| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jangusk Veteran
|
Posted: 06.02.2013 20:41 Post subject: |
|
|
| Om vi har bred dekning av midtbanespillere kan helt sikkert noen omskolleres i andre roller. Om vi skal lykkes på tre fronter må vi være forspent med kvalitet. Og denne virker gjennomtenkt. |
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 06.02.2013 20:48 Post subject: |
|
|
| Denne fyren er da tiltenkt den sentrale rollen? |
|
| Back to top |
|
 |
calculatinginfinity Junior
|
Posted: 06.02.2013 21:03 Post subject: |
|
|
The biggest cunt in Danish football so can only thank you for taking him away from our league. Thought you guys aimed a bit higher, but he's a good fighter and not a completely hopeless footballer, probably one of the better Brøndby players but they are in position for relegation for a reason.
| RÃ¥nny wrote: | http://www.rbk.no/latest-news/article/52prxnn3zp1k1a1jxbldzgzzg/title/--rosenborg-er-selvfolgelig-storst
Enda en av våre dansker som sier vi er størst.
Dansker <3 |
He hates Copenhagen with a passion and lets face it, there's no real big teams in Sweden anymore, so no wonder he is saying that. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 06.02.2013 21:09 Post subject: |
|
|
Viste ikke at det stod så dårlig til det danske språk om dagen at dere tyr til engelsk. Eller er det bare slik i "Copenhagen"?
Enn-hvis-jeg-skriver-slik-forstår-du-norsk-da? |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 06.02.2013 21:11 Post subject: |
|
|
| Haha. Takk for input, men er ikke du dansk? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.02.2013 21:17 Post subject: |
|
|
| calculatinginfinity wrote: | | The biggest cunt in Danish football [...] |
Derav Fisse-Mike. |
|
| Back to top |
|
 |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 06.02.2013 21:24 Post subject: |
|
|
Liker det at han står og smiler og ser ut som at han har fått realisert en guttedrøm. Liker også at vi tilsynelatende har ett større navn i Danmark enn det vi er klar over.
Spennende kjøp. Håper han slår til for fullt og dominerer for oss:)  _________________ Selvutnevnt Norges sydligste RBKer. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 06.02.2013 21:32 Post subject: |
|
|
| Nicki @ facebook wrote: | Okay, jeg er en glad mand! Mike Jensen har os lige skrevet under i Rosenborg i dag. Det er jo rent dream team vi er ved at bygge op! Det skal nok blive rigtig rigtig godt. Ønsker min gode ven Mike velkommen  |
SÃ¥ er det en som skriver:
"Lugter meget af. At i begge så spiller kontrakterne ud i Rosenborg. For derefter at vende hjem til Brøndby"
...Nicki Bille Nielsen likes this
Forøvrig tror jeg Mike er akkurat den fit** vi trenger på midtbanen. |
|
| Back to top |
|
 |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 06.02.2013 21:40 Post subject: |
|
|
Hadde selv en kompis som ble kalt Fitte-Mikke.. det var derimot ganske sannsynlig vis av andre grunner, og det er en annen historie  _________________ Selvutnevnt Norges sydligste RBKer. |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 06.02.2013 21:52 Post subject: |
|
|
Happy times!
Et nytt, utrolig vindu.. Med Mix inn har vi 5 signeringer på no time, hvorav jeg faktisk er fornøyd med samtlige!!! Kanskje burde vi hatt en mer kontrollerende type ala Skammelrud, men litt attitude er hva vi har savnet!
Må sånn avslutningsmessig få legge til at jeg personlig ikke helt ser det kule med å kalle ham fisse-Mike, men det er jo bare kjedelige meg, da.. _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
|
|
| Quote: | | Ejer Sportschefen natklubber i byen? Han scouter i hvert fald ikke som om han har døtre i den giftige alder... |
_________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
|
|
| andy88 wrote: | "Lugter meget af. At i begge så spiller kontrakterne ud i Rosenborg. For derefter at vende hjem til Brøndby"
...Nicki Bille Nielsen likes this |
Greit nok. Regner med at de vil stå på for å vinne alt de kan her før de tenker på å "vende hjem".
Greit nok om de vil til en annen klubb etter å ha bidratt til suksess her også. Det er opp til sportslig leder å sørge for at vi unngår at spillere drar på Bosman etter "en god e-cuphøst". Noen ser ut til å ha lært og tilbyr nå fireårskontrakter. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 06.02.2013 22:21 Post subject: |
|
|
Nicki var et godt køb af Rosenborg, Tobias kan være genialt, men jeg er noget overrasket over i vælger at signe Mike. For en klub som har haft spillere som Annan & Tettey er det er klart skridt ned at skulle se på Mike Jensen. Han er ihvertfald ikke en spiller der bliver solgt videre til Schalke efter nogle år, det tør jeg godt fuldstændig garantere.
