| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 11.01.2013 08:38 Post subject: |
|
|
Vet det er feil link, men det er diskutert her tidligere:
Issah er i mine øye en mye bedre spiller enn Alas - uavhengig av posisjon. At han evt. blir er ok for meg, spesielt så lenge vi ikke har hentet inn en mer typisk defensiv midt til å holde igjen bak Dockal og evt. Mix. Alas - hvorfor beholde ham om vi henter Mikkelsen? Blir Mikkelsen skadet kan vi jo bruke DFH, Chibbe, Midtsjø...
Mikkelsen: GÃ¥r det i boks er det jo intet mindre enn suverent!!!
Nesten sykt å tenke på at vi fortsatt skal (?) hente en back og sentral midt.. Det gjør meg sterk i troen på at Mikkelsen ikke er en dyr mann, og sannsynligvis ikke Bille heller.. Vi har ikke SÅ mye penger å kjøpe for, og jeg tror ikke vi er i ferd med å sprenge banken ved kjøp og lønn igjen, nå som vi akkurat er i ferd med å få sunn økonomi! _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 11.01.2013 08:56 Post subject: |
|
|
FÃ¥r vi signet Mix henter vi vel ikke noen midtbanespiller?
Så i Trønder Avisa at PJH mente at Midtsjø var en perfekt indreløper
i 4-3-3. Blir trangt om plassen der.
Hvem forsvinner da? Issah, Holm og Alas ( Berntsen ) er mitt tips. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 11.01.2013 09:11 Post subject: |
|
|
Vi trenger en sentral midtbanespiller, Mix er mer indreløpertype.
Issah forsvinner nok nesten garantert, hvis han klarer å bestå en medisinsk test da. Tror også DFH drar til Vålerenga. Alas er jeg mer usikker på, har en feeling av at han kanskje vil få noen sjanser . |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 11.01.2013 09:27 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | iconbit wrote: | | Jeg tror potensialet hans er utnyttet |
Mulig han ikke blir enda bedre enn i FCN, men det må da holde i lange baner om han presterer like godt? |
Jo, og stadig et godt kjøb. Tillader meg på ingen måte at være utilfreds, hvis dette går i hus. Virker bare til at folk hurtigt får meget høje forventninger om 'tidernes kjøb'. Manden har én rigtig god sæson på et FCN-lag, hvor konceptet fungerede bra og alle spillede godt. Mikkelsen skal nok gjøre det godt, men han er altså ingen Krohn-Dehli, Jørgensen eller en Rommedahl på 26 år |
|
| Back to top |
|
 |
SigveEdvardsen Senior
|
Posted: 11.01.2013 10:17 Post subject: |
|
|
| Willoch wrote: | Så i Trønder Avisa at PJH mente at Midtsjø var en perfekt indreløper
i 4-3-3. Blir trangt om plassen der. |
Link? |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 11.01.2013 10:23 Post subject: |
|
|
Papiravisa. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.01.2013 10:26 Post subject: |
|
|
| Willoch wrote: |
Så i Trønder Avisa at PJH mente at Midtsjø var en perfekt indreløper
i 4-3-3.
|
Musikk i mine ører. |
|
| Back to top |
|
 |
RogerMilla Junior
|
Posted: 11.01.2013 10:29 Post subject: |
|
|
Virker sånn at Fürth er fornøyd at han går. Litt uklart, men de påstår at han har fått sin sjanse (flere ganger), men hadde problemer på flere nivåer: overspilt etter EM, trengte mer tid for å tilpasse seg, osv. Men det verste er kanskje at han virket kronisk utmatted ("Hinzu kamen immer wieder kleinere muskuläre Probleme. Mikkelsen wirkte irgendwann chronisch erschöpft.")
I alt synes de at det er greit at han drar men vil ikke sier mer om det før alt er avklart med en ny klubb. („Er hat seine Chance bekommen. Aber es ist ein sehr komplexes Thema“, sagt er und wirkt dabei zumindest nicht ratlos. Es scheint plausible Gründe für das Scheitern des Skandinaviers zu geben. Geredet wird darüber frühestens, wenn Mikkelsen, dessen Vertrag eigentlich noch zweieinhalb Jahre Gültigkeit besitzt, von der Gehaltsliste gestrichen worden ist.)
