View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 26.01.2013 17:29 Post subject: |
|
|
Daniel Jensen ble klar for FCK for lenge siden. Kontrakt fram til sommeren, kan fort bli forlenget.
Michael Lumb har reist hit og dit på frierferd til klubber, og har omsider fått kontrakt med Bochum i 2. Bundesliga. Fram til sommeren. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 26.01.2013 19:44 Post subject: |
|
|
En fin ballsentral er jo han som Strømsgodset prøver seg på; Mohammed Abu. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 26.01.2013 20:24 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Ellers er jo Ruben Yttergård Jenssen helt klart noe av det beste som finnes i dette landet.
Men han er det bare å glemme med tanke på den prispolitikken Tromsø driver med...
Forlanger sikkert 250 mill. for fyren... |
Du sitter på feil informasjon Kit, 250 millioner er du på bærtur?
Om Ruben skal komme til rbk må først 250mill til for å smøre treneren før et bud på mindst 700 millioner stables på beina. Tromsø vet hvor mye Messi er verd og Ruben er like viktig for dem ><
men Annan JA TAKK!  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 26.01.2013 21:55 Post subject: |
|
|
Hadde vært helt grusomt med yttergård jensen som anker i 4-3-3. Legger meg ned og skriker hvis det noen gang blir en realitet. Kan lett tenke på 150 andre eliteseriespillere som forflytter beina raskere og dekker mer rom i det defensive arbeidet. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 26.01.2013 23:54 Post subject: |
|
|
Puckno,
det tror jeg ikke noe på. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 26.01.2013 23:59 Post subject: |
|
|
Det er sjovt, jeg har svært ved at se, hvilke norske spillere folk gerne vil have ind, hvis Yttergård Jensen er alt for dårlig. Du må gerne poste din liste med 150 eliteseriespillere som er raskere og dækker bedre op defensivt.
Annan tilbage tør jeg ikke engang håbe på. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 27.01.2013 02:01 Post subject: |
|
|
Grunnen til at yttergård jensen ikke avsløres mer på tempo og arbeidskapasitet til vanlig er selvfølgelig at han spiller i typiske forsvarslag som til enhver tid har 10 spillere bak ballen, lag som Tromsø og sporadiske besøk på drillos hvor han har defensive arbeidsjern rundt seg hele tiden. I et lag som RBK som stadig vekk tømmer laget fremover i angrep ville vi bitt kontret i senk med en spiller som dette som balanserende anker. Hadde yttergård jensen hatt tempo ville han forlengst vært i utlandet gitt det blikk, den teknikk og de pasningsegenskapene han har. Jeg kan umulig tenke meg at han står høyt oppe på blokka til RBK all den tid tempo har vært et prioritert tema for spillerlogistikken gjennom 2012. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 27.01.2013 02:54 Post subject: |
|
|
Hvis det var aktuelt å hente RYJ til en overkommelig pris så ville vi nok garantert prøve oss, og det med rette.
Men han er ikke en spillertype som vi pdd bør strekke oss noe som helst for å få tak i, Tromsø kommer nok til å kreve tre ganger så mye som han vil være verdt å legge ut for.
Johansen kan vi bare glemme å kjøpe fra godset, det er godt mulig at vi mener at Mix/Sælnes kan holde fortet denne sesongen i håp om at vi kan få ham på bosman.
Jeg ville vurdert Solli på kortidskontrakt, kan være greit å ha en midtbanespiller som er eldre enn 25, og en dårlig spiller er han da ikke. Er vel også anvendelig? Kan være greit å ha en potet eller to i stallen.
Det ekle er at det er veldig få alternativer på backplass og sentral midtbane som ikke vil ta opp kvoteplass. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.01.2013 03:54 Post subject: |
|
|
Zorac 17/1 wrote: | Ørtæv til første som foreslår DJ2G, som nå er på klubbjakt. |
@ Zorbeltuss _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
karamellen Junior

|
Posted: 27.01.2013 12:11 Post subject: |
|
|
Solli nei takk!!! |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 27.01.2013 15:44 Post subject: |
|
|
Håper for guds skyld at vi ikke henter spillere som ikke har tempo. Syns det er noe av det viktigste RBK-spillere må ha. |
|
Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 27.01.2013 15:55 Post subject: |
|
|
Om planen er at Dockal og DFH skal ha indreløperplassene tror jeg Annan hadde vært fin å ha som ryddegutt. Det kommer til å trenges. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 27.01.2013 16:08 Post subject: |
|
|
Tror dere som snakker om Annan er ganske urealistiske og drømmer vel for mye. Det er bare å glemme ham.
