| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harceïde Veteran
|
Posted: 29.03.2013 12:49 Post subject: |
|
|
Second that.
Dockal til Anzhi Machalkalaklaklaaalkalkala og Midtsjø inn, takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.03.2013 13:01 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Aldri i livet om jeg tror han skriver ny kontrakt slik ståa er pdd. |
Hehe.  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.03.2013 13:04 Post subject: |
|
|
Dette var fantastiske nyheter!
God påske til alle! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 29.03.2013 13:12 Post subject: |
|
|
Var helt enig med Knerten, og veddet med en kompis på at han ikke kom til å signere ny kontrakt. De pengene betaler jeg herved med glede. Håper Midsjø får uttelling for lojaliteten, og får my spilletid i år. God Påske  _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 29.03.2013 13:40 Post subject: |
|
|
Flotte nyheter, men skjønner det Knerten nevnte om kroppsspråket. Jeg har sett mer entusiastiske intervjuobjekter for å si det slik.
Sa han ikke også litt indirekte at han måtte stå på mer på trening? |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 29.03.2013 14:21 Post subject: |
|
|
Jeg har vært nokså sikker på at Midtsjø ville skrive ny kontrakt, mye er Perrys forsikringer jeg har lest og hørt i media.
Midsjø er en spillertype Perry liker, det er ikke sikkert at Midsjø hadde skrevet ny kontrakt om tåkefyrsten hadde regjert på Lerkendal idag.
Midsjø kan fort bli belønnet med startplass allerede til mandag mot Brann. Midtbanen kan fort se slik ut 2. påskedag:
Jensen
Midtsjø Mix
Eller:
Jensen Mix
Midsjø |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 29.03.2013 14:49 Post subject: |
|
|
Vi kommer nok ikke til å få se noen snudd V på denne siden av sommerferien, ettersom de så vidt jeg forstår ikke har begynt å trene på sin plan B ennå. Jeg tipper Midtsjø belønnes for signeringen med et innhopp som indreløper på mandag. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 29.03.2013 15:38 Post subject: |
|
|
Flott, med ny kontrakt. Men virker ikke som han sprudler i intervjuet.
Vi trenger imidlertid en indreløper som er målfarlig og kommer på løp inn i boksen. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 29.03.2013 16:10 Post subject: |
|
|
Nesten så en skulle tro RBK leser her inne  |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 29.03.2013 16:38 Post subject: |
|
|
| Willoch wrote: | | virker ikke som han sprudler i intervjuet |
Roar Strand "sprudlet" ikke så mye heller i intervju, ble på tross av det legende i klubben.
Om sprudling er viktig for deg kan jeg anbefale en flaske champagne eller kanskje en god prosecco  |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 29.03.2013 16:59 Post subject: |
|
|
Gode nyheter.
Har lenge håpet på mere spilletid for ham.
Tror derimot at han vil slite med å få etablert seg skikkelig i år med mindre noen av de mere meritterte/etablerte forsvinner til sommeren.
Masse innhopp og noen kamper fra start vil jeg allikevel håpe på.
Da vil han kanskje gå inn i neste sesong som et antatt førstevalg.
Med så mange gode midtbanespillere ville jeg som trener satt skikkelig fokus på at midtbanespillerne skal løpe så mye at de ser lyst på å bli byttet ut minst 20 min. før slutt. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 29.03.2013 17:00 Post subject: |
|
|
| Er Midtsjø Knerten sin nye kjæledegge? |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 29.03.2013 17:02 Post subject: |
|
|
Velkommen etter. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 29.03.2013 17:13 Post subject: |
|
|
| Sola wrote: | | Er Midtsjø Knerten sin nye kjæledegge? |
Kan bli et problem om Midtsjø henviser Mix til benken?  _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 29.03.2013 17:57 Post subject: |
|
|
| Det bør ikke bli noe problem om treneren velger den han syns virke i best form? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 29.03.2013 18:04 Post subject: |
|
|
| Knerten har vel alltid snakket varmt om Midtsjø. |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 29.03.2013 19:30 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Willoch wrote: | | virker ikke som han sprudler i intervjuet |
Roar Strand "sprudlet" ikke så mye heller i intervju, ble på tross av det legende i klubben.