Dog en habil skandinavisk spiller, men ikke mere end det. Han blev i øvrigt droppet af OB (http://ekstrabladet.dk/sp...886100.ece ) og har i hvertflad ikke niveau til FCK (som han i øvrigt hader, hvilket må glæde jer )
Hvis Rosenborg lykkedes at komme ud i Europa forudser jeg at debatten kommer til at gå på hvordan man får en klasse midtbanespiller. Lidt som da vi i FCK skiftede fra Kvist med internationalt potentiale til en almindelig skandinavisk spiller som Grindheim.
Jeg er glad for i efter 2 gode offensive køb ikke ramte lige i plet denne gang. I skal jo ikke blive alt for gode  |
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 06.02.2013 22:37 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | | Johnny Rainbow wrote: | | Både Grindheim og Mos er middelmådigheder. |
Hvis én spiller med 43 norske landslagskampe og topscoreren i 2011 er middelmådigheder, så er 95 % af spillerne i Tippeligaen middelmådigheder.
Enig i at Mike Jensen ikke altid kan styre sit temperament, men stadig en spiller jeg gerne så komme gratis til Rosenborg. Tror desværre han ender i Bundesligaen. |
Var han potensiell for bundesliga så bør han være bra for oss. Vi får vente å se hvem som kler den sentrale rollen best. Holder personlig en liten knapp på Mix pga kreativitet. _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.02.2013 22:37 Post subject: |
|
|
| Mike er bedre enn Grindheim, eller hva? |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 06.02.2013 22:39 Post subject: |
|
|
Høres ut som en Issah med litt ekstra temperament og vinnerskalle _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 06.02.2013 22:44 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Mike er bedre enn Grindheim, eller hva? |
Det håper jeg da inderlig! |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 06.02.2013 22:53 Post subject: |
|
|
| Johnny Rainbow wrote: | | Og så hader han oprigtigt FCK, noget der jo er et sympatisk træk. Glæder mig oprigtigt til at vi skal møde dem i Europa igen engang når tronen skal tages tilbage |
 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 06.02.2013 22:53 Post subject: |
|
|
Må da gå an å stole på Bård Wiggen som har sett fyren i minst 50 kamper?
For øvrig kjekt at vi henter to bosmanspillere i dette vinduet. Det har ikke skjedd mange gangene. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 06.02.2013 22:59 Post subject: |
|
|
Tror vi skal stole på Wiggens referanser her.
Dette er et sikkert kjøp.
 |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 06.02.2013 23:04 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: | | Mix drøyer nok lengre ja. Det er forsåvidt en helt annen sak, men jeg er drita lei det tullet der. Signer eller si rett ut at du har som intensjon å drøye, og da risikere at plassen tas. |
Det er nok fremdeles sånn at Mix selv føler seg klar, men at faren ikke er helt klar, og faren driter fullstendig i hva andre mener.
... forøvrig har Mike J. verdens teiteste kallenavn, som jeg aldri kommer til å bruke. (Men meg om det, right?)
Last edited by haavarl on 06.02.2013 23:14; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 06.02.2013 23:12 Post subject: |
|
|
| .. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 06.02.2013 23:16 Post subject: |
|
|
Joda haavarl, og der i gården er far sjef. Allikevel skiter jeg i hvem som bestemmer hos de, og mener fortsatt at de oppfører seg helt respektløst og som om de er ett par hakk bedre enn klubben, og alle i og rundt klubben.
"Må vare trene litt her for å sjekke om dette er godt nok for oss".. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.02.2013 23:22 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | ... forøvrig har Mike J. verdens teiteste kallenavn, som jeg aldri kommer til å bruke. (Men meg om det, right?) |
Hehe, dette er et kallenavn jeg kan like. Både teit og barnslig er det, men så lenge innehaveren bærer det med en såpass stolthet - så er jeg med.  |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 06.02.2013 23:25 Post subject: |
|
|
Det er nesten sånn at man mister mål og mæle av hva som skjer på Brakka om dagen, og det i positiv forstand!
NÃ¥ er ikke Mike en ny Skammelsrud, ei heller noen Annan.
MEN han har vinnerskallen/mentalitet, han er habil teknisk og bra blikk.
Han er 24 år, kommer gratis og tegner en 4 årskontrakt.
Fantastisk! _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
| Back to top |
|
 |
|