DFH, Dorsin burde bli ersattet av noen nye spillere. Og med Bille på topp, er det ikke nok. Kanskje vi får et gjensyn med Bakenga? Club Brugge har nok av spisser som er mye bedre enn Bakenga, så de kommer ikke til å beholde ham. De har derfor lånt ut Mushaga til Cercle Brugge som sliter i Belgiske eliteserien. Gler meg til å se om Erik Hoftun klarer å få ham tilbake. Det hadde vært topp. Tror han ble solgt til Brugge pga RBK var i en liten økonomisk krise. De hadde kjøpt Issah og Chibbe for 16 mill tilsammen. Da måtte de selge noen får å ikke gå i underskudd. Og da ble Bakenga solgt. Leste at RBK ville heller satse mer på trøndere, men det så ut som Hoftun ikke hadde helt kontroll. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 27.01.2013 18:31 Post subject: |
|
|
Tror du ikke har fulgt godt med. Ute i Europa er det mere vanlig å leie ut spillere, hvis de ikke er gode nok. I Bakenga er i en fin utvikling i Cercle Brugge, hvor han spiller kamper og lager mål. Ingen grunn for Bakenga at han skulle returnere til Rosenborg, som lønner sin beste spiller, med halvparten av det Bakenga får i Belgia.. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 27.01.2013 20:30 Post subject: |
|
|
Hva er vitsen for Bakenga å bli eid av Brugge når han aldri spiller for det laget? Brugge har ganske mange gode spillere, og gode backup'er også. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.01.2013 22:27 Post subject: |
|
|
Svaret står i innlegget du svarte på. |
|
Back to top |
|
 |
Øyvind Rutinert
|
Posted: 27.01.2013 22:38 Post subject: |
|
|
Cleopatre wrote: | Hva er vitsen for Bakenga å bli eid av Brugge når han aldri spiller for det laget? Brugge har ganske mange gode spillere, og gode backup'er også. |
Hvorfor skal Brügge selge? De kjøpte jo ikke han for att han skulle skli rett inn i førsteelveren. Det er ganske vanlig att store klubber kjøper unge spillere, for så å leie de ut igjen. Neste sesong skal man ikke se bort i fra att Bakenga er tilbake i Brügge, å i startelveren. Så det er nok faktisk mer realistisk å hente Annan tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.01.2013 12:54 Post subject: |
|
|
floy wrote: | Så det er nok faktisk mer realistisk å hente Annan tilbake. |
... som fremdeles er veldig urealistisk, med tanke på hva slags lønn Annan kan få andre steder. |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 28.01.2013 16:14 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | floy wrote: | Så det er nok faktisk mer realistisk å hente Annan tilbake. |
... som fremdeles er veldig urealistisk, med tanke på hva slags lønn Annan kan få andre steder. |
Hvis jeg ikke tar helt feil, er jeg rimelig sikker på at han ble sitert på at han en dag kanskje ville få muligheten til å komme tilbake til Rosenborg og avslutte karrieren her. Er vel enda noen år fram i tid, men hadde ikke vært meg imot. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.01.2013 16:20 Post subject: |
|
|
Han tjente over to mill i året hos oss, og tjener mer nå, men ikke så mye som han hadde håpet selv. (Adressa) |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 29.01.2013 00:04 Post subject: |
|
|
Når RBK kvitter seg med Micke, DFH og Chibbe og får inn gode erstattere så ser det lyst ut  |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 29.01.2013 01:35 Post subject: |
|
|
Havde lidt håbet på denne spiller som en fornuftig og utrolig billig indreløper. Men så lenge Mix signerer er det ok.
http://www.bold.dk/nyt/Co...ler-med-OB |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 29.01.2013 15:18 Post subject: |
|
|
Ronny Deila er et problem for norsk fotball. Det eneste han vil er å selge spillere til utlandet og ikke RBK, dette ååvirker da norsk fotball. OMG hater ingen andre enn ham akkurat nå |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 29.01.2013 15:27 Post subject: |
|
|
Cleopatre wrote: | Ronny Deila er et problem for norsk fotball |
Gratulerer med årets tåpeligste utsagn. |
|