dere alle gjør det.

- Torgeir Børven
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 22.05.2013 01:17    Post subject: Reply with quote

Spesielt at vi i det hele tatt er i en situasjon der SD må ut i media og avfeie kritikk mot spillestil da vi byttet trener for å ha en klar spillestil. Noe som ikke stemmer her.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 281, 282, 283 ... 405, 406, 407  Next
Page 282 of 407

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb