| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 04.04.2006 22:18 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Johnsen vil etter min mening gjøre en bedre jobb enn Iversen som indreløper, mye pga løpsstyrke, og i kamper der det blir viktig med hodestyrke på midten blir derfor Johnsen en god spiller å ha. |
Håper for Guds skyld at vi slipper både FJ og Iversen på midtbanen.
| Quote: | | Men når det er sagt synest jeg at det er litt komisk at TV2 tekst-tv beskriver han som ett arbeidsjern. :p |
Hvorfor det? FJ har jo en prisverdig arbeidsinnsats. Det er ikke det som er problemet hans. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 04.04.2006 22:53 Post subject: |
|
|
Med tanke på hva det bare er Strand, Berg og Tettey som står mellom han og en plass som indreløper, og ingen av disse kan sies å ha noen serlig styrke i luftrommet, samtidig som Berg og Strand er skadeforfulgt så skal det ikke mye til for at vi ser han eller Iversen som indreløper endel ganger iløpet av året.
Og hva arbeidsinnsats anngår så vil jeg si han er langt ifra en PCS, Strand eller Hæstad. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 05.04.2006 10:15 Post subject: |
|
|
F.Johnsen er for tiden en ekstra ressurs for RBK. En grei reserve som kan spille i flere posisjoner ( bra å ha ) og ekstra luftskyts å hive innpå på slutten om spill langs bakken ikke funker ( bra å ha )
F.Johnsen er en glimrende reserve. Meget fornøyd med denne situasjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 05.04.2006 15:55 Post subject: |
|
|
| ballaballaballa wrote: | | ...så skal det ikke mye til for at vi ser han eller Iversen som indreløper endel ganger iløpet av året. |
Du sier det som om det er noe fullstendig galt i det. Mener du Frode er så dårlig at han ikke kan spille et eneste sekund av årets sesong?
Kritikken går litt vel langt noen ganger.. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.04.2006 07:37 Post subject: |
|
|
- Jeg utelukker ingen ting. Da jeg skrev ny kontrakt med Rosenborg var det fordi jeg trives veldig bra i Trondheim og regnet med å ha flere gode år her. Men skulle det bli Skien og Odd, trives vi godt der også, vi, sier Johnsen.
Les mer: Odd ikke fremmed for Frode J. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 06.04.2006 09:21 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: |
Du sier det som om det er noe fullstendig galt i det. Mener du Frode er så dårlig at han ikke kan spille et eneste sekund av årets sesong?
Kritikken går litt vel langt noen ganger.. |
Nei snarere tvert imot, så er jeg en av de som faktisk ikke er med på hetse-toget av Frode Johnsen. Det der var mer noe jeg skrev for å vise at det ikke skal så mye til for at Johnsen dukker opp som indreløper. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 06.04.2006 12:57 Post subject: |
|
|
Vi skal være glad Tom Nordlie ikke tok over i høst:
Tom Nordlie, Start
1. Ole Martin Ã…rst (TIL)
2. Oliver Occean (LSK)
3. Frode Johnsen (RBK)
Norges beste spisser |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 06.04.2006 13:03 Post subject: |
|
|
Like interresant hva Tørum sier:
| Quote: |
Knut Tørum, Rosenborg (for Per-Mathias Høgmo)
1. Ole Martin Ã…rst (TIL)
2. Bengt Sæternes (Brann)
3. Olivier Occean (LSK) |
Occean som RBK ikke var interresert i....
Når det gjelder Tom Nordlie så er det ikke rart F.Johnsen er med for han blir snart tilgjengelig og i Start så skal mål skores stort sett ved luftdueller i boksen. Start er det laget i som hadde gitt Frode mest "riktige" baller å jobbe med... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.04.2006 09:56 Post subject: |
|
|
Fra utskjelt til helt
I fjor ble Frode Johnsen nærmest personifiseringen av Rosenborgs fall. Søndag dominerte han på Åråsen – som indreløper.
Da det buttet som verst for Rosenborg i fjor sommer, var det mange på Lerkendal som mente at Frode Johnsen burde settes ut av laget – og helst selges fra klubben, hvis noen var så dumme at de ville bla opp. Omkvedet i diskusjonsgrupper på internett var at Johnsen ikke var i stand til å ta imot en ball, langt mindre kapabel til å spille den videre til en medspiller.
Vi er beryktet... |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 10.04.2006 10:10 Post subject: |
|
|
Nordlie på spissjakt NÅ
Frode står på lista hans ivertfall...ikke så langt hjemmefra heller Kristiansand |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 10.04.2006 10:11 Post subject: |
|
|
| Byttehandel eller ingenting. Vi trenger ikke penger. |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 10.04.2006 10:12 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Omkvedet i diskusjonsgrupper på internett var at Johnsen ikke var i stand til å ta imot en ball, langt mindre kapabel til å spille den videre til en medspiller.
Vi er beryktet... |
Og jeg skifter ikke syn før det motsatte er bevist, mange ganger.
Han gjorde jo en god kamp i 2004-sesongen, også. Det var vel den forrige. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 10.04.2006 11:15 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Omkvedet i diskusjonsgrupper på internett var at Johnsen ikke var i stand til å ta imot en ball, langt mindre kapabel til å spille den videre til en medspiller.
|
Og det var han da heller ikke i store deler av fjorårssesongen. Men all ære til Trelegg (liker det navnet bedre enn Trebein) for kampen mot Lillestrøm. Lite tekniske feil, greit mottak bortsett fra enkelte episoder og ballen gikk stort sett til medspiller. Sterk i lufta inne i 16-meteren.
Men en svale gjør ingen sommer, som det heter. Det skal mer til enn en kamp for å overbevise meg, men det er da et skritt i riktig retning. Jeg tror forsåvidt at vi har andre folk som også kommer til å spille gode kamper som indreløper i løpet av sesongen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Bamsemums Junior

