English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 326, 327, 328  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.03.2013 14:45    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Du slutter ikke å overraske. Skikkelig innsiktsfull og fornuftig stort sett, men innimellom reagerer du på ting som jeg overhodet ikke forstår.

Nei, du forstår det jo ikke fordi du tydeligvis er helt uenig. Du mener at han ikke kunne ha svart annerledes enn det han gjør i intervjuet, angående de fleste ting. Det er en helt bisarr påstand, da jeg kan komme opp med fem eksempler på ting han heller burde eller kunne ha svart - om han ikke var innstilt på å havne på kant med klubbens supportere. Late Barter har tatt for seg hovedpunktene.

Men som seg hør og bør skal du forsvare alt og alle i denne klubben, uansett hvor urimelig og teit det fremstår. Det går på troverdighet løs, for å si det sånn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 20.03.2013 23:42    Post subject: Reply with quote

Jeg tror vel egentlig ikke det er verre enn litt lite gjennomtenkte uttalelser fra Perry. Inntrykket jeg har fått av ham er at han for det første ikke er sånn påfallende intelligent, og for det andre at han har minst den arrogansen og selvhevdelsesbehovet som må til for å lykkes som fotballtrener på det nivået.

Ingenting av dette diskvalifiserer ham på noen måte som RBK-trener, og forholdet hans til fansen tror jeg utelukkende vil styres av det som skjer på banen. Det er litt kledelig å være tøff i kjeften når man lykkes, og tilsvarende teit når man flopper.
Attaboy
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 15:37    Post subject: Reply with quote

Hvor ble det av innlegget til solbakken?

Uansett:
Quote:
Vi ønsker å møte Kjernen og andre til åpen debatt og meningsutveksling og lover å stille opp.

Trener+Kjernen+pub=sant
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 21.03.2013 15:42    Post subject: Reply with quote

Flott Perry Tommel'n opp!

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
valen
Junior

PostPosted: 21.03.2013 16:11    Post subject: Reply with quote

Hei,

første innlegg, men har fulgt forumet lenge. Intervjuet med Perry i dag fikk meg til å tenke mitt. Så jeg skreiv en blogg: http://www.snorrevalen.no...ne-sammen/

Snorre Valen
Kjernen-medlem
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 16:13    Post subject: Reply with quote

Man bare må elske Rosenborg!
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 21.03.2013 17:01    Post subject: Reply with quote

For et fantastisk flott innlegg! Håper virkelig at noen i klubben leser dette. Når ble dere SV-folk så forbanna fornuftige? Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Jangusk
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 17:13    Post subject: Reply with quote

Dette gir jo håp om at politikere faktisk kan like og mene noe om klubben i vårt hjerte. Flott dette Valen.

Og takk for at det er et blomstrende engasjement rundt klubben vår. Det gir meg varme tanker om framtiden. Fordi jeg tror rett og slett folk omsider forstår at Rosenborg Ballklubb er uenderlig mye mer enn enkeltpersoner. Klubben er et hav av følelser og takk for det.

Nå tar vi gullet hjem, og møter mannsterkt opp for å feie bergenserne av banen.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 18:29    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
Dette gir jo håp om at politikere faktisk kan like og mene noe om klubben i vårt hjerte. Flott dette Valen.

Giske leter etter det svarthvite skjerfet sitt han også i disse tider. Valgår.
Back to top
3rl3nd
Rutinert

PostPosted: 21.03.2013 18:38    Post subject: Reply with quote

En ting er å troppe opp på kamp en gang i løpet av valghøsten med riktig skjerf rundt halsen, jeg vil påstå at "snadde" aka Valen er litt mer troverdig enn som så.

Personlig setter jeg pris på innlegget, og håper folkene på brakka både får lest og tatt til seg lærdommen i bloggposten.
Strand
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 18:46    Post subject: Reply with quote

Tamt tilsvar av Trond Alstad, og noen bør ta fra den mannen alle punktumene han kaster om seg hver gang han skriver noe. Skal liksom poengene bli bedre av at setningsflyten ødelegges?

Klubben ved Perry skeit på leggen, nå skal det slukkes flammer.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 18:50    Post subject: Reply with quote

Leste de første linjene av innlegget til Alstad, fant ut at det var do-vegg kvalitet, og lukket siden.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 21.03.2013 18:50    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
For et fantastisk flott innlegg! Håper virkelig at noen i klubben leser dette. Når ble dere SV-folk så forbanna fornuftige? Smile

Kjelsnes er SV'er, vet du. Må passe på sine egne når det er så få av dem Wink

Men ja, right on the spot av Snorre. Perry (og mange andre) bør lese dette.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
hello
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 18:51    Post subject: Reply with quote

Meget godt innlegg, Valen.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:03    Post subject: Reply with quote

Likte setningen "gode ekteskap tåler en trøkk, det gjør også forholdet mellom Perry og våre supportere" i Alstads innlegg.
Hvor mange gode ekteskap starter med at en av partene henger opp skilt med avsky mot den andre?
Måtte evt vært et tvangsekteskap.
Er vell nettopp derfor forholdet Perry - suporterne IKKE tåler en trøkk.

Men flott at partene møtes og legger det bak seg. Ingen tjener på at dette går lengre enn det alt har gjort.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:06    Post subject: Reply with quote

Tøys, det gjelder ikke tvangsekteskap.

