View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Bakklandia Legende
|
Posted: 19.03.2013 09:31 Post subject: |
|
|
larsarus wrote: | Dette ble OT, men...
@Keenoir: Men er du fritatt for å betale TV-lisensen? Jeg kunne gjerne tenkt meg å selge TVen for en tilsvarende stor monitor og levere inn dekoderen selv (bortsett fra at jeg ikke har betalt for Cmore/Comoyo og må bruke den for RBK bortekamper), men vet ikke (som du ser) om jeg er 100% klar for det ennå. Men TVen er ikke i bruk på tradisjonelt vis mange timene i måneden i alle fall (<10) - det skal være sikkert. |
Plomber TV-en, så er det i praksis en dataskjer og da slipper du foreløpig unna. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 19.03.2013 09:40 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Dersom kalle- navnet skal være ment å hylle vår hær- fører, ja så er vel første bud at han selv synes det er fint å bli kalt for det. Det tviler jeg kanskje på.... |
Fra linken i Johnny Rainbow sitt innlegg:
- Jeg har det fint med at hedde Fisse-Mike, men jeg ved ikke om jeg stadig kommer til at hedde det, når jeg skifter til en ny klub...
- Det er et meget specielt navn og jeg synes det er sjovt. Jeg har det sådan lidt nogen gange, når der kommer nogle små drenge og spørger om jeg vil skrive en autograf… så spørger de: “Vil du ikke skrive Fisse-Mike bag på?” Der bliver jeg altså nødt til at sige nej. Jeg vil gerne skrive min autograf, men jeg kan ikke gå med til at skrive Fisse-Mike bag på en lille knægts trøje. Ellers synes jeg, at det er sjovt, siger Jensen.
- Så nu må vi se, om navnet følger mig. Det kan man jo håbe på… det er et godt brand! Herude på Brøndby Stadion i hvert fald. Det kan godt være, at man i fremtiden måske skal lave det lidt om. Når min datter bliver lidt større, så kan man måske ændre F’et til et B. Det ville også passe meget godt… Bisse-Mike, siger Jensen. Navnet skjemmes han generelt ikke av, men vi kan se at han ikke synes det er passende å eksponere det for små barn. Vi burde kanskje prøve å finne en mer barnevennlig variant av kallenavnet da? (Skjønt, barn i analstadiet synes vel det er tøffest med uttrykk som har noe med området der nede å gjøre.)
Edit, PS: Siden RBKs sportslige leder har gjort Fisse-Mike til digital underholdning i et mediestunt som lever sitt liv utenfor klubbens kontroll må vi regne med at bruken av navnet har fått en slags autoritativ aksept. Det er blitt mye enklere for media å knytte Fisse-Mike til spilleren når selveste Hoftun også har gjort det offentlig. Ikke for å være moraliserende, (jeg kan verre ord selv ) men det er synd klubben må slite med en sportslig leder som ikke bare avslører at han trenger støttehjul på det som skulle vært hans styrke, det sportslige, men også tråkker uti ved å godkjenne at media sprer "fisse-Mike rapen" på nettet, med det potensialet det har for å nå frem til særlig barn. Mike ser ut til å forstå mer av dette enn Erik Hoftun. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 19.03.2013 09:57; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 19.03.2013 09:43 Post subject: |
|
|
Bikkje-Mike? |
|
Back to top |
|
 |
Bukowski Proff

|
Posted: 19.03.2013 10:07 Post subject: |
|
|
Evt. når han begynner å servere millimeter-presise pasninger av Brandy-klasse:
Lisse-Mike |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 19.03.2013 20:55 Post subject: |
|
|
Krysset-Mike? |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 23.03.2013 15:07 Post subject: |
|
|
Tobias Mikkelsens vej til landslaget er blevet kortere efter at Rommedahl ikke længere er fast mand på højrekanten og Nicolai Jørgensen (som naturligt er venstrekant) har gjort det rigtig dårligt på positionen. Mike Jensen melder nu også ud at han håber på landslaget:
http://www.sporten.dk/fod...andsholdet |
|
Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 23.03.2013 16:33 Post subject: |
|
|
Jørgensen spiller vel bare på høyre siden Krohn-Dehli er fast på venstre, og selv om han kanskje ikke får ut potensialet på landslaget inntil videre så har han hatt en fantastisk sesong i FCK.