Joined: 08 Mar 2006 Posts: 43 Location: Right Next Door To Hell
|
Posted: 10.04.2006 11:19 Post subject: |
|
|
Trebein, trefot, trelegg.....
Hvorfor?? _________________ ---<--@ <3 Rosenborg <3>--- |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 10.04.2006 11:23 Post subject: |
|
|
Kjært barn har mange navn, vettu.
Ta nå ikke alt som en personlig fornærmelse sjøl om vi spissformulerer oss om favoritten din i ny og ne. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Bamsemums Junior

|
Posted: 10.04.2006 12:23 Post subject: |
|
|
Syntes bare det er litt dårlig gjort  _________________ ---<--@ <3 Rosenborg <3>--- |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 10.04.2006 13:08 Post subject: |
|
|
sjøl, trenger ikke ha med det hele tiden.
Navnet "Trelegg" er velbegrunnet, da FJ er ute av form (som i fjor f.eks) har han en utrolig dårlig touch og demper ballen som en som om han hadde trebein uten kneledd.
På sitt beste er Johnsen bra, selv om hans evne til å forflytte beina hurtig fremdeles er fraværende. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
Bamsemums Junior

|
Posted: 10.04.2006 13:18 Post subject: |
|
|
: er ikke negativt ment da. _________________ ---<--@ <3 Rosenborg <3>--- |
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 10.04.2006 13:58 Post subject: |
|
|
jeg er imponert over den utviklingen Frode har hatt i vinter, nå begynner han jo å ligne en junior spiller ialefall=)
Neida, synes han er blitt akseptabel langs bakken nå, i forhold til før ialefall.
Ser at mange spillere har tatt et steg videre under Høgmo, slik kan det ialefall virke etter kampen i går. Dorsin var jeg veldig imponert over, Storflor også. Den fysiske treningen har gjort sitt til at Strand kan spille hele kamper. Kan sikkert nevne flere.
Men det jeg er mest overrasket over er å se RBK spillere i form på vår sesongen.
Dette tror jeg er et resultat av at generasjonsskifte er godt igang, og mange av "gamlingene" som brukte å være i dårlig form tidlig på sesongen nå er byttet ut med yngre, sprekere spillere. Dette gleder meg og får meg til å glede meg til å se utviklingen utover sesongen=)  _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 11.04.2006 13:54 Post subject: |
|
|
| Krøvel Vellevold wrote: | | Byttehandel eller ingenting. Vi trenger ikke penger. |
Doffen mot Frode kunne jo vært noe... |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 11.04.2006 13:58 Post subject: |
|
|
| Vi kunne jo også vært mer realistiske og sagt Frode og 10 miller mot Doffen. |
|
| Back to top |
|
 |
Bamsemums Junior

|
Posted: 11.04.2006 15:30 Post subject: |
|
|
Syntes ikke det er realistisk.
Doffen hører til der han er og vi trenger han ikke. _________________ ---<--@ <3 Rosenborg <3>--- |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 11.04.2006 17:35 Post subject: |
|
|
Vi har STORT behov for en spiller som Kristoffer Hæstad. Havde passet mig udemærket hvis Frode og et par millioner gik den anden ve, hvis han kom til os.
Men realistisk, det er det ikke, nej. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 11.04.2006 18:22 Post subject: |
|
|
| Krøvel Vellevold wrote: | | Vi kunne jo også vært mer realistiske og sagt Frode og 10 miller mot Doffen. |
Markedspris Frode: 3-5 mill
Markedspris Doffen: 20-25 mill og økende dersom han presterer som i fjor.
Solli + Johnsen + 8-10 mill er vel mer riktig.
Eies ikke Doffen av en investorgjeng uansett ? Da hjelper det ikke med annet enn hard cash. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 11.04.2006 18:24 Post subject: |
|
|
Var ikke Start ganske klar på at de ikke ville selge Hæstad til en norsk klubb? Mener å huske at Hæstad var ganske lunken til å spille for en annen norsk klubb også.
SÃ¥ tror vi kan glemme det. |
|
| Back to top |
|
 |
|