Om sprudling er viktig for deg kan jeg anbefale en flaske champagne eller kanskje en god prosecco  |
Foretrekker heller en god Amarone på vinteren, sommeren foretrekker jeg en god Chablis. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 30.03.2013 13:50 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: |
Sa han ikke også litt indirekte at han måtte stå på mer på trening? |
Det virket sånn, han snakket om å trøkke til mer på trening (og kamp). Forsåvidt en vanlig ting å si, men kan godt hende det er noe han har fått beskjed om av Perry/Wiggen. |
|
| Back to top |
|
 |
tyggis Veteran
|
Posted: 31.03.2013 05:15 Post subject: |
|
|
kjempelyst til at Midtsjø skal få en knallsesong, men hvis RBK har blitt låst (av supporterne?) til en 4-3-3 lurer jeg på hvor mange sjanser en offensiv midtbanespiller som ham får.
Han beskriver seg selv som indreløper i et intervju, en rolle jeg ikke tror han har spilt fryktelig mye før, så det tyder jo på at han har fått signal om at det er der han skal satses på fremover.
Det store spørsmålstegnet for meg er defensiv arbeidskraft, da indreløpere virkelig får kjørt seg hvis de gjør jobben sin riktig. Det forventes skikkelig box-to-box spill, høyt press og taklinger i den ene enden av banen og lange løp framover. Jonas Svensson passer utmerket i den rollen, og såvidt jeg har forstått er det meget aktuelt for Dockal å spille mer sentralt også. Blir spennende å se om Midtsjø har arbeidskraften og intensiteten til å skille seg ut i en dypere rolle en han sikkert er vant til. Tviler på at han får mange sjanser fra start når det er så mange alternativer sentralt.
Hvis RBK derimot spiller med en fremskutt indreløper i en tilnærmet offensiv midtbanerolle (ærlig talt, 4-2-3-1) bør Midtsjø absolutt ha muligheter til å gjøre inntrykk. Men her også er konkurransen stor, både Chibuike og Elyounoussi er gode alternativer som "trekvart". |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 31.03.2013 13:17 Post subject: |
|
|
| Fredrik Midtsjø har spilt minst like mye indreløper som off.midt. |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 08.04.2013 14:56 Post subject: |
|
|
Et relativt knotete innhopp mot Sogndal..
Kjedelig altså - hadde vel trodd han skulle kunne finne på no mer ap med de store rommene man hadde å boltre seg i mot slutten!?
Håper Perry tenker å rotere med de unge hyppig fra starten av - la de alle komme inn i ny og ned, Selnæs, Berntsen, Midtsjø og Moe. _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 08.04.2013 15:24 Post subject: |
|
|
Vanskelig for Midtsjø å gjøre noe på de få minuttene han fikk mot Sogndal. Kampen var i realiteten over.
Han bør få sjansen fra start. Mikkelsen har ikke overbevist så langt, og kan godt slite benken litt. |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 08.04.2013 17:04 Post subject: |
|
|
| Har sett svært lite av Midtsjø, men jeg synes han virket tung i går. Mangler han litt tempo? |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 20.04.2013 12:25 Post subject: |
|
|
| Har stagnert litt, spiller ute av posisjon, nå ute av kamptropp. Kom deg ut på lån. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 20.04.2013 12:34 Post subject: |
|
|
| Det er synd, men heller ikke direkte uriktig at Selnæs får sjansen i troppen i steden for Midtsjø etter innsatsen da han fikk sjansen i cupen. Jeg tror også tiden er inne for et utlån. Over tid må ihvertfall enten Berntsen, Midtsjø eller Selnæs leies ut. Det er ikke plass nok i troppen til at Rosenborg kan være en utviklingsarena for alle tre. Per nå ser det ut som Midtsjø er mannen som bør leies ut. Ranheim er kanskje det beste altenativet? |
|
| Back to top |
|
 |
|