Det tyder i alle fall på at det er ikke snakk om utlån.
http://www.nordbayern.de/...-1.2621257 |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 11.01.2013 10:35 Post subject: |
|
|
Har lyst å se underskriften hans NÅ, sammen med mix og Høgli.  |
|
| Back to top |
|
 |
lasarus Junior
|
Posted: 11.01.2013 10:35 Post subject: |
|
|
| off topic men.. er det virkelig slik at en må kjøpe trønderavisa for å få lest stoff om RBK? Litt vanskelig for oss som bor utenfor trøndelag i såfall. Er direkte sjokkert over dekningen adressa har på klubben. Burde vært minimum en helside hver dag hele året etter mitt skjønn. Står flere artikler i avisa om den lokale 3.div klubben der jeg bor enn adressa har oppslag om norges suverent største klubb, som tilfeldigvis holder til i samme by som avisa... |
|
| Back to top |
|
 |
RoarStrand6 Junior
|
Posted: 11.01.2013 11:16 Post subject: |
|
|
http://www.nordbayern.de/...-1.2621276
Ny artikkel fra tyskland! Ser ut som om det var store forhåpninger til han og de hadde observert han i lang tid. Ingenting i denne artikkelen som tyder på lån. De sier også at dette er slutten på en stor misforståelse. |
|
| Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 11.01.2013 11:40 Post subject: |
|
|
| Ja, agenten sier at de visste at han ikke var en "treningsverdensmester" men en som ga alt i kamp. Synes det derfor er veldig rart at han ikke fikk sjansen fra start i en eneste kamp i Bundesliga. Agenten sier også at han ikke forstår noen ting av det ("forstår ikke verden lenger") |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 11.01.2013 11:50 Post subject: |
|
|
| Staar ogsaa i artikkelen at Fürth betalte rundt en halv mill euro (4 mill Nkr) for spilleren i sommer. Mulig han hadde ett aar igjen av kontrakten med nordsjaelland eller noe, men jeg syns ikke det var all verden. Da er det haap at spilleren ikke koster oss saa mye mer i hvert fall, i innkjoep. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 11.01.2013 11:53 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 11.01.2013 12:07 Post subject: |
|
|
Om det stemmer at han kostet de 4 millioner i sommer, og har så høy lønn som han har. Så stiger sannsynligheten for at han er fristilt fra kontrakten betraktelig, og det er jo særs gode nyheter for oss.
Han har høyst sannsynlig godtatt et par trinn ned på lønnstigen, og om vi da har fått han tilnærmet gratis er jo dette som 17mai på julaften eller noe i den sfæren.
At han har kvaliteter som RBK trenger er det ingen som helst tvil om, at Tyskerne tar frem alt han har hatt av smårusk i maskineriet er heller ikke overraskende.
De må tross alt forklare for fansn sin m.f hvorfor spilleren ikke får prøve seg i treningskamper engang.
Og der kommer det nok inn at han har havnet på kant med treneren, og således nok et punkt som gjør det lettere å fristille ham.
Nå sitter jeg her og venter på at Mikkelsen skal bli klar i løpet av helga, så er det bare å sette alle kluter til og få på plass Mix og Høgli snarest.
Da Molde, da er det game on! _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 11.01.2013 12:37 Post subject: |
|
|
| libido wrote: | | Staar ogsaa i artikkelen at Fürth betalte rundt en halv mill euro (4 mill Nkr) for spilleren i sommer. Mulig han hadde ett aar igjen av kontrakten med nordsjaelland eller noe, men jeg syns ikke det var all verden. Da er det haap at spilleren ikke koster oss saa mye mer i hvert fall, i innkjoep. |
Ikke et år, han hadde en halv sæson tilbake (5 måneder eller sådan) |
|
| Back to top |
|
 |
Mynthon Senior

|
Posted: 11.01.2013 12:46 Post subject: |
|
|
Håper bare ikke Billie og Mikkelsen tar en Peter Ankersen. Klager på alt og ingenting, driter seg ut i media og drar hjem etter 3 måneder. _________________ Gama tous tin mana, Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
SigveEdvardsen Senior
|
Posted: 11.01.2013 12:50 Post subject: |
|
|
| Mynthon wrote: | | Håper bare ikke Billie og Mikkelsen tar en Peter Ankersen. Klager på alt og ingenting, driter seg ut i media og drar hjem etter 3 måneder. |
Bille og Mikkelsen er nok langt mer profesjonell enn den godeste Ankersen. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 11.01.2013 13:18 Post subject: |
|
|
| Mynthon wrote: | | Håper bare ikke Billie og Mikkelsen tar en Peter Ankersen. Klager på alt og ingenting, driter seg ut i media og drar hjem etter 3 måneder. |
Tipper de heller drar en stadtgaard eller gamboa.