Dess tidligere det blir opprydding i sportslig avdeling dess bedre.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.03.2013 19:09    Post subject: Reply with quote

Håper bare de på Brakka får med seg innlegget ditt, Snorre.

Gapet mellom oss supportere (ikke bare ØØ) og gjengen på Brakka bare øker og øker, føler jeg. Det ble ikke bedre med bloggen til Alstad. Synes det er en avsporing dette med anonyme innlegg. Gjennomgangstonen i forhold til Hoftun, treneransettelsen osv. ville uansett vært den samme. Dessuten er en god andel av oss ikke anonyme i det hele tatt selv om vi har et nick til venstre her.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:18    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Dess tidligere det blir opprydding i sportslig avdeling dess bedre.

Her er vi enige. Og ny sportsdirektør er pdd det mest prekære.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:19    Post subject: Reply with quote

Dersom Svendsen ikke hadde insistert så voldsomt på å få velge daglig leder, og få fullført den derre helt usannsynlig idiotiske hotellplanen hadde det meste normalisert seg.

NÃ¥ ble det totalkonsultering, men det er tross alt litt bedre enn det var under 600-700 millionersplanen. Den tida der var fremtid=avgrunn.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:26    Post subject: Reply with quote

Du mener at dersom Koteng hadde fått valgt daglig leder så hadde Hoftun blitt skiftet ut?
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:28    Post subject: Reply with quote

Det hadde neppe blitt Stjernen, Alstad og Perry. Og dermed heller ikke Hoftun.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:34    Post subject: Reply with quote

Det blir vell bare spekulasjoner.
Om vi for diskusjonens skyld antar at Koteng hadde valgt en annen enn Stjernen, er det lite som tyder på at Hoftun hadde blitt byttet ut. Koteng har aldri uttrykt annet enn støtte til Hoftun. At vi dermed fortsatt hadde endt opp med Perry er ikke usansynlig.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:42    Post subject: Reply with quote

Hvorfor i alle verdens dager skulle vi ansatt Perry egentlig?

- Tragisk sist han var her.
- Veldokumentert middelmådighet siden gang.

Det er kun totalkonsulteringsbåndene som har ført til at Perry ble aktuell. Dersom det ikke var for disse båndene ville Perry aldri ha vært en kandidat.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 19:55    Post subject: Reply with quote

Mulig du har rett. Men det er fortsatt bare en spekulasjon fra din side, så lenge ingen fakta som tilsier at så er tilfelle er kommet på bordet.

Du tror ikke det finns en sjanse for at Perry fikk jobben fordi:
- Sportslig ledelse hadde utelukket Eggen. Trond Sollied var av grunner vi ikke vet uaktuel.
-Han har Eggensk 4-3-3 som sin filosofi.
-Han har rykket opp med 2 klubber og kvalifisert U-21 landslaget for sitt første sluttspill siden 1998
-han har RBK i sitt hjerte, og vil med suksess antageligvis bli en langsiktig løsning i motsetning til Hamren

Jeg utelukker ikke dine påstander. Og jeg skulle gjerne sett Eggen som vår trener, at det ikke er Eggen setter jeg først og fremst på Hoftuns kappe.
Men jeg ser også muligheten for at Perry kan vise seg som en forbedret versjon av seg selv og inntil han på nytt viser seg tilliten uverdig fortjener han støtte for å nå vårt felles mål om RBK på topp.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 21.03.2013 20:27    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
PerO wrote:
Jeg synes det er bedre med ærlig svar, som jeg ikke nødvendigvis liker, enn politisk korrekte svar uten mening

Dette har jo ikke med ærlighet å gjøre. Om han er ærlig eller ikke er egentlig fullstendig underordnet. I ett portrettintervju klarer (prøver, iallefall) han å legge seg ut med både Kjernen og nett-debattanter (rbkweb). En ting bør Perry være klar over, og det er at hans jobb ikke kommer til å bli enkel om han ikke gjør noe med sine holdninger til supporterne. Uansett hvor mye ned han ser på oss, så har vi mye makt og innflytelse.

Dette burde noen Rosenborg-ansatte som har vært med i gamet en stund fortalt han, for han har tydeligvis ikke fulgt med hvordan ting fungerer i Trondheim i 2013.

Om Perry er smart så tar han oppfordringen til Late Barter og møter til et forsoningsmøte. Alle går glade og fornøyde hjem og man drar sammen fremover. Skulle han derimot avfeie det med enda flere platte metaforer - så er det bare å stålsette seg. Sesongen kan da blir meget ubehagelig for hans del, selv med suksess på banen. Det er ingen som ønsker det.

Skal Perry være defensiv å bare finne seg i hva vi supportere mener, skal han ikke ha muligheten til å få si sin mening?
Hvor er takhøyden her?
Ærlig talt, vi supportere må tåle at vi for litt motbør i fleisen også.

Syns det er bra at Perry er rett frem jeg. Jeg er derimot ikke imponert over oss supportere som hisser oss såpass opp over dette.

Perry er med på en dialog med oss fansen. Vær glad for at han viser at han bryr seg om våre meninger.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 326, 327, 328  Next
Page 85 of 328

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb