English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2013
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 155, 156, 157  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 26.02.2013 00:08    Post subject: Reply with quote

Hakkespett er inne på riktig tanke da - den nye generasjonen japanere er uhyre spennede og de er billige - og man kan finne gull selv i 2. div (Kagawa kom fra Japansk 2. divisjon da Dorutmound hentet han, f.eks.)
Så tanken trenger ikke være så dum.
TomH
Veteran

PostPosted: 26.02.2013 00:57    Post subject: Reply with quote

Bakklandia,
man finner mye gull i norsk 2. og 1. divisjon også.
Det er bare det at RBK ikke gjør det.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.02.2013 09:30    Post subject: Reply with quote

enig i det TomH. Man kan finne gull i 1 og 2 divisjon i omtrent alle ligaer verden rundt, er ikke nødt til å dra til Japan. Japan er for så vidt spennende, men med alle pengene, de mange handlene og det økte fokuset dit, så tror jeg man må leie inn folk med virkelig stålontroll på ligaen for å kunne hente ut noe gull.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 26.02.2013 15:26    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Bakklandia,
man finner mye gull i norsk 2. og 1. divisjon også.
Det er bare det at RBK ikke gjør det.

NÃ¥ja, de fant da Demidov i sin tid.
Og Moe nå, kan det se ut som.
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 26.02.2013 16:54    Post subject: Reply with quote

Hoftun utelukker ikke flere kjøp i dette vinduet?

"Det kan være behov som dukker opp allerede i dette vinduet, eller i sommer "

I Torbjørnsen-saken på RBK.no

- Torgeir Børven
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 27.02.2013 20:57    Post subject: Reply with quote

På tide å huke inn Carew. Han virker gira på å spille fotball og har noe vi behøver.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.02.2013 21:07    Post subject: Reply with quote

Hva har han som vi trenger? En ferdig fotballspiller som lever kjendislivet, spiller inn filmer og syr vesker, som selv i toppform ikke har vært noen stor målscorer, som ikke har startet mer enn 3 kamper det siste året, som ikke har spilt eller trent på et halvt år og som nå strøyk på en medisinsk test fordi han er for dårlig trent. Hva av det trenger vi?
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 27.02.2013 21:19    Post subject: Reply with quote

Carew bør vi absolutt ikke hente!
Om han ikke kommer i form på 2 uker i Inter, så kommer han ikke til å bli fit til kampstart for oss heller.
Dessuten så er det en økonomisk bit inne i bildet, og Inter var vel villige til å gi ham 2.6 million eller noe for å være med ut sesongen... Det er penger RBK bør bruke andre steder!
EspN
Veteran

PostPosted: 27.02.2013 21:36    Post subject: Reply with quote

Selg chibbe og dorsin,kan ikke ha spillere som ikke orker og gi en innsats for laget lenger.

Ja,vi må ha en ny spiss og en back uten tvil om vi skal kjæmpe om topp plass,stallen har alt for varierende kvalitet.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ræven
Rutinert

PostPosted: 27.02.2013 22:29    Post subject: Reply with quote

Finn HÃ¥gen Krogh kan i hvert fall utelukkes. Han presterer ikke engang i idretten han trener for fullt i.
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 27.02.2013 23:04    Post subject: Reply with quote

Ræven wrote:
Finn HÃ¥gen Krogh kan i hvert fall utelukkes. Han presterer ikke engang i idretten han trener for fullt i.

Hvis vi legger nivået så lavt, kommer vel snart: "La oss holde oss unna Per Sandberg"...

Ganske mange som kan utelukkes. La oss holde oss nok on topic til at vi i allefall begrenser det til fotballspillere?

OT: Tror aldri i verden vi vil gå med på Carews lønnskrav.
Ræven
Rutinert

PostPosted: 27.02.2013 23:17    Post subject: Reply with quote

Jeg er også veldig i tvil om RBK vil være villige til å betale Carew 10-12 millioner i året.
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 27.02.2013 23:38    Post subject: Reply with quote

Jeg er faktisk ikke i tvil om at Carew kunne vært en klasse signering for klubben og sårt tiltrengt spiss kompetanse.

Men...

Problemet er at den gutten ikke blir spesielt giret av de "småkronene" vi kan tilby i månedslønn og jeg er 100% sikker på at han etter kort tid ville brukt alt for mye tid på å passe på sine andre investeringer kontra å vært helhjertet i klubben for å bidra for å opprettholde både image og pengeflyt.

Men vi trenger noen reale talenter på topp... utfordrere til spissposisjonen...
Problemet er vel at før i tiden så drømte disse guttene om å få være på 2 laget til storklubbene, mens de i dag "krever" førstelagsspill for å komme seg videre ut til storpengene. Det som da står igjen å plukke er spillere som har kommet over toppen og som er tilfreds med å få spille fotball. (Eller import fra land hvor du ikke vet hva du får eller om de kommer tilbake etter en tur på butikken)
Attaboy
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 01:28    Post subject: Reply with quote

Cyrilp wrote:
Jeg er faktisk ikke i tvil om at Carew kunne vært en klasse signering for klubben og sårt tiltrengt spiss kompetanse.

Har tenkt litt, og er enig! Sånn sportslig sett, asså! Razz Tror fort han kunne blitt en berikelse for oss både på det sportslige, publikumsvennlige og på det mentale plan! Cool
Montana
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 01:31    Post subject: Reply with quote

Om Carew vil (innenfor våre økonomiske rammer) er han hjertelig velkommen fra meg Tommel'n opp!
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 02:25    Post subject: Reply with quote

Kan godt tenke meg Carew på prestasjonsbasert kontrakt jeg.

Tviler på at han er interessert i den slags. Er vel mer sannsynlig at hans neste klubb heter Lørenskog.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 09:48    Post subject: Reply with quote

Etter West Ham-fadesen tviler jeg på om Carew kunne tilført Tippeligaen spesielt mye annet enn større oppmerksomhet og interesse en periode. Kanskje en og annen kamp der han har noen bra involveringer, slik Steffen Iversen fungerte for oss de siste årene. Og det er ikke verdt den lønna han sannsynligvis vil kreve.
Back to top
calculatinginfinity
Junior

PostPosted: 28.02.2013 15:21    Post subject: Reply with quote

Har denne her nået til Norge endnu? Razz

Citat Anders Hørsholt (direktør for FCK): At Rosenborg vælger at skrive kontrakt med tre middelmådige danske spillere, får mig ikke til at se dem som en større konkurrent i dag end for et år siden. Vi er Skandinaviens største klub, og det tror jeg egentlig ikke kommer til at ændre sig…
Back to top
Mynthon
Senior

PostPosted: 28.02.2013 15:31    Post subject: Reply with quote

hehe, tre spillere som glatt kunne gått inn i FCK's startoppstilling ja. Han anser altså sitt eget lag som middelmådig. Smart Tommel'n opp!
eksil
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 15:41    Post subject: Reply with quote

...! Hoho....gleder meg til å møte FCK igjen ved anledning.

Det var da noen saftige utsagn!
calculatinginfinity
Junior

PostPosted: 28.02.2013 15:48    Post subject: Reply with quote

Mynthon wrote:
hehe, tre spillere som glatt kunne gått inn i FCK's startoppstilling ja. Han anser altså sitt eget lag som middelmådig. Smart Tommel'n opp!

Hverken Mike Jensen eller Nicki Bille ville være i FCK's start 11'er. Tobias Mikkelsen kunne der dog nok godt være en del kampe til.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 15:55    Post subject: Reply with quote

Fck imponerte ikke meg i hele tatt! Vedder på at vi har slått dem i sesong,fck har mista for gode spillere til at jeg frykter det laget.

Vi har ny trener,nye spillere osv,og er ikke så samspilte,og enda var vi lett på nivå med fck.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
moomoo
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 16:44    Post subject: Reply with quote

Cyrilp wrote:

Men...