Kommer hit og blomstrer og blir solgt (Gamboe om 1.5 år you heard it here first) for mye mer enn vi forventet til frankrike/spania. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.01.2013 13:36 Post subject: |
|
|
Fremtidige overganger:
Gamboa - Barcelona 80mil
Strandberg - Sunderland 45mil
Rønning - Bolton 15mil
Mikkelsen - Everton 20mil
Bille - Everton 25mil
Mix - Sjetne Free Transfer
Sælnes - Liverpool 20mil 30%videresalg
Issah - Rågnpåsekammeratene 1pose Toro waffelmix
DFH - VIF 3mil
Dorsin - AIK Bosman
circa det jeg drømte i natt, ikke husker jeg alt spesielt, men at Gamboa gikk til Barca som erstatter for Alves og issah gikk til en klubb med jallanavn for en pose waffelmix og rønning til bolton er spot on. er jeg klarsynt? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 11.01.2013 13:47 Post subject: |
|
|
| Thulian wrote: | | ...Da Molde, da er det game on! |
Game Over!!! _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 11.01.2013 13:48 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Fremtidige overganger:
Gamboa - Real Vallasomething 15 mil
Strandberg - Brighton 10 mil
Rønning - Bodø/glimt 1 mil
Bille - Fulham 25mil
Mix - Et sted i Belgia Free Transfer
Sælnes - Frankrike 25 mil 15% videresalg
Issah - Utleie Ranheim 1pose Toro waffelmix og en julebrus
DFH - VIF 1,5 mil
Dorsin - AIK Bosman
|
fikset den for deg |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 11.01.2013 14:05 Post subject: |
|
|
Gamboa - Barcelona 80mil
Strandberg - Sunderland 45mil
Rønning - Bolton 15mil
Bille - Everton 25mil
Mix - Sjetne Free Transfer
Sælnes - Liverpool 20mil 30%videresalg
Issah - Rågnpåsekammeratene 1pose Toro waffelmix
DFH - VIF 3mil
Dorsin - AIK Bosman
circa det jeg drømte i natt, ikke husker jeg alt spesielt, men at Gamboa gikk til Barca som erstatter for Alves og issah gikk til en klubb med jallanavn for en pose waffelmix og rønning til bolton er spot on. er jeg klarsynt? |
håper du drømte at vi fikk noen inn også  |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 11.01.2013 14:12 Post subject: |
|
|
Prøver jeg også.
Gamboa - Mallorca 17 mill (julen 2013)
Strandberg - Stuttgart 20 mill (sommer 2013 etter godt U21 EM-spill)
Rønning - Start Free Transfer (vinter 2014)
Mikkelsen - Nordskjælland Free transfer (vinter 2017 - vender tilbake etter mange gode år i RBK)
Bille - Cluj 14 mil (sommer 2014 - prøver seg utenlands igjen)
Mix - FC Twente Free transfer (vinter 2013 etter godt agentarbeid)
Sælnes - Udinese 23 mill (vinter 2014)
Issah - Utleie Sanderosopostenheim + rikelig med fox og annet smågodt
DFH - VIF 600.000 (sommer 2013)
Dorsin - Djurgården Bosman (vinter 2014)
|
|
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.01.2013 14:32 Post subject: |
|
|
Nestemann kan prøve på å skrive noe som angår denne tråden.  |