Jeg ser dog ikke at Fisse-Mike skal kunne ta en plass i startoppstillingen til Danmark. Det har de for mange gode midtbanespillere til. Kvist og Zimling er i min mening milevis bedre. _________________ Forza Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 24.03.2013 23:55 Post subject: |
|
|
gisp! wrote: | Siden RBKs sportslige leder har gjort Fisse-Mike til digital underholdning i et mediestunt som lever sitt liv utenfor klubbens kontroll må vi regne med at bruken av navnet har fått en slags autoritativ aksept. |
Et godt poeng
Davus wrote: | Kvist og Zimling er i min mening milevis bedre. |
Svare i dansk fotball-tråden |
|
Back to top |
|
 |
obri Proff
|
Posted: 31.03.2013 01:24 Post subject: |
|
|
Gikk av treningen med krampe/strekk? underveis i økta i dag.Mix tok hans rolle som anker og Borek Dockal tok indreløperplassen. _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 07.04.2013 21:38 Post subject: |
|
|
Sterk konkurranse, men han får banens beste av meg i dag. Kontroll. |
|
Back to top |
|
 |
AlexanderHallberg Proff
|
Posted: 07.04.2013 21:54 Post subject: |
|
|
Lisse-Mike har blitt nevnt  _________________ Det går som det går mot toppen |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 08.04.2013 01:26 Post subject: |
|
|
Jeg har hele tiden ment at Mike er bedre end sit rygte, men han har alligevel overrasket mig positivt med den måde han er startet på. Spiller godt og solidt og arbejder som forventet hårdt. Han har på rekordtid vænnet sig til at spille en ny position på et nyt lag, der spiller helt anderledes fodbold end han er vant til. Bliver spændende at se, hvordan han udvikler sig henover året. |
|
Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 08.04.2013 09:43 Post subject: |
|
|
Mancrush!
Aaaaah, jeg digger Fisse. Passe usympatisk. Må være helt jævlig å spille mot. Ligger som en mygg på sine motstandere. I tillegg er han god med ballen, og kontrollerer midtbanen med sine strøpasninger. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 08.04.2013 10:18 Post subject: |
|
|
Quote: | Aaaaah, jeg digger Fisse |
du er nok ikke alene om det akkurat, men denne tråden handler om Mike Jensen hehe |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 08.04.2013 11:00 Post subject: |
|
|
Hehe, ja, ikke hver dag man ser noen skrive efterfulgt af Sola wrote: | Aaaaah, jeg digger Fisse. |  |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.04.2013 11:12 Post subject: |
|
|
Sola wrote: | Aaaaah, jeg digger Fisse. Passe usympatisk. |
Og samtidig, Fisse er langt mer spiselig enn Annan.
Annan var veldig god, men var såpass stygg på banen at jeg ikke kunne få meg til å like ham. Mike har jeg et veldig godt inntrykk av så langt. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 08.04.2013 13:44 Post subject: |
|
|
Tror Jensen passer oss bedre enn Annan i 4-3-3. Han er kanskje ikke fullt så rå som Annan i det defensive, men virker å være bedre i det offensive pasningsspillet. |
|
Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 08.04.2013 14:43 Post subject: |
|
|
Jeg har store vansker med å sammenlikne Mike med Annan, da jeg foreløpig ikke har sett RBK i et kampforløp med Mike hvor Annans klare egenskaper ville vært å foretrekke..
Er superhappy med Mike - og kanskje spesielt offensivt har han mye å bidra med jmf. Annan, men om han er bedre totalt sett er vanskelig å si.. _________________ Saklig |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 08.04.2013 17:22 Post subject: |
|
|
Vil påstå at Annan viste prov på at han kan være offensiv pasningslegger når Eggen ville at han skulle gjøre mer av den slags.
Men Annan er altfor god til at vi kan håpe på å beholde ham, så det er kansje bedre med en ballsentral som vi kan ha forhåpninger om at han kan bli en viktig bidragsyter i år etter år. |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 08.04.2013 18:04 Post subject: |
|
|
Derudover er det også vigtigt med en spiller, der gider at spille i Tippeligaen, ikke kræver Bundesliga/La Liga-lønn og ikke koster 15 millioner i overgangssum.
Mike bliver især vigtig, når vi møder gode europæiske lag som har væsentlig mere boldbesiddelse enn os. Han er 24 år og skal selvfølgelig bliver bedre - blandt andet til at skille seg sikkert av med ballen under høyt press. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 08.04.2013 20:40 Post subject: |
|
|
Hahahahah!!! Ler så jeg griner sjøl... |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 08.04.2013 21:20 Post subject: |
|
|
Kommer på TV2- sporten om noen minutter! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 08.04.2013 21:34 Post subject: |
|
|
Videoen er borte? |
|
Back to top |