Problemet er at den gutten ikke blir spesielt giret av de "småkronene" vi kan tilby i månedslønn og jeg er 100% sikker på at han etter kort tid ville brukt alt for mye tid på å passe på sine andre investeringer kontra å vært helhjertet i klubben for å bidra for å opprettholde både image og pengeflyt.

Ser den skepsisen, men jeg tror ikke det er så svart/hvitt.

Tenk selv, du er Carew. Du har trent og spilt og tjent i mange år, opplevd fotball i flere land og hatt alt fra suksess til delvis fjasko. Hva er det igjen å oppleve? ikke så mye, og du har masse penger. Hvorfor ikke da leke seg litt og ha det morro??? iallefall så er det jo ikke kokain og alkohol i mengder inn i bildet. Du kan spille inn reklamefilmer med flotte damer (og du er veeeldig glad i fine jenter). Du kan dra på shopping og dyrke dine interesser.l jo kansje ville andre nordmenn muligens vært i sportsbutikken og flesket til med en ny aliminiums til den nette sum av 50 000 til fluestanga, for da får man jo flekset og brifet litt iblandt kompisene. Kansje ønsker Carew at han hadde hatt sånne interesser, men han liker klær og å dyrke imaget sitt.

Hver og en av oss er forskjellige, det er poenget. Vi kan ikke kritisere folk for at de ikke er som oss (dette er ikke til deg Cyrilp, men ment generelt). Carew er Carew, akkurat som Knerten er Knerten, TomH er TomH, Hoseth er Hoseth..ehh la gå, vi liker ikke Magle Hoseth, men det finnes ikke regler uten unntak ^^.

At noen sier Carew ikke er god nok viser mangel på kunnskap spør du meg. Carews Fysiske form foruten kondisjonen er nok tipp topp.
Husk at det var INTER MILAN i SERIA A i ITALIA han var på test hos, ikke Bromarpojkarna i Svensk 1 div. At Inter trakk seg betyr ikke at Carew er i elendig form, det betyr bare at ha nikke er i stand til å fylle tomrommet etter Diego Milito, en spiss som nok hadde scoret over 30 mål i tippeligaen hadde han spilt her.

Faktum er at Carew hadde med noen ukers trening og et par kamper i beina blitt fryktelig farlig for motstandernes forsvar i Tippeligaen og vært en ypperlig signering for RBK.

Det som er problemet er som jeg nevnte tidligere at han er litt "mett" og hvorfor skulle han ville spille i Tippeligaen?

Fryktelig bra betalt kan jo vær grei motivasjon når vi ikke kan skryte av andre ting som Fantastiske shoppingmuligheter, Autobahn eller over gjennomsnittelig fantastisk uteliv å by på.

Med det nevt tror jeg det er totalt uaktuelt for John å spille for oss, men jeg håper at han kan være et alternativ alikevell. Først og fremst fordi jeg vet at om han finner motivasjonen for å prestere for oss så vil han "pisse" på motstanderen.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 17:42    Post subject: Reply with quote

Carew har kun tid til en korttidskontrakt, da han har oppdrag (model) utover sommeren.

At Inter fant kan i for dårlig form, er et pluss, sånn at andre klubber som måtte være interessert har et forhandlingskort i forhold til evt. lønn i en kontrakt.

Tviler at Carew er interessert i noen friske norske kroner, da han er god for over 100 millioner..
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 28.02.2013 20:50    Post subject: Reply with quote

calculatinginfinity wrote:
Har denne her nået til Norge endnu? Razz

Citat Anders Hørsholt (direktør for FCK): At Rosenborg vælger at skrive kontrakt med tre middelmådige danske spillere, får mig ikke til at se dem som en større konkurrent i dag end for et år siden. Vi er Skandinaviens største klub, og det tror jeg egentlig ikke kommer til at ændre sig…

Tenker vel først og fremst at dette er en veldig uprofesjonell uttalelse, som kanskje gjenspeiler pengeforbruket og den manglende suksessen (ut ifra forutsetingene).

Slemt å si det (for det er mange fornuftige FCK'ere her inne) men jeg håper de går på en real smell i nærmeste framtid.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 155, 156, 157  Next
Page 86 of 157

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb