Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Posted: 08.04.2013 02:45 Post subject: Rosenborg – Start
VS.
Tippeligaen: 4. runde, 12.04.2013 kl. 19.00
Lerkendal Stadion
Kampen vises på TV 2 Zebra
Lag
K
S
U
T
MÃ…L
P
1. Rosenborg
3
3
0
0
9–0
9
7. Start
2
1
1
0
5–4
4
Tre seire og 9-0 i målforskjell på de tre første kampene tilsier store forventninger og favorittstempel før møtet mot Start! 0–1 (Odd), 4–0 (Brann) og
0–4 (Sogndal) er fasiten på de første tre kampene! Rett og slett formidabelt!
Start på sin side har 3–2 (Hønefoss) og 2–2 (Tromsø) på sine to første kamper. (Bortekampen mot Haugesund ble utsatt til 24.04.13.). Denne kampen blir da Starts første bortekamp i årets TL.
I alle de siste 3 oppgjørene mot Start på Lerkendal så har det kommet 13500 tilskuere eller mer. La oss håpe at dette fortsetter!
Ser ingen grunn til å forandre på laget egentlig, kanskje Berntsen inn som indreløper, ellers ingenting. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
Lurte litt på om det har vært noe variasjon i resultater for RBK avhengig av hvilken ukedag kampen ble spilt på. Sjekket for seriekamper siden 1988, og om jeg ikke roter helt har ikke RBK tapt på 19 fredagskamper i løpet av disse årene. Satser på at nr 20 kommer denne uka.
Håper selvsagt på mange folk, men vent litt da! Må få nok penger til å kjøpe billett først Ville vært kjedelig å miste en hjemmekamp pga. for mange tilskuere (!) Skjer vel ikke menmen. (Kan dessverre ikke kjøpe sesongkort pga. flytteplaner).
Husker jeg var innpå billettservice flere ganger før Brannkampen og det varierte fra gang til gang hvor mange plasser som var ledige. Sikkert noe feil hos dem.
Posted: 08.04.2013 14:11 Post subject:
Kjedelig..
Håper det uansett blir bra med folk! _________________ 4-3-3, angrepsfotball, hurtig i lengderetning og høyt kollektiv press! Godfoten er min bibel.
Posted: 08.04.2013 14:13 Post subject:
Jeg gjetter mellom 14 og 15 000 tilskuere. Dette begrunner jeg med at det fortsatt er et (trolig) relativt lavt antall solgte sesongkort. I tillegg mister vi nok litt pga at det er fredag (hyttefolk etc.) . Interessen har dog tatt seg opp, og folk gidder plutselig å dra ut fra distriktene med slike takter vi har vist.
Jeg konkluderer med at Tove "hyper" interessen litt for å få enda mer interesse. Dette mener jeg også er det riktige å gjøre, i tillegg til å informere om at man bør kjøpe på forhånd. Gleder meg og håper på mye folk!
Posted: 08.04.2013 14:15 Post subject:
gizakr wrote:
Noen som tør å komme med noen gjetninger og begrunnelse på hvor mange tilskuere vi kan få på fredag?
15.000.
Det som trekker ned er det faktum at det er en fredag. RBK har tradisjonelt trukket flere på søndag enn andre dager. Det vil nok være en del som er ferdig på jobb i 16-17 tiden som synes det blir mindre stressende å sette på TV2 zebra enn å stupe hjem til en kjapp middag og dra rett på kamp.
Det som trekker opp, foruten hvordan laget fremstår for tiden naturligvis, er det faktum at Canal Digital og TV2 er i krig. Canal Digital har en forholdsvis stor andel i Trøndelag pga lite konkurranse (GET er f.eks ikke tilstede her ennå. Dog har de vel kjøpt opp Loqal nå så de kommer). Ergo er det ganske mange som ikke har TV2 Zebra.
RBK-trener Per Joar Hansen legger ikke skjul på hvor viktig den danske trioen Mike Jensen (25), Nicki Bille Nielsen (25) og Tobias Mikkelsen (26) har vært for Rosenborgs suksess i sesongstarten.
Hvis dette er tilfellet er det jo plutselig blitt en sinnsyk interesse for å komme på kamp igjen. Og det over natta!
Da har noe gått feil når du gikk inn på billettservice, for det er omtrent som vanlig der foreløpig. En haug billetter tilgjengelig og ingenting tyder på noe utsolgt.
Tove bruker nok anledningen til å hype stemninga veldig, samtidig som RBK ønsker å hindre "trafikkork" som det ble på første hjemmekamp.
Vi får allikevel håpe at vi klarer å selge flere enn 16.012
Lenge siden det har vært såpass mye entusiasme rundt laget, gleder meg til fredag!
Sjekket Molde sine hjemmesider (det er vel lov?) for å sjekke stemninga i bunnen av tabellen, og kan informere om at de ikke har skrevet et eneste innlegg etter helgas runde "stille i fjøset" passer vel bra nå
Litt rart, men selv om Start er et nyopprykket lag så ser jeg på denne kampen som en storkamp, med tanke på hvor stor motstand de har gitt oss de siste årene. En seier mot Start synes jeg er større enn seieren mot Odd, for eksempel.
Så får vi håpe at trønderne kjenner sin besøkelsestid. RBK.no er jo ute med en fin artikkel om at det er stor interesse før kampen, som kan få folk til å stresse med å skaffe seg billetter. Kan vi få over 16000?
Hvis dette er tilfellet er det jo plutselig blitt en sinnsyk interesse for å komme på kamp igjen. Og det over natta!
Da har noe gått feil når du gikk inn på billettservice, for det er omtrent som vanlig der foreløpig. En haug billetter tilgjengelig og ingenting tyder på noe utsolgt.
Fjern Cache, trondgoran, og prøv på nytt.
Du har først klikka på en link der du har tilgang til vennebilletter. Dissse tilgjengelige plassene er der du får kjøpt vennebilletter. Men det er sjølsagt svært mange tomme seter.
Håper vi greier å runde 15.000, men har mine tvil.